Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Restaurantjes Utrecht

+3
love
Niki
LieveSterre
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre do 30 aug 2012 - 3:28

Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort een nachtje weg naar Utrecht (in oktober). ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben om ergens lekker te gaan eten? Mijn vriend houdt niet van Japans en visgerechten helaas, dus dat valt af. Maar mochten jullie tips hebben, let me know Very Happy

Alvast bedankt!

X

Sterre
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Niki do 30 aug 2012 - 3:31

Ik was afgelopen weekend voor een nachtje in Utrecht. We zijn gaan eten bij Indonesisch Restaurant Blauw!!

Onwijs lekker!! Het schijnt het beste Indonesisch restaurant van Nederland te zijn.. Nou, dat geloof ik graag!! Het was errrug lekker!! Echt een aanrader.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre do 30 aug 2012 - 22:36

Niki schreef:Ik was afgelopen weekend voor een nachtje in Utrecht. We zijn gaan eten bij Indonesisch Restaurant Blauw!!

Onwijs lekker!! Het schijnt het beste Indonesisch restaurant van Nederland te zijn.. Nou, dat geloof ik graag!! Het was errrug lekker!! Echt een aanrader.



Thanks voor de tip Niki! Ik ga eens even kijken of ze online kan vinden:D

Mocht iemand anders nog tips hebben, let me know!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  love do 30 aug 2012 - 22:45

Ik hou dit topic ook even in de gaten,
wij gaan eind september weekendje naar Utrecht.

Mijn vriend wil graag naar een wok dus als iemand daar nog tips voor heeft Restaurantjes Utrecht 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover za 1 sep 2012 - 8:11

Die heb je wel, maar buiten het cs. Zooo zonde om zo simpel te eten als er zoveel meer keuzes zijn. Wokken kan je thuis ook wel in een restaurant.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover za 1 sep 2012 - 8:12

LieveSterre schreef:Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort een nachtje weg naar Utrecht (in oktober). ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben om ergens lekker te gaan eten? Mijn vriend houdt niet van Japans en visgerechten helaas, dus dat valt af. Maar mochten jullie tips hebben, let me know Very Happy

Alvast bedankt!

X

Sterre

Opium, ook oosters van alles wat een aanrader!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre ma 3 sep 2012 - 1:33

Caribbeanlover schreef:
LieveSterre schreef:Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort een nachtje weg naar Utrecht (in oktober). ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben om ergens lekker te gaan eten? Mijn vriend houdt niet van Japans en visgerechten helaas, dus dat valt af. Maar mochten jullie tips hebben, let me know Very Happy

Alvast bedankt!

X

Sterre

Opium, ook oosters van alles wat een aanrader!



Thanks! Ik ga eens even online kijken! Ligt dit in het centrum? Makkelijk te vinden? We zijn namelijk niet bekend in utrecht..
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover ma 3 sep 2012 - 9:50

Ligt in het centrum, maar je kan het beste de bus pakken als je niet bekend bent.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 21:05

Caribbeanlover schreef:Die heb je wel, maar buiten het cs. Zooo zonde om zo simpel te eten als er zoveel meer keuzes zijn. Wokken kan je thuis ook wel in een restaurant.

Ben het helemaal met je eens smile Ik doe sowieso niet aan wokken, vind het zo cheap om met je bordje in de rij te gaan staan, wachten tot je eten klaar is. Daar voor ga ik niet uit eten.

Opium is inderdaad een goede aanrader van je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 21:07

Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Mizz_S wo 5 sep 2012 - 1:14

Carrie schreef:Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Jammie! Ik heb al weken zin om daar weer eens te gaan eten, nu dus nog meer... :P
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  June wo 5 sep 2012 - 1:15

Mizz_S schreef:
Carrie schreef:Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Jammie! Ik heb al weken zin om daar weer eens te gaan eten, nu dus nog meer... Restaurantjes Utrecht 253468018

El Mundo I love you
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:06

June schreef:
Mizz_S schreef:
Carrie schreef:Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Jammie! Ik heb al weken zin om daar weer eens te gaan eten, nu dus nog meer... Restaurantjes Utrecht 253468018

El Mundo I love you

Haha ja ik ben ook fan! El Cubanita schijnt ook heel erg lekker te zijn, is in dezelfde straat als Havana. Nog nooit geweest, je moet echt reserveren van te voren. Elke keer als ik er heen wil zit alles vol smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre wo 5 sep 2012 - 4:12

Carrie schreef:
June schreef:
Mizz_S schreef:
Carrie schreef:Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Jammie! Ik heb al weken zin om daar weer eens te gaan eten, nu dus nog meer... Restaurantjes Utrecht 253468018

El Mundo I love you

Haha ja ik ben ook fan! El Cubanita schijnt ook heel erg lekker te zijn, is in dezelfde straat als Havana. Nog nooit geweest, je moet echt reserveren van te voren. Elke keer als ik er heen wil zit alles vol Restaurantjes Utrecht 561177



Is El Mundo makkelijk te vinden als je niet bekend bent in Utrecht?Restaurantjes Utrecht 878948377
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:18

LieveSterre schreef:
Carrie schreef:
June schreef:
Mizz_S schreef:
Carrie schreef:Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Jammie! Ik heb al weken zin om daar weer eens te gaan eten, nu dus nog meer... Restaurantjes Utrecht 253468018

El Mundo I love you

Haha ja ik ben ook fan! El Cubanita schijnt ook heel erg lekker te zijn, is in dezelfde straat als Havana. Nog nooit geweest, je moet echt reserveren van te voren. Elke keer als ik er heen wil zit alles vol Restaurantjes Utrecht 561177



Is El Mundo makkelijk te vinden als je niet bekend bent in Utrecht?Restaurantjes Utrecht 878948377

Ja denk het wel. Ben je ooit wel eens in Utrecht geweest? Je hebt de Bijenkorf. Als je daar met je gezicht naar toe staat loop je naar rechts. Dan loop je die straat helemaal uit, aan je linkerhand heb je op een gegeven moment de Mc Donalds. Daar loop je ook nog gewoon voorbij, maar dan weet je dat je op de goede weg zit smile Als je aan het einde van die straat bent steek je over. Dan loop je voorbij een sportzaak, Intersport heet die geloof ik. Dan loop je nog een stuk door, en op een gegeven moment pak je de 2e straat links en dan is het nog een klein stukje doorlopen. Dan zit het ook aan je linkerhand. Je kunt ook vragen naar El Mundo, de meesten weten wel waar het zit als je het even niet kan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover wo 5 sep 2012 - 9:17

Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:Die heb je wel, maar buiten het cs. Zooo zonde om zo simpel te eten als er zoveel meer keuzes zijn. Wokken kan je thuis ook wel in een restaurant.

Ben het helemaal met je eens Restaurantjes Utrecht 561177 Ik doe sowieso niet aan wokken, vind het zo cheap om met je bordje in de rij te gaan staan, wachten tot je eten klaar is. Daar voor ga ik niet uit eten.

Opium is inderdaad een goede aanrader van je.

Cheap hahaha, ja dat is het idd ook wel en zeker gezien de lage kosten is het ook sheep!Restaurantjes Utrecht 253468018 Ik vind het niet erg om bij een lopend buffet te eten aangezien we dat op vakantie ook doen alleen is de omgeving tig keer leuker.Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover wo 5 sep 2012 - 9:18

Carrie schreef:
June schreef:
Mizz_S schreef:
Carrie schreef:Een andere aanrader vind ik tapas eten bij El Mundo. Zit op de voorstraat, is in het centrum. De aioli is daar Goddelijk Very Happy

Jammie! Ik heb al weken zin om daar weer eens te gaan eten, nu dus nog meer... Restaurantjes Utrecht 253468018

El Mundo I love you

Haha ja ik ben ook fan! El Cubanita schijnt ook heel erg lekker te zijn, is in dezelfde straat als Havana. Nog nooit geweest, je moet echt reserveren van te voren. Elke keer als ik er heen wil zit alles vol Restaurantjes Utrecht 561177

Eerder reserveren meid Wink . Ben dit weekend naar Maria geweest, wat een bagger tapas zeg en dit bediening!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 6 sep 2012 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 8:31

Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:Die heb je wel, maar buiten het cs. Zooo zonde om zo simpel te eten als er zoveel meer keuzes zijn. Wokken kan je thuis ook wel in een restaurant.

Ben het helemaal met je eens Restaurantjes Utrecht 561177 Ik doe sowieso niet aan wokken, vind het zo cheap om met je bordje in de rij te gaan staan, wachten tot je eten klaar is. Daar voor ga ik niet uit eten.

Opium is inderdaad een goede aanrader van je.

Cheap hahaha, ja dat is het idd ook wel en zeker gezien de lage kosten is het ook sheep!Restaurantjes Utrecht 253468018 Ik vind het niet erg om bij een lopend buffet te eten aangezien we dat op vakantie ook doen alleen is de omgeving tig keer leuker.Laughing

Ja op vakantie vind ik dat ook niet zo erg. Dan eten we toch om de dag in het hotel en de andere dag buiten het hotel. Maar als ik in Nederland uit eten ga wil ik gewoon bediend worden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover za 8 sep 2012 - 12:12

Trouwens ben donderdag naar El Olivio geweest, maar dat was meer voor het onbeperkt spare ribs eten aangezien mijn tapas tegen vielen. Tent ziet er leuk uit, gezellige muziek waardoor je een beetje het idee krijgt in het buitenland te zijn, bediening goed, maar het eten viel tegen.........jammer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre ma 22 okt 2012 - 22:16

Wij zijn zaterdag gaan lunchen bij Tastoe in Utrecht. Super leuk, beetje huiskamersfeer, en lekker geluncht. Dus mocht iemand een keer iets leuks zoeken, dit is ook zeker een aanrader!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre ma 22 okt 2012 - 22:16

En oja! Biercafe Olivier. Echt een aanrader! Zit in een schuilkelder, echt heel gaaf Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover di 23 okt 2012 - 1:04

LieveSterre schreef:Wij zijn zaterdag gaan lunchen bij Tastoe in Utrecht. Super leuk, beetje huiskamersfeer, en lekker geluncht. Dus mocht iemand een keer iets leuks zoeken, dit is ook zeker een aanrader!

Ik ging ervan uit dat je dineren bedoelde. Er zijn wel betere zaken als Tastoe, zonde joh

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  LieveSterre wo 24 okt 2012 - 1:37

Caribbeanlover schreef:
LieveSterre schreef:Wij zijn zaterdag gaan lunchen bij Tastoe in Utrecht. Super leuk, beetje huiskamersfeer, en lekker geluncht. Dus mocht iemand een keer iets leuks zoeken, dit is ook zeker een aanrader!

Ik ging ervan uit dat je dineren bedoelde. Er zijn wel betere zaken als Tastoe, zonde joh



Ach ja, was wel prima voor deze keer Very Happy Volgende keer zal ik om uitgebreidere tips vragen;)
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Caribbeanlover wo 24 okt 2012 - 2:45

Je mag het zelf weten hoor, maar ik geef liever wat meer uit dan naar een simpel tentje gaan dat bedoelde ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 2:58

Caribbeanlover schreef:Je mag het zelf weten hoor, maar ik geef liever wat meer uit dan naar een simpel tentje gaan dat bedoelde ik.

Hoe vaak ga jij ongeveer uit eten per jaar of per maand CBL?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes Utrecht Empty Re: Restaurantjes Utrecht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum