voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Maia Gefeliciteerd!! Wat gaaf!!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
aaaarrggghhh volgens mij krijg ik een schimmelinfectie:x . Net nu in deze periode. Zit nu alleen erg te twijfelen of ik vanavond een pil zal gebruiken of wacht tot na mijn eisprong. Hoop dat het niet doorzet, maar ben er bang voor
Laatst aangepast door sabje op ma 1 okt 2012 - 0:17; in totaal 1 keer bewerkt
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Maia, super fijn!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
sabje schreef:aaaarrggghhh volgens mij krijg ik een schimmelinfectie:x . Net nu in deze periode. Zit nu alleen erg te twijfelen of ik vanavond een pil zal gebruiken of wacht tot na mijn eisprong. Hoop dat het niet doorzet, maar ben er bank voor
Ik zou het nu doen, als je sex hebt met je man kun je hem ook besmetten en dan blijf je klooien...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hallo meiden!
Mag ik ook meeschrijven?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn allerlaatste pil geslikt en zit nu in mijn stopweek. Morgen moet ik als het goed is 'ongesteld' worden en als het over is gaan we er dan ook eindelijk voor. Heb er echt zolang naar uitgekeken en nu is het dan zover. Echt spannend. Ben ook zo benieuwd hoe mijn lichaam reageert na zoveel jaar aan de pil te zijn geweest.
Mag ik ook meeschrijven?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn allerlaatste pil geslikt en zit nu in mijn stopweek. Morgen moet ik als het goed is 'ongesteld' worden en als het over is gaan we er dan ook eindelijk voor. Heb er echt zolang naar uitgekeken en nu is het dan zover. Echt spannend. Ben ook zo benieuwd hoe mijn lichaam reageert na zoveel jaar aan de pil te zijn geweest.
Annemoontje- Prater
Maia Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg!! En een super leuke verrassing dus!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wauw Maia, gefeliciteerd!!!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Maia gefeliciteerd!!!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Gefeliciteerd Maia!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
@ Boekenwurm; Lekker genoten van je wijntje? Fijn dat de uitslagen goed waren!
@ Smartie; Jammer!
@ Filoria; Goed dat je deze late eisprong goed zag met een test!
@ ShallY; Hoe was het bij de internist?
@ Maia; Gefeliciteerd
@ Sabje; Dat is vervelend, heb je hier vaker last van?
@ Annemoontje; Welkom! En zeker spannend allemaal.
@ Smartie; Jammer!
@ Maia; Gefeliciteerd
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 4 miskramen |
Jasmine | April/Mei 2011 | 2e | 3 miskramen | |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam |
Nillis | 30/31 | 2011 | 2e | Miskraam |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Stitch | 25/30 | November 2011 | 1e | |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid resistent |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | Zwanger! |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | Zwanger! |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Star007 | 24/26 | Juli 2012 | 2e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Poison | 26/28 | Augustus 2012 | 2e | |
Nana | 29/ | September 2012 | 3e | |
Sazzle | 24/33 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Loes263 | 29/26 | Oktober 2012 | 1e | |
Laatst aangepast door Weegschaal op wo 3 okt 2012 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Loes236; Welkom! Ik ben na het stoppen met de pil gelijk begonnen met foliumzuur. Mijn cyclus was toen ook gelijk kort en regelmatig, hoop dat dit bij jou ook zo is! Wil je ook met je gegeven in de tabel?
Sorry, lees nu pas je reactie. Ik hoop dat mijn cyclus dan ook goed op gang komt. Maar als het nog even duurt, zou ik het ook nog niet erg vinden. Ik wil trouwens wel met mijn gegevens in de tabel. Eerste kindje dus, en leeftijden zijn 29 en 26.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Weegschaal schreef:@ Boekenwurm; Lekker genoten van je wijntje? Fijn dat de uitslagen goed waren!
@ Smartie; Jammer!
@ Maia; Gefeliciteerd
@ Maja: Gefeliciteerd!!
@ Weegschaal.. bij de internist was alles goed. Ze heeft me onderzocht en dat was allemaal goed. Ik heb weer bloed moeten laten prikken om te kijken hoe en wat wbt die trage schildklier en heb een recept voor het medicijn mee gehad. Dus daar ben ik vanmiddag even om gegaan en daar moet ik vanaf morgen mee beginnen.
Ik heb nu een afspraak gemaakt voor over 2 maanden en dan een week voor de afspraak weer een keer bloed prikken.
Dus ik ben benieuwd of het aan zal slaan!!
Ik heb er misschien over heen gelezen maar hoe gaat het met jou?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Gefeliciteerd Maia!
Zijn er nog meiden die bijna kunnen testen?
Zijn er nog meiden die bijna kunnen testen?
smartie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 13-02-12
Volgens mij niet Smartie!
Shally: hoeveel microgram Thyrax mag jij gaan slikken? Fijn dat je iets kunt ondernemen nu in elk geval. Ben benieuwd of je verschil merkt in je cyclus.
Weegschaal: hoe is het met jou?
Annemoontje: spannend hoor. Hoop dat je gauw 'ontpilt'. Hoe was je cyclus voordat je de pil ging slikken?
Sabje: ik sluit me aan bij Lejow. Balen zeg. Heeft het doorgezet?
Nillis: hoe lang is de miskraam nu geleden? Hoe voel je je erover nu? Het is rot he?
Poison: fijn dat je je eisprong zo duidelijk hebt gevoeld zeg!
Stitch: ik zie dat wij een vergelijkbare cyclus hebben. Heb jij een beetje een idee van wanneer je je eisprong hebt?
Ik zit op het wachtbankje. Zondag had ik vrij heftige ovulatiepijn. Dat was gisteren over. Ik verlies nu ook geen slijm meer. Denk dat ik echt een eisprong heb gehad Maarja, dat dacht ik twee weken geleden ook en toen was het dus niks. Ik wacht maar gewoon af wat er gaat gebeuren. Meer kan ik toch niet doen.
En ik twijfel nu toch weer over die Clomid. Grmpf.
Shally: hoeveel microgram Thyrax mag jij gaan slikken? Fijn dat je iets kunt ondernemen nu in elk geval. Ben benieuwd of je verschil merkt in je cyclus.
Weegschaal: hoe is het met jou?
Annemoontje: spannend hoor. Hoop dat je gauw 'ontpilt'. Hoe was je cyclus voordat je de pil ging slikken?
Sabje: ik sluit me aan bij Lejow. Balen zeg. Heeft het doorgezet?
Nillis: hoe lang is de miskraam nu geleden? Hoe voel je je erover nu? Het is rot he?
Poison: fijn dat je je eisprong zo duidelijk hebt gevoeld zeg!
Stitch: ik zie dat wij een vergelijkbare cyclus hebben. Heb jij een beetje een idee van wanneer je je eisprong hebt?
Ik zit op het wachtbankje. Zondag had ik vrij heftige ovulatiepijn. Dat was gisteren over. Ik verlies nu ook geen slijm meer. Denk dat ik echt een eisprong heb gehad Maarja, dat dacht ik twee weken geleden ook en toen was het dus niks. Ik wacht maar gewoon af wat er gaat gebeuren. Meer kan ik toch niet doen.
En ik twijfel nu toch weer over die Clomid. Grmpf.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria: waar twijfel je zo over met de Clomid? Er zitten weinig risico's aan en volgens mij best veel voordelen, zoals dat je van je onzekerheid af bent.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
De kans op een miskraam is groter. Niet veel, maar toch. En mogelijk overstimulatie, al die uitstapjes naar het ziekenhuis etc.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Oh ja, de uitstapjes zijn wel echt een nadeel, al zijn de controles in veel ziekenhuizen wel minder. In een stad hier vlakbij wordt met Clomid helemaal niet meer gecontroleerd, als ik er ooit nog weer aan moet beginnen, ga ik daar ook heen.
Dat van dat verhoogde risico wist ik niet! Ik dacht dat dat door de PCO kwam, ik wist niet dat het aan het medicijn lag.
Dat van dat verhoogde risico wist ik niet! Ik dacht dat dat door de PCO kwam, ik wist niet dat het aan het medicijn lag.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@ Loes en Annemoontje, welkom hier en veel succes.
@ weegschaal, in de tabel staat dat wij er sinds 2011 voor gaan, dat is november 2011. Hoe gaat het nu met jou en wanneer heb je de scopie?
@ Filoria, ik ben 12 sept geholpen, dus al bijna drie weken geleden en voel me nu weer goed. merk dat ik er nog wel veel over wil praten, maar ben ook wel weer klaar om het opnieuw te gaan proberen, dus komt helemaal goed. Jij veel succes op het wachtbankje.
@ Shally, fijn dat je mag beginnen met medicatie. Hopelijk gaat het allemaal werken.
@ all, hier gistern weer een verschrikkelijke late dienst gehad. Gelukkig was ik niet meer zwanger, want heb wel weer zo'n trap in mijn buik gehad. Baal echt wel even van mijn werk nu. het is elke dienst zoveel agressie dat je je afvraagt waar doe ik het voor. Ben af en toe wel aan het kijken of er een andere leuke vacature binnen de stichting voorbij komt, maar aan de andere kant. We hebben zo'n leuk team en z'n goede leidinggevende. Dat vind ik ook wel erg belangrijk. We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanmorgen nog lekker met T wezen zwemmen. Ze geniet daar zo van en ik dan ook. Verder weinig nieuws. heb geen idee wanneer mij ei is of wanneer ik ongesteld wordt, dus we hebben een keer gewoon seks wanneer we willen en niet wanneer we moeten. Als ik ongesteld ben geweest gaan we wel weer ovulatie testen gebruiken. We zullen zien hoe lang het dit keer gaat duren, maar ik hoop niet te lang. Zie dat we nu al bijna een jaar bezig zijn en ik weet ik mag niet zeuren, want ik kan wel zwanger worden, aar ja als je iets graag wilt dan duurt het lang en helemaal omdat ik bij T gewoon gelijk de eerste maand zwanger was. Maar goed genoeg geklaagd, ga maar even weer aan de studie moet morgenavond een training aan ouders van cliënten geven, dus ben benieuwd hoe dat gaat.
@ weegschaal, in de tabel staat dat wij er sinds 2011 voor gaan, dat is november 2011. Hoe gaat het nu met jou en wanneer heb je de scopie?
@ Filoria, ik ben 12 sept geholpen, dus al bijna drie weken geleden en voel me nu weer goed. merk dat ik er nog wel veel over wil praten, maar ben ook wel weer klaar om het opnieuw te gaan proberen, dus komt helemaal goed. Jij veel succes op het wachtbankje.
@ Shally, fijn dat je mag beginnen met medicatie. Hopelijk gaat het allemaal werken.
@ all, hier gistern weer een verschrikkelijke late dienst gehad. Gelukkig was ik niet meer zwanger, want heb wel weer zo'n trap in mijn buik gehad. Baal echt wel even van mijn werk nu. het is elke dienst zoveel agressie dat je je afvraagt waar doe ik het voor. Ben af en toe wel aan het kijken of er een andere leuke vacature binnen de stichting voorbij komt, maar aan de andere kant. We hebben zo'n leuk team en z'n goede leidinggevende. Dat vind ik ook wel erg belangrijk. We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanmorgen nog lekker met T wezen zwemmen. Ze geniet daar zo van en ik dan ook. Verder weinig nieuws. heb geen idee wanneer mij ei is of wanneer ik ongesteld wordt, dus we hebben een keer gewoon seks wanneer we willen en niet wanneer we moeten. Als ik ongesteld ben geweest gaan we wel weer ovulatie testen gebruiken. We zullen zien hoe lang het dit keer gaat duren, maar ik hoop niet te lang. Zie dat we nu al bijna een jaar bezig zijn en ik weet ik mag niet zeuren, want ik kan wel zwanger worden, aar ja als je iets graag wilt dan duurt het lang en helemaal omdat ik bij T gewoon gelijk de eerste maand zwanger was. Maar goed genoeg geklaagd, ga maar even weer aan de studie moet morgenavond een training aan ouders van cliënten geven, dus ben benieuwd hoe dat gaat.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Weegschaal Dank je wel! Ben benieuwd hoe het met jou nu gaat.
@ Shally Fijn dat je nu medicatie hebt, dat is al iets he, een kleine stap in de goede richting.
@ Loes Jij ook welkom hier!
@ Filoria Dank je wel! Vóór de pil had ik wel een regelmatige cyclus volgens mij. Alleen was ik toen wel altijd een dikke week ongesteld en best veel, dus daar zie ik dan wel weer een beetje tegen op. Maar probeer er ook weer niet teveel tegenop te zien, je weet toch niet hoe het verloopt allemaal en misschien valt het wel mee dadelijk.
Maar spannend zeg dat je nu op het wachtbankje zit. Het is nu dus weer afwachten geblazen. Maar wel fijn in ieder geval dat je denkt je eisprong te hebben gehad.
@ Nillis Dank je wel! Lijkt me wel heftig als je op je werk aan agressie wordt blootgesteld. Ik snap wel dat je voorzichtig toch naar andere vacatures aan het kijken bent. Het kan nooit kwaad om verder te kijken. Maar snap ook wel de dilemma, fijne collega's en een fijne leidinggevende is ook zeker belangrijk. Je weet nooit wat/ wie je ervoor in de plaats krijgt. Ook vind ik niet dat je zeurt, je bent toch weer bijna een jaar verder en als je heel graag zwanger wil worden is een jaar best lang voor je gevoel. Succes met je training.
@ Shally Fijn dat je nu medicatie hebt, dat is al iets he, een kleine stap in de goede richting.
@ Loes Jij ook welkom hier!
@ Filoria Dank je wel! Vóór de pil had ik wel een regelmatige cyclus volgens mij. Alleen was ik toen wel altijd een dikke week ongesteld en best veel, dus daar zie ik dan wel weer een beetje tegen op. Maar probeer er ook weer niet teveel tegenop te zien, je weet toch niet hoe het verloopt allemaal en misschien valt het wel mee dadelijk.
Maar spannend zeg dat je nu op het wachtbankje zit. Het is nu dus weer afwachten geblazen. Maar wel fijn in ieder geval dat je denkt je eisprong te hebben gehad.
@ Nillis Dank je wel! Lijkt me wel heftig als je op je werk aan agressie wordt blootgesteld. Ik snap wel dat je voorzichtig toch naar andere vacatures aan het kijken bent. Het kan nooit kwaad om verder te kijken. Maar snap ook wel de dilemma, fijne collega's en een fijne leidinggevende is ook zeker belangrijk. Je weet nooit wat/ wie je ervoor in de plaats krijgt. Ook vind ik niet dat je zeurt, je bent toch weer bijna een jaar verder en als je heel graag zwanger wil worden is een jaar best lang voor je gevoel. Succes met je training.
Annemoontje- Prater
Hoi meiden er is een kans dat ik hier weer kom meeschrijven want ik vermoed dat het mis gaat. Ik heb sinds vanmorgen vroeg bloedverlies.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:Hoi meiden er is een kans dat ik hier weer kom meeschrijven want ik vermoed dat het mis gaat. Ik heb sinds vanmorgen vroeg bloedverlies.
Och nee toch! Wat naar! Is het bloedverlies veel?
Annemoontje- Prater
Ja best veel helder rood bloed, iets minder als een gewone menstruatie.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Annemoontje- Prater
Ah nee, Maia
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739