Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik weet het even niet meer..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 1:33

Niet quoten aub, kan ik het nog weghalen als ik wil.

Weg smile


Laatst aangepast door Jaya op ma 27 aug 2012 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Lousanne zo 26 aug 2012 - 1:54

Tja, als ik het zo lees heb jij er al best wat moeite in gestopt (meerdere keren mee uit vragen, vragen wat hij van je vindt), en is het nog nooit gekomen van een date. Ik denk (maar dat kun je beter zelf beoordelen) dat hij weet dat jij hem leuk vindt? En als hij dat weet en hij doet er weinig mee, dan denk ik toch helaas misschien dat ie je niet leuk genoeg vindt, en dat je t moet afsluiten. Maar ik snap wel dat het lastig en verwarrend voor je is omdat hij niet zegt dat hij je niet leuk vindt, er dat er nog steeds contact is. Misschien dat je hem het nog 1x expliciet kan zeggen dat je hem leuk vindt, vragen wat hij van je vindt en of hij ooit een date wil en dat je duidelijkheid wil. Mocht er dan nog niets komen, dan vrees dat het een 'he's just not into you' verhaal wordt..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 1:54

Wat jammer dat hij een afspraak steeds afhoudt zonder een echte duidelijke reden. Want druk zijn is geen reden, we zijn allemaal druk. Voor leuke dingen die je belangrijk vindt maak je gewoon tijd door je prioriteiten anders te stellen. Het komt op mij over als een laffe smoes. Heel erg jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:02

--


Laatst aangepast door Jaya op ma 27 aug 2012 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:28

Jaya schreef:.

Ja en dat vind ik erg laf van hem. Maar jij wilt graag dat hij recht door zee zegt dat hij niet hetzelfde voor jou voelt als jij voor hem, zodat je het af kunt sluiten. Maar dat antwoord ga je niet van hem krijgen. Sommige mannen zijn zo, die durven dat niet. Of vinden het wel fijn altijd een kansje te blijven houden bij een vrouw. Altijd iets achter de hand te hebben. Je hebt je antwoord eigenlijk al, alleen niet uit zijn mond smile


Laatst aangepast door Carrie op zo 26 aug 2012 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:33

Carrie je zegt nu eigenlijk wat ik denk, dat hij dat niet durft te zeggen. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee en wil hem gewoon vergeten en verder. Maar ik ken mezelf en als ik straks weer iets hoor (als hij tijd heeft) dan ga ik er toch weer op in, terwijl ik dat dus niet zou moeten doen. Frustrerend, en ik kan mezelf wel wat doen dat dit me zoveel doet..

Misschien flauw, maar zou je trouwens mijn tekst uit je quote willen halen? Ik gooi nooit zomaar iets persoonlijks op het forum en wil het misschien weghalen als ik offline ga, voelt toch een beetje vreemd om dit zo te doen. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Coco zo 26 aug 2012 - 3:07

Hebben jullie alleen via internet/telefoon contact gehad en kennen jullie elkaar via internet of hebben jullie elkaar ook ooit al eens gezien?
In het eerste geval wil hij misschien wel, maar is hij zo onzeker dat hij niet durft? In het laatste geval is het wel wat vreemd.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:25

Ik ken hem ook in real life. Zien elkaar ook wel eens, maar dan met meerdere mensen erbij. Is dan altijd ook wel gezellig en kletsen volop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Susan zo 26 aug 2012 - 3:35

Ik zou er niet heel veel van verwachten, als je iemand echt heel leuk vindt dan maak je wel een keer tijd. Ik neem tenminste aan dat hij niet 24/7 dingen te doen heeft waar hij niet onderuit kan. Je vrienden of je hobby kan je wel een keertje afzeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 4:14

Ja dat is ook zo Susan. Het klinkt eigenlijk ook allemaal heel logisch als jullie het zo zeggen, had ik achteraf zelf ook wel kunnen bedenken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Urban Naked zo 26 aug 2012 - 23:39

Jaya schreef:Ja dat is ook zo Susan. Het klinkt eigenlijk ook allemaal heel logisch als jullie het zo zeggen, had ik achteraf zelf ook wel kunnen bedenken..
En als het een vriendin van je was die dit meemaakte had je waarschijnlijk dezelfde raad gegeven als die je nu krijgt. Het is gewoon wat lastiger als je er zelf in zit.

Jammer!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 0:29

Jaya schreef:Carrie je zegt nu eigenlijk wat ik denk, dat hij dat niet durft te zeggen. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee en wil hem gewoon vergeten en verder. Maar ik ken mezelf en als ik straks weer iets hoor (als hij tijd heeft) dan ga ik er toch weer op in, terwijl ik dat dus niet zou moeten doen. Frustrerend, en ik kan mezelf wel wat doen dat dit me zoveel doet..

Misschien flauw, maar zou je trouwens mijn tekst uit je quote willen halen? Ik gooi nooit zomaar iets persoonlijks op het forum en wil het misschien weghalen als ik offline ga, voelt toch een beetje vreemd om dit zo te doen. Rolling Eyes

Quote weggehaald! Frustrerend ja, dat je dit zoveel doet, maar hey, je bent ook maar een mens smile Dat het trouwens al een jaar duurt als ik het goed gelezen zegt ook al weer heel veel. Ben je zo niet waard! Ik zou voor jezelf als hij weer contact zoekt aangeven dat jij hem leuk vindt, maar dat je graag afstand wilt, omdat je merkt dat dat andersom niet geldt. Dan kan hij daar altijd nog tegenin gaan en dan kun jij daar weer op reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:39

Dank je Carrie, en ook bedankt voor de tip. Ik heb in ieder geval wel besloten om zelf (tijdelijk) geen contact meer te zoeken, dan misschien maar even helemaal geen contact, is misschien beter.

En Urban Naked, klopt ook wat je zegt. Ik zeg dit soort dingen ook wel eens tegen vriendinnen, maar nu ik er zelf middenin zit voelt het inderdaad anders. Het zal over een tijdje allemaal wel weer beter voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer.. Empty Re: Ik weet het even niet meer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum