voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ja, ik hoop dat ik me kan beheersen tot woensdag haha. Ik heb een korte cyclus, heb vorige week vrijdag/zaterdag m'n eisprong gehad. Ik heb dus cyclussen gehad van 24/26 en 27 dagen. Woensdag is dag 27, dus dat vind ik wel een mooie dag.
Maar gezien de buikpijn van gisteren ga ik er vanuit dat ik vandaag of morgen wel ongesteld ga worden.
Merk jij wat?
Maar gezien de buikpijn van gisteren ga ik er vanuit dat ik vandaag of morgen wel ongesteld ga worden.
Merk jij wat?
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Ik weer van mijn eerdere zwangerschappen dat ik ook altijd zo'n zeurende menstruatie-achtige kramp had, maar was dus wel zwanger. Dus wie weet!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Hier nog een stresskip. Sinds gister lijkt de buikpijn iets anders te zijn dan de dagen ervoor dus ik ga steeds naar de wc maar tot nu toe nog niks. Vandaag is m'n nod maar ik wacht tot woensdag. Voor hetzelfde geld blijft m'n menstruatie wat langer uit door al het gestress en ik weet ook niet of de medicatie daar nog invloed op heeft. Heb net m'n vriend weggebracht naar het ziekenhuis voor z'n operatie:cry: Dus hopelijk woensdag samen testen.
Succes meiden, ik hoop morgen op de eerste positieve test! Fijne dag iedereen!
Succes meiden, ik hoop morgen op de eerste positieve test! Fijne dag iedereen!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Voor alle meiden die bijna kunnen testen heel veel succes en hopelijk veel positieve testen.
@ all, hier geen bijzonderheden. Alles gaat gewoon z'n gangetje verder. Ben alleen nog heel erg moe en daar baal ik wel een beetje van.
@ all, hier geen bijzonderheden. Alles gaat gewoon z'n gangetje verder. Ben alleen nog heel erg moe en daar baal ik wel een beetje van.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een spannigheden hier. Hoop een op alleen maar positieve testen hier :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Veel mensen die bijna kunnen testen, spannend hoor! Ik duim voor een paar positieve testen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Veel mensen die bijna kunnen testen, spannend hoor! Ik duim voor een paar positieve testen.
+1
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jaa ik ook! Heb woensdag de 12e al een eisprong gevoeld en precies een week later, woensdag de 19e, had ik rozige afscheiding. Ik hoop zo dat dat van de innesteling was en dat ik deze woensdag zwanger blijk te zijn
Ik voel me nu een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Maar ben hoe dan ook blij, want een cyclus van +- 26 dagen zou SUPER zijn! Ik duim zo dat het echt zo is!
Waarschijnlijk komt het door de schildkliermedicatie. Ik heb nu de juiste dosis gevonden en mijn waardes zijn netjes.
Ga zo even op iedereen reageren
Ik voel me nu een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Maar ben hoe dan ook blij, want een cyclus van +- 26 dagen zou SUPER zijn! Ik duim zo dat het echt zo is!
Waarschijnlijk komt het door de schildkliermedicatie. Ik heb nu de juiste dosis gevonden en mijn waardes zijn netjes.
Ga zo even op iedereen reageren
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ooh wat spannend Filoria!! Ik duim voor je!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Oeh Filoria, nog een tester deze week, spannend! M'n duimen maken overuren deze week:D
boekenwurm83- Prater
Ik was al aan het denken Filoria: Ben je nu alweer zover dat je bijna mag testen?
Maar dan heb je inderdaad een mooie cyclus zeg, zou super zijn als het door die medicatie eindelijk een beetje stabiel wordt. Ik duim voor je!
Maar dan heb je inderdaad een mooie cyclus zeg, zou super zijn als het door die medicatie eindelijk een beetje stabiel wordt. Ik duim voor je!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Net nadat ik zaterdag getest had werd ik ongesteld.. en niet zo'n beetje ook! Nog nooit zo erg geweest als nu. Dat komt door het stoppen met de pil denk ik. Maar we gaan vrolijk door!
Voor de anderen hoop ik op wat positieve testen binnenkort, succes!!
Voor de anderen hoop ik op wat positieve testen binnenkort, succes!!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Maia, oeh jouw NOD is morgen lees ik. Spannend! En lief dat je zaterdag aan me dacht. Ik post hier weinig de laatste tijd. Gefeliciteerd met je beste vriendin trouwens
Boekenwurm: pas op dat je ze niet uit de kom duimt he En woensdag is overmorgen al! Hoe gaat het met je vriend? Is de operatie al achter de rug?
Shally: jup diegene was ik. Ben ook via de gyn naar de internist verwezen voor een te traag werkende schildklier. Hoe ernstig is het bij jou? Ik slik een lage dosis (anderhalve tablet van 25 microgram) Thyrax sinds een paar maanden. Heb flink last gehad van bijwerkingen helaas, maar heb wel het idee dat mijn cyclus regelmatiger wordt. En ik merk dat ik afval. Das in mijn geval alleen niet zo goed. Ik weeg al weinig Als je vragen hebt of wilt kletsen mag je me een PM sturen!
Linnie: klinkt gezellig met die kitten Is ze zindelijk?
SleepingBeauty: haha ja het is soms echt een verplichting he? Ik merk dat kaarsjes aansteken wel helpt om het nog een beetje gezellig te maken, maar spontaan is het allemaal niet echt meer. Mijn man begint mijn cyclus ook door te krijgen en begint uit zichzelf al van: 'moeten we niet weer?' haha. Leuk dat jullie nadenken over een puppy! Als jullie een kindje zouden krijgen, hoe zouden jullie het dan gaan doen met werk?
Sazzle: jammer zeg. En zonde van die test dan! Maar ja, op naar de volgende ronde
Gerbera: ik lees dat je ook woensdag gaat testen! Spannend hoor.
Nillis: wat fijn dat je alweer moed bij elkaar hebt geraapt voor een volgende ronde. Hopelijk mag je gauw door.
Snoes: lief dat je aan me denkt
Lipton: hoe gaat het met stoppen met roken? Lijkt me zwaar zeg.
Weegschaal: blegh ik word steeds meer depri van die tabel. Er komen bovenin steeds namen bij ipv dat er namen af gaan. En er hebben ook maar heel weinig dames positief getest de afgelopen weken. Hopelijk komt er gauw weer zo'n tsunami van roze streepjes langs.
Boekenwurm: pas op dat je ze niet uit de kom duimt he En woensdag is overmorgen al! Hoe gaat het met je vriend? Is de operatie al achter de rug?
Shally: jup diegene was ik. Ben ook via de gyn naar de internist verwezen voor een te traag werkende schildklier. Hoe ernstig is het bij jou? Ik slik een lage dosis (anderhalve tablet van 25 microgram) Thyrax sinds een paar maanden. Heb flink last gehad van bijwerkingen helaas, maar heb wel het idee dat mijn cyclus regelmatiger wordt. En ik merk dat ik afval. Das in mijn geval alleen niet zo goed. Ik weeg al weinig Als je vragen hebt of wilt kletsen mag je me een PM sturen!
Linnie: klinkt gezellig met die kitten Is ze zindelijk?
SleepingBeauty: haha ja het is soms echt een verplichting he? Ik merk dat kaarsjes aansteken wel helpt om het nog een beetje gezellig te maken, maar spontaan is het allemaal niet echt meer. Mijn man begint mijn cyclus ook door te krijgen en begint uit zichzelf al van: 'moeten we niet weer?' haha. Leuk dat jullie nadenken over een puppy! Als jullie een kindje zouden krijgen, hoe zouden jullie het dan gaan doen met werk?
Sazzle: jammer zeg. En zonde van die test dan! Maar ja, op naar de volgende ronde
Gerbera: ik lees dat je ook woensdag gaat testen! Spannend hoor.
Nillis: wat fijn dat je alweer moed bij elkaar hebt geraapt voor een volgende ronde. Hopelijk mag je gauw door.
Snoes: lief dat je aan me denkt
Lipton: hoe gaat het met stoppen met roken? Lijkt me zwaar zeg.
Weegschaal: blegh ik word steeds meer depri van die tabel. Er komen bovenin steeds namen bij ipv dat er namen af gaan. En er hebben ook maar heel weinig dames positief getest de afgelopen weken. Hopelijk komt er gauw weer zo'n tsunami van roze streepjes langs.
Filoria- Ratel
Filoria, ja de operatie is achter de rug inmiddels en het is goed gegaan. Morgen mag hij naar huis gelukkig. Ik vind het al helemaal niks dat ik vanavond/vannacht alleen ben.
Ik voel me de afgelopen twee dagen trouwens wel een beter, voornamelijk een stuk minder misselijk, dan ik de week ervoor heb gedaan en dat maakt me wel weer een beetje onzeker. Nooit gedacht dat er een moment zou komen dat ik graag misselijk ben
Fijn dat jij ongeacht de uitkomst van de test zo positief gestemd bent. Het is natuurlijk ook super dat je een fatsoenlijke cyclus hebt ipv zo'n lange!
Nou ik ga booschappen doen. Hopelijk regen ik niet helemaal nat. Wat een rotweer.
Ik voel me de afgelopen twee dagen trouwens wel een beter, voornamelijk een stuk minder misselijk, dan ik de week ervoor heb gedaan en dat maakt me wel weer een beetje onzeker. Nooit gedacht dat er een moment zou komen dat ik graag misselijk ben
Fijn dat jij ongeacht de uitkomst van de test zo positief gestemd bent. Het is natuurlijk ook super dat je een fatsoenlijke cyclus hebt ipv zo'n lange!
Nou ik ga booschappen doen. Hopelijk regen ik niet helemaal nat. Wat een rotweer.
boekenwurm83- Prater
Mooi dat alles goed is gegaan!
Filoria- Ratel
Gelukkig had ik vandaag op 't werk genoeg afleiding. Maar toch is naar de wc gaan ineens heel spannend haha.
Heb weer een zeurderig gevoel in m'n buik, maar nog niet ongesteld geworden. verwacht het echt elk moment..
Begin nu toch te twijfelen of ik morgenochtend niet zal testen:lol: erg dit zeg!!
Wel toevallig dat we met zoveel zijn die de komende dagen kunnen testen!!
Heb weer een zeurderig gevoel in m'n buik, maar nog niet ongesteld geworden. verwacht het echt elk moment..
Begin nu toch te twijfelen of ik morgenochtend niet zal testen:lol: erg dit zeg!!
Wel toevallig dat we met zoveel zijn die de komende dagen kunnen testen!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
@ boekenwurm; wat fijn dat de operatie van je vriend goed is verlopen! En spannende dagen komen er nu aan... Ik ken het gevoel, je bent de hele dag bezig met of jou nou al wel (of niet ongesteld bent geworden...)
@ filoria; wat fijn dat je nu waarschijnlijk een normale cyclus hebt! Ik duim voor je dat je woensdag een positieve test in je handen hebt!
Het stoppen met roken gaat wel goed. Af en toe is het heel lastig maar ik heb nog steeds niet gerookt! (Ook al roepen die laatste sigaretten in de schuur soms heel hard mijn naam haha)
@sazzle; wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg! In de hoeveeelste ronde zat je?
@ alle meiden die deze week kunnen testen; ik duim voor jullie!! Ik hoop echt dat we van de week hier allemaal positieve berichten kunnen lezen!
Mijn NOD is ongeveer op 12 oktober (bij een brave cyclus van 28 dagen) dus nu zo'n beetje mijn vruchtbare periode! Spannend allemaal weer...
@ filoria; wat fijn dat je nu waarschijnlijk een normale cyclus hebt! Ik duim voor je dat je woensdag een positieve test in je handen hebt!
Het stoppen met roken gaat wel goed. Af en toe is het heel lastig maar ik heb nog steeds niet gerookt! (Ook al roepen die laatste sigaretten in de schuur soms heel hard mijn naam haha)
@sazzle; wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg! In de hoeveeelste ronde zat je?
@ alle meiden die deze week kunnen testen; ik duim voor jullie!! Ik hoop echt dat we van de week hier allemaal positieve berichten kunnen lezen!
Mijn NOD is ongeveer op 12 oktober (bij een brave cyclus van 28 dagen) dus nu zo'n beetje mijn vruchtbare periode! Spannend allemaal weer...
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Flioria: Ik heb je even een PM gestuurd.
Verder spannend voor degene die bijna kunnen testen!!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de internist en kan volgende week maandag al langs komen!! Dus dat is lekker snel!!
Verder spannend voor degene die bijna kunnen testen!!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de internist en kan volgende week maandag al langs komen!! Dus dat is lekker snel!!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Hallo allemaal, ben ik ook weer een keer. Het is niet echt mijn maand geloof ik. Heb vrijdag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word, en dat ik per 1 november op straat sta Hoop dat ik nu alle ellende een keer gehad heb.
Sazzle, jammer dat je ongesteld bent geworden. Succes met de volgende ronde!
Filoria, Maia, Boekenwurm en Gerbera, bijna testen, spannend hoor! Ga voor jullie duimen!
Boekenwurm, sterkte vanavond alleen! en beterschap voor je vriend!
Nillis, hopelijk voel je je snel wat minder moe, en kan je er heel snel weer voor gaan!
Weegschaal, hoe was het winkelen vandaag? Nog geslaagd? Nog een knuffel voor jou! Wat fijn dat je bent doorverwezen naar een internist die je met medicijnen wil behandelen. Hopelijk kan je nu heel snel je eigen kindje vasthouden!
Shally, wat fijn dat je met medicatie voor je schildklier waarschijnlijk wel op de gewone manier zwanger kan worden.
Vlinder, hoezo kan je niet zwanger zijn? 1 keer is genoeg he!
Poison, spannend, jij mag ook al bijna testen! Ik duim voor je.
Sleeping Beauty, wat leuk, een hond! Mijn vriend zou ook heel graag een hond willen, maar we wonen nu in een flat, en dan zie ik het niet zitten. En we hebben al onze handen vol aan die 2 katten van ons
Linnie, leuk! een kitten. Wij hebben natuurlijk ook al een aantal weken een kitten, maar die moet je inderdaad goed opvoeden! Een plantenspuit doet wonderen trouwens! Veel plezier met jullie kitten, geniet er maar van, ze zijn groot voor je er erg in hebt!
Lipton, ik heb nooit gerookt, dus kan me niet zo goed voorstellen hoe het moet zijn om daarmee te stoppen. Toch hoop ik dat het je wel snel lukt! Natuurlijk gezonder voor je toekomstige kindje, maar ook voor je eigen gezondheid natuurlijk!
All, zoals ik hier boven al vertelde heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden. Erg klote! Zeker aangezien er in de kinderopvang nu bijna geen werk te vinden is. (dus als iemand nog wat weet in de omgeving van D.ordrecht ) Kon er ook nog wel bij allemaal. Moet nu wel erg oppassen dat ik niet weer zo down wordt dat ik het allemaal niet meer zie zitten. Gelukkig is mijn vriend er helemaal voor me, en die houd me nu echt op de been. Ben zo ontzettend blij dat ik hem heb! En ondanks dat mijn inkomen nu waarschijnlijk weg gaat vallen, wil hij toch nog steeds door voor een kindje, dus daar ben ik wel heel erg blij mee.
Zijn hier trouwens meiden die hebben moeten temperaturen? Volgens de huisarts moet mijn temperatuur aardig gelijk blijven, maar hij schommelt toch nog wel wat. Doe ik dan iets fout? Of is mijn lichaam gewoon raar?
Sazzle, jammer dat je ongesteld bent geworden. Succes met de volgende ronde!
Filoria, Maia, Boekenwurm en Gerbera, bijna testen, spannend hoor! Ga voor jullie duimen!
Boekenwurm, sterkte vanavond alleen! en beterschap voor je vriend!
Nillis, hopelijk voel je je snel wat minder moe, en kan je er heel snel weer voor gaan!
Weegschaal, hoe was het winkelen vandaag? Nog geslaagd? Nog een knuffel voor jou! Wat fijn dat je bent doorverwezen naar een internist die je met medicijnen wil behandelen. Hopelijk kan je nu heel snel je eigen kindje vasthouden!
Shally, wat fijn dat je met medicatie voor je schildklier waarschijnlijk wel op de gewone manier zwanger kan worden.
Vlinder, hoezo kan je niet zwanger zijn? 1 keer is genoeg he!
Poison, spannend, jij mag ook al bijna testen! Ik duim voor je.
Sleeping Beauty, wat leuk, een hond! Mijn vriend zou ook heel graag een hond willen, maar we wonen nu in een flat, en dan zie ik het niet zitten. En we hebben al onze handen vol aan die 2 katten van ons
Linnie, leuk! een kitten. Wij hebben natuurlijk ook al een aantal weken een kitten, maar die moet je inderdaad goed opvoeden! Een plantenspuit doet wonderen trouwens! Veel plezier met jullie kitten, geniet er maar van, ze zijn groot voor je er erg in hebt!
Lipton, ik heb nooit gerookt, dus kan me niet zo goed voorstellen hoe het moet zijn om daarmee te stoppen. Toch hoop ik dat het je wel snel lukt! Natuurlijk gezonder voor je toekomstige kindje, maar ook voor je eigen gezondheid natuurlijk!
All, zoals ik hier boven al vertelde heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden. Erg klote! Zeker aangezien er in de kinderopvang nu bijna geen werk te vinden is. (dus als iemand nog wat weet in de omgeving van D.ordrecht ) Kon er ook nog wel bij allemaal. Moet nu wel erg oppassen dat ik niet weer zo down wordt dat ik het allemaal niet meer zie zitten. Gelukkig is mijn vriend er helemaal voor me, en die houd me nu echt op de been. Ben zo ontzettend blij dat ik hem heb! En ondanks dat mijn inkomen nu waarschijnlijk weg gaat vallen, wil hij toch nog steeds door voor een kindje, dus daar ben ik wel heel erg blij mee.
Zijn hier trouwens meiden die hebben moeten temperaturen? Volgens de huisarts moet mijn temperatuur aardig gelijk blijven, maar hij schommelt toch nog wel wat. Doe ik dan iets fout? Of is mijn lichaam gewoon raar?
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Even de tabel aangepast, ben afgelopen zaterdag 25 geworden. Aan de verkeerde kant van de 20 nu dus
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden | [/tr]
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 4 miskramen |
Jasmine | April/Mei 2011 | 2e | 3 miskramen | |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam |
Nillis | 30/31 | 2011 | 2e | Miskraam |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Stitch | 25/30 | November 2011 | 1e | |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Star007 | 24/26 | Juli 2012 | 2e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Poison | 26/28 | Augustus 2012 | 2e | |
Nana | 29/ | September 2012 | 3e | |
Sazzle | 24/33 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Ze was gelukkig al zindelijk toen ze hier kwam.
En ja plantenspuit hebben we bij de hand.
Irritante is wel dat ik niet eens normaal chippies kan eten... Verder is het een schatje hoor .
Ow ja misschien stomme vraag, maar lees veel dat jullie je eisprong voelen, maar hoe merk je dat dan?
En ja plantenspuit hebben we bij de hand.
Irritante is wel dat ik niet eens normaal chippies kan eten... Verder is het een schatje hoor .
Ow ja misschien stomme vraag, maar lees veel dat jullie je eisprong voelen, maar hoe merk je dat dan?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Wat ontzettend spannend hier met al die meiden die tegelijk kunnen testen, ik duim!
@ Gerbera; Ik had de laatste keer ook menstruatiekrampen, maar bleek toen juist zwanger te zijn!
@ Maia; Spannend!
@ Boekenwurm; Fijn dat de operatie van je vriend goed is gegaan. En dan hopelijk woensdag bij thuiskomst ook nog eens een positieve test!
@ Filoria; Bijzonder dan ook dat je ook blij zegt te zijn met een menstruatie omdat je dan een mooie cyclus zou hebben. Jij blijft echt positief!! Maar ik duim zo ontzettend voor een positieve test!
En laat jullie dan allemaal positief testen, ziet de tabel er ook weer beter uit.
@ Sazzle; Jammer!
@ Lipton; Zal je die sigaretten in de schuur dan niet weg doen, lijkt me anders nog moeilijker. Maar goed dat je gestopt bent! En succes de komende dagen
@ ShallY; Fijn dat je zo snel terecht kan!
@ Stitch; Ach nee toch, het zit jou echt niet mee Fijn dat je vriend er voor je is, dat houdt mij ook echt goed op de been! Ik heb nooit echt getemperatuurd, dus daar kan ik je niet mee helpen. Weet alleen dat het belangrijk is het elke dag op hetzelfde tijdstip en liefst rectaal. Ben trouwens heel goed geslaagd met shoppen, heb flink wat kleding gekocht.
Maar nog even een hele dikke voor jou!!
@ Gerbera; Ik had de laatste keer ook menstruatiekrampen, maar bleek toen juist zwanger te zijn!
@ Maia; Spannend!
@ Boekenwurm; Fijn dat de operatie van je vriend goed is gegaan. En dan hopelijk woensdag bij thuiskomst ook nog eens een positieve test!
@ Filoria; Bijzonder dan ook dat je ook blij zegt te zijn met een menstruatie omdat je dan een mooie cyclus zou hebben. Jij blijft echt positief!! Maar ik duim zo ontzettend voor een positieve test!
En laat jullie dan allemaal positief testen, ziet de tabel er ook weer beter uit.
@ Sazzle; Jammer!
@ Lipton; Zal je die sigaretten in de schuur dan niet weg doen, lijkt me anders nog moeilijker. Maar goed dat je gestopt bent! En succes de komende dagen
@ ShallY; Fijn dat je zo snel terecht kan!
@ Stitch; Ach nee toch, het zit jou echt niet mee Fijn dat je vriend er voor je is, dat houdt mij ook echt goed op de been! Ik heb nooit echt getemperatuurd, dus daar kan ik je niet mee helpen. Weet alleen dat het belangrijk is het elke dag op hetzelfde tijdstip en liefst rectaal. Ben trouwens heel goed geslaagd met shoppen, heb flink wat kleding gekocht.
Maar nog even een hele dikke voor jou!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Linnie1985 schreef:
Ik voel een stekend gevoel links of rechts onderin mijn buik, dit duurt een paar uurtjes waarna het weg is als het eitje dus gesprongen is. En daarnaast heb ik een paar dagen ervoor al het vruchtbare slijm.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@Nillis; leuk hondje om te zien Ja daar twijfel ik ook heel erg aan of we nu die eerste 3 maanden goed doorkomen zeg maar... Omdat we natuurlijk wel beiden werken en we hebben evt. wel een oppas adres, maar ik wil wel graag de opvoeding eerst grotendeels zelf doen. Kan mijn moeder daar ook niet mee opzadelen, die heeft net haar eigen hond opgevoed
Hopen dat je donderdag groen licht krijgt, en dan op naar de volgende ronde!
@Boekenwurm; dat is inderdaad het risico van een al oudere hond. En dat zou ik toch wel erg jammer vinden. Al hoewel het natuurlijk super is dat jullie dit hondje nu een super thuis kunnen geven! En werken jullie ook allebei fulltime???
Hoe doen jullie dat met oppas??
Fijn dat de operatie goed is verlopen.
@filoria; zou super zijn als je weer een nette cyclus hebt. Maar helemaal super natuurlijk als je zwanger zou zijn.
MIjn man houdt het inderdaad ook allemaal in de gaten. We proberen er inderdaad maar wat gezelligs van te maken, maar ik ben 's avonds soms zoooo moe!
Als we een kindje zouden krijgen, zou ik denk ik minder gaan werken. Mijn moeder zou hoogstwaarschijnlijk wel een dag op willen passen en door dat we onregelmatig werken, zouden we het verder op elkaar af stemmen. Mijn man wil ook graag een papadag in de week. Dus stel dat ik 24 uur zou werken, daar zit ik dan aan te denken, dan hoef ik nog maar voor 1 dag wat te regelen. En meestal kunnen we dat dan wel samen en/of met mijn ouders oplossen hoop ik.
zo hoop ik dat we voorlopig nog geen kdv nodig zijn.
@Sazzle; jammer!! Balen!
@Gerbera; spannend!!
@Lipton; goed dat je gestopt bent met roken. Nu volhouden gaat vast lukken. Het is voor het goede doel moet je maar denken.
@Stitch; balen van je contract!! Welke sector zoek je werk?? Wel fijn dat je vriend je zo steunt en jullie als nog voor een kindje gaan!
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
@all;
Hier weinig nieuws. Wat een herfstweer vandaag zeg! Ik heb het de hele dag koud gehad! Hopelijk wordt ik niet ziek!!
Het heerst hier nogal (verkouden, overgeven, griep) Mag nu wel een keer mijn deur voorbij gaan. Vorig jaar was ik er elke keer bij.
Verder hier weinig nieuws. We klussen nog even rustig door!
Hopen dat je donderdag groen licht krijgt, en dan op naar de volgende ronde!
@Boekenwurm; dat is inderdaad het risico van een al oudere hond. En dat zou ik toch wel erg jammer vinden. Al hoewel het natuurlijk super is dat jullie dit hondje nu een super thuis kunnen geven! En werken jullie ook allebei fulltime???
Hoe doen jullie dat met oppas??
Fijn dat de operatie goed is verlopen.
@filoria; zou super zijn als je weer een nette cyclus hebt. Maar helemaal super natuurlijk als je zwanger zou zijn.
MIjn man houdt het inderdaad ook allemaal in de gaten. We proberen er inderdaad maar wat gezelligs van te maken, maar ik ben 's avonds soms zoooo moe!
Als we een kindje zouden krijgen, zou ik denk ik minder gaan werken. Mijn moeder zou hoogstwaarschijnlijk wel een dag op willen passen en door dat we onregelmatig werken, zouden we het verder op elkaar af stemmen. Mijn man wil ook graag een papadag in de week. Dus stel dat ik 24 uur zou werken, daar zit ik dan aan te denken, dan hoef ik nog maar voor 1 dag wat te regelen. En meestal kunnen we dat dan wel samen en/of met mijn ouders oplossen hoop ik.
zo hoop ik dat we voorlopig nog geen kdv nodig zijn.
@Sazzle; jammer!! Balen!
@Gerbera; spannend!!
@Lipton; goed dat je gestopt bent met roken. Nu volhouden gaat vast lukken. Het is voor het goede doel moet je maar denken.
@Stitch; balen van je contract!! Welke sector zoek je werk?? Wel fijn dat je vriend je zo steunt en jullie als nog voor een kindje gaan!
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
@all;
Hier weinig nieuws. Wat een herfstweer vandaag zeg! Ik heb het de hele dag koud gehad! Hopelijk wordt ik niet ziek!!
Het heerst hier nogal (verkouden, overgeven, griep) Mag nu wel een keer mijn deur voorbij gaan. Vorig jaar was ik er elke keer bij.
Verder hier weinig nieuws. We klussen nog even rustig door!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Weegschaal schreef:Linnie1985 schreef:
Ik voel een stekend gevoel links of rechts onderin mijn buik, dit duurt een paar uurtjes waarna het weg is als het eitje dus gesprongen is. En daarnaast heb ik een paar dagen ervoor al het vruchtbare slijm.
Ik heb wel het idee dat ik wat meer slijm heb, gisteren en vandaag.
Heb nog 1 ovulatietset van clearblue liggen, maar wil toch voor de zekerheid ovulatietesten gaan bestellen. Iemand een idee waar ik ze het goedkoopste kan bestellen/halen?
Heb trouwens tegen mn vriend gezegd dat ik waarschijnlijk een deze dagen mn ovulaie heb, hint, hint...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012