Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Restaurantjes Eindhoven en omgeving

3 plaatsers

Ga naar beneden

Restaurantjes Eindhoven en omgeving Empty Restaurantjes Eindhoven en omgeving

Bericht  suikerspin vr 23 nov 2012 - 5:17

Hoi allemaal!

Ik vroeg me af of er iemand hier absolute aanraders heeft m.b.t. restaurantjes zowel voor diner als lunch in Eindhoven of de omgevingd daarvan? Ik woon in Eindhoven en ken uiteraard al een heleboel, maar ik ben benieuwd! Ik wilde laatst spontaan uiteten gaan, maar eigenlijk naar iets anders als normaal, dus vandaar dit topic Restaurantjes Eindhoven en omgeving 2474380249

Thanks alvast!

Suikerspin

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Eindhoven en omgeving Empty Re: Restaurantjes Eindhoven en omgeving

Bericht  Kowalski vr 23 nov 2012 - 5:20

Ik vind in Eindhoven Ons (Kerkstraat) en Berlage (Kleine Berg) erg leuk. Ik wil nog een keer naar de Kreeftenbar op de Kleine Berg. Oo en Mangiare is ook erg leuk en lekker (Kleine Berg).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Restaurantjes Eindhoven en omgeving Empty Re: Restaurantjes Eindhoven en omgeving

Bericht  suikerspin vr 23 nov 2012 - 5:25

Kowalski schreef:Ik vind in Eindhoven Ons (Kerkstraat) en Berlage (Kleine Berg) erg leuk. Ik wil nog een keer naar de Kreeftenbar op de Kleine Berg. Oo en Mangiare is ook erg leuk en lekker (Kleine Berg).

Leuk, zo snel een reactie! Thanks:D het zijn ook nog eens allemaal "nieuwe" restaurantjes voor mij! Ik ga eens ff google Wink

Laat de andere reacties maar komen haha!

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 5:35

Valkenswaard zitten ook een aantal leuke maar weet niet of je dat te ver vind. Verder heb ik eens gegeten bij de Bolle Boel, was niet duur en lekker.

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 23 nov 2012 - 5:42

Jiu vond ik erg leuk, kan ook amper navertellen wat ik daar gegeten heb, zoveel kende ik niet. Je krijgt ook bij elke gang een bijpassend (heel of half) glas wijn. Ik ben toen voor het 4-gangen verrassingsmenu gegaan, ik word graag verrast in restaurants.

Smalle Haven vond ik ook leuk, genoeg rond te kijken daar tijdens het eten.

Amaro wil ik nog steeds eens heen, maar de laatste keer belden ze niet terug bij reservering. Schijnt heel goed te zijn.

Vlijtig Liesje was ook leuk, onbeperkt gerechtjes van de kaart uitzoeken voor 20nogwat. Aan 4-5 gerechtjes heb je genoeg.

Karpendonkse Hoeve was een mooie ervaring. Sterrenrestaurant, maar ik vond de prijzen nog wel meevallen (ong 60 pp).

Effenaar had ik een daghap verwacht (biefstuk friet enzo), maar die hebben me echt verrast met hun menu, met dingen als duif en venusschelpen.

Wat zijn jouw aanraders, Suikerspin? Ik zoek ook altijd nog wel leuke dingen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: