Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barbie's baby

+77
Star007
L!ND@
JustMeDaan
Steep
Mees
SleepingBeauty
Liadan
Ilargi
ekjir@M
Monte
vlinder-19
Laced
loura
Minx
Bubbelicious
Mint
CCC
luenca
Diese
teletascha
Gympie
Paper Crown
boekenwurm83
Parisienne
Toet
kippiee
M@niek
Barbabella
Puggle
Rouxxxe
Mute_
luisa
Summerlovin
sanne-84
SarahKey
Susan
Linda
Rapunzel
Lejow
Appeltje
Rose
Sarah1985
Tania
Twellie
LDJ
Inge
Papillio
VeryCherry
ijsjemeisje
Printje
Caramba
Caribbeanlover
Ella
Marin
Verde
TukTuk
ExpressoB
Didi
Rush
Phileine
Mermaid
yellow
Mamsie
InweCulnamo
PrimaBella
Niki
Shy
Error
kwak
love
Filoria
Bliss
Lady Starstruck
Sushi
Clapperdie
Ibbeltje
Kaboutertje
81 plaatsers

Pagina 9 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Tania di 2 okt 2012 - 8:15

Ik moest ook huilen hoor. Ben echt een watje geworden sinds ik kinderen heb. Een baby of bevalling op tv en ik zit te janken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 8:15

LDJ schreef:Wat erg, ik moet gewoon huilen Embarassed ...



het is dat mijn man erbij zit en ik mijn traantjes inslik, anders zat ik er ook bij te janken hoor Wink Zo mooi, dat moment dat het kindje er is! Ik wil er spontaan nog een keer van bevallen, alleen al voor dat moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  LDJ di 2 okt 2012 - 8:18

Rejoy. schreef:
LDJ schreef:Wat erg, ik moet gewoon huilen Embarassed ...



het is dat mijn man erbij zit en ik mijn traantjes inslik, anders zat ik er ook bij te janken hoor Wink Zo mooi, dat moment dat het kindje er is! Ik wil er spontaan nog een keer van bevallen, alleen al voor dat moment.
Het lijkt me echt geweldig.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Clapperdie di 2 okt 2012 - 8:30

Youandi schreef:Awww, ik vind dit echt heel lief. Ik vind Barbie zó veel leuker zo.... Ik ben gewoon ontroerd hier Barbie's baby - Pagina 9 394967

Erg he! Had ik ook.

Ik heb altijd gezegd dat ik ook geen geluid wilde maken. En heb ik ook niet gedaan ik riep alleen tijdens een wee: auw auw auw auw
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 8:30

Ooh, laatste stukje moest ik ook janken. Hoe suf :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Barbabella di 2 okt 2012 - 8:39

Hier ook al tranen Embarassed
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 8:57

Mooie aflevering, zo mooi om te zien als de baby er eenmaal is.

Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O, en ze kwam een paar keer in beeld zonder wimpers? verschikkelijk zag ze eruit!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  kippiee di 2 okt 2012 - 9:17

M@niek schreef:Mooie aflevering, zo mooi om te zien als de baby er eenmaal is.

Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O, en ze kwam een paar keer in beeld zonder wimpers? verschikkelijk zag ze eruit!

Vind je? Het is dat ze van die lichte lippenstift op had maar vond het best mooi!! Beter dan die dikke laag zwart en enorme wimpers :O
En vond het een mooie aflevering hoe trots ze is op haar kleintje en alles smile
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 10:00

M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Mamsie di 2 okt 2012 - 10:34

Ik vond vooral haar vader zo schattig!
Dat schreeuwen heb ik mezelf ook 3 keer verboden maar bij de laatste heb ik echt wel ff geschreeuwd toen ze zonder wee hem eruit trokken. Ik was zo blij dat de buren niet thuis waren!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Toet di 2 okt 2012 - 10:54

Ik moest ook huilen, dacht al dat ik de enige was!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Shy di 2 okt 2012 - 19:27

Bliss schreef:Bevallingen lijken me ook een ware hel, maar nu denk ik: als Barbie het kan, moet ik het toch ook kunnen?

Tuurlijk! Als Barbie het kan kan jij het zeker, wat zeg ik dan kan iedere vrouw het zeker Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 19:31

Toet schreef:Ik moest ook huilen, dacht al dat ik de enige was!
Mijn vriend zat zelfs met tranen! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 19:33

Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.
Ik vond juist dat ze enorm doorzette en weinig piepte voor iemand die aan het bevallen was! Barbie's baby - Pagina 9 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Parisienne di 2 okt 2012 - 19:48

Rush schreef:
Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.
Ik vond juist dat ze enorm doorzette en weinig piepte voor iemand die aan het bevallen was! Barbie's baby - Pagina 9 3079029344
+1. Ik vond eigenlijk dat ze het erg goed doorstaan heeft allemaal. Ik heb ook dingen geroepen als 'ik kan niet meer' of 'auww, het doet zo'n pijn', maar in mijn ogen zijn dat heel normale dingen om te zeggen/roepen. Het DOET ook gewoon pijn en is niet allemaal niks. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier en ervaart de pijn ook weer anders. De een maakt het wat draaglijker voor zichzelf om het even uit te schreeuwen, de ander blijft heel erg in zichzelf gekeerd. Om nou te roepen 'ik vind dat raar' of iets dergelijks vind ik nou ook weer niet nodig.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  boekenwurm83 di 2 okt 2012 - 19:49

Vond ik ook. Ik vond het enorm meevallen. Op het laatst hoorde je haar wel meer maar dat was volgens mij vlak voordat ze mocht persen. Ik had veel meer drama verwacht.

Verder was ik ook helemaal ontroerd na de bevalling. Je zag opeens een hele andere Barbie en ik vond haar er prachtig uitzien na de bevalling, iig veel mooier dan anders. Ik vond het echt een mooie aflevering!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:06

Ik was zeer onder de indruk. Er kwam ineens een moeder naar boven. Zo mooi om te zien! En haar man. vond ik ook erg lief reageren. Zo zie je maar weer, wat hij al zei; Grote mond, maar esn klein hartje.

Vond haar zonder de nepwimpers wel een beetje eng. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 20:30

Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Ze was anders nog aan het lachen, Ik bedoel het stukje voor de ruggenprik dus niet toen de ruggenprik werd uitgezet want ja dat is dan ineens heel heftig.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 20:31

M@niek schreef:
Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Ze was anders nog aan het lachen, Ik bedoel het stukje voor de ruggenprik dus niet toen de ruggenprik werd uitgezet want ja dat is dan ineens heel heftig.
Je mag alleen maar huilen als je weeën hebt?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 20:31

Parisienne schreef:
Rush schreef:
Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.
Ik vond juist dat ze enorm doorzette en weinig piepte voor iemand die aan het bevallen was! Barbie's baby - Pagina 9 3079029344
+1. Ik vond eigenlijk dat ze het erg goed doorstaan heeft allemaal. Ik heb ook dingen geroepen als 'ik kan niet meer' of 'auww, het doet zo'n pijn', maar in mijn ogen zijn dat heel normale dingen om te zeggen/roepen. Het DOET ook gewoon pijn en is niet allemaal niks. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier en ervaart de pijn ook weer anders. De een maakt het wat draaglijker voor zichzelf om het even uit te schreeuwen, de ander blijft heel erg in zichzelf gekeerd. Om nou te roepen 'ik vind dat raar' of iets dergelijks vind ik nou ook weer niet nodig.

Volgens mij zeg ik nergens dat ik het raar vind! Ik vond het erg bijzonder dat ze zo snel toegaf aan de ruggenprik terwijl ze nog aan het lachen was enz.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  M@niek di 2 okt 2012 - 20:32

Rush schreef:
M@niek schreef:
Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Ze was anders nog aan het lachen, Ik bedoel het stukje voor de ruggenprik dus niet toen de ruggenprik werd uitgezet want ja dat is dan ineens heel heftig.
Je mag alleen maar huilen als je weeën hebt?

Uhh nee Rolling Eyes maar als je echt heftige weeen hebt ben je niet echt in staat om te lachen, tenminste ikke niet iig.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:37

Ik was ook ontroerd, haha! Zo mooi rustig kindje, zij helemaal verliefd erop. En ik ergerde me totaal niet aan het korte 'geschreeuw' en dat ze 'au au au' zei, come on? En dat ze huilde. Lijkt mij allemaal heel erg normaal. Ik vind haar man Michael ook echt een goedzak, hij heeft volgens mij een klein hartje. Vind hem heel lief voor haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Paper Crown di 2 okt 2012 - 20:54

Ik heb het express niet gekeken. Haha ik kan even geen bevalling zien.

Wat een rare opmerking Bliss... als Barbie het kan dan moet ik het toch ook kunnen.. Rolling Eyes Want?

Ik geloof dat het laatste wat je doet als je aan het bevallen bent letten op wat je zegt en doet. Het doet verrekte pijn (so I've heard) dus excuse me, maar mij zal je ook zeker horen. Barbie's baby - Pagina 9 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 20:54

Je zag niks raars PC, de deur was tijdens de echte bevalling gewoon dicht. Dus je kan het terugkijken als je wilt. Barbie's baby - Pagina 9 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 20:55

Megara schreef:
M@niek schreef:
Vond het wel heel bijzonder dat ze echt bij het kleinste zuchtje pijn zei dat ze het niet meer aan kon :O

Zo kwam het op mij niet over. Daarbij is het voor de kijker ook niet te beoordelen hoeveel pijn zij op dat moment had. Vind dit een beetje raar om te zeggen zo. Ieder z'n pijngrens en daarbij het recht om er op een bepaalde manier mee om te gaan.

Helemaal mee eens. Vond het juist reuze meevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby - Pagina 9 Empty Re: Barbie's baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum