Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ledikant en box naar beneden?

+2
Lonely Goatherd
_Lana_
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  _Lana_ zo 26 aug 2012 - 19:47

Mijn kindjes zijn bijna 7 maanden en mijn dochtertje begint nu regelmatig op handen en voeten te 'staan', dus ze komt heel ver omhoog. Alsof ze aan het opdrukken is, zeg maar en met haar billetjes hoog in de lucht Laughing .
Maar ze komt dus best heel hoog.
Ze trekt zich verder niet op tot staan ofzo hoor, maar wanneer zouden jullie het bedje naar beneden doen? En de box?
Wanneer hebben jullie het bedje naar beneden gedaan? En wat was toen de reden?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  Lonely Goatherd zo 26 aug 2012 - 20:13

Hij rolde met zeven maanden van de ene op de andere dag ineens zeer vlot van rug naar buik (daarvoor alleen omgekeerd), stuiterde z'n hele bed door en begon aanstalten te maken tot gaan zitten. Dus toen hebben we de bodems van het ledikant en de box naar beneden gezet.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  Tania zo 26 aug 2012 - 20:18

Wij gaan van de week haar ledikant op de middelste stand zetten omdat ze zich omhoog trekt aan de zijkant. In de box doet ze het nog niet dus die kan nog wel even zo blijven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  koNijntje zo 26 aug 2012 - 20:41

toen mijn zoontje ongeveer de leeftijd had van jou kinderen ging hij ineens op zijn buik slapen.
wanneer hij wakker was lag hij naar de rand van het bedje te kijken en ik zag hem bijna denken 'hoe kom ik daarbij?'
toen hebben we het bedje lager gezet, vooral omdat we er meestal niet bij zijn wanneer hij in bed ligt.
de box is pas veel later lager gezet, daar lag hij alleen in wanneer wij erbij waren en daar kon hij beter oefenen met optrekken.

edit: wij hebben het ledikantje toen direct op de laagste stand gezet.


Laatst aangepast door koNijntje op ma 27 aug 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 20:51

Wij hebben toen ze alle kanten opdraaide, zowel het bedje als de box naar beneden gegaan. Puur van gemoedsrust, ik heb liever dat ik iets verder moet bukken dan dat zij er opeens uit valt.

Ons bedje heeft trouwens een middelste stand dus ze ligt nog niet helemaal laag, dat komt wel als ze zich omhoog gaat trekken.

De box wordt hier nauwelijks meer gebruikt, maar mijn vriend wil hem niet weg doen..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 21:30

Zodra ze gaan optrekken en/of zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  _Lana_ zo 26 aug 2012 - 23:33

Snoepy87 schreef:Zodra ze gaan optrekken en/of zitten.

Dat doet ze op dit moment nog niet, maar ik zie het ook zo gebeuren. En ze 'jumpt' af en toe zo omhoog, dat het ineens wel hard gaat.
Ik denk dat ik de bedjes op de middelste stand ga doen, als ik jullie zo lees. En inderdaad, al is het al puur voor mijn ( ons ) eigen gemoedsrust.
De box laat ik nog even zo dan, daar ben ik toch bij en ze ligt vaak op het kleed.

Bedankt allemaal!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  Happydobby ma 27 aug 2012 - 0:05

Zodra hij flink rolde, ik wilde het voor zijn, nu staat hij op de middelste stand maar deze week gaat hij helemaal naar beneden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ledikant en box naar beneden? Empty Re: Wanneer ledikant en box naar beneden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum