Goede restaurantjes/pubs in Dublin?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede restaurantjes/pubs in Dublin?
Ik ga over 4 weken voor de 6e keer naar Dublin. Probleem is dat ik de afgelopen 5 keer altijd simpel heb gegeten daar...mcdonalds, en 1 vast restaurantje maar die is failliet.
Omdat ik van vorig jaar nog weet dat we nergens terecht konden omdat we niet gereserveerd hadden, wil ik nu van te voren via de mail of telefonisch al reserveren....alleen, wie weet er een leuke restaurantje? of liever nog, een leuke traditionele pub waar je lekker kunt eten?....
Omdat ik van vorig jaar nog weet dat we nergens terecht konden omdat we niet gereserveerd hadden, wil ik nu van te voren via de mail of telefonisch al reserveren....alleen, wie weet er een leuke restaurantje? of liever nog, een leuke traditionele pub waar je lekker kunt eten?....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Goede restaurantjes/pubs in Dublin?
Ooh, het stikt in Dublin van de pubs!! Je hoeft alleen maar het gedeelte van de Temple Bar in the lopen en je bent in een waar pub paradijs. Dus loop er daar gewoon een naar binnen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Ooh, het stikt in Dublin van de pubs!! Je hoeft alleen maar het gedeelte van de Temple Bar in the lopen en je bent in een waar pub paradijs. Dus loop er daar gewoon een naar binnen!
ja dat weet ik na zoveel keer dublin haha! Probleem van de afgelopen jaren is alleen, dat elke pub die we inliepen om te eten, he-le-maal vol zat....
Dus ik zoek eigenlijk een pub waarvan ik van te voren al weet dat ie goed is wbt eten, zodat ik vanuit nederland alvast telefonisch of per email kan reserveren... en ik niet weer bij de Mcdonalds eindig;)
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Carra schreef:Ooh, het stikt in Dublin van de pubs!! Je hoeft alleen maar het gedeelte van de Temple Bar in the lopen en je bent in een waar pub paradijs. Dus loop er daar gewoon een naar binnen!
ja dat weet ik na zoveel keer dublin haha! Probleem van de afgelopen jaren is alleen, dat elke pub die we inliepen om te eten, he-le-maal vol zat....
Dus ik zoek eigenlijk een pub waarvan ik van te voren al weet dat ie goed is wbt eten, zodat ik vanuit nederland alvast telefonisch of per email kan reserveren... en ik niet weer bij de Mcdonalds eindig;)
Wij hadden hetzelfde probleem eigenlijk. Gingen dan niet naar Tempelbar maar restaurants zaten vol en pubs serveerden geen eten meer na 6 uur? Dus gingen we ook maar naar de BK haha. Ik ben dus wel benieuwd of er nog antwoorden komen . Leuk dat je gaat!
Gast- Gast
Ik vond het ook al vreemd, haha.
Ik had daar eigenlijk niet zoveel last van. Ik was er in juni. En misschien scheelde het dat ik op maandag en dinsdag uit eten ging en niet in het weekend.
Maar als je wat vroeger gaat, is het dan ook zo druk?
Ik had daar eigenlijk niet zoveel last van. Ik was er in juni. En misschien scheelde het dat ik op maandag en dinsdag uit eten ging en niet in het weekend.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben voorgaande jaren altijd rond mei/juni geweest, maar wel altijd een weekend, ik denk dat dat het grootste verschil maakt. Ook nu gaat het weer om een weekend, dus ik ben bang dat we hetzelfde probleem hebben...Carra schreef:Ik vond het ook al vreemd, haha.
JD- Ratel
Ik kom regelmatig in Dublin, heb daar familie wonen.. Wij gaan weleens naar the goat... Of richting Temple bar... Loop er eens overdag doorheen en probeer dan te reserveren... TGIF vind ik ook altijd wel relaxed maar is niet echt uit eten uit eten zeg maar... Of wat dacht je van Johnie Fox? De hoogste pub van Ierland Mijn opa ligt op de begraafplaats daarnaast, dus na het bezoeken gaan wij vaak nog even richting Johnie fox...
Krijg er alweer zin in! Avonden lang in de pub!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Aii, ik ga in mei een lang weekend (vr avond laat t/m dinsdag) naar Dublin, maar dan met z'n 5'en... Ik vreed dus dat we zeker op zaterdag en zondag tegen hetzelfde probleem gaan aanlopen, zeker omdat we met een groepje zijn.
Ik houd dit topic ook even in de gaten! Overdag vast langslopen is ook wel een idee, maar dat werkt niet als je ergens in een ander gebied aan het sightseeen bent natuurlijk.
Ik houd dit topic ook even in de gaten! Overdag vast langslopen is ook wel een idee, maar dat werkt niet als je ergens in een ander gebied aan het sightseeen bent natuurlijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
chococupcake schreef:Ik kom regelmatig in Dublin, heb daar familie wonen.. Wij gaan weleens naar the goat... Of richting Temple bar... Loop er eens overdag doorheen en probeer dan te reserveren... TGIF vind ik ook altijd wel relaxed maar is niet echt uit eten uit eten zeg maar... Of wat dacht je van Johnie Fox? De hoogste pub van Ierland Mijn opa ligt op de begraafplaats daarnaast, dus na het bezoeken gaan wij vaak nog even richting Johnie fox...
thanx voor de tips! ga ze even op internet opzoeken!
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Dublin - Wicklow Mountains
» Meeting in Dublin 5 tm 8 april
» In mijn eentje naar Dublin :)
» Restaurantjes Utrecht
» Leuke restaurantjes Breda
» Meeting in Dublin 5 tm 8 april
» In mijn eentje naar Dublin :)