Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?

+21
Lonely Goatherd
*Troela*
luenca
Bliss
Arwyn
Susan
Mari
Erin
vlinder-2011
Shisha
JustMeDaan
Mamsie
Paper Crown
Blond
RioolSpook
RYW
Poubelle
Minx
Marin
Rush
Melis_je
25 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 4 Empty Re: Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?

Bericht  Minx wo 29 aug 2012 - 1:08

Moeder ook maar weer eens langs sturen. Vanmiddag gaat ze weer richting mijn opa die daar een dorpje vandaan woont smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 4 Empty Re: Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 1:27

Ik was altijd alles aan het camoufleren. Zelfs nog toen ik dun was. Ik dacht dat ik dat goed kon, tot ik foto's van een meeting terugzag. Geen houden meer aan.

En ik vind het niet erg om een hobbel of een bubbel bij een ander te zien. Zolang ze maar niet in hotpants en te kort truitje rondlopen. Of de legging met een shirtje dat net wel of net niet over de kont valt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 3:21

Camoufleren of niet; Hobbels zie je altijd wel smile Ik heb me daar al jaaaaaren terug over heen gezet en snap ook niet waarom andere mensen daar 'iets' van vinden. Zo lang ze iets in mijn maat verkopen, trek ik het aan als ik dat wil smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 3:37

Nour schreef:Misschien lees ik verkeerd, maar tussen iets verbloemen en domweg de verkeerde kledingmaat dragen zit toch een heel groot verschil. Ik snap 'm geloof ik niet helemaal, omdat er in de openingspost staat: vrouwen met bijv. maat 44 die zich in maat 38 proppen. Als deze vrouwen toch gewoon maat 44 zouden dragen, vind ik het vaak al heel anders lijken - dan valt je kleding automatisch veel mooier om je lichaam.

Ik vind trouwens kuiten bij 90% van de vrouwen al snel niet mooi meer (te dik), dus volgens mij ben ik verre van representatief voor de vraag of je dan een skinny kunt dragen. Ik vind smalle kuiten sexy bij een vrouw, maar in NL is het eigenlijk enorm lastig, want de laarzen zijn er niet op gemaakt en dat vind ik juist ook weer niet mooi. Als laarzen niet aansluiten.

Verder vind ik het geen enkel probleem om naar volle(re) vrouwen te kijken en zie dat ze niet geheel strak zijn, maar dan gaat dus mijn eerste alinea op. Investeren in goede basics van goede kwaliteit vind ik vaak al zoveel schelen in hoe iemand eruitziet. Mijn tante is een prachtige, volle vrouw. Zij kleedt zich geweldig. Komt ook doordat ze precies weet welke stoffen en kleuren ze wel en niet moet dragen. Maarja, dat komt ook doordat ze een erg succesvolle eigen kledingzaak heeft gehad (overgedragen aan haar dochters) speciaal voor grote maten. En ja, dan ben je meer kwijt dan 2 tientjes voor een shirt, maar je doet er vaak ook veel langer mee en je voelt/ziet dat het kwalitatief gewoon beter is dan een C&A/H&M/Miss Etam et cetera et cetera shirt. Wat ik vooral erg leuk vind, is dat ze ook kleding verkoopt voor jonge vrouwen; ik pas het allemaal niet, maar had er anders serieus m'n hele garderobe geshopt.

Woohoww.. Wij gaan niet meer meeten hoor!! Ik heb dikke kuiten Mad

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 29 aug 2012 - 3:39

Ik vind dat niet ieder kledingstuk flatterend hoeft te zijn. Mijn zus heeft wel eens een jurkje dat ze heel leuk vindt, maar wat haar dan niet slanker doet lijken, maar ook niet dikker. Sommigen trekken ook echt ONflatterende kleding aan en dat zou ik dan niet zo snel doen. Ik zie er liever niet nog dikker/slapper/watdanook uit dan ik ben.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 5:50

AngelNyn: wat leuk om te lezen! smile

Doedel: haha, echt wel! Wat ik al zei: ik vind kuiten al heel snel te dik, dus ik ben geheel niet representatief voor deze vraag. Wink

Mama1985: heb zelf al heel lang niet meer op de website gekeken - wellicht kom je er nog een keertje.smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 29 aug 2012 - 7:42

Ik trek kleding aan waar ik mij lekker in voel en wat me staat. Als het me niet flatteert, trek ik het ook niet aan, maar dan vind ik het persoonlijk ook niet mooi.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: