Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Blowen maakt dom'

+9
Bazinga
SuperGrover
mzcharlotte
Puggle
Caribbeanlover
Angela_1986
Mamsie
Clapperdie
Chocoholic
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Star007 di 28 aug 2012 - 7:34

mzcharlotte schreef:Even buiten het onderzoek, ik voor/tegen blowen ben en op risico dat ik ontzettend IQ-loos 'Blowen maakt dom' - Pagina 2 394967 overkom; Hoeveel dommer kom je over als je (gemiddeld) 8 punten omlaag gaat? Is dat niet weten dat de Eiffeltoren in Parijs staat ofzo?

Dat van die eiffeltoren is algemene kennis, heeft vrij weinig met je iq te maken Wink

Ik denk dat als je op het randje van een bepaalde iq groep zit ( neem licht verstandelijk gehandicapt of zwakbegaafd) dat dan die 8 punten wel degelijk een verschil kunnen maken.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  mzcharlotte di 28 aug 2012 - 7:36

Star007 schreef:
mzcharlotte schreef:Even buiten het onderzoek, ik voor/tegen blowen ben en op risico dat ik ontzettend IQ-loos 'Blowen maakt dom' - Pagina 2 394967 overkom; Hoeveel dommer kom je over als je (gemiddeld) 8 punten omlaag gaat? Is dat niet weten dat de Eiffeltoren in Parijs staat ofzo?

Dat van die eiffeltoren is algemene kennis, heeft vrij weinig met je iq te maken Wink


Hahaha, ja okee, maar ik bedoelde eigenlijk - maakt het je zoveel dommer? Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:37

mzcharlotte schreef:
Star007 schreef:
mzcharlotte schreef:Even buiten het onderzoek, ik voor/tegen blowen ben en op risico dat ik ontzettend IQ-loos 'Blowen maakt dom' - Pagina 2 394967 overkom; Hoeveel dommer kom je over als je (gemiddeld) 8 punten omlaag gaat? Is dat niet weten dat de Eiffeltoren in Parijs staat ofzo?

Dat van die eiffeltoren is algemene kennis, heeft vrij weinig met je iq te maken Wink


Hahaha, ja okee, maar ik bedoelde eigenlijk - maakt het je zoveel dommer? Wink

Like this? :P

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 4239848_700b

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  mzcharlotte di 28 aug 2012 - 7:39

Hehe, iemand die me uit de brand helpt; JAAAAA! Dat bedoelde ik!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Star007 di 28 aug 2012 - 7:43

mzcharlotte schreef:
Star007 schreef:
mzcharlotte schreef:Even buiten het onderzoek, ik voor/tegen blowen ben en op risico dat ik ontzettend IQ-loos 'Blowen maakt dom' - Pagina 2 394967 overkom; Hoeveel dommer kom je over als je (gemiddeld) 8 punten omlaag gaat? Is dat niet weten dat de Eiffeltoren in Parijs staat ofzo?

Dat van die eiffeltoren is algemene kennis, heeft vrij weinig met je iq te maken Wink


Hahaha, ja okee, maar ik bedoelde eigenlijk - maakt het je zoveel dommer? Wink

Het is een beetje situatie afhankelijk denk ik. Als ik kijk naar mijn clienten , dan is het soms best een verschil; iemand met een IQ van 80 en iemand met een IQ van 70. Maargoed dan spelen er nog zoveel andere zaken mee.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  mzcharlotte di 28 aug 2012 - 7:46

Oké Star, duidelijk. Ik wist dat oprecht niet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Lady Starstruck di 28 aug 2012 - 7:54

Was al jaren bekend toch. Bij mij op de middelbare school hing vroeger een poster in 1 van de lokalen waarop stond "hash en wiet maken van je hersens een vergiet". Moest er gelijk aan denken. Ik ken ook wat mensen die blowen en die zijn nou niet allemaal even snel van begrip zeg maar.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 8:01

Ik dacht eigenlijk dat dit al lang bekend was. Ik heb in ieder geval altijd geweten dat blowen, onherroepelijk, hersencellen zou kunnen afbreken.
Maar dan nog, het geldt niet voor iedereen. De één kan er goed tegen en kan zijn hele leven, zonder schade, blowen. De ander krijgt een psychotische stoornis of loopt beperkende hersenschade op.

Maar dat het niet zonder risico is, wisten we allang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Caribbeanlover di 28 aug 2012 - 10:58

Mamsie schreef:Serieus? Mens hou toch je kop man. Je weet niks en zegt van alles. Het kan niet anders dan dat jij elke dag 6 joint rookt want mens jij ben zo DOM!

En dan zeggen ze dat ik scheld. Kijk naar jezelf! Dat bewijs is er nou eenmaal hoe je het ook wendt of keert. Het is slecht gezien die manier van je moeder. Voor medicatie vind ik het anders mits het niet anders kan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 12:04



CBL, steek je neus nou eens een keer niet in andermans zaken als ze daar niet om vragen.

Mamsie, tel tot 10. Jij weet hoe het zit en daar gaat het om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 18:24

Caribbeanlover schreef:
Mamsie schreef:Serieus? Mens hou toch je kop man. Je weet niks en zegt van alles. Het kan niet anders dan dat jij elke dag 6 joint rookt want mens jij ben zo DOM!

En dan zeggen ze dat ik scheld. Kijk naar jezelf! Dat bewijs is er nou eenmaal hoe je het ook wendt of keert. Het is slecht gezien die manier van je moeder. Voor medicatie vind ik het anders mits het niet anders kan.

Inmiddels zijn er meer mensen die met jou net zo respectloos omgaan als jij met iedereen hier zo ongeveer doet. Hoe weet jij nou of haar moeder het op een slechte manier doet?!

OT: Het lijkt mij voor iedereen anders maar als je elke dat stevig blowtdtdt kan dat nooit goed zijn voor de rest van je leven lijkt mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Tazz di 28 aug 2012 - 18:35

Caribbeanlover schreef:
Mamsie schreef:Serieus? Mens hou toch je kop man. Je weet niks en zegt van alles. Het kan niet anders dan dat jij elke dag 6 joint rookt want mens jij ben zo DOM!

En dan zeggen ze dat ik scheld. Kijk naar jezelf! Dat bewijs is er nou eenmaal hoe je het ook wendt of keert. Het is slecht gezien die manier van je moeder. Voor medicatie vind ik het anders mits het niet anders kan.

Ik snap serieus niet waarom jij nog niet van dit forum bent afgegooid. Wat ben jij een ontzettend bekrompen, egoïstisch, gemeen en dom persoon in werkelijk alles wat jij zegt. Waarom moet je mensen altijd zo beledigen en waarom kom jij er hier altijd mee weg?

Misschien gebruikt de moeder van Mamsie het wel als medicatie, dat weet jij toch niet? Denk toch eens na voor je iets zegt en hou anders gewoon je mond dicht.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 18:36

Ik vind het een vreemd onderzoek met een vreemde conclusie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Caramba di 28 aug 2012 - 18:39

Ik heb zelf ook jaren geblowt. Ja ik ben soms een vergiet. Maar dat is niet alleen van blowen. Voor ik begon wist ik ook wel dat het schade kon aanrichten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Blowen maakt dom' - Pagina 2 Empty Re: 'Blowen maakt dom'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum