Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 18 sep 2012 - 21:46

Pff hoe houden jullie het elke keer vol die twee weken wachten voor je mag testen. Ik weet het, je hebt geen andere keus, maar ik maak mezelf echt gek, denk er 24/7 aan. Het zal ook wel zijn omdat het de eerste keer is, en alles wat ik voel nieuw voor me is. Nouja nog 6 dagen wachten..

Sabje hoe gaat het nu met je? Is niet normaal hoor dat je zo veel pijn hebt. Is het intussen wat beter geworden en heeft de menstruatie al doorgezet?

Nillis, vlinder en shally wat goed dat jullie met Evy rennen. Ik moet eigenlijk ook hardlopen maar ik kan me er zo slecht toe zetten. Soms gaat het een periode wel goed en nu heb ik alweer sinds de vakantie niet gelopen. Ik kan echt jaloers zijn op mensen die voor hun lol sporten haha.

Hoe is het verder met iedereen?

Ik vanmiddag lekker vrij, dus hopelijk schijnt het zonnetje dan net zo lekker als nu!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sabje di 18 sep 2012 - 22:01

Boekenwurm: Ik ben er ook (te) veel mee bezig en bij ons is het voor een tweede kindje. Had verwacht dat het minder zou zijn, maar niet dus. Dus geen tips.
Toen we voor de 1e gingen had ik na 7 maanden ook zo'n buikpijn en ben toen naar de gyn geweest. Alles zag er toen goed uit. Ik heb er als ik aan de pil ben iet zo'n erge last van gelukkig. Maar ja dan komt er geen kindje.

All: Hier gister de ongesteldheid doorgezet en hoe. Loop helemaal leeg en flinke buikpijn. Lig nu ook in bed en M.ax is opgehaald door mijn moeder. Een 'voordeel' van de pijn is dat toen met m.ax binnen 3 maanden zwanger was. Heeft 10 maanden geduurt en vanaf de 7 maanden ook zo'n buikpijn. Hopelijk is het morgen minder want dan moet ik werken
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal di 18 sep 2012 - 22:41

@ Shally; Spannend de uitslag! En gefeliciteerd met jullie huis, moet je er veel aan doen?

@ Snoes; Hoe gaat het nu met je, en lukt het werken?

@ Boekenwurm; Spannend hoor, hoop dat die 6 dagen snel voorbij zijn!

@ Sabje; Echt vervelend dat je zo'n heftige menstruatie hebt, sterkte!

Mijn curettage is meegevallen, heb nu al vrijwel geen bloedverlies meer.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Snoes di 18 sep 2012 - 23:26

Weegschaal schreef:@ Snoes; Hoe gaat het nu met je, en lukt het werken?

Hier gaat het weer redelijk goed hoor! Werken lukt ook wel, alleen weer heel snel last van mijn rug. Wilde gisterenavond de fysio bellen, maar is me helemaal ontglipt, dus vanavond even doen. Morgen moet ik een uitgebreide suikertest gaan doen in het ziekenhuis, bah smile.

Boekenwurm, spannend hoor! Ik duim voor je.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jasmine wo 19 sep 2012 - 3:46

Ik kom ook even weer een teken van leven geven.

Actief meekletsen voor een kindje in 2012 is hier geen optie meer. Ik heb vandaag de curettage gehad en het is nu vrijwel zeker dat we in 2012 niet meer verder kunnen/ gaan.

Ik heb over 5 weken een afspraak staan voor de nacontrole, dus dan is het al eind oktober. Dan gaan we ook verder kijken en een plan van aanpak maken. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik dan wel weer 2 maanden mee zoet ben, zeker als ik ook nog een scopie moet ondergaan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Weegschaal wo 19 sep 2012 - 5:52

Goed wat van je te horen Jasmine! Is het meegevallen?
Toen het topic voor een kindje in 2013 werd gemaakt schoot er al door me heen; het zal toch niet dat ik ook daar nog mee moet schrijven... En ook voor mij lijkt het er op dat dit wel gaat gebeuren. Mijn controleafspraak met de gyn kon niet gepland worden omdat die pas 20 nov :O voor het eerst plek had. Dus ik mag morgen terug bellen om te kijken of ze er me eerder ergens bij kunnen zetten. Bij ons was het ook de bedoeling tijdens dit gesprek een plan van aanpak te maken. De scopie heb ik zelf vast in laten plannen op 9 nov, anders was ik ook bang dat het pas weer 2013 ging worden.
Het is zeker goed om even een herstelperiode in te plannen op dit moment, maar hoop er vanaf december toch weer voor te kunnen gaan...

Wil je wel weer in de tabel gezet worden? En je blijft dan toch wel passief meekletsen hier Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  lobster wo 19 sep 2012 - 6:34

Zo ik laat ook eens wat van mij horen...
In had een account aangemaakt met de bedoeling actief mee te posten, maar merk dat dat niet mijn sterkste kant is haha. Ik lees wel iedere dag mee, maar heb dan het idee dat mijn reactie niet echt wat toevoegd terwijl ik wel vaak aan jullie denk om het zo maar te zeggen.

Vind het zo naar om te lezen dat het bij veel meiden toch misgaat!!

Ikzelf ben ook ongesteld geworden afgelopen zaterdag. Was wel weer een domper, maar mag niet klagen we zijn pas sinds mei bezig.
Ik moet wel opbiechten dat ik nog steeds rook. Echt zo super slecht!!
Ik ben de laatste week wel flink geminderd, rook nu zo'n 3 sigaretten op een dag.
Zijn er nog meer meiden die nog roken of hebben gerookt tot ze erachter kwamen dat ze zwanger waren?
Ik weet dat ik gewoon moet stoppen en een gigantische trap onder mijn kont nodig heb.

Ik ga mijn best doen weer actiever te posten!
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Bericht  ShallY wo 19 sep 2012 - 6:37

Weegschaal schreef:@ Shally; Spannend de uitslag! En gefeliciteerd met jullie huis, moet je er veel aan doen?

@ Snoes; Hoe gaat het nu met je, en lukt het werken?

@ Sabje; Echt vervelend dat je zo'n heftige menstruatie hebt, sterkte!

Mijn curettage is meegevallen, heb nu al vrijwel geen bloedverlies meer.

Thnx weegschaal!! Er moet een keuken in, de vloeren en de wanden behangen. Dus het valt op zich wel mee!
Gelukkig is de curettage meegevallen. Hopelijk kan je ergens tussen ingepland worden, anders duurt het wel heel lang. Eigenlijk ook te zot voor woorden dat het zolang duurt voordat je bij de gyn terecht kan.
Ik lees ook iets van een scopie, wat houdt dit in als ik vragen mag?

@ Boekenwurm..spannend zeg!!
En wat betreft dat hardlopen, ik moet me er ook echt toe zetten om te gaan hoor, vind er niks aan. Gelukkig gaat mijn vriend mee, dus die sleurt me ook mee als het nodig is Wink

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Jasmine wo 19 sep 2012 - 7:41

Lipton: ik moet nu echt even mijn gevoel uitzetten wat betreft de schop onder je kont over het roken. Dat stoppen echt het beste is, zul je zelf ongetwijfeld weten. De gevolgen die roken kan hebben ongetwijfeld ook. Daar ga ik nu ook niet op in. Je moet het zelf willen, er zelf achter staan.

Weegschaal: dat was ook mijn eerste gevoel bij het 2013 topic: het zal toch niet... Helaas zal het wel. En zet mij maar weer in de tabel hoor, onze wens voor een tweede is te groot om er nu al definitief een streep door te zetten. En dat het dan 2013 wordt, het zij zo. J. wordt vrijdag 2, dus het minimale leeftijdsverschil is straks drie jaar. Die paar maanden kunnen er ook wel bij. Al kan ik me voorstellen dat het voor jou anders ligt. Jij staat nog steeds met lege handen en dat lijkt me echt vreselijk moeilijk.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie wo 19 sep 2012 - 7:52

Weegschaal en Jasmine: wat rot dat de nasleep zo lang gaat duren en dat het dus ook wat langer gaat duren voordat jullie er weer voor kunnen gaan. Weegschaal, misschien een tip: als mijn eigen gyneacoloog weinig tijd had waardoor het lang ging duren, vroeg ik gewoon om een andere arts die wel tijd had.

Lipton: ik heb eerder wel gerookt maar dat heb ik niet meer gedaan sinds ik zwanger ben geworden van de eerste. Er zijn sowieso risico's tijdens de zwangerschap, maar ook daarna is het risico op wiegendood bijvoorbeeld groter.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Jasmine wo 19 sep 2012 - 8:06

Twellie, het is idd. vervelend dat er zo lang overheen moet gaan, maar vind het wel prettig dat we nu misschien antwoorden gaan krijgen. En dan is dat wachten helaas nodig.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  lobster wo 19 sep 2012 - 8:19

Dank jullie wel voor jullie reactie's. Ik weet dat het slecht is. Ik weet dat het de vruchtbaarheid verminderd. Als ik zwanger zou zijn zal ik ook onmiddellijk stoppen. Maar dat is natuurlijk slap want ik moet nu al stoppen.

Verdomme. Weet je wat? Ik ga ervoor! Ik stop ermee. Ik moet mijn verantwoording nemen.
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Bericht  Weegschaal wo 19 sep 2012 - 9:07

@ Lipton; Wat betreft het roken, is ben nooit verslaafd geweest dus kan het nooit begrijpen als mensen niet kunnen stoppen. Maar ik denk en lees dat jij ook wel heel goed weet dat het niet goed voor je is, dus ik kan het nog wel herhalen maar je weet het toch wel! Ik hoop voor je dat je nu echt kan stoppen. En wat betreft het feit dat je niks denk toe te voegen aan dit topic, dit is absoluut niet zo hoor!

@ ShallY; Wanneer denken jullie in het huis te kunnen gaan wonen? Succes met klussen dan!
Ze gaan bij mij een scopie maken van mijn baarmoeder, ze gaan die dus met een camera van binnen bekijken. Dit om te kijken of er iets in mijn baarmoeder zit wat evt miskramen kan veroorzaken, denkend aan bijv schotvorming of een vleesboom.

@ Jasmine; Maar de wens is voor ons beiden hetzelfde, vandaar dat ik mijn situatie niet anders zie als de jouwe. Maar misschien is mijn drang daarom wel groter, heb ik wat minder geduld. Ik moet wel zeggen dat ik met elke miskraam meer angst krijg; dat mijn lichaam er niet op gemaakt is om zwanger te blijven. Ben wel benieuwd naar het plan van aanpak wat ze bij jou gaan maken, kan ik dat een beetje vergelijken met de mijne.

@ Twellie; Ik heb zo'n beetje alle artsen al gezien, ik werk in het ziekenhuis en word dus altijd gelijk geholpen als ik bel of langsloop. Maar dit is de arts die er het meeste verstand van heeft. En nog belangrijker, de enige die medicatie wil proberen. Ik denk dat ze daarom zo volgepland zit, maar ben er wel afhankelijk van. Maar ik heb goede hoop dat ze me ergens tussen willen zetten.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal wo 19 sep 2012 - 9:13

1][/tr]
NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal26/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Filoria25/34Juni 20112eMiskraam
Nillis30/3120112eMiskraam
Janedoe26/27Oktober 20111e
Stitch24/30November 20111e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
Myloon30/29Januari 20121ePCO
Zonnetje25/25Januari 20121e
Annemie27/31Februari 20122e
Pearl24/24April 20121e
Samantha23/43Mei 20121eClomid
Sabje27/30Mei 20122e
Gerbera27/30Juni 20121e
Lipton26/43Juni 20121e
Lies23/28Juni 20121e
Maiadebij30/30Juni 20123e
Miss G23/28Juni 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
Emma_Juni 20121e
Star00724/26Juli 20122e
Mashimaro26/34Juli 20122ePCO
Razz_28/28Juli 20122e
Vlinder-201124/25Juli 20121e
ShallY27/28Augustus 20121e
Poison26/28Augustus 20122e
Nana29/September 20123e
Sazzle24/33September 20121e
Takkie27/28September 20122e
Birgit29/31September 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Annemoontje27/30Oktober 2012
1e
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty wo 19 sep 2012 - 21:22

@Boekenwurm; Heb je nog lekker genoten van je vrije middag??

@sabje; vreselijk dat je zo'n buikpijn hebt. Ik heb er gelukkig niet zo'n last van. Maar hopen dat je snel zwanger bent.

@snoes; wat leuk dat je hier nog steeds meeleest/schrijft. Spannend morgen! Hangt daar nog wat van af van die test morgen? heeft dat met zwangerschapsdiabetes te maken of helemaal niet?

@Jasmine; Wat duurt het dan allemaal lang he, voordat al die afspraken in het ziekenhuis rond zijn.

@Lipton; Jammer ook dat je ook weer ongesteld bent geworden, is toch wel weer een teleurstelling.
Ik rook zelf niet heb ook nooit gerookt, dus hierbij kan ik je niet helpen. Heb je al nagedacht over evt. hulpmiddelen??

@all;
Hier gaat het zijn gangetje. Zit weer in mijn vruchtbare dagen, dus we doen nu echt ons best om het om de dag te doen Wink Al vind ik dat erg lastig, met onze wisselende diensten. Zo hadden we deze week al 3 dagne dat ik laat heb en mijn man dag en ik dus om 0.00u pas thuis ben en hij om 6.00u al weer weg moet.
Verder zitten we te denken over of we een hond gaan nemen. We willen het allebei super graag en zien er ook wel de mogelijkheden voor. (heb er in algemeen ook een topic voer geplaatst).
Zou het wel super vinden als het hondje al zindelijk is enz. voor dat er hier een kleine komt.

Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik ben heerlijk 2 dagen vrij!!!! Mijn man heeft een korte dienst dus die vanmiddag en morgen middag ook lekker thuis! Gezellig:lol:
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  boekenwurm83 wo 19 sep 2012 - 21:54

weegschaal: ik hoop dat je snel een afspraak kunt krijgen bij de arts. Lijkt me vreselijk frustrerend als je maanden moet wachten! Ik duim dat ze je ergens tussen kunnen plannen!

sabje; hoe is het nu met je buikpijn? ik hoop dat het wat beter met je gaat!

Jasmine: helemaal niet leuk dat je weer terug bent bij dit topic. ik hoop echt dat je niet in het topic 2013 hoeft mee te schrijven. hou de moed erin en hopelijk krijg je snel antwoorden op je vragen!

lipton: that's the spirit! Ik hoop voor je dat je echt kunt stoppen!

SB: ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn. Goed je best doen he:D Leuk dat jullie overwegen om een hond te nemen. wij hebben er ook 1 en wij werken ook allebei nagenoeg fulltime. Twee dagen passen mijn schoonouders op, 1 dag gaat hij naar de dagopvang bij een pension en ik ben een middag vrij en mijn vriend ook. Dus hij is maar twee ochtenden in de week alleen. Willen jullie voor een pup gaan? Wij zijn voor een herplaatsingshond gegaan. Het is een schat van een beest, maar hij heeft een (niet zo fijne) eerste 8 maanden van zijn leven gehad en bepaalde karaktertrekjes en gedragingen, die krijg je er nooit meer uit. Maar we zijn echt dol op hem en hij is dol op kleine kinderen, dus dat gaat helemaal goed komen.

Shally: hoe is met jou?

Ik heb vandaag weer enorme buikpijn. Niet de stekende buikpijn die ik begin deze week had maar nu gewoon een vervelende pijn in de onderbuik. Ook heb ik een zere rug. Dus ik hoop niet dat het op een beginnende ongesteldheid duidt. We wachten wel weer af.

Fijne dag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Twellie do 20 sep 2012 - 0:20

Weegschaal: Ah oke, ik was even vergeten dat het heel uitzonderlijk was wat deze arts wil proberen. Op zich wel weer gek dat dat binnen een ziekenhuis kan verschillen wat artsen vinden werken. Maar heel fijn dat jij wel een vooruitstrevende arts hebt gevonden.

Ik heb zelf ook twee miskramen gehad en toen al onderzoek naar herhaalde miskramen. Mijn gyneacologe zei toen dat de uitslag er toch niet toe deed, want ze gingen niet behandelen of iets dergelijks. Wat er ook uit zou komen, het advies was gewoon geweest: blijven proberen voor een kindje 2012 - Pagina 24 394967 .

Terwijl er toch inmiddels veel onderzoek en bewijs is dat er wel degelijk van alles aan te doen is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  nillis do 20 sep 2012 - 1:19

@ jasmine, fijn om even wat van je te lezen, wel jammer dat het allemaal zolang moet duren, maar wel fijn dat ze een plan van aanpak willen maken en een scopie doen. Veel sterkte.

@ Weegschaal, en hebben ze je nog een eerdere afspraak kunnen geven. Ik moet volgende week donderdag terug voor controle.

@ SB, leuk een hond, wat voor soort wil je. Wij hadden een franse bulldog. helemaal geweldig. mis hem nog elke dag en helemaal nu T heel erg gek op honden is. Succes met klussen.

@ Boekenwurm, spannend hoor, wanneer heb je weer een echo of moet je wachten op ongi? Weet het even niet meer.

@ all, nou gisteren is het werken weer goed gegaan. Nu morgen nog een korte dienst en dan weer lekker weekend. De collega's zijn heel lief en medelevend, dus dat is fijn. Verder heeft de vk vandaag nog even gebeld om te vragen hoe het met ons ging. Verder eigenlijk weinig bijzonders. het vloeien is gestopt en wil volgende week een test doen om te kijken of het hcg uit het lichaam is en dan zullen we maar een nieuwe poging gaan doen. wat si het verder koud he. heb net de winterkleren maar in de kast gehangen en zomerkleren eruit en ook voor T haar kast aangepakt en gisteren winterschoenen voor haar gehaald. Goed ga nu maar even twee kranten lezen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal do 20 sep 2012 - 4:03

@ Sleepingbeauty; Succes dan de komende dagen!

@ Boekenwurm; Lage rugpijn en lichte menstruatiepijn kunnen ook passen bij een vroege zwangerschap, ik duim!!

@ Twellie; Ik wist niet dat jij ook miskramen had gehad! Het probleem is dat uit de officiele onderzoeken juist komt dat er niets helpt... Alleen ben ik van mening dat iedere vrouw anders is. Dus als uit een onderzoek komt dat een medicijn niet bij het grootste gedeelte van de vrouwen helpt, kan het bij een aantal vrouwen wel degelijk helpen. In Belgie en Duitsland proberen ze het dus gewoon bij iedere vrouw, in Nederland willen ze hier niet aan. Vooral voor het financiele plaatje is mij verteld.

@ Nillis; Fijn dat je volgende week al een controle afspraak hebt!

Het is vandaag weer niet gelukt om een afspraak te maken, ze zouden me terug bellen maar hebben dit niet gedaan. Ga morgen in mijn witte pak nog maar eens langs, kijken of dat meer effect heeft.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  boekenwurm83 do 20 sep 2012 - 8:56

nillis schreef:

@ Boekenwurm, spannend hoor, wanneer heb je weer een echo of moet je wachten op ongi? Weet het even niet meer.

@ all, nou gisteren is het werken weer goed gegaan. Nu morgen nog een korte dienst en dan weer lekker weekend. De collega's zijn heel lief en medelevend, dus dat is fijn. Verder heeft de vk vandaag nog even gebeld om te vragen hoe het met ons ging. Verder eigenlijk weinig bijzonders. het vloeien is gestopt en wil volgende week een test doen om te kijken of het hcg uit het lichaam is en dan zullen we maar een nieuwe poging gaan doen. wat si het verder koud he. heb net de winterkleren maar in de kast gehangen en zomerkleren eruit en ook voor T haar kast aangepakt en gisteren winterschoenen voor haar gehaald. Goed ga nu maar even twee kranten lezen.

Ik moet wachten tot ik wel of niet ongesteld word. Als er dinsdag/woensdag nog niks is dan moet ik testen.

Ik hoop voor jou dat het hcg snel uit je lichaam is en jullie er weer vol voor kunnen gaan! Ik heb het ook koud trouwens! Zit nu thuis met de verwarming aan en huispak en dikke sokken maar ik heb het nog steeds niet warm. Zo lekker m'n warme bedje in.

Weegschaal, vervelend is dat he als je zit te wachten om teruggebeld te worden en ze doen het niet. Morgen gewoon zelf weer contact opnemen!

Nou slaap lekker allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Twellie do 20 sep 2012 - 9:26

@ Weegschaal: ik denk ook dat er nog heel veel onbekend / op dit moment niet te traceren oorzaken van miskramen zijn. Prednison wordt bijvoorbeeld gegeven tegen bepaalde auto-immuunreacties van het lichaam tegen de vrucht toch? Maar volgens mij zijn die precieze reacties dan ook weer niet vast te stellen. Maar goed, het blijkt toch een werking te hebben ondanks dat niet precies bekend is waarom. Wat je zegt dus: elke vrouw is anders en het kan zomaar helpen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal vr 21 sep 2012 - 5:57

Twellie schreef:@ Weegschaal: ik denk ook dat er nog heel veel onbekend / op dit moment niet te traceren oorzaken van miskramen zijn. Prednison wordt bijvoorbeeld gegeven tegen bepaalde auto-immuunreacties van het lichaam tegen de vrucht toch? Maar volgens mij zijn die precieze reacties dan ook weer niet vast te stellen. Maar goed, het blijkt toch een werking te hebben ondanks dat niet precies bekend is waarom. Wat je zegt dus: elke vrouw is anders en het kan zomaar helpen.

Daar wordt prednison idd voor gegeven. Misschien heb ik iedere keer een vruchtje met een niet erfelijke aanlegstoornis gehad en gaat het vanzelf een keer goed. Maar als het dan toch aan mijn lichaam ligt heb ik een volgende keer met medicatiegebruik dubbele kansen. Mijn afspraak is ook gemaakt, heb de arts zelf aangesproken op de poli waarna het gelijk geregeld was.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal vr 21 sep 2012 - 5:59

Spannend Boekenwurm, ik duim!

Verder nog meiden op het wachtbankje?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gerbera vr 21 sep 2012 - 7:30

Ik lees nog elke dag mee, wat een spannende ontwikkelingen bij sommige.. pff
Ik duim voor jullie allemaal!!

Ik zit op het wachtbankje, ik denk dat dinsdag mn NOD is. We hebben dit keer ovulatietesten gebruikt en in de 2 vruchtbaarste dagen 2x geklust. Dus ik hoop dat het gelukt is. Maar ik merk helemaal nik, dus het zal wel nie... Sad
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Parel vr 21 sep 2012 - 7:33

Gerbera, het meest vruchtbaar is je man als je het om de dag doet, en je hoeft niks te voelen hoor ik voelde ook helemaal niks!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud