Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

+24
Stuiterbal
Japie
Beachgirl
ekiaam87
Antibes
Merai
girli
Catwoman79
Paper Crown
Ibbeltje
Kaboutertje
Mermaid
Caribbeanlover
Tania
Poubelle
VeryCherry
Mamsie
Blond
Zininzon
Sugarfall
June
Kowalski
Kamperseboekenwurm
Marin
28 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Tania ma 27 aug 2012 - 2:16

Ik heb mijn man eindelijk overgehaald om een weekendje weg te gaan zonder de kinderen. Dus eind september gaan ze een weekendje naar opa en oma en gaan wij lekker samen weg :cheering:

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Caribbeanlover ma 27 aug 2012 - 2:18

Het is heel suf, maar ik was op zoek naar zo grote zwemband voor in het zwemband. Nergens meer te krijgen, want tja de vakantie is voorbij he. Dus had nog 1 winkel waar ze konden zijn, eerst gebeld, ja hoor ze hadden er nog genoeg dus gelijk maar 2 ervan gekocht. Zo blij als een kind was ik dat ik ze eindelijk gevonden had. Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Marin ma 27 aug 2012 - 2:19

Fijn CBL! Ik heb er ook eentje gekocht maar geen idee meer waar die is...
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Mermaid ma 27 aug 2012 - 2:20

Ik ben nog steeds blij omdat ik zaterdag een heerlijke dag heb gehad.

Ik word blij van de lieve mailtjes die ik van mijn vriend krijg en hoe mooi het er vanmorgen buiten uitzag. Mijn werk was leuk vanmorgen, dus nog een reden om blij te worden.

PS; goed bezig zeg!

smikkel; leuke foto's!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:21

Ik vind net € 20,00 in een boodschappentas. En ik heb geen idee hoe hij daarin is gekomen. Maar leuk dat ik hem heb gevonden. Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Mermaid ma 27 aug 2012 - 2:24

O daar zou ik ook heel blij van worden Maura!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Caribbeanlover ma 27 aug 2012 - 2:25

Ja heel fijn. Ik nam altijd zo simpel luchtbed mee en liet die dan daar achter of gaf het aan een ander aangezien meeslepen zo gedoe is en voor die paar euro is dat zo nutteloos. Soms zijn die simpele luchtbedden nog best duur ook, dus gewoon een effen kleur zonder die gaten erin om een beker erin te zetten van die loungeachtige dingen.

Dus ik ga altijd net zolang op zoek tot dat ik er een vind iig onder de 3 euro. Ik had er vorig jaar 2 gekocht dus had er voor dit jaar al een. Laatst zag ik ze voor de helft bij het Kruidvat en heb er nog maar 1 bij gekocht.

Toen we laatst aan het zwemmen waren zag ik mensen met zo band en toen wilde ik er ook een. Dus nu heb ik 2 van die autobanden die ik bij de Big Bazar heb gekocht.

Misschien zit er ook een bij jou in de buurt. Anders heeft Action ze nog wel en luchtbedden zag ik laatst ook nog bij de Zeeman. Bij Kruidvat zag ik ook een opblaasloungeset, maar snap niet zo goed wat je daaraan hebt. Op het droge lijkt het mij niet fijn zitten en in het water ook niet voor zover je blijft zitten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:26

June schreef:Zelda, je kunt ook naar het kantoor van DUO. Die zit ook gewoon in Eindhoven (althans, anderhalf jaar geleden nog wel). Daar word je vaak beter geholpen (althans, dat hoor ik altijd) en je hoeft niet in de wacht. Ik vind het zelf vaak ook gemakkelijker praten als het niet via een telefoon is.
Je kunt daar wel binnen lopen, maar dan moet je een afspraak maken en nog een keer terugkomen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Kaboutertje ma 27 aug 2012 - 2:29

Leuk dat er ook eens een positief topic geplaatst wordt :cheering: Want het is ook belangrijk om eens bij de positieve dingen stil te staan. Yes
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Ibbeltje ma 27 aug 2012 - 2:33

Wat een heerlijk topic Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 281626781


Ik ben vrolijk omdat ik blij ben met mijn nieuwe tas I love you
En omdat ik nog de laatste week, lekker aan het genieten ben van mijn vakantie smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Paper Crown ma 27 aug 2012 - 2:33

Wat een heerlijke blije dingen allemaal!

Ik ben ook blij! Ik voel mijn zoontje de hele dag schoppen, bewegen, draaien.. Ik weet niet wat hij allemaal doet daarbinnen maar vanmorgen lag ik op mijn rug en zag ik hem aan de ene kant helemaal bolmaken.. Wat een prachtig gevoel! Wat een wonder! Dat dit mij is gegund! We slapen nu een paar dagen bij mijn ouders tot ons
huis boven jaloezieeen heeft want die komen met een paar dagen, mijn man en ik en vanmorgen kroop mijn man tegen me aan en ik heb hier vrijwel geen spullen maar ik voelde me zó rijk! Trappelende baby in mijn buik, mans hand erop en de kleine die maar druk deed. Prachtig
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:35

I love you Paper Crown Ik word helemaal blij van jou verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Marin ma 27 aug 2012 - 2:37

Oh PC I love you Liefde!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:42

Ik heb een nieuwe baan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Poubelle ma 27 aug 2012 - 2:43

Gefeliciteerd Chipp!
Onderwijs of toch wat anders?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:46

Met aan de ene kant pijn in mijn hart en aan de andere kant een grote dosis nieuwe energie, iets heel anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Paper Crown ma 27 aug 2012 - 2:47

Marin schreef:Oh PC I love you Liefde!

Ja echt pure liefde voel ik voor hem! Ik ben zo verliefd op zijn uberschattige neusbotje, hoe hij duimt in mijn buik, hoe hij op de echo gaapte en zijn voetjes die maar 4cm zijn. Hoe de echoschopist zei: 'kijk, hij drinkt van je vruchtwater!' ah onbeschrijvelijk..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Poubelle ma 27 aug 2012 - 2:48

Ik kan het me voorstellen, aan de ene kant denk ik 'zonde', maar ik heb eigenlijk precies hetzelfde gedaan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:48

Hier word ik wel blij van smile

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 206052_3902517073660_351699401_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:49

PC en Doedel, ik word ook blij van jullie verhalen! Dan ben ik nog zekerder van de keus die ik heb gemaakt, wij komen hiermee een stap dichterbij ons gezin I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Mermaid ma 27 aug 2012 - 2:53

PC, ik word helemaal week van je verhaal. Zo lief!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Catwoman79 ma 27 aug 2012 - 2:55

Ik ben blij omdat ik net binnen 15 minuten geslaagd ben voor kleding voor mijn zoontje.
Hij heeft 6 longsleeves met print, 3 broeken en een jas voor het najaar gekregen voor net geen 90 euro.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Sugarfall ma 27 aug 2012 - 3:00

Rood schreef:
Sugarfall schreef:Ik heb een maand geleden gereageerd op een vrijwilligers advertentie om een Iraans en Marokkaans gezin te helpen met de Nederlandse taal, maar ik had niet meer verwacht om iets te horen, nu zie ik net een mailtje dat ik over twee weken al kan beginnen als ik wil.
O, zoiets wil ik ook heel graag gaan doen als vrijwilliger. Hoe ben je daar terechtgekomen?

Dankjewel Zelda! En inderdaad, DUO, haha het is zo'n rotzooi daar! Hopelijk krijg je ze wel snel te pakken.

Rood, ik weet niet of die advertentie er nog op staat, maar volgens mij staan er redelijk vaak van dit soort nieuwe advertenties bij, ik weet niet waar je woont, maar ik heb het via deze site gevonden http://www.cvdvrijwilligerswerk.nl/index.php (Omg. Rotterdam).

Paper Crown, wat lief!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Blond ma 27 aug 2012 - 3:11

Chipp: super, gefeliciteerd! Kunnen we weer een keertje pannenkoeken gaan eten Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 3:34

Chance schreef:Chipp: super, gefeliciteerd! Kunnen we weer een keertje pannenkoeken gaan eten Very Happy

Dat kon sowieso!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!  - Pagina 3 Empty Re: Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum