Te korte (netwerk?) kabel
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Te korte (netwerk?) kabel
Gister heb ik een tweede tv op onze interactieve tv aangesloten. Dat moet met een kabel van de splitter naar de tv ontvanger. De bijgesloten kabel is lang genoeg om dwars door de woonkamer naar de slaapkamer te gaan, maar dat is geen gezicht natuurlijk.
Is dit inderdaad een netwerkkabel? Of heet het anders? En kan ik die verlengen of is het makkelijker om een langere te kopen?
Is dit inderdaad een netwerkkabel? Of heet het anders? En kan ik die verlengen of is het makkelijker om een langere te kopen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Te korte (netwerk?) kabel
Coax denk ik? Zou langere kopen. Verlengen kan ook, maar meer verbindingen is ook meer kans op signaalverlies. Laat je iig niet oplichten. Mij probeerden ze er laatst eentje van 40 euro aan te smeren "want je hebt een platte tv". Nergens voor nodig als die kabel in serie ligt met eentje van 2 euro. Tientje is geld zat voor zo'n kabel.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Inderdaad een coax kabel (volgens mij).
Ik zou een nieuwe halen, zo duur zijn die dingen inderdaad niet. En koop voor de zekerheid 1 of 2 meter extra, dan weet je zeker dat je lengte genoeg hebt! Niks zo vervelend als een nieuwe kabel gekocht te hebben en er thuis achter komen dat je voor de mooi toch 20cm te kort komt..
Ik zou een nieuwe halen, zo duur zijn die dingen inderdaad niet. En koop voor de zekerheid 1 of 2 meter extra, dan weet je zeker dat je lengte genoeg hebt! Niks zo vervelend als een nieuwe kabel gekocht te hebben en er thuis achter komen dat je voor de mooi toch 20cm te kort komt..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
bij de action hebben ze ook allemaal kabels. Ik moest laatst ook ergens een nieuwe kabel kopen en was bij de handyman behoorlijk wat geld kwijt. pas later kwam ik er achter dat ze die kabels veel goedkoper hadden bij de action en nog veel langer ook.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Hoe ziet je kabel er uit?
Dit is een netwerkkabel
En dit is een coax:
Ik zou sowieso een nieuwe kopen, zelf verlengen is niet echt handig en zo duur zijn die kabels niet. Inderdaad eens bij de action kijken of ze daar lang genoeg zijn.
Dit is een netwerkkabel
En dit is een coax:
Ik zou sowieso een nieuwe kopen, zelf verlengen is niet echt handig en zo duur zijn die kabels niet. Inderdaad eens bij de action kijken of ze daar lang genoeg zijn.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Het is een netwerkkabel, met van die klipjes idd.
En tien euro is zo'n beetje de max wat ik ervoor zou moeten betalen? Hij moet zo'n 20 meter zijn.
En tien euro is zo'n beetje de max wat ik ervoor zou moeten betalen? Hij moet zo'n 20 meter zijn.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja, sowieso kan je ze online voor 7/8 euro vinden (komen dan nog wel verzendkosten bij)
http://www.kabeldirect.nl/utp-cat5e-netwerkkabel-20m-grijs.html
Hier bijvoorbeeld (Ze hebben ze ook nog in andere kleuren als je dat liever hebt: http://www.kabeldirect.nl/computer-netwerk/netwerk-patchkabels-cat5e.html )
http://www.kabeldirect.nl/utp-cat5e-netwerkkabel-20m-grijs.html
Hier bijvoorbeeld (Ze hebben ze ook nog in andere kleuren als je dat liever hebt: http://www.kabeldirect.nl/computer-netwerk/netwerk-patchkabels-cat5e.html )
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel AngelNyn, ik heb hem besteld
Caroow- Lady Post-a-lot
Joan schreef:Lekker tv kijken in bed, wat een luxe!
Ik heb 3 jaar lang tegen mijn vriend gezegd dat ik het onzin vind, en nu lig ik zelf de hele tijd in bed te kijken
Caroow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» netwerk en bereikbaarheid/klachten ed?
» Mobiel netwerk Blyk
» Ligt jullie T-mobile netwerk er ook uit????
» netwerk beveiligen? iemand die het weet?
» Korte cyclus
» Mobiel netwerk Blyk
» Ligt jullie T-mobile netwerk er ook uit????
» netwerk beveiligen? iemand die het weet?
» Korte cyclus
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: