Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mobiel netwerk Blyk

3 plaatsers

Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Magix zo 28 nov 2010 - 21:27

Ik hoorde laatst van het mobiele netwerk Blyk. Het klinkt allemaal heel goedkoop je mag per maand 1.000 sms'jes versturen naar alle providers en je krijgt 1.000 Blyk-naar Blyk belminuten. In ruil daarvoor krijg je reclame berichtjes en moet je om de 3 maanden € 10,- opwaarderen via internet (die je zoals ik het lees gewoon kunt besteden aan bellen etc.)
Ik wilde vragen of er iemand ervaring heeft met Blyk? Ben je verplicht iets met de reclame berichten te doen? En wat moet ik me daarbij voorstellen?

Magix
Magix
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:10

1.000 Blyk-naar Blyk belminuten? Dan moet je wel mensen in je omgeving hebben die dus ook bij Blyk zitten... Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Ik wil ook geen reclame op mijn telefoon ontvangen. Ik word er al genoeg mee doodgegooid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Magix zo 28 nov 2010 - 22:48

Die 1.000 belminuten zijn inderdaad alleen naar mensen die ook die provider hebben. Ik blijf mijn twijfels zetten bij die reclame, een paar smsjes krijgen is geen probleem alleen ik vraag me af of het bij een paar blijft (wat als je continu gesmst en/of gebeld wordt door die callcenter mensen dan heb ik er geen zin in). Ik vind het zo gek dat je zoveel smsjes (en belminuten) krijgt, voor 1.000 smsjes per maand betaal ik nu al €10,- per maand.
Magix
Magix
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Try zo 28 nov 2010 - 22:53

De bedrijven waar jij reclame van ontvangt betalen ook jouw smsjes en minuten. Je krijgt trouwens 3.000 van beide stond in een folder die ik kreeg overigens. Anyway, ipv die bedrijven een callcenter oid betalen om aan contactgegevens te komen, betalen ze nu een soortgelijk aan Blyk. Zij mogen jou dan smsen en jij krijgt belminuten en smsjes. Ik geloof trouwens dat je max 2 of 3 smsjes per dag mag/gaat ontvangen.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 1:49

Ik zie hier inmiddels wat meer reclame van, zijn er meer mensen die inmiddels blyk hebben als provider?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:20

Die smsjes, ik heb Vodafone en ik kan per maand 1000 smsjes sturen(naar elk willekeurig nummer) voor 10 euro per maand. Ook als ik een uur bel naar vaste nummers of andere Vodafone nummers hoef ik maar de 1e 3 minuten te betalen. Is dat niet iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:56

Yasmin schreef:Die smsjes, ik heb Vodafone en ik kan per maand 1000 smsjes sturen(naar elk willekeurig nummer) voor 10 euro per maand. Ook als ik een uur bel naar vaste nummers of andere Vodafone nummers hoef ik maar de 1e 3 minuten te betalen. Is dat niet iets?

Ik hoef het zelf niet hoor, maar mijn zusje wilde nieuwe SIM nemen zodat ze betaalbaar internet heeft smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:53

Mijn broertje en zusjes hebben het sinds kort, en bijna al hun vrienden, (nogal populair dus onder de pubers) en het bevalt ze goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 7:03

_MamaRosa_ schreef:Mijn broertje en zusjes hebben het sinds kort, en bijna al hun vrienden, (nogal populair dus onder de pubers) en het bevalt ze goed.

Goed om te weten smile worden ze niet platgegooid met reclame-smsjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Burn do 14 jul 2011 - 8:52

Mn zusje heeft het ook! Ik heb dr nog niet gehoord over reclameberichtjes! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 18:33

SunnyScience schreef:
_MamaRosa_ schreef:Mijn broertje en zusjes hebben het sinds kort, en bijna al hun vrienden, (nogal populair dus onder de pubers) en het bevalt ze goed.

Goed om te weten smile worden ze niet platgegooid met reclame-smsjes?
Geen idee, als ik er aan denk zal ik het vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:49

Heb het mn zusje gevraagd, zij heeft het nu een paar weken, maar nog geen enkel reclame-smsje gehad. Dus tot nu toe positief, maar het zal vast nog wel komen, al vinden zij dat niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiel netwerk Blyk Empty Re: Mobiel netwerk Blyk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum