Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 14 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria zo 2 sep 2012 - 5:52

Tuinstoel schreef:Jammer zeg Filoria! Kan me voorstellen dat je er nu van baalt. Jij hebt ook best een wisselende cyclus zie ik nu, wel fijn dat je nu je eisprong voelt. Gebruikte je eerder ovulatietesten of was je niet zo bezig met het tijdstip van de eisprong?
Dat was lastig. Ik heb zelden een eisprong. En als ik er al één heb kan de cyclusdag sterk verschillen. Maar ik begin het steeds meer zelf te voelen. Dat scheelt! Ik duim trouwens voor je Tuinstoel smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gerbera zo 2 sep 2012 - 5:54

Hee meiden,

hier weer een verlate reactie.

Linnie, Poison en Razz wat spannend nog voor jullie!!

Ik ben vrijdag onverwachts ongesteld geworden, had er pas dinsdag op gerekend. DIt keer dus ineens een cyclus van 24 dagen. Logisch dus dat ik niet zwanger ben, want de dagen voor de eisprong hebben we niks gedaan, omdat we er vanuit gingen dat mn eisprong later was.
Vanaf nu ga ik dus temperaturen en heb ik ovulatietesten gekocht. Hopelijk gaat het dan wat beter.

x
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 5:59

Filoria schreef:Ben wel heel benieuwd naar Razz, Linnie en Poison nu...

Hier nog geen test gedaan. Ik weet niet of het morgen of dinsdag nog nodig is want ik volgens mij is er iets onderweg en ik denk ook dat ik ziek word. Lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoelt bleh. Heb hoofdpijn, ben misselijk, moe en heb het koud. Lijkt net of ik een kater heb ofzo drunken Vanavond vroeg naar bed, moet morgen vroeg werken en nog een lange dag ook. Dus waarschijnlijk doe ik pas dinsdag 'rustig' een testje als het nog nodig is. Maar ik denk het niet..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 6:00

Ik zie nu dat mijn tickers volgens mij niet klopt. Ik kom namelijk zelf dus op dinsdag uit als ik van 38 dagen uit ga Neutral

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 zo 2 sep 2012 - 6:07

Razz, dat had ik ook met mijn tickers, die waren idd een dag te vroeg. Maarrrr, dinsdag is je nod, dus eigenlijk dag 1. Dus hij klopt ergens wel (snappie).

Ik hoop ook voor jou dat je niet ongi gaat worden. Ook alvast beterschap!
Weet je zeker dat het geen kater is?!? Wink
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 6:16

Nee echt niet. Heb gisteren geen druppel op!

Hmm dat moet ik dus morgen of overmorgen ongesteld worden. Nou dinsdag weet ik het iig zeker!

Oh en Filoria en Poison jammer Sad

pff ik ben echt blij dat S. zo naar bed kan en ik ook vrij snel daarna m'n bed kan opzoeken

Gast
Gast

Bericht  Twellie zo 2 sep 2012 - 6:53

Ik wist wel dat er iets speelde bij jou, Filoria, dat je misschien aan de Clomid moest. Ik wist alleen niet dat je ook zelden een eisprong hebt. Heb je 'officieel' ook iets?

Wel gek, want je cyclus ziet er gewoon uit alsof je een eisprong hebt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Filoria zo 2 sep 2012 - 7:05

Heb meerdere echo's gehad waaruit blijkt dat ik bloedingen heb zonder dat daar een eisprong aan vooraf is gegaan. De menstruatie is dan niet een echte menstruatie, maar een bloeding om met een soort schone lei te beginnen.

Ik ben helemaal in orde gelukkig. Alleen mijn schildklier werkt niet optimaal, maar het is nog onduidelijk of het daar nu echt aan ligt. En omdat ik geen pcos heb of compleet eisprongloos door het leven ga vind ik Clomid ook weer zo wat. Ben bang voor overstimulatie. Daar moet ik het nog maar eens met de gyn over hebben als ik over een paar maanden nog niet zwanger ben.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie zo 2 sep 2012 - 7:16

Oh ja, dat van je schildklier heb ik inderdaad gelezen.

En misschien een beetje ter geruststelling: de kans op overstimulatie met Clomid is echt héél klein. Bij hoge uitzondering kan het bijvoorbeeld voorkomen dat er drie eitjes groeien en dat men dan in het ziekenhuis zegt dat het niet mag, vanwege de kans op een drieling. Maar van echte overstimulatie heb ik eigenlijk nog nooit gehoord met Clomid en ik heb er echt extreem veel over gelezen toen ik het gebruikte.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Filoria zo 2 sep 2012 - 7:51

Dat is geruststellend Tuinstoel!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch zo 2 sep 2012 - 8:22

Hoi meiden, (weer) even een ego berichtje van mij. De vak ellende die we de afgelopen weken over ons heen hebben gekregen, is helaas nog groter geworden. Vandaag hebben we te horen gekregen dat mijn oma is overleden (de moeder van mijn mama) dus we zitten nu even helemaal stuk. Mijn oma heeft mij en mijn broer ook gedeeltelijk mee opgevoed (alleen staande moeder) en ik had een hele hechte band met haar. Kan het nog niet helemaal bevatten, en mn tranen zijn nu even op. Ga zo lekker slapen, morgen hoef ik gelukkig niet te gaan werken, en gaan mn moeder en ik zoveel mogelijk regelen.

Als klap op de vuurpijl word ik waarschijnlijk ook ongesteld, heb nu al 2 dagen minimaal wat bruinverlies.

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Muppetje zo 2 sep 2012 - 8:29

Gecondoleerd Stitch hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Linnie1985 zo 2 sep 2012 - 8:32

Gecondoleerd en heel veel sterkte hug
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  JD zo 2 sep 2012 - 8:36

gecondoleerd lieve Stitch, en heel veel sterkte!! hug

Even aan vraagje aan jullie - Drinken jullie gewoon alcohol nu jullie proberen zwanger te worden?
Ik drink gewoon alcohol, en nu is het bij ons kermis, dus heb aardig wat wijntjes op. Er is 1 vriendin die weet dat wij bezig zijn om een kindje te krijgen, en ze meldde me net even heel subtiel dat "ze het be-lachelijk vind dat ik drinken terwijl ik zwanger wil worden" .... wat is jullie mening daarover?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  sabje zo 2 sep 2012 - 8:37

Stitch: Gecondoleerd en heel veel stertke de komende tijd.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Parel zo 2 sep 2012 - 8:51

JaneDoe schreef:gecondoleerd lieve Stitch, en heel veel sterkte!! voor een kindje 2012 - Pagina 14 699888

Even aan vraagje aan jullie - Drinken jullie gewoon alcohol nu jullie proberen zwanger te worden?
Ik drink gewoon alcohol, en nu is het bij ons kermis, dus heb aardig wat wijntjes op. Er is 1 vriendin die weet dat wij bezig zijn om een kindje te krijgen, en ze meldde me net even heel subtiel dat "ze het be-lachelijk vind dat ik drinken terwijl ik zwanger wil worden" .... wat is jullie mening daarover?

Zolang je niet dagelijks 5 flessen wijn achterover tikt, is er niks ergs aan de hand hoor! Je bent nog niet zwanger, en mocht je dat wel zijn dan krijgt je kindje er tot 6 weken niks van mee geloof ik (iets met dat jouw bloed nog niet in aanraking komt het bloed van de baby, pin me er niet op vast!). Ik zou een beetje met mate drinken, maar wel lekker genieten!

En wat een stomme opmerking van je vriendin trouwens, die had ik een lekkere `waar bemoei je je mee` sneer gegeven persoonlijk.

Ik ben trouwens zwanger geraakt met de carnaval (eisprong tijdens de carnaval) en ik was allesbehalve nuchter. L. heeft er absoluut niks aan overgehouden.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  JD zo 2 sep 2012 - 8:53

Parel schreef:
JaneDoe schreef:gecondoleerd lieve Stitch, en heel veel sterkte!! voor een kindje 2012 - Pagina 14 699888

Zolang je niet dagelijks 5 flessen wijn achterover tikt, is er niks ergs aan de hand hoor! Je bent nog niet zwanger, en mocht je dat wel zijn dan krijgt je kindje er tot 6 weken niks van mee geloof ik (iets met dat jouw bloed nog niet in aanraking komt het bloed van de baby, pin me er niet op vast!). Ik zou een beetje met mate drinken, maar wel lekker genieten!

En wat een stomme opmerking van je vriendin trouwens, die had ik een lekkere `waar bemoei je je mee` sneer gegeven persoonlijk.

Ik ben trouwens zwanger geraakt met de carnaval (eisprong tijdens de carnaval) en ik was allesbehalve nuchter. L. heeft er absoluut niks aan overgehouden.

Nou....niks aan over gehouden?? Rolling Eyes dat temperamentje komt gewoon omdat ze dronken geboren is! Wink

Sja moet eerlijk zeggen dat ik normaal heeel weinig drink, af en toe een wijntje hier en daar, maar met de kermis is het een ander verhaal.... dan beginnen we om 11.00 's ochtends, en ben ik vaak om 13.00 wel al flink dronken....het duurt 3 dagen, maar goed, ik ben er toch van overtuigd dat ik nu niet zwanger ben......

maar ja, we zijn nu bijna 11 maanden bezig, ga toch echt 11 maanden lang geen druppel drinken hoor, vind ik persoonlijk wat vergezocht....
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie zo 2 sep 2012 - 9:02

Stitch, gecondoleerd en heel veel sterkte. hug
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal zo 2 sep 2012 - 9:39

Stitch; Het zit je ook echt niet mee de laatste tijd. Gecondoleerd en een hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 14 699888

Filoria; Wat ontzettend jammer zeg! Ik ga vast duimen voor de volgende ronde!

Razz en Linnie; Spannend!!!!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje zo 2 sep 2012 - 9:43

Weegschaal hoe is t met jou?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 2 sep 2012 - 9:49

Muppetje schreef:Weegschaal hoe is t met jou?

Wisselend. Ben er de eerste twee weken heel rustig onder geweest. De zwangerschapsklachten namen ook langzaam toe wat vertrouwen gaf. Maar nu ik rond de 6 weken zit, waar de ontwikkeling van de vruchtjes alle 3 de vorige keren gestopt is, word ik onzeker. Vanmorgen was ik heel verdrietig, eigenlijk zonder echte reden. Was voor mijn gevoel al begonnen met de verwerking van weer een miskraam.... Beetje zelfbescherming en wat onverwerkt weggestopt verdriet denk ik. Maar voel me nu weer beter, we moeten gewoon (af)wachten tot de echo volgende week!

Hou jij het nog een beetje vol?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 2 sep 2012 - 9:54

Weegschaal schreef:
Muppetje schreef:Weegschaal hoe is t met jou?

Wisselend. Ben er de eerste twee weken heel rustig onder geweest. De zwangerschapsklachten namen ook langzaam toe wat vertrouwen gaf. Maar nu ik rond de 6 weken zit, waar de ontwikkeling van de vruchtjes alle 3 de vorige keren gestopt is, word ik onzeker. Vanmorgen was ik heel verdrietig, eigenlijk zonder echte reden. Was voor mijn gevoel al begonnen met de verwerking van weer een miskraam.... Beetje zelfbescherming en wat onverwerkt weggestopt verdriet denk ik. Maar voel me nu weer beter, we moeten gewoon (af)wachten tot de echo volgende week!

Hou jij het nog een beetje vol?

Dat snap ik heel goed, het is niet niets allemaal natuurlijk. Ik vind je heel sterk overkomen, maar begrijp goed dat je het soms moeilijk hebt, is ook helemaal niet gek. Knuffel!!

Met mij gaat alles prima nog steeds, voel me ook helemaal niet hoogzwanger, haha. Ben nog steeds heel actief en dat voel ik me super bij. Ben héél benieuwd naar de kleine man, maar het zwanger zijn ben ik nog helemaal niet zat...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 2 sep 2012 - 9:55

Wat spannend Weegschaal, kan me heel goed voorstellen dat het juist, nu je rond de 6 weken bent, extra spannend is.
Ik ga voor je duimen dat je een prachtecho hebt volgende week!! hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 2 sep 2012 - 10:03

@ Muppetje; Klinkt goed, meestal hoor je op het einde wel andere verhalen. Ben ook heel benieuwd naar jullie kleine man! Geniet er nog lekker even van voordat de rust over is Wink

@ JaneDoe; Dankjewel!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 2 sep 2012 - 10:06

Weegschaal schreef:@ Muppetje; Klinkt goed, meestal hoor je op het einde wel andere verhalen. Ben ook heel benieuwd naar jullie kleine man! Geniet er nog lekker even van voordat de rust over is Wink

@ JaneDoe; Dankjewel!

Prijs mezelf er ook erg gelukkig mee, haha. Nou, ga maar eens een poging doen tot slapen denk ik..

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende