Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buikje verbergen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Buikje verbergen Empty Buikje verbergen

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 18:58

Doordat ik een vrij holle rug heb, steken mijn kont en buik uit waardoor deze al groter lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn. Nu ben ik ook een tijdje vrij stevig geweest, zat opeens op kleding maat 46 en toen ging er een knopje om, ik wil afvallen! Ik let nu heel erg op mijn eten en drinken en dit gaat al goed, ik verlies wat kilo's maar dan voornamelijk op mijn benen en billen, mijn buik blijft dik!
Bewegen doe ik trouwens ook hoor, ik wandel veel aangezien dat het enige is wat ik mag doen. Ik zit namelijk in de ziektewet met een schouderblessure dus voor de rest is me alles ontzegd, zelfs fietsen.

Maar aangezien ik nu nieuwe (vooral zomer)kleding nodig heb, ben ik op zoek naar kleding die mijn buikje een beetje verbergen. Laatst had ik een straks shirtje aan en ik leek gewoon 9 maanden zwanger! :shock: Er zitten namelijk wel wat vetjes op mijn buik maar je ziet vooral een vetrol wanneer ik een iets strakkere broek aan heb :P verder heb ik vooral echt een bolle buik.

Heeft iemand kleding tips voor mij? smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikje verbergen Empty Re: Buikje verbergen

Bericht  Beachgirl di 29 mei 2012 - 0:24

Ik zou zorgen voor goede aansluitende broeken die eventueel wat hoger zijn zodat je geen last hebt van rollen eroverheen.

Verder zie je nu veel wijde en lange kledingstukken, dus als je een mooi lang of wijd shirt over een mooie strakke broek draagt kom je al een heel eind denk ik. Eventueel nog met een riempje eromheen.

Shirtjes met een A lijn kun je ook goed hebben want die verhullen je buik.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Evalynn di 29 mei 2012 - 0:30

Hier nog een holle rug - uitpuilbuik/kont.

Ik draag altijd truien/shirt die wat langer zijn, zodat ze net over mijn billen heen vallen. Als je van die shirts draagt die gewoon net tot je broek komen dan puilt je kont nog verder uit.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Caroow di 29 mei 2012 - 0:38

Dit model jurk:
Buikje verbergen VE121C05Z-305@1.1