Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

5 plaatsers

Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre ma 27 aug 2012 - 20:37

Hoi allemaal!

Ik ga binnenkort een weekend weg naar Vlissingen. Heeft er iemand tips voor leuke restaurantjes in Vlissingen of Middelburg of daar in de buurt? Liefst voor diner, maar mag ook voor lunch of high tea.

Alvast bedankt:D !

Liefs,

Sterre
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  Ella ma 27 aug 2012 - 20:51

Oh ik vlissingen zit een hele goede.... zal vanavond even aan mijn man vragen hoe hij heet
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  peach di 28 aug 2012 - 7:36

High tea bij honey pie in Middelburg!
Restaurant het verschil in zoutelande

peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  Mari di 28 aug 2012 - 22:23

Ik woon hier in de buurt en Honey Pie in Middelburg is inderdaad erg leuk voor een High Tea. Op het Damplein in Middelburg heb je Restaurant Nummertje 7, leuk voor 's avonds maar wel iets duurder.

Als ik in Vlissingen uit eten ga op de boulevard, met zeezicht dan is het bij Italiaans restaurant Don Giovanni of Solskin (laatste wel wat oudbollig, maar lekker eten en prima terras)

In Vlissingen centrum heb je op het Bellamy Park restaurant Ferry's ook erg lekker

Ga in iedergeval niet bij iets van de a.madore groep eten, de restaurants zien er leuk uit, maar je krijgt echt opwarm maaltijden van de Sligro.

Restaurant het verschil in Zoutelanden is inderdaad ook goed, maar ligt wel wat verder uit de route.

Wat ga je verder nog doen?
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:58

Ik ga weleens naar Medetarraneo, zit in Middelburg. Is een italiaans restaurant, goedkoop en erg lekker eten! Bij van der valk in Middelburg kan je ook erg lekker eten, als je daar op vrijdag komt kan je onbeperkt eten en drinken (wijn en bier) voor 35 euro p.p, is in buffet vorm, echt heel lekker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre do 30 aug 2012 - 1:11

Ella schreef:Oh ik vlissingen zit een hele goede.... zal vanavond even aan mijn man vragen hoe hij heet



@Ella: weet jij al welk restaurant? Ben wel benieuwd, thanks alvast Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre do 30 aug 2012 - 1:12

peach schreef:High tea bij honey pie in Middelburg!
Restaurant het verschil in zoutelande




Thanks voor de tips! Ik heb ze genoteerd!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre do 30 aug 2012 - 1:15

Mari schreef:Ik woon hier in de buurt en Honey Pie in Middelburg is inderdaad erg leuk voor een High Tea. Op het Damplein in Middelburg heb je Restaurant Nummertje 7, leuk voor 's avonds maar wel iets duurder.

Als ik in Vlissingen uit eten ga op de boulevard, met zeezicht dan is het bij Italiaans restaurant Don Giovanni of Solskin (laatste wel wat oudbollig, maar lekker eten en prima terras)

In Vlissingen centrum heb je op het Bellamy Park restaurant Ferry's ook erg lekker

Ga in iedergeval niet bij iets van de a.madore groep eten, de restaurants zien er leuk uit, maar je krijgt echt opwarm maaltijden van de Sligro.

Restaurant het verschil in Zoutelanden is inderdaad ook goed, maar ligt wel wat verder uit de route.

Wat ga je verder nog doen?

Honey Pie had ik inderdaad via internet zelf ook al gevonden. Lijkt me inderdaad wel erg leuk! Ik ga even kijken bij de andere restaurantjes die je allemaal noemt via internet. Ben benieuwd! Echt bedankt voor je tips Very Happy

Heb je verder nog leuke ideetjes die we kunnen doen? We hebben een strandhuisje in Dishoek, dus midden op het strand. Dus was van plan om in de buurt paar keer uiteten te gaan en misschien een bioscoopje pakken ofzo. Maar mocht je nog andere leuke ideetjes hebben dan hoor ik het graag! Had trouwens ook gelezen dat het koopzondag is wanneer wij er zijn, ideaal hahaRestaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg 3079029344

Thnx in ieder geval:D
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre do 30 aug 2012 - 1:17

Yasmin schreef:Ik ga weleens naar Medetarraneo, zit in Middelburg. Is een italiaans restaurant, goedkoop en erg lekker eten! Bij van der valk in Middelburg kan je ook erg lekker eten, als je daar op vrijdag komt kan je onbeperkt eten en drinken (wijn en bier) voor 35 euro p.p, is in buffet vorm, echt heel lekker

Ook genoteerd, ik ga ze dadelijk eens allemaal opzoeken, altijd leuk om vooraf te spieken alvast vind ik:D

Van de valk Middelburg heb ik laatst overnacht in een mooie suite en toen hebben we daar ook gegeten. Was inderdaad erg lekker!

Thnx voor de tips!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre ma 3 sep 2012 - 1:32

We zijn gaan high tea-en in High tea bij honey pie in Middelburg! Was erg lekker! Bedankt voor de tips Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  Flippin' Bitch ma 3 sep 2012 - 2:33

Ik volg dit ook even, woon daar ook in de buurt. Ik vind Amigo in Vlissingen (zuid-amerikaans) en Istanbul (turks) in Goes ook goed.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  LieveSterre wo 24 okt 2012 - 1:41

Ik ben laatst in het wooncafe in Middelburg gaan lunchen. Erg leuk en gezellig! Ik vind het een aanrader, zelfs met mijn koemelkallergie hebben ze voldoende lunchgerechten op de kaart, dus dat was ook nog ideaal Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg Empty Re: Restaurantjes : lunchen / diner Vlissingen / Middelburg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum