voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ja weet ik Parel, we hebben het ook ruim 1,5 week om de dag gedaan. Maar toen ik een postieve ovulatietest had, toch een keer extra gedaan haha.
Fijn om te horen dat jij ook niks voelde, geeft me weer een klein beetje hoop! Tnx!
Fijn om te horen dat jij ook niks voelde, geeft me weer een klein beetje hoop! Tnx!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Ik dacht namelijk eerst dat je het 2x pd had gedaan haha! Joh, het is en blijft een lucky shot! Ik zal duimen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Is niet altijd zo hoor. Ik wist niet dat ik mijn eisprong had, hebben het die dag 2 x gedaan (vriend was twee weken in amerika geweest) Die week hebben we het elke dag gedaan, en toch raak :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pfff wat een werk zeg, een kitten corrigeren. Ben ff wat minder in dit topic, we zijn natuurlijk nog steeds bezig met een kindje, maar ik ben er TEVEEL mee bezig en das ook weer niet zo goed .
Heb gelukkig veel afleiding vanwege onze nieuwe kitten haha.
Heb gelukkig veel afleiding vanwege onze nieuwe kitten haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte Linnie en veel plezier met je kitten :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Haha nee hoor Parel, elke dag is al een hele opgave :p
Maar we zien idd wel hoe het loopt, hopelijk positief natuurlijk
Maar we zien idd wel hoe het loopt, hopelijk positief natuurlijk
Gerbera- Fluisteraar
@boekenwurm; wij zitten nog te twijfelen tussen een pup of jonge hond. Mijn man wil graag een pup alleen moet je daar zoveel tijd in investeren, lijkt mij heel lastig als je beiden werkt.
Aan de andere kant met een jonge hond, ben ik weer bang dat die al 'verpest' is in zijn jeugd.
Al kun je dat misschien wel voor een groot deel herstellen.
@ NIllis; wij zitten te denken aan een labrador, eigenlijk willen we dat al vanaf het begin. Is het de hond op de foto die jullie hadden?
Het is echt een stuk kouder! wel weer ff wennen he.
@Gerbera; volgens mij hoef je er ook niks van te voelen. Het blijft gewoon geluk hebben als het raak is
@linnie; succes met je kitten.
@all; We zijn goed bezig! We doen het netjes om de dag! haha al moet ik zeggen dat ik dat soms wel een opgaaf vind hihi 's avonds laat heb ik vaak geen zin en ben ik zo moe! Mja het is voor het goede doel. Als ik eenmaal in de mood ben dan is het natuurlijk niet erg Gister bij vrienden geweest, met 2 kleintjes zooo lief Meisje van 4 maanden....
De papa had papadag net die dag, en mijn man helemaal uithoren hoe dat was, leek hem helemaal leuk;)
bah mijn 2 vrije dagen zijn alweer om:| Mja ik moet vandaag en morgen een korte dienst tot 12.00u Dus ik ga er maar eens uit en aan het werk! Fijne dag ladies.
Aan de andere kant met een jonge hond, ben ik weer bang dat die al 'verpest' is in zijn jeugd.
Al kun je dat misschien wel voor een groot deel herstellen.
@ NIllis; wij zitten te denken aan een labrador, eigenlijk willen we dat al vanaf het begin. Is het de hond op de foto die jullie hadden?
Het is echt een stuk kouder! wel weer ff wennen he.
@Gerbera; volgens mij hoef je er ook niks van te voelen. Het blijft gewoon geluk hebben als het raak is
@linnie; succes met je kitten.
@all; We zijn goed bezig! We doen het netjes om de dag! haha al moet ik zeggen dat ik dat soms wel een opgaaf vind hihi 's avonds laat heb ik vaak geen zin en ben ik zo moe! Mja het is voor het goede doel. Als ik eenmaal in de mood ben dan is het natuurlijk niet erg Gister bij vrienden geweest, met 2 kleintjes zooo lief Meisje van 4 maanden....
De papa had papadag net die dag, en mijn man helemaal uithoren hoe dat was, leek hem helemaal leuk;)
bah mijn 2 vrije dagen zijn alweer om:| Mja ik moet vandaag en morgen een korte dienst tot 12.00u Dus ik ga er maar eens uit en aan het werk! Fijne dag ladies.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
goedemorgen dames,
ik laat ook maar weer eens iets van me horen! Ik lees nog wel mee hoor, op mij iPhone, en dan is reageren zo lastig. Daarnaast was het ook een drukke 2 weken met verjaardagen, geboortes tc
Mijn beste vriendin is afgelopen dinsdag bevallen van een prachtige dochter, ik ben woensdag even langs geweest zoooo schattig! Bevalling was heftig en is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden. Nu is een andere vriendin aan het bevalle (uurtje geleden ingeleid) dus spannend spannend!! Mijn maand is dus vrij snel voorbij gegaan, ik was met andere dingen bezig als mijn naderende NOD. Al schoot het uiteraard wel geregeld door mijn hoofd, maar minder als andere maanden.
Gerbera, mijn NOD is ook dinsdag. Soms voel ik wel iets (zeurende pijn in onderbuik) maar dat kan net zo goed iets anders zijn. Ik ga nergens vanuit en ook absoluut niet eerder testen deze keer. Wanneer ben jij van plan te testen?
Filoria, hoever ben jij in je maand?
Mijn toetsenbord is vreselijk irritant, slaat steeds letters over en is traag dus reageren gaat niet lukken...
fijn weekend allemaal!
ik laat ook maar weer eens iets van me horen! Ik lees nog wel mee hoor, op mij iPhone, en dan is reageren zo lastig. Daarnaast was het ook een drukke 2 weken met verjaardagen, geboortes tc
Mijn beste vriendin is afgelopen dinsdag bevallen van een prachtige dochter, ik ben woensdag even langs geweest zoooo schattig! Bevalling was heftig en is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden. Nu is een andere vriendin aan het bevalle (uurtje geleden ingeleid) dus spannend spannend!! Mijn maand is dus vrij snel voorbij gegaan, ik was met andere dingen bezig als mijn naderende NOD. Al schoot het uiteraard wel geregeld door mijn hoofd, maar minder als andere maanden.
Gerbera, mijn NOD is ook dinsdag. Soms voel ik wel iets (zeurende pijn in onderbuik) maar dat kan net zo goed iets anders zijn. Ik ga nergens vanuit en ook absoluut niet eerder testen deze keer. Wanneer ben jij van plan te testen?
Filoria, hoever ben jij in je maand?
Mijn toetsenbord is vreselijk irritant, slaat steeds letters over en is traag dus reageren gaat niet lukken...
fijn weekend allemaal!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
hoi meiden, hier ben ik ook weer een keer!!
Donderdag moest ik een hele dag werken en toen ik thuis kwam even snel gegeten en daarna een taart gemaakt voor de dochter van een collega, dus daar was ik om 11 uur pas mee klaar. En gisteren ook een hele dag gewerkt en daarna lekker the voice gekeken!!!
Maar ik ben gisteren dus gebeld voor de uitslag. Het is beter nieuws dan ik gedacht had. Het zaad van mijn vriend was goed, en ik blijk een te traag werkende schildklier te hebben waardoor ik dus geen cylcus heb. Hij heeft het niet over pco gehad, want dat vermoedde hij wel maar dat moest dus blijken uit de bloedtest. Ik moet nu een afspraak maken met de internist, hij vertelde ook de naam waar ik een afspraak bij moet maken omdat de gyn en die internist nauw met elkaar samen werken.
De dokter zei dat mijn schildklier gecorrigeerd moet worden zodat ik een cyclus krijg en dan zou het opgelost moeten zijn vermoedde hij. Mocht ik dan nog geen cyclus hebben moet ik terug maar ik moet het dus eerst zo proberen.
Nou, als het alleen dit is ben ik best opgelucht en 'blij'.
Maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat het pco zou kunnen zijn, want de gyn zag toch iets, en dat zegt hij niet zo maar. Ik heb het gisteren eigenlijk ook niet gevraagd, ik was eigenlijk zo perplex dat het ander nieuws was dan ik dacht, dat ik niet verder heb gevraagd.
Gisteren heb ik direct al naar het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken maar na 10 min in de wacht te hebben gestaan heb ik maar opgehangen en probeer ik het maandag weer.
Ik ben erg opgelucht hoor, zat gisteren in de pauze aan mijn brood en te wachten op het telefoontje maar kreeg geen hap door mijn keel, ik was zo zenuwachtig. Zat me al voor te bereiden op het ergste.
Maar goed, tot zover mijn nieuws, nu dus weer afwachten wanneer ik bij de internist terecht kan. Ik hoop zo snel mogelijk!!
Owja, gisteravond weer hard gelopen en mag weer trots zijn op me zelf!
Nu even op jullie reageren!!
@Weegschaal: we krijgen waarschijnlijk begin november de sleutel dus hopen we voor kerst er in te kunnen!!
Je schreef dat je meer angst krijgt na elke miskraam dat je lichaam niet gemaakt is voor een zwangerschap maar blijf er in geloven hé!! Het komt goed!!! Ik heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt maar een collega van mij heeft vorig jaar heel veel miskramen gehad achter elkaar en heeft nu een pracht van een zoon.
Meteen actie ondernomen lees ik, nadat ze je niet terug gebeld hebben, mooi!!
@Boekenwurm: Het wordt wel spannend hoor!!!!!
Met mij gaat het goed maar dat heb je wel gelezen!
Ik ben enorm opgelucht dat het zaad van mijn vriend gewoon goed is en het probleem alleen maar bij mij is. Klinkt misschien heel stom hoor.
Nillis: Fijn dat het werken goed is gegaan en dat het vloeien over is.
Gerbera: voor jou ook spannend!!
Flioria: was jij nou degene met schildklier problemen?
Ik dacht namelijk te hebben gelezen dat iemand die hier mee schrijft dit ook heeft.
Vandaag samen met mijn vriend naar de bouwmarkten om inspiratie op te doen voor behang en tegels. En hopelijk krijg ik hem ook mee naar de keukenwinkels !
Fijn weekend allemaal!
Donderdag moest ik een hele dag werken en toen ik thuis kwam even snel gegeten en daarna een taart gemaakt voor de dochter van een collega, dus daar was ik om 11 uur pas mee klaar. En gisteren ook een hele dag gewerkt en daarna lekker the voice gekeken!!!
Maar ik ben gisteren dus gebeld voor de uitslag. Het is beter nieuws dan ik gedacht had. Het zaad van mijn vriend was goed, en ik blijk een te traag werkende schildklier te hebben waardoor ik dus geen cylcus heb. Hij heeft het niet over pco gehad, want dat vermoedde hij wel maar dat moest dus blijken uit de bloedtest. Ik moet nu een afspraak maken met de internist, hij vertelde ook de naam waar ik een afspraak bij moet maken omdat de gyn en die internist nauw met elkaar samen werken.
De dokter zei dat mijn schildklier gecorrigeerd moet worden zodat ik een cyclus krijg en dan zou het opgelost moeten zijn vermoedde hij. Mocht ik dan nog geen cyclus hebben moet ik terug maar ik moet het dus eerst zo proberen.
Nou, als het alleen dit is ben ik best opgelucht en 'blij'.
Maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat het pco zou kunnen zijn, want de gyn zag toch iets, en dat zegt hij niet zo maar. Ik heb het gisteren eigenlijk ook niet gevraagd, ik was eigenlijk zo perplex dat het ander nieuws was dan ik dacht, dat ik niet verder heb gevraagd.
Gisteren heb ik direct al naar het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken maar na 10 min in de wacht te hebben gestaan heb ik maar opgehangen en probeer ik het maandag weer.
Ik ben erg opgelucht hoor, zat gisteren in de pauze aan mijn brood en te wachten op het telefoontje maar kreeg geen hap door mijn keel, ik was zo zenuwachtig. Zat me al voor te bereiden op het ergste.
Maar goed, tot zover mijn nieuws, nu dus weer afwachten wanneer ik bij de internist terecht kan. Ik hoop zo snel mogelijk!!
Owja, gisteravond weer hard gelopen en mag weer trots zijn op me zelf!
Nu even op jullie reageren!!
@Weegschaal: we krijgen waarschijnlijk begin november de sleutel dus hopen we voor kerst er in te kunnen!!
Je schreef dat je meer angst krijgt na elke miskraam dat je lichaam niet gemaakt is voor een zwangerschap maar blijf er in geloven hé!! Het komt goed!!! Ik heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt maar een collega van mij heeft vorig jaar heel veel miskramen gehad achter elkaar en heeft nu een pracht van een zoon.
Meteen actie ondernomen lees ik, nadat ze je niet terug gebeld hebben, mooi!!
@Boekenwurm: Het wordt wel spannend hoor!!!!!
Met mij gaat het goed maar dat heb je wel gelezen!
Ik ben enorm opgelucht dat het zaad van mijn vriend gewoon goed is en het probleem alleen maar bij mij is. Klinkt misschien heel stom hoor.
Nillis: Fijn dat het werken goed is gegaan en dat het vloeien over is.
Gerbera: voor jou ook spannend!!
Flioria: was jij nou degene met schildklier problemen?
Ik dacht namelijk te hebben gelezen dat iemand die hier mee schrijft dit ook heeft.
Vandaag samen met mijn vriend naar de bouwmarkten om inspiratie op te doen voor behang en tegels. En hopelijk krijg ik hem ook mee naar de keukenwinkels !
Fijn weekend allemaal!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Hoi allemaal. Echt veel heb ik nog niet te melden.. volgens internet kan ik vandaag een zwangerschapstest doen. Sinds vanochtend heb ik pijn in mijn onderbuik. Ik denk eigenlijk dat dit de voortekenen van de menstruatie is.. ik hoop het niet. Maar nu twijfel ik om de test te doen. Vind ik het zonde om hem te gebruiken omdat ik toch wel ongesteld wordt..
Oja, dit is pas ronde 1..
Oja, dit is pas ronde 1..
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Ik zou wel testen sazzle. Maar ben zelf altijd veel te nieuwsgieig. Haha. Ik zit.nu rond mijn eisprong. Dus druk bezig om de dag
Gast- Gast
@ Sazzle: Zou wachten tot je een paar dagen over tijd bent.. Maar net hoe nieuwsgierig je bent..
hier sinds deze week steeds erg misselijk en ruik alles ontzettend sterk waardoor ik dan ook weer misselijk word.. Ik kan niet zwanger zijn maar anders begon ik toch sterk te twijfelen....
hier sinds deze week steeds erg misselijk en ruik alles ontzettend sterk waardoor ik dan ook weer misselijk word.. Ik kan niet zwanger zijn maar anders begon ik toch sterk te twijfelen....
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Mn nieuwsgierigheid heeft het van me gewonnen maar de test was héél erg negatief. Dan zijn het toch menstruatie krampen. Had ik ook wel verwacht. Op naar ronde 2 dan maar!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
maiadebij schreef:
Ik wil echt pas woensdag testen, meestal word ik namelijk toch wel eerder ongesteld Ben nooit overtijd. Dus als ik het dinsdag nog niet ben, mag ik woensdag testen!! Spannend!!
Gerbera- Fluisteraar
Jammer Sazzle, was toch wel heel leuk geweest he, zwanger in ronde 1 haha.
Gerbera- Fluisteraar
@ Sazzle, jammer maar ik teste bij T ook pas in eerste ronde een week overtijd, dus wie weet.
@ weegschaal, wanneer mag je nu komen? Fijn dat je het hebt kunnen regelen.
@ Shally, fijn dat jou de uitslag meeviel, hopelijk kun je snel terecht bij de gyn.
@ SB, een labrador is leuk, maar ik vind het zelf zoveel hond in huis. Onze hond was inderdaad die van de foto, was zo'n schatje. Wij hadden hem ook als pup, zodat je hem zelf kunt opvoeden, maar de eerste 3 maand waren inderdaad zwaar, kun je alvast wennen met een kleintje, dat was ook wennen de eerste 3 maand.
@ all, hier was gisteren het werken toch wel weer zwaar, was veel agressie en dan moet je toch doorpakken en merk dat ik dan toch wel steken in de buik krijg. Zal donderdag eens aan de gyn vragen of dat erbij hoort.
Verder geen bijzonderheden. Hoop van de gyn groen licht te krijgen, want wil eigenlijk wel weer verder.
@ weegschaal, wanneer mag je nu komen? Fijn dat je het hebt kunnen regelen.
@ Shally, fijn dat jou de uitslag meeviel, hopelijk kun je snel terecht bij de gyn.
@ SB, een labrador is leuk, maar ik vind het zelf zoveel hond in huis. Onze hond was inderdaad die van de foto, was zo'n schatje. Wij hadden hem ook als pup, zodat je hem zelf kunt opvoeden, maar de eerste 3 maand waren inderdaad zwaar, kun je alvast wennen met een kleintje, dat was ook wennen de eerste 3 maand.
@ all, hier was gisteren het werken toch wel weer zwaar, was veel agressie en dan moet je toch doorpakken en merk dat ik dan toch wel steken in de buik krijg. Zal donderdag eens aan de gyn vragen of dat erbij hoort.
Verder geen bijzonderheden. Hoop van de gyn groen licht te krijgen, want wil eigenlijk wel weer verder.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
gerbera: Spannend we zitten in hetzelfde schuitje. Ik heb morgen (waarschijnlijk) mijn nod. We moeten maar flink voor elkaar duimen.
maiadebij: Zelfde verhaal als gebera dus! We gaan gewoon voor 3 positieve testen de komende dagen.
nilis: ik hoop dat je snel groen licht krijgt. Lijkt me frusterend als je er graag weer voor wilt gaan en je maar moet wachten!
sb: een labrador is inderdaad een prachtig beest! heeft wel heel veel beweging nodig, want ze worden snel te dik. Wij hebben om dezelfde twijfel die jullie hebben voor een wat oudere hond gekozen. Maar zo'n hond heeft inderdaad al wel een rugzakje en je kunt er veel uitkrijgen maar niet alles. Onze hond heeft het niet zo op andere honden. Als hij los loopt is er niks aan de hand maar zodra hij aangelijnd is veranderd hij helemaal in een boos en onzeker hondje als we andere honden tegenkomen.We hebben alles al geprobeerd maar we krijgen het er helaas niet uit. We zijn superblij met hem want het is een schat van een hond maar een keuze als deze maken wij nooit weer. De volgende keer gaan we echt voor een pup.
shally: wat fijn dat je toch een vrij goede uitslag hebt gekregen. Dat het zaad van je vriend goed is, is al het halve werk. Het zou mooi zijn dat je op een vrij eenvoudige wijze je cyclus toch op gang kunt krijgen. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed?
sazzle: jammer zeg van de negatieve test. maar wie weet was het te vroeg. intussen al ongesteld geworden?
all: hier nog weinig verandering. elke dag nog steeds meerdere misselijkheids momenten, de ene erger dan de ander. Ook nog steeds zere borsen en buikpijn. Zou natuurlijk ook op een nadere ongesteldheid kunnen duiden maar die buikpijn heb ik nu al 1,5 week. Stiekem begin ik toch wel een beetje te hopen maar van de andere kant is het weer te mooi om waar te zijn. Wel eng hoor want bij elke buikkramp ben ik gelijk helemaal bang dat m'n ongesteldheid begint dus ik ben echt een stresskip op het moment.
waarschijnlijk heb ik op maandag m'n eisprong gehad dus dan zou ik morgen kunnen testen. Alleen gaat m'n vriend morgenvroeg al om 6 uur naar het ziekenhuis voor een knieoperatie en hij komt waarschijnlijk dinsdag in de loop van de dag pas weer. Ik wil heel graag samen met hem testen dus dan zou ik nog tot woensdag moeten wachten. Ik hoop dat ik het zo lang vol kan houden. Maar goed, misschien is het ook wel helemaal niet nodig en word ik gewoon ongesteld.
Nog maar weer even afwachten.
Nou meiden ik ga voor iedereen duimen hier en een fijne dag allemaal!
maiadebij: Zelfde verhaal als gebera dus! We gaan gewoon voor 3 positieve testen de komende dagen.
nilis: ik hoop dat je snel groen licht krijgt. Lijkt me frusterend als je er graag weer voor wilt gaan en je maar moet wachten!
sb: een labrador is inderdaad een prachtig beest! heeft wel heel veel beweging nodig, want ze worden snel te dik. Wij hebben om dezelfde twijfel die jullie hebben voor een wat oudere hond gekozen. Maar zo'n hond heeft inderdaad al wel een rugzakje en je kunt er veel uitkrijgen maar niet alles. Onze hond heeft het niet zo op andere honden. Als hij los loopt is er niks aan de hand maar zodra hij aangelijnd is veranderd hij helemaal in een boos en onzeker hondje als we andere honden tegenkomen.We hebben alles al geprobeerd maar we krijgen het er helaas niet uit. We zijn superblij met hem want het is een schat van een hond maar een keuze als deze maken wij nooit weer. De volgende keer gaan we echt voor een pup.
shally: wat fijn dat je toch een vrij goede uitslag hebt gekregen. Dat het zaad van je vriend goed is, is al het halve werk. Het zou mooi zijn dat je op een vrij eenvoudige wijze je cyclus toch op gang kunt krijgen. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed?
sazzle: jammer zeg van de negatieve test. maar wie weet was het te vroeg. intussen al ongesteld geworden?
all: hier nog weinig verandering. elke dag nog steeds meerdere misselijkheids momenten, de ene erger dan de ander. Ook nog steeds zere borsen en buikpijn. Zou natuurlijk ook op een nadere ongesteldheid kunnen duiden maar die buikpijn heb ik nu al 1,5 week. Stiekem begin ik toch wel een beetje te hopen maar van de andere kant is het weer te mooi om waar te zijn. Wel eng hoor want bij elke buikkramp ben ik gelijk helemaal bang dat m'n ongesteldheid begint dus ik ben echt een stresskip op het moment.
waarschijnlijk heb ik op maandag m'n eisprong gehad dus dan zou ik morgen kunnen testen. Alleen gaat m'n vriend morgenvroeg al om 6 uur naar het ziekenhuis voor een knieoperatie en hij komt waarschijnlijk dinsdag in de loop van de dag pas weer. Ik wil heel graag samen met hem testen dus dan zou ik nog tot woensdag moeten wachten. Ik hoop dat ik het zo lang vol kan houden. Maar goed, misschien is het ook wel helemaal niet nodig en word ik gewoon ongesteld.
Nog maar weer even afwachten.
Nou meiden ik ga voor iedereen duimen hier en een fijne dag allemaal!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@ Boekenwurm, die heb ik vrijdag ook gehad en daar is dus uit gekomen dat ik een te traag werkende schildklier heb. Dat zou het probleem zijn waardoor ik geen cyclus heb.
ShallY- Prater
ShallY schreef:@ Boekenwurm, die heb ik vrijdag ook gehad en daar is dus uit gekomen dat ik een te traag werkende schildklier heb. Dat zou het probleem zijn waardoor ik geen cyclus heb.
oke sorry had ik niet goed gelezen. Wat zijn nu de vervolgstappen?
boekenwurm83- Prater
boekenwurm83 schreef:ShallY schreef:@ Boekenwurm, die heb ik vrijdag ook gehad en daar is dus uit gekomen dat ik een te traag werkende schildklier heb. Dat zou het probleem zijn waardoor ik geen cyclus heb.
oke sorry had ik niet goed gelezen. Wat zijn nu de vervolgstappen?
De gyn heeft me doorverwezen naar een specifieke internist waar ze nog al nauw mee samenwerken.
Ik zal dan waarschijnlijk medicijnen krijgen om mijn schildklier te corrigeren waardoor ik een cyclus krijg en weer ongesteld ga worden en zo dus ook op een normale manier zwanger kan worden.
Maar ik weet ook allemaal niet of dat lang ga duren voordat mijn schildklier gecorrigeerd is en of ik dan al direct zwanger mag worden als ik ongesteld wordt enz,enz maar ik hoop dat de internist daar antwoord op kan geven. Dus hopelijk duurt het niet te lang voor dat ik langs kan!
Er vallen nu wel heel veel puzzel stukjes op zijn plaats als ik lees wat de symptomen hier van zijn. Maar ja, dacht altijd dat er wel iets anders achter zat.
ShallY- Prater
Boekenwurm, inderdaad spannend!! Ik ga ook woensdagohtend testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dus hopelijk een paar leuke berichten hier op woensdag!!
(moest me trouwens vanochtend wel inhouden om niet te testen)
Gerbera- Fluisteraar
Gerbera schreef:Boekenwurm, inderdaad spannend!! Ik ga ook woensdagohtend testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dus hopelijk een paar leuke berichten hier op woensdag!!
haha ja ik ook! maar stel dat de test dan negatief is dan word ik helemaal gek van onzekerheid dus ik wacht tot het moment dat ik zeker weet dat de test de juiste uitslag geeft.
boekenwurm83- Prater
@ Boekenwurm; Ben benieuwd hoor!
@ Gerbera; Dat je nog niks merkt hoeft niets te betekenen hoor. Ik duim voor je!
@ Linnie; Fijn die afleiding!
@ Sleepingbeauty; Succes deze dagen!
@ Maia; Spannend!
@ ShallY; Fijn dat het nieuws beter is dan je had gedacht! Ik hoop dat je snel terecht kan bij de internist en dat die je snel en goed kan helpen. En nog even spannend wat betreft de pco dan.
Ik blijf hoop houden, maar met iedere keer brokkelt er wel wat van af. Er zijn namelijk ook verhalen van vrouwen waar het uiteindelijk nooit gelukt is. Dus ik hoop maar dat we daar niet bij horen. Maar hopelijk verloopt het voor mij net als bij jouw collega.
@ Vlinder-2011; En je kan echt niet zwanger zijn?
@ Sazzle; Zolang je nog niet ongesteld bent duim ik nog even door!
@ Nillis; 11 oktober, dus dat is al over een kleine 3 weken. Heb mijn vragenlijstje al klaar!
Heb vandaag een heerlijke luie zondag. Lekker op de bank hangen en een beetje niks doen. Ga morgen winkelen dus ben vast inspiratie aan het opdoen.
@ Gerbera; Dat je nog niks merkt hoeft niets te betekenen hoor. Ik duim voor je!
@ Linnie; Fijn die afleiding!
@ Sleepingbeauty; Succes deze dagen!
@ Maia; Spannend!
@ ShallY; Fijn dat het nieuws beter is dan je had gedacht! Ik hoop dat je snel terecht kan bij de internist en dat die je snel en goed kan helpen. En nog even spannend wat betreft de pco dan.
Ik blijf hoop houden, maar met iedere keer brokkelt er wel wat van af. Er zijn namelijk ook verhalen van vrouwen waar het uiteindelijk nooit gelukt is. Dus ik hoop maar dat we daar niet bij horen. Maar hopelijk verloopt het voor mij net als bij jouw collega.
@ Vlinder-2011; En je kan echt niet zwanger zijn?
@ Sazzle; Zolang je nog niet ongesteld bent duim ik nog even door!
@ Nillis; 11 oktober, dus dat is al over een kleine 3 weken. Heb mijn vragenlijstje al klaar!
Heb vandaag een heerlijke luie zondag. Lekker op de bank hangen en een beetje niks doen. Ga morgen winkelen dus ben vast inspiratie aan het opdoen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
zenwuslopend dit...
Gisteren heel de dag buikpijn gehad, wist zeker dat ik die dag nog ongesteld zou worden.. Maar tot op heden nog niks kunnen zien en de buikpijn is ook weg..
Vandaag dag 25, dus vandaag en morgen nog 2 spannende dagen!!
Gisteren heel de dag buikpijn gehad, wist zeker dat ik die dag nog ongesteld zou worden.. Maar tot op heden nog niks kunnen zien en de buikpijn is ook weg..
Vandaag dag 25, dus vandaag en morgen nog 2 spannende dagen!!
Gerbera- Fluisteraar
Hier ook zenuwen!! Ik ga morgen testen als ik nog niet ongesteld ben, nog 1 dag!!
Jij test woensdag gerbera? Mijn NOD is vandaag, heb volgens mij op maandag 2 weken terug m'n eisprong gemerkt.
Jij test woensdag gerbera? Mijn NOD is vandaag, heb volgens mij op maandag 2 weken terug m'n eisprong gemerkt.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012