Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

+4
Angela_1986
silly-one
BJA
duckie
8 plaatsers

Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  duckie vr 24 aug 2012 - 23:09

bij welk netwerk zitten jullie? en hebben jullie goede bereikbaarheid en hoe zit het met storingen en klachten ed?

ik zit nu bij hi en heb daar nooit problemen mee of klachten over.... manlief zit bij vodafone en heeft nog al wat storingen gehad en heeft hier ook niet echt volledig bereik terwijl ik hier gewoon vol bereik heb...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  BJA vr 24 aug 2012 - 23:14

Ik zit al jaren bij KPN en heb nog nooit een storing ervaren.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  silly-one vr 24 aug 2012 - 23:17

Ik had vodafone en daar nooit problemen gehad rondom bereik.
Ik zit nu bij Telfort en daar heb ik ook geen klachten over qua bereik. Telfort zit op het netwerk van KPN.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Angela_1986 vr 24 aug 2012 - 23:24

Ik heb Vodafone en ben er he-le-maal klaar mee! Mad Volgende maand loopt mijn contract af en stap ik dus over naar een andere provider.

Ik kan in mijn eigen woning niet eens bellen... Rolling Eyes Bereik hier was altijd al minimaal maar nu hebben ze besloten een mast weg te halen en ze weten nog niet óf, en zo ja wanneer, ze een nieuwe gaan zetten. Het gevolg is dat smsen met vertraging gaat en bellen alleen als ik buiten op straat ga staan en dan nog is het de vraag hoe lang de verbinding stand houdt. Ik hoor vervormde stemmen of ik hoor degene aan de andere kant wel maar diegene mij niet, of andersom.

Voor deze storing had ik een paar keer dat ik iemand smste en dat diegene een compleet ander nummer in beeld kreeg en andersom ook (beide personen met wie ik dat had, hebben ook Vodafone... toeval?!). :O

Ik hoop van harte dat het met de nieuwe provider beter gaat!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  duckie vr 24 aug 2012 - 23:26

als man en ik naast elkaar op de bank zitten heeft hij (vodafone) 2 streepjes bereik en ik (hi) helemaal vol bereik

maar omdat hi nu toestellease heeft twijfel ik toch nog wel een beetje of ik wil blijven of niet maar hi heeft nooit geen problemen als ik zo hoor dus
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Angela_1986 vr 24 aug 2012 - 23:31

Ik weet niet precies wat toestellease inhoud en of je graag een 'luxe' telefoon wilt maar is het anders niet mogelijk om via Hi een SimOnly-abonnement te nemen en zelf een toestel te kopen?

Ik heb bij Vodafone ook SimOnly en dadelijk bij de nieuwe provider ook. Zelf hecht ik niet zo veel waarde aan een superdeluxe telefoon en heb ik er dus voor gekozen om een redelijk 'eenvoudige' telefoon te kopen die 'los' goed betaalbaar is.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Arwyn vr 24 aug 2012 - 23:34

Ik heb Hi gehad en zit nu bij Vodafone, omdat die toen goedkoper was voor het toestel dat ik wilde.
Vodafone bevalt me prima, maar ik weet inderdaad nog dat toen ik nog Hi had, ik soms bereik had op plaatsen waar anderen geen bereik hadden.
Wat dat betreft zou ik wel weer over willen stappen, maar ik vind die toestel lease zo belachelijk en geldklopperij..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  duckie vr 24 aug 2012 - 23:35

dat wil ik nu ook maar even uitzoeken... ik moet wel bereikbaar kunnen zijn, mail kunnen lezen en op internet kunnen. dat kan nu met mn oude toestel ook wel maar die is echt waardeloos zeg maar...

is je sim only echt een heel stuk goedkoper? vanmorgen even bij de phonehouse geweest en zou dan zon 40 euro in de maand betalen voor mn abbo (manlief rekent dan uit als zon 1000 euro in 2 jaar maar hij betaald maar 5 euro in de maand voor zn sim only dus snapt het niet helemaal haha)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Angela_1986 vr 24 aug 2012 - 23:54

Nu heb ik SimOnly, een bel+sms-abonnement, en betaal € 33,80:
* € 13,90 - 190 belminuten/smsjes,
* € 9,95 - 1000 smsjes (Blox),
* € 9,95 - 400 MB internet (Blox).

Die Blox kun je per maand aan- en uitzetten. Ik heb pas 2 maanden een 'hippere' telefoon en toen dus pas die internet-Blox aangezet. Het zou iets goedkoper zijn als ik een bel+sms+web-abonnement zou hebben want dan betaal je € 31,- voor 160 belminuten, onbeperkt smsen, gratis onbeperkt bellen naar andere Vodafone-nummers en 500 MB internet.

Voor een bel+sms+web abonnement (dus geen sim only) betaal je € 42,50 of € 50,-:
* 140 of 200 belminuten,
* Onbeperkt smsen,
* Onbeperkt bellen naar andere Vodafone-nummers,
* 500 MB internet.

Nu stap ik over naar T-mobile en daar heb ik het Smart Plus Sim Only-abonnement voor € 27,50:
* 250 belminuten/mms,
* Onbeperkt smsen,
* 500 MB internet.

Als je daar een 'gewoon' Smart Plus-abonnement zou nemen betaal je € 34,95 of € 39,95:
* 230 of 300 belminuten/mms én sms,
* 500 MB internet.

Er zijn nu bij T-mobile wel acties waardoor de abonnementen varieerend van 9 tot 12 maanden wel een stuk goedkoper zijn. De prijzen die ik nu heb genoemd zijn de reguliere prijzen en dus niet de actieprijzen.

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  duckie vr 24 aug 2012 - 23:59

dan vind ik wat je nu hebt aan sim only nog niet eens heel goed koop eigenlijk... of lijkt dat zo

ik zou strax voor een abo van 500mb + onbeperkt sms +150 belmin + samsung galaxy advance 40 euro in de maand gaan betalen als ik het goed onthouden heb... en voor die 8 euro in de maand extra heb ik dan wel een telefoon en die kan ik niet voor 24 x 8 rond de 200 euro kopen volgens mij
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Jeanette za 25 aug 2012 - 0:03

Ik heb Telfort en heb nooit storingen ofzo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Angela_1986 za 25 aug 2012 - 0:03

Ik ben uitgegaan van een eenjarig contract en niet van een tweejarig. Het scheelt niet zo heel erg veel maar ik heb nu een telefoon die los geen € 200,- kost dus voor mij is het wel voordeliger. Als ik bij T-mobile een 'gewoon' contract zou nemen dan zou ik er waarschijnlijk nog een losse bundel voor smsen bij nemen dus dan komt er zo weer 5 of 10 euro bij, nu kan ik onbeperkt smsen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  girli za 25 aug 2012 - 0:04

Ik heb Telfort en ik heb nooit problemen met het netwerk of met bereik. Mijn vriend heeft Vodafone en zijn bereik is, als ze geen storingen hebben, op zich wel goed. Wel valt ook wel eens het netwerk weg hier in huis. Geen idee hoe dat komt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Siamsa za 25 aug 2012 - 0:11

Ik heb Hi en heb daar geen klachten over. Mijn vriendin heeft T-Mobile en regelmatig heeft ze geen bereik, wat mij echt ongerust kan maken als ik haar de hele dag niet kan bereiken en ook niet weet waar ze is.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

netwerk en bereikbaarheid/klachten ed? Empty Re: netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum