netwerk beveiligen? iemand die het weet?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
netwerk beveiligen? iemand die het weet?
Ik heb helemaal geen verstand van computers, maar omdat mijn draadloos netwerk het steeds niet deed heb ik de router gereset. Nu heb ik dus geen beveiliging meer op mijn netwerk(oeps ) Ik weet dat ik een netwerksleutel moet ingeven enzo alleen waar??? Ik heb al gegoogled maar ik kom er niet uit. Hoe kom ik ten eerste in mijn router? Misschien is er iemand technisch hier en weet diegene het?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Re: netwerk beveiligen? iemand die het weet?
Ik ben dus ook zo A-technisch als 't maar zijn kan en had laatst hetzelfde probleem. Op de site van Tele2, mijn provider, kon ik toen een goede uitleg vinden. Misschien heb jij daar ook wat aan?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Je moet achter het ip adres van je router komen, dt in je browser invullen en dan kom je in het menu van je router. Daar kun je het ergens beveiligen. Welke windows heb je ?
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Om te beginnen, welke router heb je?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Als je bij start>bureau accesoires> opdrachtprompt opent, en je typt daar in het zwarte scherm ipconfig en dan enter. Dan krijg je een boel cijfertjes en kijk je bij standaard gateway. daar staat een nr achter, wat meestal begint met 192.168 Als je dat nr in je browser intypt zit je in je router.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10