Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?

+21
Lonely Goatherd
*Troela*
luenca
Bliss
Arwyn
Susan
Mari
Erin
vlinder-2011
Shisha
JustMeDaan
Mamsie
Paper Crown
Blond
RioolSpook
RYW
Poubelle
Minx
Marin
Rush
Melis_je
25 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 Empty Re: Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?

Bericht  vlinder-2011 di 28 aug 2012 - 0:30

Reva: staat je goed hoor! snel naar buiten Wink

Wat betreft het topic, ik ben zelf slank maar draag toch vaak een riem of een colbert, hou gewoon niet van dat strakke allemaal. Vrouwelijke vormen tonen vind ik mooi maar niet te strak allemaal.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 Empty Re: Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien?

Bericht  Blond di 28 aug 2012 - 0:35

Reva schreef:
Rood schreef:Ik probeer ook vaak te corrigeren. Ik ben dan wel wat voller, maar het moet wel gestroomlijnd zijn. Toch begin ik daar wel een beetje van terug te komen en lak te krijgen aan schoonheidsidealen. Ik ben heel hard bezig om mezelf ook leuk te vinden met rolletjes en bobbels. Ook omdat ik vaak let op volle vrouwen die trots op zichzelf zijn, en daar vind ik die vetjes helemaal niet storend. Dus waarom dan bij mezelf wel?

Precies. Ik vind het bij andere vrouwen eigenlijk ook zelden tot nooit storend (mits kleding goed past etc) en eigenlijk vaak juist wel mooi. Dan baal ik altijd wel een beetje dat ik het bij mezelf zó storend vind en niet eens in korte mouwen de deur uit ga Laughing Al vind ik ook wel weer wat te zeggen voor wat RYW zegt, iets dragen en me dan ongemakkelijk voelen, al dan niet terecht, is ook niet fijn.
Heel erg met jullie eens. Ik moet ook echt eens gaan proberen mezelf eens leuk te gaan vinden. Mét die bovenbenen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Erin di 28 aug 2012 - 3:06

Ik vind best dat het mag. Ik bedoel wie is er tegenwoordig perfect? Tuurlijk ik stoor me bij mezelf er ook aan als ik in een bepaalde kledingstuk het bij mezelf ziet. Of men voor je op gaat staan in de bus enzo omdat ze denken dat je zwanger bent whahahaha!
Maar ik denk ook wel dat het aan bepaalde kledingstukken ligt hoor. Ik koop mijn t-shirts ook een maat groter zodat ze langer vallen en niet zo heel strak om mijn lijf zitten al doe ik er wel een strak hempje eronder waarmee ik mijn buik voornamelijk wat platter probeer te krijgen. Maar ja we zeiken altijd ons eigen lichaam af. Bij een goede vriendin zou ik het denk ik ook wel zeggen als het echt uit de hand loopt en we praktijken krijgen zoals in die Skinny jeans clip!

We moeten trots zijn op onze vrouwelijke vormen ladies!!!! :cheering:
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Mari di 28 aug 2012 - 3:38

Natuurlijk mag het, maar of het altijd de meest flateuze keus is dat is een ander verhaal.

Vaak zie ik mensen lopen met een broek die gewoon te klein is en dan is de vetrol veel erger dan nodig. Of een te strakke broek waarin iemand net een wandelende rollade is. Shirts waarin rol over rol hangt, mijn keuze is het niet, maar als iemand zich er niet aan stoort, prima toch.

Voor mij geen probleem maar ik ga er zelf niet zo bijlopen. Ook al heb ik niet heel veel vet, als ik een spijkerbroek aan doe gaat daar een body onder, heerlijk geen rolletjes, dan voel ik me prettiger.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Susan di 28 aug 2012 - 4:16

Ik probeer er zelf op te letten, ik voel me echt niet lekker als een truitje te strak zit.

Bij anderen stoort het me niet zo, al zie ik soms wel kleding die ik echt niet mooi vind staan. Zo'n hotpants bijvoorbeeld, daar heb ik heel heel vrouwen mee zien lopen de afgelopen zomer, terwijl maar heel weinig vrouwen het in mijn ogen kunnen hebben. Ik vind het alleen maar mooi staan bij vrouwen die heel slank zijn en smalle heupen hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:05

Wat een goede tip met die corrigerende hemdjes. Hou met hemdje ook niks over aan boezem.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:16

Stofzuiger schreef:Wat een goede tip met die corrigerende hemdjes. Hou met hemdje ook niks over aan boezem.

Het werkt ook echt cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 7:26

Ik zit nog altijd een beetje in dubio met die corrigerende kledingstukken. Aan de ene kant denk ik ' ja sommige dingen staan dan idd veel beter' maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje mezelf voor de gek houden. Als ik naakt ben zie je namelijk gewoon alles zitten. Als ik dan zo nodig een plattere buik wil hebben, dan moet ik maar gaan afvallen en sporten vind ik dan.

Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan dus kom ik weer uit op corrigerend ondergoed maar toch voel ik me dan een hypocriet en vind ik het zonde van mijn geld en denk ik weer ' ik kan maar beter gewoon gaan afvallen'.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 28 aug 2012 - 7:38

Ik let er wel op als ik nieuwe kledingstukken aanschaf, of ze me een beetje staan en flatteren.
Soms heb ik er wel *piep* aan. Ik heb brede heupen en een bootcut jeans staat mij eigenlijk toch gewoon het best. Maar ja, sommige laarsjes staan toch echt gewoon leuker onder een skinny dan dat je alleen de neus onder een bootbut vandaan ziet komen. Ik draag dus ook skinny's, hoewel die voor mij dus vast niet perfect zijn. Tsja, so be it.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bliss di 28 aug 2012 - 7:52

Ik probeer rolletjes en love handles toch meestal ook wel te verbergen, voel me daar fijner bij. Wel draag ik tegenwoordig skinny's, terwijl ik dikke kuiten en benen en kont heb. Ik draag er dan wel een wat langer shirtje op.

Toevallig had een collega van me vandaag een strak jurkje aan. Zij is verder heel slank, maar heeft twee kinderen gehad en daardoor een behoorlijke buik. Mensen vragen ook vaak of ze zwanger is en vandaag hadden kinderen het weer aan haar gevraagd. Maar het boeit haar niks, ze zegt gewoon dat ze geen baby in haar buik heeft en draagt het jurkje, omdat ze het een leuk jurkje vindt. Heb ik wel respect voor, daar zou ik wel iets meer van mee willen hebben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  luenca di 28 aug 2012 - 9:06

ik draag veel kledingstukken niet, omdat ik het niet bij mn figuur vind passen, ik er gewoon het figuur er niet voor heb, maar hier baal ik wel van. want ik zou het wel graag willen dragen. maar als ik zoiets al aandoe, en ik kijk in de spiegel, moet ik janken laughcry ik hoop dat het ooit wel gaat lukken.
heb het nu over spijkerbroeken , skinny jeans en chinos. korte rokjes met pantys ook.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Susan di 28 aug 2012 - 10:02

Ik vind het wel erg vergezocht om corrigerend ondergoed hypocriet te vinden. Alsof je verplicht bent om al je uiterlijke minpunten aan de hele wereld te showen of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 14:11

Misschien lees ik verkeerd, maar tussen iets verbloemen en domweg de verkeerde kledingmaat dragen zit toch een heel groot verschil. Ik snap 'm geloof ik niet helemaal, omdat er in de openingspost staat: vrouwen met bijv. maat 44 die zich in maat 38 proppen. Als deze vrouwen toch gewoon maat 44 zouden dragen, vind ik het vaak al heel anders lijken - dan valt je kleding automatisch veel mooier om je lichaam.

Ik vind trouwens kuiten bij 90% van de vrouwen al snel niet mooi meer (te dik), dus volgens mij ben ik verre van representatief voor de vraag of je dan een skinny kunt dragen. Ik vind smalle kuiten sexy bij een vrouw, maar in NL is het eigenlijk enorm lastig, want de laarzen zijn er niet op gemaakt en dat vind ik juist ook weer niet mooi. Als laarzen niet aansluiten.

Verder vind ik het geen enkel probleem om naar volle(re) vrouwen te kijken en zie dat ze niet geheel strak zijn, maar dan gaat dus mijn eerste alinea op. Investeren in goede basics van goede kwaliteit vind ik vaak al zoveel schelen in hoe iemand eruitziet. Mijn tante is een prachtige, volle vrouw. Zij kleedt zich geweldig. Komt ook doordat ze precies weet welke stoffen en kleuren ze wel en niet moet dragen. Maarja, dat komt ook doordat ze een erg succesvolle eigen kledingzaak heeft gehad (overgedragen aan haar dochters) speciaal voor grote maten. En ja, dan ben je meer kwijt dan 2 tientjes voor een shirt, maar je doet er vaak ook veel langer mee en je voelt/ziet dat het kwalitatief gewoon beter is dan een C&A/H&M/Miss Etam et cetera et cetera shirt. Wat ik vooral erg leuk vind, is dat ze ook kleding verkoopt voor jonge vrouwen; ik pas het allemaal niet, maar had er anders serieus m'n hele garderobe geshopt.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 28 aug 2012 - 18:46

Dan ben ik wel benieuwd welke winkel Nour?

Ik ben dus een volle vrouw, maar vind het wel belangrijk om goed passende en leuke kleding te dragen. En ja dat verbergt de hobbels en bobbels Wink. Zoals in de OP staat, ik stoor mij er niet aan als ik wat zie, als het maar de juiste maat is.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 19:11

W.eversend op één van de waddeneilanden.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 19:26

Ik persoonlijk vind het wel mooier als vollere vrouwen kleding dragen die hun pluspunten qua figuur goed benadrukken. Maar dat is gewoon omdat ik (bij wijze van :P ) een paar mooie gevormde borsten mooier om te zien vind dan een (te) dikke buik.

Ik kan het mij daarnaast ook wel voorstellen dat het veel moeilijker is om te shoppen en dat je dus misschien ook wel vaker dingen moet laten liggen die je juist heel erg leuk vindt omdat het niet zo positief uitpakt.

Zelf draag ik ook veel losse t-shirtjes en truien (in de winter) en puur naar mijn figuur gekeken zou ik juist strakke shirtjes moeten dragen die mijn taille benadrukken. Nu heb ik makkelijk praten want dit is juist de andere kant op.. (je figuur benadelen op een manier dat je helemaal niets meer ziet :P ).

Maar een chino bijv. draag ik gewoon niet hoe leuk ik het ook bij andere vrouwen kan vinden. Ik krijg daar een grote vierkante blokkont van en het ziet er gewoon niet uit. Er zijn broeken die veel meer doen voor mijn billen en dat vind ik belangrijker dan 'toch een leuke chino' in de kast hebben.

Al met al.. moet natuurlijk iedereen het zelf weten. Maar waarom zou je in kleding rondlopen die je wel leuk vind maar die je er minder doet uitzien dat je lichaam 'waard' is. En daarnaast als je zelf vindt dat het gewoon kan moet je het doen. Maar als je zelf al de gedachte hebt 'hmm mijn buik lijkt hier toch wel dikker in dan normaal o.i.d.' dan is die gedachte voor mij genoeg om het niet te doen en iets flatterenders te zoeken.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 28 aug 2012 - 19:51

Punk'd schreef:

Al met al.. moet natuurlijk iedereen het zelf weten. Maar waarom zou je in kleding rondlopen die je wel leuk vind maar die je er minder doet uitzien dat je lichaam 'waard' is. En daarnaast als je zelf vindt dat het gewoon kan moet je het doen. Maar als je zelf al de gedachte hebt 'hmm mijn buik lijkt hier toch wel dikker in dan normaal o.i.d.' dan is die gedachte voor mij genoeg om het niet te doen en iets flatterenders te zoeken.

Ik vind heel veel kleding leuk, die ik ook echt zou dragen als ik het figuur er voor had. Dit is niet zo, en ik ga het dus niet dragen. Het is voor mij heel belangrijk dat ik me lekker voel in de kleding en dat is niet zo als het bijv mijn buik accentueerd.

Bedankt Nour, helaas beetje ver uit de richting Sad

*Troela*
Prater
Prater

Bericht  Arwyn di 28 aug 2012 - 21:02

Ik heb gewoon overal een dikke buik in Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Lonely Goatherd di 28 aug 2012 - 21:37

Arwyn schreef:Ik heb gewoon overal een dikke buik in Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 394967
Ik ook, heel vervelend. Nouja, dikke buik... zo'n beginnend zwangeschapsbolletje terwijl ik voor de rest wel gewoon slank ben. Vind het sinds m'n bevalling echt moeilijk om me leuk te kleden zonder dat dat opvalt.

Maar goed, in het algemeen zie ik kleding en degene die het draagt als een totaalplaatje, dus ja, ik hou er wel echt rekening mee dat ik kleding draagt die me flatteert. Zie heel vaak kleding die ik echt zooo leuk vind, maar dat koop ik dan toch echt niet omdat het voor geen meter staat bij mijn bouw. De juiste maat dragen is inderdaad ook een kunst die lang niet iedereen beheerst helaas, terwijl dat al zóveel scheelt.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  _Cyn_ di 28 aug 2012 - 21:39

Ik vind dat te klein niet mooi is. Maar al heb je een buikje en een paar bobbels, een strak shirt kan, mits je broek niet helemaal in de vet zit Wink Ik hou er dus geen rekening mee, wel kijk ik in de spiegel en denk ik oh hier zie je mn buikje amper in Very Happy Maar verder... Ik draag ook het liefst hakken, omdat mijn benen zo stevig zijn, dat rekt mn kuiten een beetje.. Maar ik kan er ook niet mee zitten dat ik slippers draag dan. Very Happy
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:10

Ik vind het zelf niet mooi/prettig als je het ziet en draag kleding waar ik er gewoon mooier uitzie dan met rollen en bobbels smile Maar als andere mensen dat doen, moeten ze zelf weten. Ik vind het vaak zonde van het figuur van mensen, omdat ze er gewoon zoveel mooier uit kunnen zien.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 29 aug 2012 - 0:11

Reva schreef:
Stofzuiger schreef:Wat een goede tip met die corrigerende hemdjes. Hou met hemdje ook niks over aan boezem.

Het werkt ook echt cheers

Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 281626781
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:31

@Mama1985: You're welcome. Het is jammer hè dat het voor veel mensen lastiger te bereiken is, maar het merendeel van de klanten komen er 1/2 keer per jaar een dagje (op het eiland) en gaan er dan naartoe voor de nieuwe collectie of juist opruiming en 'slaan' dan in. Wellicht ook een keer een optie voor jou; 't is echt niet omdat het van mijn familie is, maar als ik zelf een grotere maat zou hebben, had ik er geshopt. Ik vind de materialen van de kleding erg mooi en ze hebben echt leuke dingen voor jongere vrouwen, maar dan gewoon wel de goede maat en een betere kwaliteit dan dat je bij H&M vindt, bij wijze van spreken. smile

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 29 aug 2012 - 0:38

Nour schreef:@Mama1985: You're welcome. Het is jammer hè dat het voor veel mensen lastiger te bereiken is, maar het merendeel van de klanten komen er 1/2 keer per jaar een dagje (op het eiland) en gaan er dan naartoe voor de nieuwe collectie of juist opruiming en 'slaan' dan in. Wellicht ook een keer een optie voor jou; 't is echt niet omdat het van mijn familie is, maar als ik zelf een grotere maat zou hebben, had ik er geshopt. Ik vind de materialen van de kleding erg mooi en ze hebben echt leuke dingen voor jongere vrouwen, maar dan gewoon wel de goede maat en een betere kwaliteit dan dat je bij H&M vindt, bij wijze van spreken. Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 561177

Volgens mij is mijn moeder daar toen ook geslaagd voor kleding de bruiloft van mijn zus.. Weet het niet zeker, maar mijn tante had haar mee genomen naar winkel op t.exel (Zij hebben daar een huisje, en mijn ouders waren daar een weekje) en ze binnen no-time geslaagd. Ze was al weken op zoek naar kleding en kon gewoon niks vinden, en eerste wat ze aantrok was gelijk goed.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  *Troela* wo 29 aug 2012 - 0:52

Nour schreef:@Mama1985: You're welcome. Het is jammer hè dat het voor veel mensen lastiger te bereiken is, maar het merendeel van de klanten komen er 1/2 keer per jaar een dagje (op het eiland) en gaan er dan naartoe voor de nieuwe collectie of juist opruiming en 'slaan' dan in. Wellicht ook een keer een optie voor jou; 't is echt niet omdat het van mijn familie is, maar als ik zelf een grotere maat zou hebben, had ik er geshopt. Ik vind de materialen van de kleding erg mooi en ze hebben echt leuke dingen voor jongere vrouwen, maar dan gewoon wel de goede maat en een betere kwaliteit dan dat je bij H&M vindt, bij wijze van spreken. Mag je een buikje, hobbel, rol, weet-ik-het zien? - Pagina 3 561177

Haha dat had ik ook al bedacht! Heb de site bekeken, en de sites van de merken die ze verkoopt. Zeker de moeite om een keer een dagje/weekendje weg van te maken. Het is ooit lastig inderdaad om mooie kleding te vinden, maar met overal een beetje vandaan halen kom ik meestal al een heel eind, maar dit houd ik zeker in gedachten Very Happy

*Troela*
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: