Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg
Hoi allemaal!
Ik ga binnenkort een weekend weg naar Vlissingen. Heeft er iemand tips voor leuke restaurantjes in Vlissingen of Middelburg of daar in de buurt? Liefst voor diner, maar mag ook voor lunch of high tea.
Alvast bedankt:D !
Liefs,
Sterre
Ik ga binnenkort een weekend weg naar Vlissingen. Heeft er iemand tips voor leuke restaurantjes in Vlissingen of Middelburg of daar in de buurt? Liefst voor diner, maar mag ook voor lunch of high tea.
Alvast bedankt:D !
Liefs,
Sterre
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg
Oh ik vlissingen zit een hele goede.... zal vanavond even aan mijn man vragen hoe hij heet
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
High tea bij honey pie in Middelburg!
Restaurant het verschil in zoutelande
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Ik woon hier in de buurt en Honey Pie in Middelburg is inderdaad erg leuk voor een High Tea. Op het Damplein in Middelburg heb je Restaurant Nummertje 7, leuk voor 's avonds maar wel iets duurder.
Als ik in Vlissingen uit eten ga op de boulevard, met zeezicht dan is het bij Italiaans restaurant Don Giovanni of Solskin (laatste wel wat oudbollig, maar lekker eten en prima terras)
In Vlissingen centrum heb je op het Bellamy Park restaurant Ferry's ook erg lekker
Ga in iedergeval niet bij iets van de a.madore groep eten, de restaurants zien er leuk uit, maar je krijgt echt opwarm maaltijden van de Sligro.
Restaurant het verschil in Zoutelanden is inderdaad ook goed, maar ligt wel wat verder uit de route.
Wat ga je verder nog doen?
Als ik in Vlissingen uit eten ga op de boulevard, met zeezicht dan is het bij Italiaans restaurant Don Giovanni of Solskin (laatste wel wat oudbollig, maar lekker eten en prima terras)
In Vlissingen centrum heb je op het Bellamy Park restaurant Ferry's ook erg lekker
Ga in iedergeval niet bij iets van de a.madore groep eten, de restaurants zien er leuk uit, maar je krijgt echt opwarm maaltijden van de Sligro.
Restaurant het verschil in Zoutelanden is inderdaad ook goed, maar ligt wel wat verder uit de route.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga weleens naar Medetarraneo, zit in Middelburg. Is een italiaans restaurant, goedkoop en erg lekker eten! Bij van der valk in Middelburg kan je ook erg lekker eten, als je daar op vrijdag komt kan je onbeperkt eten en drinken (wijn en bier) voor 35 euro p.p, is in buffet vorm, echt heel lekker
Gast- Gast
Ella schreef:Oh ik vlissingen zit een hele goede.... zal vanavond even aan mijn man vragen hoe hij heet
@Ella: weet jij al welk restaurant? Ben wel benieuwd, thanks alvast
LieveSterre- Fluisteraar
peach schreef:High tea bij honey pie in Middelburg!
Thanks voor de tips! Ik heb ze genoteerd!
LieveSterre- Fluisteraar
Mari schreef:Ik woon hier in de buurt en Honey Pie in Middelburg is inderdaad erg leuk voor een High Tea. Op het Damplein in Middelburg heb je Restaurant Nummertje 7, leuk voor 's avonds maar wel iets duurder.
Honey Pie had ik inderdaad via internet zelf ook al gevonden. Lijkt me inderdaad wel erg leuk! Ik ga even kijken bij de andere restaurantjes die je allemaal noemt via internet. Ben benieuwd! Echt bedankt voor je tips
Heb je verder nog leuke ideetjes die we kunnen doen? We hebben een strandhuisje in Dishoek, dus midden op het strand. Dus was van plan om in de buurt paar keer uiteten te gaan en misschien een bioscoopje pakken ofzo. Maar mocht je nog andere leuke ideetjes hebben dan hoor ik het graag! Had trouwens ook gelezen dat het koopzondag is wanneer wij er zijn, ideaal haha
Thnx in ieder geval:D
LieveSterre- Fluisteraar
Yasmin schreef:Ik ga weleens naar Medetarraneo, zit in Middelburg. Is een italiaans restaurant, goedkoop en erg lekker eten! Bij van der valk in Middelburg kan je ook erg lekker eten, als je daar op vrijdag komt kan je onbeperkt eten en drinken (wijn en bier) voor 35 euro p.p, is in buffet vorm, echt heel lekker
Ook genoteerd, ik ga ze dadelijk eens allemaal opzoeken, altijd leuk om vooraf te spieken alvast vind ik:D
Van de valk Middelburg heb ik laatst overnacht in een mooie suite en toen hebben we daar ook gegeten. Was inderdaad erg lekker!
Thnx voor de tips!
LieveSterre- Fluisteraar
We zijn gaan high tea-en in High tea bij honey pie in Middelburg! Was erg lekker! Bedankt voor de tips
LieveSterre- Fluisteraar
Ik volg dit ook even, woon daar ook in de buurt. Ik vind Amigo in Vlissingen (zuid-amerikaans) en Istanbul (turks) in Goes ook goed.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben laatst in het wooncafe in Middelburg gaan lunchen. Erg leuk en gezellig! Ik vind het een aanrader, zelfs met mijn koemelkallergie hebben ze voldoende lunchgerechten op de kaart, dus dat was ook nog ideaal
LieveSterre- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Dagje Vlissingen
» Restaurantjes Eindhoven en omgeving
» Romantisch diner
» Hotel met goed diner
» kosten diner + feestavond
» Restaurantjes Eindhoven en omgeving
» Romantisch diner