Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik weet het even niet meer!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer!! Empty Ik weet het even niet meer!!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:55

Ik heb 6.5 jaar een relatie en we hebben samen een kindje van bijna 3 jaar.
De laatste tijd gaat het helemaal niet zo lekker en heb ik het idee echt langs elkaar heen te leven.
Ook heb ik het gevoel dat alls op mijn schouders neerkomt, terwijl we vroeger alles samen deden!
Naast zijn werk 40 uur per week, heeft mijn vriend een webwinkel! Hartstikke leuk, die extra inkomsten en hij vindt het ontzettend leuk. Maar onze relatie begint er gewoon onder te lijden. Van mij hoeft het niet zo erg en irriteer me er ook steeds meer aan dat hij naast zijn werk heel veel tijd in deze uit de hand gelopen hobby steekt. Hierdoor, heb ik echt het gevoel er alleen voor te staan. Maar ik werk ook, doe een opleiding, de zorg voor ons kind en de boodschappen, het huishouden en alles wat daarbij komt kijken. Tijd voor ons heeft hij weinig en als hij die wel heeft lijkt het hem allemaal maar veel moeite te kosten en dan zegt hij ook vaak dat hij het voor ons doet. Leuk is dat, alsof hij er zelf geen plezier aan beleefd. Ik heb hier al een aantal keer onenigheid over gehad, ik kan het gewoon niet accepteren dat de situatie zo is en wordt er erg verdrietig van. Wat ik ook zo vervelend vind is dat hij alleen toenadering zoekt als hij zin in sex heeft, nou dat is echt het laatste waar ik dan behoefte aan heb.
Het is blijkbaar weer tijd voor een goed gesprek, wat eigenlijk altijd op ruzie uitloopt. Dus ik dacht misschien hebben jullie een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik ben gewoon zo teleurgesteld, in hem en hoe ons relatie nu is! Cry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer!! Empty Re: Ik weet het even niet meer!!

Bericht  Julia zo 10 jul 2011 - 7:55

Ik heb eigenlijk niet echt tips..ja, een goed gesprek met hem voeren. En dan wanneer jullie ook even de tijd hebben om te praten, zonder bv gestoord te worden door jullie kind.
En mocht je dat moeilijk vinden, zou je misschien ook een brief kunnen schrijven. Succes iig! smile
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer!! Empty Re: Ik weet het even niet meer!!

Bericht  Jelin zo 10 jul 2011 - 22:14

Ik denk idd dat jullie een goed gesprek moeten voeren. Vertel hoe jij je eronder voelt en of hij misschien iets minder tijd kan besteden aan zijn hobby? Zeg ook dat je behoefte hebt aan een knuffel of een complimentje en niet alleen wanneer hij behoefte heeft aan sex. Jij hebt ook gevoel en je voelt je blijkbaar niet prettig in deze situatie. Hij zal ook tijd in zijn relatie moeten blijven steken, anders gaat het helaas niet werken. Ik snap ook wel dat hij graag geld wil verdienen om zijn gezinnetje te kunnen onderhouden, maar dat moet echt niet ten kosten gaan van jullie gezin.

Kun je het huishouden niet beter verdelen? Ik herken je verhaal namelijk heel erg goed. Ik werk 35 uur, zorg voor mijn dochter en het huishouden. Zorg dat er boodschappen in huis zijn. Ik probeer de grote huishoudelijke dingen in het weekend te plannen zodat mijn man mee kan helpen of met onze dochter bezig is.

Probeer niet te veel elkaar de schuld in de schoenen te schuiven, maar naar een oplossing te zoeken. En daarbij kan het best hoog oplopen. Ik hoop dat jullie snel een oplossing zullen vinden.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik weet het even niet meer!! Empty Re: Ik weet het even niet meer!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum