Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet het even niet meer

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:15

Ik heb het gevoel vast te zitten. Voel me zo klote. Weet het gewoon even niet meer, dus daarom toch maar een topic. Heb al veel gedaan om me beter te gaan voelen, oa flink wat bezoekjes aan een psycholoog, licht therapie, ad. Het helpt niet.. Heb het gevoel gevangen te zitten in mn eigen lichaam. Heeft er iemand tips of ervaring hiermee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:23

Wat vervelend! Helaas heb ik geen tips, alleen een hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:26

Wat rot voor je. Ik herken het gevoel helaas, ik zit ook vast. Ook al ben ik bezig met therapie, het lukt gewoon niet. Ik slik er ook nog AD naast en ik hoopte dat me dat beter in m'n vel zou laten zitten, maar ook dat heeft voor mij niet het gewenste resultaat. Sorry, ik zou ook niet weten wat je verder zou moeten doen om je beter te gaan voelen, zeker niet als je al een aantal dingen hebt geprobeerd om eruit te komen. Sterkte meis! Weet het even niet meer 699888 Weet het even niet meer 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:28

Ik voel me altijd vrij depressief als ik (te lang) de pil slik. Ik kan niet tegen hormonen en heb hier ook een periode enorm mee geworsteld zonder dat ik begreep waar het aan lag.

Maar ja, het kan natuurlijk van alles zijn... sterkte in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:32

Lieve reacties:-) Wat klote alex dat jij je ook zo voelt.. Heb je ook niet het idee iets vooruit te komen? Dat had ik eerst wel maar toch blijf ik hangen.
maar geen medelijden hebben met mij hoor. Ik neem het mezelf kwalijk. Waarom lukt het mij niet? Dat voelt best zwak.Pp

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:33

Zero schreef:Ik voel me altijd vrij depressief als ik (te lang) de pil slik. Ik kan niet tegen hormonen en heb hier ook een periode enorm mee geworsteld zonder dat ik begreep waar het aan lag.

Maar ja, het kan natuurlijk van alles zijn... sterkte in ieder geval!
Ik ben gestopt met de pil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 4:48

Ik wou dat ik je tips kon geven, maar ik herken het zelf maar al te goed...

Dikke hug voor jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Kabouter wo 3 aug 2011 - 4:51

Ik heb geen idee hoe ik je van tips kan voorzien. Wil je wel een hug geven. Misschien dat al die knuffels een beetje helpen...
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Carra wo 3 aug 2011 - 5:33

Ik weet natuurlijk helemaal niet waar het gevoel vandaan komt en of het ergens naar te herleiden is, maar helpt het om afleiding te zoeken?

Je huis schoon te maken, (een opgeruimd huis brengt orde in je hoofd..zeggen ze)
Quality time met je kindje.

Of gewoon lekker winkelen met vriendinnen of andere dingen waar je blij van wordt.

In ieder geval hug
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:07

Vervelend Tea-Leaf dat jij er ook nog steeds last van hebt. Het ging een tijdje beter met me, zoals je misschien nog wel weet, maar uiteindelijk kan ik dat dus niet vast houden.

Veel heeft nu ook wel mee te maken dat ik nog steeds geen baan gevonden heb. Ik heb hier veel stress door en het brengt mn opleiding in gevaar.

Carra, ja een schoon en opgeruimd huis zorgt ervoor dat ik me rustiger voel maar er komt helaas echt niks uit me als mijn vriend er niet is. Er komt dan ook te veel op zijn schouders terecht. Hier baal ik nog meer van en voel me schuldig. Maar de schaamte overheerst.
Ik doe wel gezellige dingen (ook al is dat extra moeilijk zonder geld) en dan kan ik me ook echt wel vermaken maar over het algemeen, tijdens de gewone dagen en bij gewone dingen, gaat het kut. Dit is ook niet leuk voor mijn zoon. Gisteravond gingen we samen een stukje fietsen en daar kan hij dan zo van genieten, en ik ook, maar baal dan weer dat ik dat niet vaker doe.

Weetje, het is echt een cirkel. Als je je klote voelt doe je weinig waardoor je je nog meer klote gaat voelen en je komt er steeds minder goed uit. Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 22:16

Ik herken het ook maar al te goed.
Vooral het eerste half jaar na de geboorte van mijn tweede zoontje was het helemaal mis.

Bij mij speelde het mee dat de medicijnen voor de schildklier niet goed waren afgesteld. Daarna was het gevoel nog niet helemaal over. Ik miste iets 'voor mezelf'. Daarom ben ik nu begonnen aan een zelfstudie via NTI.

Ik weet niet of je werkt, maar misschien is het goed om iets voor jezelf te zoeken / doen.

Doordat ik constant in het kringetje zat van zorgen voor de kinderen en het huishouden , werd ik min of meer depressief.

Sterkte meid! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Antibes wo 3 aug 2011 - 22:38

Dat je die cirkel herkent is natuurlijk al een positief punt en dan moet je proberen dat bewust te doorbreken, dus dingen te ondernemen.

Verder herken ik het ook en ik heb maar één tip: doorzetten, want het hoeft niet zo te blijven!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 0:40

Buiten het feit dat ik het geld gewoon nodig heb, is het voor mezelf ook erg goed om gewoon te werken. Ik ben nu al een paar keer afgewezen door het gat in mijn cv (heb ook pfeiffer gehad vorig jaar). Maar goed, ooit zal ik hopelijk toch wel worden aangenomen ;-)

En ja doorzetten, das een goeie. Ik heb het gevoel al zoveel doorzettingsvermogen gebruikt te hebben, in de afgelopen jaren als alleenstaand moeder en ben bang dat het dadelijk opraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Bolleke zo 7 aug 2011 - 9:53

pff moeilijk, ik heb zelf denk een jaar nadat mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan ook wel een dip gehad, dat ik baalde van de situatie en mijzelf, en aan mijn ex maar daarna is het beter geworden. Misschien moet je jezelf voornemen iedere dag (mits het weer het toelaat) met je zoon te gaan fietsen, als het jullie allbeie zo'n goed doet!
dat je geen baan vind ik echt klote, maar probeer te denken aan alle dingen die je wel hebt, baan is daarvan het minst belangrijkste, al snap ik wel dat je het voor je studie nodig hebt!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Inge zo 7 aug 2011 - 10:05

Geen tips, wil je alleen even een hug geven
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:11

Thanx! Nu regent het en gaan we maar lekker cakejes bakken. Ik probeer echt mijn best te doen.
We hebben besloten dat mijn vriend bij ons komt wonen en daar heb ik super veel zin in dus dat is ook leuk! Maar ik moet alleen niet vergeten dat daarmee mijn probleem niet opgelost is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:27

Elodie schreef:Thanx! Nu regent het en gaan we maar lekker cakejes bakken. Ik probeer echt mijn best te doen.
We hebben besloten dat mijn vriend bij ons komt wonen en daar heb ik super veel zin in dus dat is ook leuk! Maar ik moet alleen niet vergeten dat daarmee mijn probleem niet opgelost is.

Dat is wel heel erg fijn! Hij kan je dan thuis ook wat meer steunen of opvangen als het nodig is. Maar inderdaad, probeer niet te veel daarop te leunen. Alleen jij kan het beter maken voor jezelf ( al zou ik je dus ook niet kunnen zeggen hoe ).

Nogmaals een knuffel voor jou meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:37

Ja he :-) Maar idd, ik wil niet te veel aan hem hangen. Buiten dat ik me vaak wat zwakker voel, is onze relatie wel gewoon gelijkwaardig.
Dankje lieve Tea-Leaf hug . Hoe gaat het nu met jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:40

Geen dank hoor Wink

Het gaat hier wel oké, al ben ik soms zo moe van alles.. Ik kan de vinger nog altijd niet precies op de zere plek leggen. Klote hé?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:46

Dat is klote ja... Hopelijk is het jullie uiteindelijk ook gegund om een kleintje te krijgen. Dat scheelt misschien ook veel voor hoe jij je voelt? Maar fijn dat het nu redelijk gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:53

Ja, wie weet.. Ik wil mijn geluk niet van een zwangerschap af laten hangen natuurlijk. Ik schommel nog heel erg tussen "ach, zonder kindje word ik ook heel gelukkig" en "wat moet ik nou als ik nooit mama wordt?"

Eerst maar eens aan mezelf werken smile Heb jij nu nog een vorm van therapie en/of gesprekken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 2:05

Dat is verstandig, maar ik vind het wel knap van je. Je geluk begint bij jezelf.
Ik ben in april gestopt bij de psycholoog. Had laatst wel weer een afspraak om te kijken hoe het nu gaat. Daarin heb ik aangegeven tegen welke dingen ik oploop maar ik zie een behandeling daar niet meer zitten. Heb een reader meegekregen met daarin een ADHD vaardigheidstraining. Ze denkt dat ik daar wel wat aan kan hebben. En daar praten we binnenkort nog even over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 2:09

Hopelijk heb je daar wat aan! Ik heb ook een trainingsmap thuis voor AD(H)D'ers, ook een aantal avonden met een groep een soort van cursus gevolgd. Maar ik ben er na driekwart mee gestopt, ik vond het niet leuk meer tussen al die mensen met problemen en gezeur Embarassed

Hou je me op de hoogte?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 2:21

Oh dat lijkt me ook verschrikkelijk. Ik heb zelf geen AD(H)D -althans dat is niet ontdekt- dus ik zou daar sowieso niet op mn plek zijn.

Ik heb jouw emailadres nog wel. Ik ben niet zo van het lange praten erover maar waarschijnlijk stuur ik binnenkort nog wel even wat als je dat goed vindt. En andersom mag dat sowieso ook he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 2:32

Elodie schreef:Oh dat lijkt me ook verschrikkelijk. Ik heb zelf geen AD(H)D -althans dat is niet ontdekt- dus ik zou daar sowieso niet op mn plek zijn.

Ik heb jouw emailadres nog wel. Ik ben niet zo van het lange praten erover maar waarschijnlijk stuur ik binnenkort nog wel even wat als je dat goed vindt. En andersom mag dat sowieso ook he.

Is goed, en thanks! smile Je bent lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet het even niet meer Empty Re: Weet het even niet meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum