Het Blije Topic!!
+11
Esperanza
Snack a Jack
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
MissD
Joli86
Rush
Suus
Jeanette
Rovine
Tsjip
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het Blije Topic!!
Ik heb net te horen gekregen dat wij het huis waar we op gereageerd hebben mogen kopen! Het is een huis van de woningbouw en er waren meer geïnteresseerden dus het was anderhalve week afwachten... Maar gelukkig net het verlossende telefoontje gekregen! Eindelijk een huis kopen en verbouwen zoals we zelf willen! Ik heb er zin in!
Waarom zijn jullie blij?
Waarom zijn jullie blij?
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het Blije Topic!!
Gefeliciteerd!
Ik ben blij omdat het bijna vakantie is en natuurlijk vanwege het schaalmodelletje dat groeit in mijn buik .
Ik ben blij omdat het bijna vakantie is en natuurlijk vanwege het schaalmodelletje dat groeit in mijn buik .
Gast- Gast
Schaalmodelletje.
Ik ben blij omdat ik gisteren 1,8 kilo afgevallen was en mijn bezoek aan de mondhygiëniste er weer op zit.
Ik ben blij omdat ik gisteren 1,8 kilo afgevallen was en mijn bezoek aan de mondhygiëniste er weer op zit.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dankjewel!
@ Charlie: Whaha wat beschrijf je dat leuk maar ik zou dan ook de hele dag blij zijn volgens mij!
@ Charlie: Whaha wat beschrijf je dat leuk maar ik zou dan ook de hele dag blij zijn volgens mij!
Tsjip- Prater
Tsjip, gefeliciteerd en Charlie naruurlijk ook!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben blij omdat straks mijn twee canvassen komen met daarop de allereerste foto's van mijn 2 jongens.
Gast- Gast
Eigenlijk ben ik gewoon blij om het blij zijn. Ik voel me erg gelukkig en ben blij met alles wat ik heb. En dat wat ik niet heb, eerder een aanvulling, dan een invulling op mijn leven gaat zijn. Op naar de toekomst!
Gefeliciteerd met het aankoop van jullie huis!
Gefeliciteerd met het aankoop van jullie huis!
Gast- Gast
Wat leuk Tsjip, gefeliciteerd!
Ik ben blij omdat ik het fijn vind om nog even zwanger te zijn, omdat ik zo lekker de kerstboom ga opzetten, omdat het zonnetje schijnt en nog veel meer.
Ik ben blij omdat ik het fijn vind om nog even zwanger te zijn, omdat ik zo lekker de kerstboom ga opzetten, omdat het zonnetje schijnt en nog veel meer.
Gast- Gast
freakielief schreef:Wat leuk Tsjip, gefeliciteerd!
Dankje!
Wat leuk om te lezen dat jij nog echt geniet van het zwanger zijn. De meeste zwangeren die op het einde lopen hoor je dit niet snel zeggen volgens mij!
Tsjip- Prater
Haha, moest wel lachen om je schaalmodelletje, Charlie
Gefeliciteerd, Tsjip, met jullie huis!
Ik ben blij, omdat ik bijna vakantie heb
Gefeliciteerd, Tsjip, met jullie huis!
Ik ben blij, omdat ik bijna vakantie heb
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ben blij omdat mijn veel te strakke (nieuwe!!) broek ineens helemaal perfect zit. Dat betekend dat ik afgevallen ben!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goed bezig, Rush!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Omdat ik vakantie heb!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Gefeliciteerd, wat leuk! Willen/moeten jullie veel gaan doen in het huis?
Ik ben blij, omdat het einde de komst van onze kleine nu steeds dichterbij komt en dat maakt ons geluk helemaal compleet.
Ik ben blij, omdat het einde de komst van onze kleine nu steeds dichterbij komt en dat maakt ons geluk helemaal compleet.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik ben blij dat ik nu echt mijn studie gevonden heb en er helemaal op mijn plek zit!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben blij dat ik nu lekker 2 dagen vrij ben.. Lekker genieten van de gezelligheid van ons huisje
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Gefeliciteerd met jullie huis!
Charlie, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben blij omdat ik na 1 keer solliciteren meteen een nieuwe baan heb Had niet gedacht dat dat zo snel zou lukken.
Ik ben blij omdat ik na 1 keer solliciteren meteen een nieuwe baan heb Had niet gedacht dat dat zo snel zou lukken.
Gast- Gast
MissD schreef:Gefeliciteerd, wat leuk! Willen/moeten jullie veel gaan doen in het huis?
Dankjewel allemaal!
Er moet heel veel gebeuren. Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, vloeren boven egaliseren, Vloerbalken beneden eruit en vernieuwen, zoldervloer vernieuwen. En deze dingen willen we: gaskachel en de haard eruit, deuren verzetten, muur tussen woonkamer/keuken eruit, paar inbouwkasten eruit, stopcontacten verzetten en verlagen. En dan daarna de standaard dingen: alles schuren, verven, muren sausen, nieuwe vloeren overal. Maar hier kijken we al jaren naar uit dus ik heb er echt zin in!
Tsjip- Prater
Jaya schreef:Gefeliciteerd met jullie huis!
Jij ook gefeliciteerd!! Echt lekker snel!
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:Jaya schreef:Gefeliciteerd met jullie huis!
Ja heerlijk! Ben al niet zo'n held op sollicitatiegesprekken, dus dit komt me wel goed uit haha.
Gast- Gast
Jaya schreef:Tsjip schreef:Jaya schreef:Gefeliciteerd met jullie huis!
Ja heerlijk! Ben al niet zo'n held op sollicitatiegesprekken, dus dit komt me wel goed uit haha.
Ik heb nog nooit een echt sollicitatiegesprek gehad maar ik ben daar ook geen held in. En welke baan heb je nu? En hoeveel uur?
Tsjip- Prater
Jaya schreef:Ik ga op een kinderdagverblijf werken. Nog geen vaste uren helaas..
Leuk! Ach die uren komen wel toch? Het begin is er in ieder geval.
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:Jaya schreef:Ik ga op een kinderdagverblijf werken. Nog geen vaste uren helaas..
Leuk! Ach die uren komen wel toch? Het begin is er in ieder geval.
Gewoon mijn werk goed doen, meer kan ik niet doen. Ik ben in ieder geval blij dat ik in deze tijd in de kinderopvang aan de slag kan.
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik af en toe zo moet lachen om de kinderen. Amé was er vanmiddag weer een voorbeeld van, die deed me na met dr lippen. Het zag er niet uit
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het blije topic!
» Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
» Blije doos ed aanvragen....
» Die grote en blije oogjes...
» Wat zit er tegenwoordig in de blije doos van Prenatal?
» Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
» Blije doos ed aanvragen....
» Die grote en blije oogjes...
» Wat zit er tegenwoordig in de blije doos van Prenatal?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: