Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
+24
Stuiterbal
Japie
Beachgirl
ekiaam87
Antibes
Merai
girli
Catwoman79
Paper Crown
Ibbeltje
Kaboutertje
Mermaid
Caribbeanlover
Tania
Poubelle
VeryCherry
Mamsie
Blond
Zininzon
Sugarfall
June
Kowalski
Kamperseboekenwurm
Marin
28 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
Als het kan wachten, kun je ook e-mailen. Afhankelijk van de afdeling heb je daar ook snel antwoord van.Zelda schreef:Je kunt daar wel binnen lopen, maar dan moet je een afspraak maken en nog een keer terugkomenJune schreef:Zelda, je kunt ook naar het kantoor van DUO. Die zit ook gewoon in Eindhoven (althans, anderhalf jaar geleden nog wel). Daar word je vaak beter geholpen (althans, dat hoor ik altijd) en je hoeft niet in de wacht. Ik vind het zelf vaak ook gemakkelijker praten als het niet via een telefoon is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Reva schreef:Ik heb gisteren heel gezellig gezeten en gegeten in de Beiaard
En ik ook en dat vond ik heel erg fijn
Ik ben ook blij omdat vandaag de eerste werkdag van het nieuwe schooljaar was en ik het weer helemaal leuk vond!
Laatst aangepast door Merai op ma 27 aug 2012 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Doedel, kippevel bij die foto! Mooi!
Leuk topic zo, ik zie echt hele leuke verhalen en dingen voorbij komen. Heerlijk! Zetten we deze trend vanavond voort?
Ik heb net voor maar 3,40 een cadeautje voor een vriendin die vandaag jarig is gekocht. En het is echt een heel leuk cadeautje geworden! Een kaars in glas met een bijbelse afbeelding ( ze is gelovig en houdt van die dingen ), een sjaaltje in haar tint, een kaart met persoonlijke tekst en dat in een kleurig stevig tasje. Ziet er leuk uit!
Plus, ik heb 2 x met hetzelfde treinkaartje een retourtje gemaakt van mijn woonplaats naar een plaats verderop ( 7 min treinen ). De eerste reis van vanmorgen is niet afgestempeld, dus ging ik nog maar een keer vanmiddag. Twee retour voor de prijs van 1
Leuk topic zo, ik zie echt hele leuke verhalen en dingen voorbij komen. Heerlijk! Zetten we deze trend vanavond voort?
Ik heb net voor maar 3,40 een cadeautje voor een vriendin die vandaag jarig is gekocht. En het is echt een heel leuk cadeautje geworden! Een kaars in glas met een bijbelse afbeelding ( ze is gelovig en houdt van die dingen ), een sjaaltje in haar tint, een kaart met persoonlijke tekst en dat in een kleurig stevig tasje. Ziet er leuk uit!
Plus, ik heb 2 x met hetzelfde treinkaartje een retourtje gemaakt van mijn woonplaats naar een plaats verderop ( 7 min treinen ). De eerste reis van vanmorgen is niet afgestempeld, dus ging ik nog maar een keer vanmiddag. Twee retour voor de prijs van 1
Gast- Gast
Wauw, die spulletjes voor maar 3,40! Goed gedaan Purple!
Gast- Gast
Zelda schreef:Wauw, die spulletjes voor maar 3,40! Goed gedaan Purple!
Ik wilde echt niet met lege handen binnenkort naar haar toe, en ik ben goed in koopjes jagen. Kon daarna nog fruit kopen ook, yay!
Gast- Gast
Enig voordeel: je wordt wel heel creatief van weinig geld hebben
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik 100% kan zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt door te stoppen met werken om een studie te volgen!
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:
Dat mag toch sowieso, ook als hij wel afgestempeld is?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Zelda schreef:Enig voordeel: je wordt wel heel creatief van weinig geld hebben
Klopt!!
Gast- Gast
Antibes schreef:PurpleSparkle schreef:
Dat mag toch sowieso, ook als hij wel afgestempeld is?
Ja? Ik dacht van niet, haha.
Gast- Gast
Ik kreeg zaterdag complimentjes over mijn vriend & zijn dochter (ik vierde mijn verjaardag, de meesten hadden mijn vriend al gezien, maar zijn dochter nog niet). Daar werd ik wel heel blij van.
En van mijn collega's die me de hemel in prijzen omdat ik een aantal liedjes op cd heb gezet & een liedjesboekje gemaakt heb voor de jaaropening van school Zelf kunnen ze dat niet
En van mijn collega's die me de hemel in prijzen omdat ik een aantal liedjes op cd heb gezet & een liedjesboekje gemaakt heb voor de jaaropening van school Zelf kunnen ze dat niet
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een vrolijk topic om terug te lezen.
Smikkell, leuke foto's! En Doedel, die foto is ook zoo lief!! Canvas waard
Smikkell, leuke foto's! En Doedel, die foto is ook zoo lief!! Canvas waard
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Ik heb vandaag na vreselijk veel bloed zweet en tranen mijn allerlaatste toets gehaald voor mijn HBO diploma!!!
Heb door persoonlijke problemen 6 jaar over deze studie gedaan ipv 4 jaar maar ben toch eigenlijk wel trots op mezelf... Heb het zovaak op willen geven... had nooit verwacht ooit mijn diploma te halen, en nu krijg ik hem over 3 weken gewoon!!
T dringt nog niet echt tot me door...
Heb door persoonlijke problemen 6 jaar over deze studie gedaan ipv 4 jaar maar ben toch eigenlijk wel trots op mezelf... Heb het zovaak op willen geven... had nooit verwacht ooit mijn diploma te halen, en nu krijg ik hem over 3 weken gewoon!!
T dringt nog niet echt tot me door...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ben blij omdat ik zo'n leuk verjaardags weekend vol met leuke cadeau's heb gehad! En omdat ik zaterdag naar Rome ga!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Chipp schreef:Gefeliciteerd Beachgirl!!
Dankjewel Chipp!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Dropdraakje schreef:Ik ben blij dat ik 100% kan zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt door te stoppen met werken om een studie te volgen!
Wat ontzettend goed om te lezen! Ik zit op dit moment in een crisis wat betreft mijn studie, ik kan er niet op vertrouwen dat ik zelf de juiste keuze heb gemaakt en voel me alleen maar schuldig dat ik ál zo oud ben en nog steeds studeer en geen tijd heb om geld te verdienen en bladiebla!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wat een fijn topic!
Ik heb een superweekend gehad, lekker met m'n vent in een fijn hotel. Verder ben ik blij omdat ik weer wat dingen van mijn to-do-lijstje heb kunnen afstrepen en omdat ik nog 5,5 dag vakantie heb, haha.
Ik heb een superweekend gehad, lekker met m'n vent in een fijn hotel. Verder ben ik blij omdat ik weer wat dingen van mijn to-do-lijstje heb kunnen afstrepen en omdat ik nog 5,5 dag vakantie heb, haha.
Gast- Gast
[quote="Kowalski"]
Ik kan me hierbij ook aansluiten het was de beste keuze ever. Plus dat ik een leuke klas heb en een onwijs toffe vriendin erbij heb !
Dropdraakje schreef:Ik ben blij dat ik 100% kan zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt door te stoppen met werken om een studie te volgen!
Ik kan me hierbij ook aansluiten het was de beste keuze ever. Plus dat ik een leuke klas heb en een onwijs toffe vriendin erbij heb !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ben helemaal blij met mijn baan!! Het is nu nog rustig aan beginnen, maar als volgende week de studenten komen, gaat het vast heel snel druk worden.
Fijn om al de leuke en positieve berichten te lezen .
Fijn om al de leuke en positieve berichten te lezen .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
De kijkers voor mijn huis komen nog een keer kijken... heel langzaam hoop voor verkoop
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb een heel leuk en fijn weekend gehad en begin volgens mij een beetje verliefd te raken.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik ben ook blij! Heb een superleuke man leren kennen en voor het eerst sinds de scheiding sta ik open voor een nieuwe relatie
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik ga morgen een nachtje weg en de weersvoorspellingen zijn erg prettig
Bolleke, wat een fijn bericht! Daar kan ik nou vrolijk van worden als ik zoiets lees.
Bolleke, wat een fijn bericht! Daar kan ik nou vrolijk van worden als ik zoiets lees.
Gast- Gast
Ik ga binnenkort op vakantie heb er zin in!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mag ik mijn verhaal hier plaatsen?
» Vrolijke bevallingen
» Post je vrolijke goedemorgen-nummer van vandaag:)
» Het blije topic!
» Het Blije Topic!!
» Vrolijke bevallingen
» Post je vrolijke goedemorgen-nummer van vandaag:)
» Het blije topic!
» Het Blije Topic!!
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: