Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?
+21
Lonely Goatherd
*Troela*
luenca
Bliss
Arwyn
Susan
Mari
Erin
vlinder-2011
Shisha
JustMeDaan
Mamsie
Paper Crown
Blond
RioolSpook
RYW
Poubelle
Minx
Marin
Rush
Melis_je
25 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?
Rush schreef:Ik zou niet eens weten wat ik moet dragen om love handles te verbergen.
Een tent?
Probeer een regenton.
Gast- Gast
Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Jaaa daar heb ik zo'n hekel aan! Alles rolt altijd op bij mij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Klopt. Al vind ik het wel zonde dat het ook altijd een beetje bij je borsten plet, ook al is de stof daar nier corrigerend.
Gast- Gast
Die jurkjes van de Hema zijn wel ideaal trouwens. Rollen of kruipen ook niet op.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Maatje groter kopen, dacht ook dat het aan de hemdjes lag nu bijna 7 kg minder heb ik er geen last meer van.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaha. Nee, maar ik heb zelfs zonder kleren een soort van love handles, heel lichtjes. Met een normale jeans in een goede maat, zie je toch een beetje rolletjes zitten. Hogere jeans heb ik wel eens geprobeerd, maar dan krijg ik buikpijn en ik voel me net een 40+ huisvrouw.Marin schreef:Ik heb van dat corrigerend ondergoed Rush, maar dat zakt altijd naar beneden, dus dat is ook niks. Dan loop je ineens met zo'n onderbroek tussen je knieen.
Edit; corrigerende hemdjes dus. Ik weet niet, dat zie ik niet zo zitten haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is beter idd!Reva schreef:Rush schreef:Ik zou niet eens weten wat ik moet dragen om love handles te verbergen.
Een tent?
Probeer een regenton.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als je je er zelf niet aan stoort, wat boeit het je dan wat anderen ervan denken? Staat jouw strakke truitje volgens jou mooi ondanks de love handles? Ja? Dan gewoon doen. Stoor jij je niet aan je dikke kuiten in je skinny, gewoon dragen. Ik doe NOOIT wat aan wat mijn mindere punten benadrukt, maar ik kan wel begrijpen als anderen het wel doen. Sommige hebben nou eenmaal niet zo'n mooi figuur en dan blijft er bar weinig over. Maar eerlijk is eerlijk, een skinny staat mooier met slankere benen, een strak truitje staat veel beter zonder muffintop.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Reva schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Klopt. Al vind ik het wel zonde dat het ook altijd een beetje bij je borsten plet, ook al is de stof daar nier corrigerend.
Tip, ik trek ze gewoon onder mijn borsten. Anders blijft er inderdaad niets meer over.
Blond- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Marin schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Maatje groter kopen, dacht ook dat het aan de hemdjes lag nu bijna 7 kg minder heb ik er geen last meer van.
Ja 't hangt bij mij heel erg af van 't stofje. Van die viezige stof kruipt altijd op, maar katoen valt nog wel mee.
Marin- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Reva schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Tip, ik trek ze gewoon onder mijn borsten. Anders blijft er inderdaad niets meer over.
En als je de bandjes dan wel over je schouders doet pusht 't nog wat omhoog ook!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Chance schreef:Reva schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
En als je de bandjes dan wel over je schouders doet pusht 't nog wat omhoog ook!
Jij snapt het
Blond- Lady Post-a-lot
Zit dat niet heel vervelend?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, er zit ook een maat tussen een maat te groot en een maat te klein!
Gast- Gast
Pixie schreef:Chance schreef:Reva schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Ik ga gelijk even mijn nieuwe Vila jurkje passen op die manier
Gast- Gast
Marin schreef:Zit dat niet heel vervelend?
Nee hoor.
Blond- Lady Post-a-lot
Nou met een beetje verbloemen vind ik niks mis. Als ik soms zie wat er op straat loopt. Zelf verberg ik mijn buikje ook het liefste en anders is het buik inhouden!
Zelf heb ik er moeite mee als je van alles ziet zitten. Zo heb ik als ik een strak shirtje aan heb dat je dan 2 bollingen ziet naast mijn navel en mijn navel valt in een gat. Nou zeker dat ik dat verberg.
Zelf heb ik er moeite mee als je van alles ziet zitten. Zo heb ik als ik een strak shirtje aan heb dat je dan 2 bollingen ziet naast mijn navel en mijn navel valt in een gat. Nou zeker dat ik dat verberg.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Als ik naakt ben heb ik nog steeds flinke love handles, en ook een platte onderbuik, maar vanaf de navel een flinke rol.
Niet echt te verbergen. En ik koop dus ook een broek die voor mij lekker zit, en niet van mijn kont afzakt.
Die rol en love handles zitten er namelijk toch als ik naakt ben, dus een gewoon goed passende broek maakt het niet minder. Blousjes koop ik vaak wat groter, maar dat zwabbert dan wat bij mijn armen, die zijn namelijk weer niet echt dik. Kortom ik heb gewoon een moeilijk figuur .
Niet echt te verbergen. En ik koop dus ook een broek die voor mij lekker zit, en niet van mijn kont afzakt.
Die rol en love handles zitten er namelijk toch als ik naakt ben, dus een gewoon goed passende broek maakt het niet minder. Blousjes koop ik vaak wat groter, maar dat zwabbert dan wat bij mijn armen, die zijn namelijk weer niet echt dik. Kortom ik heb gewoon een moeilijk figuur .
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
|Reva schreef:Pixie schreef:Chance schreef:Reva schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Foto!
Poubelle- Ratel
Soms is het ook gewoon heel lastig. Ik heb vaak met broeken dat maat 36 goed zit bij benen maar te strak bij de heupen en dat er dus 2 hobbel over de broek uitsteken. Bij maat 38 zit ie bij de heupen goed maar weer veel te los bij de benen en dat is ook geen porum. Heupbroeken zijn al helemaal een drama dus die draag ik dan ook niet.
Dan kies ik toch maar voor de broek die eigenlijk net te strak zit bij de heupen.
Bij andere stoor ik mij er trouwens veel minder snel aan.
Dan kies ik toch maar voor de broek die eigenlijk net te strak zit bij de heupen.
Bij andere stoor ik mij er trouwens veel minder snel aan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pixie schreef:|Reva schreef:Pixie schreef:Chance schreef:Reva schreef:Chance schreef:Corrigerende hemdjes werken wel. Wel zorgen dat ze niet te kort zijn en steeds oprollen.
Foto!
*
Laatst aangepast door Reva op di 28 aug 2012 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sexy!
Staat je goed!
Staat je goed!
Poubelle- Ratel
Ik probeer ook vaak te corrigeren. Ik ben dan wel wat voller, maar het moet wel gestroomlijnd zijn. Toch begin ik daar wel een beetje van terug te komen en lak te krijgen aan schoonheidsidealen. Ik ben heel hard bezig om mezelf ook leuk te vinden met rolletjes en bobbels. Ook omdat ik vaak let op volle vrouwen die trots op zichzelf zijn, en daar vind ik die vetjes helemaal niet storend. Dus waarom dan bij mezelf wel?
Gast- Gast
Rood schreef:Ik probeer ook vaak te corrigeren. Ik ben dan wel wat voller, maar het moet wel gestroomlijnd zijn. Toch begin ik daar wel een beetje van terug te komen en lak te krijgen aan schoonheidsidealen. Ik ben heel hard bezig om mezelf ook leuk te vinden met rolletjes en bobbels. Ook omdat ik vaak let op volle vrouwen die trots op zichzelf zijn, en daar vind ik die vetjes helemaal niet storend. Dus waarom dan bij mezelf wel?
Precies. Ik vind het bij andere vrouwen eigenlijk ook zelden tot nooit storend (mits kleding goed past etc) en eigenlijk vaak juist wel mooi. Dan baal ik altijd wel een beetje dat ik het bij mezelf zó storend vind en niet eens in korte mouwen de deur uit ga Al vind ik ook wel weer wat te zeggen voor wat RYW zegt, iets dragen en me dan ongemakkelijk voelen, al dan niet terecht, is ook niet fijn.
Gast- Gast
Pixie schreef:Sexy!
Staat je goed!
Thanks! Nu nog ooit ermee naar buiten
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: