Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 35 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flower_L wo 3 okt 2012 - 8:33

Maia, hier was het ook een paar uur flink rood bloed...daarna wat bruin en tijdje later nog keer bruinverlies. En kleintje trappelt nog altijd.
Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  maiadebij wo 3 okt 2012 - 8:37

oh meiden kom maar op met al die positieve verhalen, doet me echt goed!! Ik heb nu ook zo'n zeurderige pijn in mijn onderbuik die ik herken van mijn eerdere zwangerschappen, lijkt me ook een goed teken denk ik.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flower_L wo 3 okt 2012 - 8:39

Lejow schreef:
Flower_L schreef:Wat vertellen jullie de kindje(s) of gaan jullie hen vertellen, mbt sinterklaas.
L is nog te jong, maar ben wel benieuwd wat jullie als verhaal aanhouden.

Volgens mij hoort dit hier niet Very Happy

En wat bedoel je qua verhaal?

Haha, ik dacht al...waar is mijn topic. Hier dus..naja... smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  ShallY wo 3 okt 2012 - 8:53

@Filoria: Ik heb 0,1 mg thyrax gekregen. Ja ben ook erg benieuwd. Van mij mag het niet snel genoeg zijn dat ik weer eens ongesteld ben. Volgens mij gaat hier dan de vlag uit Laughing
Gezellig dat je 2 kindjes te logeren hebt. Wel druk zo zeker?
Ik heb tot gisteren mijn neefje te logeren gehad. Geweldig manneke, ben helemaal verliefd op hem Very Happy

En ik las dat je twijfelt over de clomid. Is dat echt zo joh dat de kans op een miskraam groter is? Wist ik helemaal niet.

@ Nillis: Klagen mag hoor!!Wachten duurt gewoon lang als je iets graag wilt, wat je zelf ook al aangaf.
Jij hebt wel een zware baan volgens mij. Respect voor je dat je dit aankunt hoor.

@ maia: mijn duimen draaien voor je dat het toch goed blijft gaan. En dan nog eens dat onzekere bericht over je moeder. Sterkte!!

@sleepingbeauty: spannend!! Niks raars aan hoor als je zulke gevoelens hebt..

Stitch: fijn dat je een doorverwijzing kan krijgen.
Leuk toch dat je dit topic wel leest en mocht je je hart willen luchten doe je dat gewoon lekker!!

Ik vind het zelf wel fijn dat ik toch hier even mijn verhaal kwijt kan als het nodig is...we willen toch allemaal hetzelfde, zwanger worden!!!

@ Weegschaal: dat is ook al snel dat je de scopie hebt. Spannend hoor. En verder wil ik je gewoon een dikke knuffel geven!Het is niet niks, de miskramen die je hebt gehad.

Nou, bij mij alles goed. Haha, wederom niks te melden. Dat zal pas zijn als ik ongesteld ga worden!! Dan gaat hier echt wel de vlag uit.Ik zal denk ik nog nooit zo blij geweest zijn dan op dat moment :cheering: !!
Ik ben gelukkig veel met het huis bezig. al moet ik zeggen dat ik het soms ook moeilijk vind als ik weer hoor dat er iemand zwanger is. Inmiddels zijn er 3 zwangere op het werk en ik weet van een collega, heeft ze me vorige week vertelt, dat ze gestopt is met de pil, dus die zal denk ik binnenkort ook wel zwanger zijn.
En dan steekt het wel een beetje. Nogmaals, ik mag eigenlijk niet klagen want ik ben nog niet zo lang bezig maar omdat ik nu weet dat het zwanger worden misschien niet zo makkelijk zal gaan vind ik het moeilijk...en ik wil zo graag..net als iedereen hier!!
En dan zeggen ze in je omgeving dat je er niet te veel aan moet denken. Makkelijker gezegd dat gedaan.

Ik ben wel een trouwe meelezer hoor, dat doe ik dan op mijn telefoon maar kan niet reageren.

Nou meiden, posi power voor iedereen en dat we allemaal snel zwanger mogen worden!!!!!!!!!!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 3 okt 2012 - 9:26

@poisson hopelijk nu een nette cyclus! Spannend he?!

@Stitch; klopt al vanaf begin dit jaar. Begin niet heel actief maar de wens was er al wel.

@Filoria; echt een babyboom idd. Wel leuk opzich :-) Zitten we als vrienden in dezelfde fase zit.
Ik weet het niet denk elke maand wel iets te voelen.

@all
ff snelle reactie via tel. Morgen reageer ik op ieder die ik ben vergeten...
Bah irriteer me steeds beetje aan mn man. Zondag al een ruzie gehad en nu ook weer dat ik denk van dat hijhet allemaal wel best vindt...
Morgen zal ik ff uitfebreid verslagdoen :-p

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stitch wo 3 okt 2012 - 18:18

Filoria, alle miskramen hier doen me zeker wat, zeker naarmate ik hier al langer meeschrijf en jullie beter leer 'kennen'. Maar ik doelde meer op alles wat er zich de afgelopen weken bij mij heeft afgespeeld, het overlijden van mijn kat, mijn 'gezondheidsproblemen', het onverwachtse overlijden van mijn oma (en tevens mijn steun en toeverlaat) en daarbovenop ben ik mijn baan ook nog eens kwijt. En in deze tijd is er bijna niet aan een baan te komen helaas Cry ben nu een soort wandelend wrak, dus helaas niet zoveel energie om hier ook fanatiek mee te schrijven nu. Hopelijk komt dat snel wel weer.
Veel succes met de 3 kids! Gaat vast wel lukken! smile
En even een knuffel voor jou, gewoon omdat je zo lief bent! hug

Weegschaal, het gaat een beetje op en neer, afgelopen weekend was het weer heel erg, maar nu is het ergste gelukkig wel weer wat weggetrokken. 19 oktober moet ik naar de dermatoloog, dus ik hoop dat hij wat voor me kan betekenen. Ik hoop heel hard voor je dat de gyn een goed plan heeft om jullie te helpen, kan me niet voorstellen hoe rot en onzeker jullie je zullen moeten voelen. hug

Maia, ben nog steeds voor je aan het duimen dat het toch lekker blijft plakken!

hug voor jullie allemaal!

Laatst aangepast door Stitch op wo 3 okt 2012 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Linnie1985 wo 3 okt 2012 - 19:16

Hmm gisteravond bij het afvegen na toiletbezoek beetje bloed bij mijn afscheiding, echt een heel klein beetje. Daarna niks meer. Ik zit vandaag pas op dag 22, dus heb nog 6 dagen te gaan...

We hebben deze maand wel aardig wat geklust!

Ik moet nu weg naar mijn werk, maar als ik het niet vergeet, reageer ik vanavond even op iedereen!

Edit: koffie (zelfs mn eigen heerlijke koffie) is niet te zuipen ineens... confused
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Snoes wo 3 okt 2012 - 21:44

Spannend weer Linnie!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  slaatje wo 3 okt 2012 - 21:53

Spannend Linnie

Stitch, voor jou gewoon even een dikke vette hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nillis do 4 okt 2012 - 1:03

@ Linnie, spannend hoor. Mijn duimen draaien.

@ Maia, ik heb bij de zwangerschap van T 6 weken lang bloed verloren en had veel buikpijn, dus was ook bang dat het niet goed was, maar toch is er een heel mooi meisje gekomen. Mijn duimen draaien.

@ Stitch, een hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 35 699888voor jou. Het si zeker niet niets. Hopelijk heb je snel een positieve test en ben je heerlijk zwanger waar je optimaal van kunt genieten.

@ Poison, met mij gaat het wel goed. Hoop snel ongesteld te worden, zodat wij ook weer verder kunnen.

@ weegschaal, wat fijn dat je bijna naar de gyn kunt en de scopie schiet ook al op. Kan me voorstellen dat je je dipmomentjes hebt en die mag je gerust hier delen. kan me voorstellen dat na 4 miskramen je vertrouwen wel een beetje weg is. Een hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 35 699888

@ Shally, hoop ook voor je dat je snel ongesteld mag worden.

@Sb , wat vervelend dat je ruzie had met je man. Blijven praten samen, maar daar zijn wij als vrouwen toch beter in als de mannen.

@ Filoria, spannend weer. Wat houdt je nog tegen om aan de clomid te gaan? En heb je nog een afspraak bij de gyn staan om het te bespreken.

@ all, hier is alles goed. ben aan het genieten van een rustiger weekje. Heb gisteren een training gegeven en vandaag contact gehad met mijn leidinggevende en ze hebben weer nieuwe plannen gemaakt om de agressie te verminderen. we zullen zien of dat het effect heeft en anders heb ik wel uitgesproken dat ik wel een keer ga vertrekken. Verder geen nieuws.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annemoontje do 4 okt 2012 - 1:19

@ Poison Vervelend zeg dat J. ason zo verkouden is. Hopelijk knapt hij weer snel op en heb jij een normale cyclus weer deze maand.

@ Stitch Doe het maar op je eigen tempo alles he, het is niet niks wat je hebt meegemaakt de laatste tijd. Sterkte!

@ Linnie Spannend hoor, dat je nog 6 dagen te gaan hebt. Zal hard voor je duimen.
Haha, vreemd dat de koffie ineens niet meer smaakt, dat maakt het wel extra spannend hoor.

@ SleepingBeauty O wat vervelend zeg dat jij en je vriend ruzie hebben gehad. Hopelijk komen jullie er samen snel uit. Als je er hier wat over kwijt wil dan mag dat natuurlijk.

@ Weegschaal Ik hoop echt zo voor je dat je volgende week de afspraak bij de gyn je weer wat kracht en hoop geeft en dat er weer een lichtpuntje is in de donkere tunnel bij wijze van.
Sterkte!

@ Shally Dat lijkt me ook heel lastig om er niet teveel mee bezig te zijn..Je wilt toch zo graag he. En nu het ook misschien niet zo makkelijk gaat, maakt het wel lastig om altijd maar positief te blijven. Vind dat je dat best mag zeggen als het even niet meezit voor je gevoel, ook al zijn jullie nog niet zo lang bezig. Hoelang ben je nu precies bezig?

@ Maia Oe het is dus nog steeds spannend, ik duim voor een goede afloop.

Zo hopelijk heb ik nu niemand overgeslagen met reageren.

Hier niet veel bijzonder nieuws. Afgelopen dinsdag zou ik dus mijn allerlaatste (nep)bloeding gehad moeten hebben nu ik gestopt ben, maar dinsdags was er niks en gisteren (woensdag) waren er maar 2 druppels en dat was het dan. Dat ben ik niet gewend, maar zoek er verder niks achter, omdat ik ook elke maand een stopweek in laste.
Gisteren mijn rug verdraaid op het werk door een verkeerde houding, nu een beetje pijn in mijn zij/ achterkant rug. Maar dit heeft me er wel toe gezet om vanaf vandaag nog beter op mijn houding te gaan letten, want dat is natuurlijk ook wel van belang als je eenmaal zwanger bent.

Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  SleepingBeauty do 4 okt 2012 - 2:46

@Linnie; spannend!!!!

@Nillis fijn dat je er wel over kan praten met je leidinggevende en het lijkt zo te horen dat ze wel wat gaan proberen.
Ook al zou je geen kinderwens hebben dan lijkt me die agressie nog niet fijn.
Ja klopt volgens mij hebben wij ook veel meer behoefte aan om alles uit te praten...

@Annemoontje; auw pijnlijk als je last van je rug hebt. DAn besef je ineens dat je hem overal bij gebruikt. Ik heb het soms ook een paar dagen, moet oko echt aan mijn houding en om mijn rug denken.

@all:
het zullen wel van die periodes zijn, dat je meer ruzie maakt.
Soms gaat het maanden goed en soms gaat het weken mopperig en is er om het minst of geringste wat.
Maar nu ook zoals gisteravond, probeer ik mijn diensten een beetje aan te passen dat ik niet teveel avonden extra werk.
Zodat we ook nog samen thuis zijn. Draait hij zo ineens zijn rooster om, zonder te overleggen voor volgende week. voor een kindje 2012 - Pagina 35 878948377
Niet erg als hij graag ergens heen wil, maar hij wil ook graag van mij dat ik dat overleg.
Vervolgens zouden we avondje filmpje kijken en ff gezellig doen, komt hij om 21.00 u beneden in zijn werkkloffie nog aan. (hij werkt in de zorg ook, dus ik vind het gewoon vies om in je werkkleren thuis te zitten. Je wast er mensen in en zit aan mensen en het ruikt gewoon niet zo fris na een dag werken) T
Dan denk ik wel eens ben ik nou de enige die een beetje moeite doet elke keer. Vraag ik nou zoveeeeeel....

NOu na een nachtje slapen zakt dat wel af hoor, en vind ik hem weer helemaal lief. Ik zeg het hem ook wel en dan snapt hij het ook wel....

*verder nog een dag of 3-5 tot mijn NOD. Spannend.
Gisteravond had ik ineens hele zere borsten en een raar gevoel in mijn buik. Alsof er een ballon heel strak stond ofzo, geen kramp gevoel in ieder geval. Nouja vandaag weer nergens last van dus we wachten maar af.
Vind het nu wel erg spannend worden merk ik.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  vlinder-2011 vr 5 okt 2012 - 2:12

Maia: Ik blijf voor je duimen hoor!

Linnie: We gaan hopen voor je! Ik ben benieuwd. Weet je al wanneer je gaat testen?

Sleeping Beauty: Ook hier gaat het de laatste tijd niet zo goed, veel geruzie, kan mijn man soms echt even niet uitstaan. Hopen op verbetering dan maar.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  ShallY za 6 okt 2012 - 3:29

@ Annemoontje: vorig jaar november ben ik gestopt en denk medio mei dit jaar dat we zoiets hadden, we gaan er voor. Maar goed, toch weinig kans aangezien ik niet ongesteld werd. Toen heb ik het nog een tijdje aangekeken en in september had ik dus een een afspraak bij de gyn.

Het is dat ik geen cyclus heb, dus ook nihil is om zwanger te worden anders had ik toch mijn vraagtekens gehad vanmorgen..tsjonge wat was ik een partij misselijk. Heb de kapper er voor afgebeld, dacht echt dat ik moest overgeven en voelde me zo beroerd. En nu is het weer helemaal over.

Ik heb trouwens al tijden last van mijn borsten, zou dit te maken kunnen hebben omdat ik geen pil meer slik?

@ Filoria: stomme vraag hoor maar mag ik in combi met de thyrax, panadol of paracetamol slikken? En foliumzuur?
Denk dat het niet echt kwaad kan maar weet het niet zeker.
En zoals ik hierboven al beschreef, duizelig en misselijk, kan dat ook een bijwerking zijn? Kan er namelijk niks van vinden en misschien weet jij het wel.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Filoria za 6 okt 2012 - 4:50

Thyrax kan met een aantal middelen niet gecombineerd worden, maar die staan in de bijsluiter. Paracetamol kan gewoon en foliumzuur is al helemaal ok. Verder reageer ik even als ik achter de pc zit ipv op mn telefoon!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  SleepingBeauty za 6 okt 2012 - 6:38

@Vlindertje; vervelend is dat he. Ik wil het ook helemaal niet, mmja het zijn echt periodes. Nu doen we weer allebei ons best en dan gaat het weer goed.

@all; denk dat ik tohc weer ongesteld ga worden...voor een kindje 2012 - Pagina 35 1371890812
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty zo 7 okt 2012 - 2:40

Ongesteld Sad
Gatsie! Baal er zo weer van! Weer een maand wachten...
Mja ik hoefde iig niet lang op mijn ongi te wachten..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch zo 7 okt 2012 - 5:46

Balen sleeping beaty, hug voor jou! Hopelijk is het voorlopig je laatste keer ongesteld!

All, hier nog steeds niet het idee dat mijn eisprong is geweest of eraan zit te komen, en zit nu al op dag 34. Mijn cyclus zal deze maand dus wel weer tegen de 50 lopen ben ik bang. We doen het nog wel netjes om de dag, dus mocht er toch nog een eitje springen, dan hebben we hem iig niet gemist Razz
Aan de ene kant hoop ik heel hard deze maand zwanger te zijn, ben he wachten nu wel spuugzat, zeker nu er in onze omgeving al 3 baby's geboren zijn, en we 4 zwangeren hebben. Aan de andere kant wordt ik dan wel doorverwezen, en komen we er misschien achter waarom mijn cyclus zo onregelmatig is, wat dan wel fijn zou zijn om te weten, ook voor eventuele volgende kindjes. (Heb niet zo'n zin om bij een 2e kindje weer eerst een jaar te moeten aanklooien)

Verder nog de quotes van de week van mijn vriend: (beiden na de sex Rolling Eyes )
- en nu hard zwemmen jongens
- spring eitje, spring Razz
Ach hij is wel lief (en er nu meer mee bezig als ik Wink Very Happy )
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Silver zo 7 okt 2012 - 9:10

Nou meiden, ik wil me hier toch weer aanmelden. Mijn ei zit eraan te komen, dus dit wordt officieel ronde 1.

Voorheen was ik FryskeFlinter.

Laatst aangepast door Silver op zo 7 okt 2012 - 17:56; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Lejow zo 7 okt 2012 - 9:15

Stitch laughcry , ik ging voor de grap na de sex wel eens met mijn kont en benen in de lucht liggen hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Linnie1985 zo 7 okt 2012 - 9:17

Lejow schreef:Stitch laughcry , ik ging voor de grap na de sex wel eens met mijn kont en benen in de lucht liggen hahaha

Mijn vriend zegt juist dat ik dat moet doen, en ja ik doe het nog ook Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Lejow zo 7 okt 2012 - 9:21

Kussen onder je kont, benen in 'de kaars' (god ik was vroeger een heeeeull stuk leniger) en liggen maar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 9:23

Hahaha, ik zie je gewoon liggen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty zo 7 okt 2012 - 10:39

Haha ga die tactiek eens toepassen!!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  boekenwurm83 zo 7 okt 2012 - 20:12

Haha herkenbaar. Ik ga ook altijd even met m'n kont en benen omhoog liggen. Ziet er niet uit!!

SB wat balen dat je weer ongesteld bent geworden meid! Jullie zijn intussen ook al een poos bezig of niet?

Stitch ik hoop dat je ei hebt gehad intussen. Lijkt me enorm lastig als je geen enkel idee hebt!

Ik heb net weer een meting gehad. Zit nu op dag 12 en er was nog niks noemenswaardigs te zien. Vorige keer was er op dag 11 ook nog niks te zien en had ik op dag 16 een eisprong dus wat dat betreft kan het nog goedkomen als dat eitje nou eens snel een keer begint met groeien. Vrijdag weer een meting dus we wachten wel weer af. Pfff wel een gedoe elke keer hoor, heb het even gehad!

Nou ik ga aan het werk. Fijne dag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud