Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

+24
Stuiterbal
Japie
Beachgirl
ekiaam87
Antibes
Merai
girli
Catwoman79
Paper Crown
Ibbeltje
Kaboutertje
Mermaid
Caribbeanlover
Tania
Poubelle
VeryCherry
Mamsie
Blond
Zininzon
Sugarfall
June
Kowalski
Kamperseboekenwurm
Marin
28 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  girli ma 27 aug 2012 - 3:48

Zelda schreef:
June schreef:Zelda, je kunt ook naar het kantoor van DUO. Die zit ook gewoon in Eindhoven (althans, anderhalf jaar geleden nog wel). Daar word je vaak beter geholpen (althans, dat hoor ik altijd) en je hoeft niet in de wacht. Ik vind het zelf vaak ook gemakkelijker praten als het niet via een telefoon is.
Je kunt daar wel binnen lopen, maar dan moet je een afspraak maken en nog een keer terugkomen Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 394967
Als het kan wachten, kun je ook e-mailen. Afhankelijk van de afdeling heb je daar ook snel antwoord van.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Merai ma 27 aug 2012 - 5:15

Reva schreef:Ik heb gisteren heel gezellig gezeten en gegeten in de Beiaard I love you


En ik ook en dat vond ik heel erg fijn Laughing
Ik ben ook blij omdat vandaag de eerste werkdag van het nieuwe schooljaar was en ik het weer helemaal leuk vond!


Laatst aangepast door Merai op ma 27 aug 2012 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:34

Doedel, kippevel bij die foto! Mooi!

Leuk topic zo, ik zie echt hele leuke verhalen en dingen voorbij komen. Heerlijk! Zetten we deze trend vanavond voort? Very Happy

Ik heb net voor maar 3,40 een cadeautje voor een vriendin die vandaag jarig is gekocht. En het is echt een heel leuk cadeautje geworden! Een kaars in glas met een bijbelse afbeelding ( ze is gelovig en houdt van die dingen ), een sjaaltje in haar tint, een kaart met persoonlijke tekst en dat in een kleurig stevig tasje. Ziet er leuk uit!

Plus, ik heb 2 x met hetzelfde treinkaartje een retourtje gemaakt van mijn woonplaats naar een plaats verderop ( 7 min treinen ). De eerste reis van vanmorgen is niet afgestempeld, dus ging ik nog maar een keer vanmiddag. Twee retour voor de prijs van 1 Embarassed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:36

Wauw, die spulletjes voor maar 3,40! Goed gedaan Purple!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:41

Zelda schreef:Wauw, die spulletjes voor maar 3,40! Goed gedaan Purple!

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 561177 Ik wilde echt niet met lege handen binnenkort naar haar toe, en ik ben goed in koopjes jagen. Kon daarna nog fruit kopen ook, yay!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:42

Enig voordeel: je wordt wel heel creatief van weinig geld hebben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:45

Ik ben blij dat ik 100% kan zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt door te stoppen met werken om een studie te volgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Antibes ma 27 aug 2012 - 5:47

PurpleSparkle schreef:

Plus, ik heb 2 x met hetzelfde treinkaartje een retourtje gemaakt van mijn woonplaats naar een plaats verderop ( 7 min treinen ). De eerste reis van vanmorgen is niet afgestempeld, dus ging ik nog maar een keer vanmiddag. Twee retour voor de prijs van 1 Embarassed Very Happy

Dat mag toch sowieso, ook als hij wel afgestempeld is?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:58

Zelda schreef:Enig voordeel: je wordt wel heel creatief van weinig geld hebben Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 561177



Klopt!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 5:59

Antibes schreef:
PurpleSparkle schreef:

Plus, ik heb 2 x met hetzelfde treinkaartje een retourtje gemaakt van mijn woonplaats naar een plaats verderop ( 7 min treinen ). De eerste reis van vanmorgen is niet afgestempeld, dus ging ik nog maar een keer vanmiddag. Twee retour voor de prijs van 1 Embarassed Very Happy

Dat mag toch sowieso, ook als hij wel afgestempeld is?

Ja? Ik dacht van niet, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  ekiaam87 ma 27 aug 2012 - 6:07

Ik kreeg zaterdag complimentjes over mijn vriend & zijn dochter (ik vierde mijn verjaardag, de meesten hadden mijn vriend al gezien, maar zijn dochter nog niet). Daar werd ik wel heel blij van.
En van mijn collega's die me de hemel in prijzen omdat ik een aantal liedjes op cd heb gezet & een liedjesboekje gemaakt heb voor de jaaropening van school smile Zelf kunnen ze dat niet Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  ekiaam87 ma 27 aug 2012 - 6:12

Wat een vrolijk topic om terug te lezen.
Smikkell, leuke foto's! En Doedel, die foto is ook zoo lief!! Canvas waard Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Beachgirl ma 27 aug 2012 - 7:04

Ik heb vandaag na vreselijk veel bloed zweet en tranen mijn allerlaatste toets gehaald voor mijn HBO diploma!!!Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 281626781

Heb door persoonlijke problemen 6 jaar over deze studie gedaan ipv 4 jaar maar ben toch eigenlijk wel trots op mezelf... Heb het zovaak op willen geven... had nooit verwacht ooit mijn diploma te halen, en nu krijg ik hem over 3 weken gewoon!!

T dringt nog niet echt tot me door...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 7:14

Gefeliciteerd Beachgirl!! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Japie ma 27 aug 2012 - 7:30

Ik ben blij omdat ik zo'n leuk verjaardags weekend vol met leuke cadeau's heb gehad!Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 281626781 En omdat ik zaterdag naar Rome ga!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Beachgirl ma 27 aug 2012 - 8:52

Chipp schreef:Gefeliciteerd Beachgirl!! Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 281626781

Dankjewel Chipp!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Kowalski ma 27 aug 2012 - 9:17

Dropdraakje schreef:Ik ben blij dat ik 100% kan zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt door te stoppen met werken om een studie te volgen!

Wat ontzettend goed om te lezen! Ik zit op dit moment in een crisis wat betreft mijn studie, ik kan er niet op vertrouwen dat ik zelf de juiste keuze heb gemaakt en voel me alleen maar schuldig dat ik ál zo oud ben en nog steeds studeer en geen tijd heb om geld te verdienen en bladiebla! Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 1:48

Wat een fijn topic!
Ik heb een superweekend gehad, lekker met m'n vent in een fijn hotel. Verder ben ik blij omdat ik weer wat dingen van mijn to-do-lijstje heb kunnen afstrepen en omdat ik nog 5,5 dag vakantie heb, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Stuiterbal di 28 aug 2012 - 2:00

[quote="Kowalski"]
Dropdraakje schreef:Ik ben blij dat ik 100% kan zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt door te stoppen met werken om een studie te volgen!

:cheering: :cheering:

Ik kan me hierbij ook aansluiten het was de beste keuze ever. Plus dat ik een leuke klas heb en een onwijs toffe vriendin erbij heb !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Mees di 28 aug 2012 - 2:27

Ik ben helemaal blij met mijn baan!! Het is nu nog rustig aan beginnen, maar als volgende week de studenten komen, gaat het vast heel snel druk worden.

Fijn om al de leuke en positieve berichten te lezen smile.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Mari di 28 aug 2012 - 2:36

De kijkers voor mijn huis komen nog een keer kijken... heel langzaam hoop voor verkoop
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  RioolSpook di 28 aug 2012 - 2:36

Ik heb een heel leuk en fijn weekend gehad en begin volgens mij een beetje verliefd te raken.Embarassed
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Bolleke di 28 aug 2012 - 3:17

Ik ben ook blij! Heb een superleuke man leren kennen en voor het eerst sinds de scheiding sta ik open voor een nieuwe relatie Very Happy
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 3:30

Ik ga morgen een nachtje weg en de weersvoorspellingen zijn erg prettig Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 281626781

Bolleke, wat een fijn bericht! Daar kan ik nou vrolijk van worden als ik zoiets lees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Caribbeanlover di 28 aug 2012 - 3:40

cheers Ik ga binnenkort op vakantie heb er zin in!sunny

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 4 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum