Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 11 sep 2012 - 23:37

@weegschaal voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888 nogmaals heel veel sterkte meid!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 12 sep 2012 - 0:42

Twellie, dat wist ik niet eens, dat er ziekenhuizen waren die gewoon ergens middenin een cyclus met Clomid starten. Vind ik best wel raar. Ook ben ik van mening dat als er Clomid gebruikt wordt, er eigenlijk altijd wel echografische opvolging moet gebeuren i.v.m. bijv. overstimulatie.

Blondje, balen zeg! Maar je zit nog ver voor je NOD, dus het kan allemaal nog.

Boekenwurm, fijn dat je een eisprong hebt gehad! En 2 dagen voor je eisprong seks hebben, daar kan je zeker mee zwanger worden. Wink

Weegschaal hug hug hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 do 13 sep 2012 - 3:17

Pffff, moet ff wat kwijt.

Vannochtend via whatsapp vriendin gefeliciteerd voor haar verjaardag. Kreeg even later nog een berichtje dat ze nog wat moest vertellen, en ik het waarschijnlijk niet leuk gaat vinden...

Is ze weer zwanger... Ongeveer 7 maanden geleden bevallen van haar 1e. Vind het leuk voor haar, maar toch ben ik van binnen erg verdriettig, dat het haar tot 2x toe zo makkelijk lukt.

Volgens mn vriend ben ik gemeen, dat ik verdriettig ben en dat ik het haar niet gun.

Ben ik dan echt zo gemeen, het komt toch hard aan ook vanwege de miskraam. En mag ik dan niet verdriettig zijn?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  boekenwurm83 do 13 sep 2012 - 3:30

Linnie ik vind je helemaal niet gemeen! Het is toch ook niet zo dat je het haar niet gunt, je bent gewoon verdrietig dat het jou tot nu nog niet is gegund en het lijkt me hartstikke confronterend zo net na een miskraam.

Ook wel een beetje lullig dat ze je dat vertelt via een berichtje en niet persoonlijk, maar goed dat is een ander verhaal en ik ken jullie situatie natuurlijk ook niet.

Ik neem aan dat je vriendin er alle begrip voor heeft dat het hard aankomt, ze zegt niet niets voor niets dat je het waarschijnlijk niet leuk gaat vinden.

Jammer dat je vriend zo reageert, hij zou toch moeten snappen hoe moeilijk het voor jou is.

voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Linnie1985 do 13 sep 2012 - 3:34

boekenwurm83 schreef:Linnie ik vind je helemaal niet gemeen! Het is toch ook niet zo dat je het haar niet gunt, je bent gewoon verdrietig dat het jou tot nu nog niet is gegund en het lijkt me hartstikke confronterend zo net na een miskraam.

Ook wel een beetje lullig dat ze je dat vertelt via een berichtje en niet persoonlijk, maar goed dat is een ander verhaal en ik ken jullie situatie natuurlijk ook niet.

Ik neem aan dat je vriendin er alle begrip voor heeft dat het hard aankomt, ze zegt niet niets voor niets dat je het waarschijnlijk niet leuk gaat vinden.

Jammer dat je vriend zo reageert, hij zou toch moeten snappen hoe moeilijk het voor jou is.

voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

Ze wilde het ook liever persoonlijk vertellen, maar we wonen niet bij elkaar om de hoek en zien elkaar dus misschien maar 1, 2x per jaar...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 13 sep 2012 - 3:38

Linnie begrijpelijk dat je je zo voelt. Enidd gemeen ben je niet, want het is niet dat je t haar niet gunt.
Toch kan ik het van de andere kant bekijken (zit ook in zo'n situate maar dan dus net andersom) en voor e vriendin zal t ergens ook moeilijk zijn. Ik vond het vertellen iig wel moeilijk (snap dan idd haar keuze van t berchtje niet) maar vind t nu ook moeiljk dat zij ne blij voor mij kan zijn.

En ta e vriend. Ik weet niet hoe hij erin staat, maar ik verwacht dat mijn vriend dan ook heel nuchter zou zijn.. Beetje maneigen?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Linnie1985 do 13 sep 2012 - 6:56

sanne-84 schreef:Linnie begrijpelijk dat je je zo voelt. Enidd gemeen ben je niet, want het is niet dat je t haar niet gunt.
Toch kan ik het van de andere kant bekijken (zit ook in zo'n situate maar dan dus net andersom) en voor e vriendin zal t ergens ook moeilijk zijn. Ik vond het vertellen iig wel moeilijk (snap dan idd haar keuze van t berchtje niet) maar vind t nu ook moeiljk dat zij ne blij voor mij kan zijn.

En ta e vriend. Ik weet niet hoe hij erin staat, maar ik verwacht dat mijn vriend dan ook heel nuchter zou zijn.. Beetje maneigen?

Denk idd dat het maneigen is. Heb beetje als afleiding en omdat vriend lief er trek in heeft een appeltaart gebakken. En zit nu star wars te kijken als beetje afleiding en omdat er niks op tv is haha.

We kunnen trouwens weer aan de volgende ronde beginnen, menstruati is zo goed als over Very Happy.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria do 13 sep 2012 - 7:08

Fijn Linnie! En jeetje wat een nieuws van die vriendin. Was ze al bewust bezig voor een tweede? Het is natuurlijk heel leuk voor haar, maar ik snap jouw gevoel hoor voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

Blondje: jammer meid! Al een nieuwe test gedaan?

Hier alles goed. We gaan er weer voor de volle 100% voor voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781 Hopen op een mooie korte cyclus. Of een zwangerschap natuurlijk!

Ik moet wel zeggen dat ik veel last heb van allerlei kwaaltjes sinds een paar maanden. Het begon toen ik net zwanger was, dus eerst schoof ik die kwaaltjes af op de zwangerschap. Nu ik niet meer zwanger ben weet ik dat dat het niet is. Dus ik fiets nu steeds op en neer naar de huisarts. Eerst de dosis van mijn schildkliermedicatie omhoog gegooid, toen een antibioticumkuur gehad, nu heeft ze het weer over een maagbacterie? Ik weet het allemaal ook niet. Ik voel me niet doodziek, maar ook niet fit voor een kindje 2012 - Pagina 21 1371890812
Vrijdagochtend weer een afspraak.

En Tomas wordt groot zeg. We zaten net Mini Loco te spelen. Hij herkent alle cijfers van 1 tot 10 al. Die jongen is echt toe aan school. Zowel bij het KDV als bij judo zit hij in de groep bij kindjes van twee tot vier jaar. Maar je ziet hem soms kijken van: 'wat doe ik hier' voor een kindje 2012 - Pagina 21 1270000679

6 november gaan we samen met Tomas kennismaken met zijn juf op de basisschool!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Linnie1985 do 13 sep 2012 - 7:22

Filoria schreef:Fijn Linnie! En jeetje wat een nieuws van die vriendin. Was ze al bewust bezig voor een tweede? Het is natuurlijk heel leuk voor haar, maar ik snap jouw gevoel hoor voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

Blondje: jammer meid! Al een nieuwe test gedaan?

Hier alles goed. We gaan er weer voor de volle 100% voor voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781 Hopen op een mooie korte cyclus. Of een zwangerschap natuurlijk!

Ik moet wel zeggen dat ik veel last heb van allerlei kwaaltjes sinds een paar maanden. Het begon toen ik net zwanger was, dus eerst schoof ik die kwaaltjes af op de zwangerschap. Nu ik niet meer zwanger ben weet ik dat dat het niet is. Dus ik fiets nu steeds op en neer naar de huisarts. Eerst de dosis van mijn schildkliermedicatie omhoog gegooid, toen een antibioticumkuur gehad, nu heeft ze het weer over een maagbacterie? Ik weet het allemaal ook niet. Ik voel me niet doodziek, maar ook niet fit voor een kindje 2012 - Pagina 21 1371890812
Vrijdagochtend weer een afspraak.

En Tomas wordt groot zeg. We zaten net Mini Loco te spelen. Hij herkent alle cijfers van 1 tot 10 al. Die jongen is echt toe aan school. Zowel bij het KDV als bij judo zit hij in de groep bij kindjes van twee tot vier jaar. Maar je ziet hem soms kijken van: 'wat doe ik hier' voor een kindje 2012 - Pagina 21 1270000679

6 november gaan we samen met Tomas kennismaken met zijn juf op de basisschool!

Volgens mij niet, ik heb haar er nooit over gehoord. En lijkt mij ook niet aangezien haar 1e net 7 maanden is. Misschien lullig, maar ik denk dat het een ongelukje is.

Vervelend dat je steeds naa de huisarts moet. Hopelijk voel je je snel weer beter. En leuk dat je binnenkort met je zoon bij school gaat kijken!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 do 13 sep 2012 - 7:27

Volgende keer dat ik een appeltaart maak, gooi ik er 100 gram suiker in ipv de 50 gram wat de verpakking aangeeft. Of we hadden de appels toch nog even aan de boom moeten laten hangen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sazzle do 13 sep 2012 - 7:28

Pff ik zit mijzelf haast helemaal gek te maken... Afgelopen weekend was het (als het goed is) mijn vruchtbare periode, en dus ook sex gehad. Nu heb ik sinds gisteren pijnlijke borsten en gevoelige tepels. Ik denk de hele dag zou het? Zou het? Voor de rest voel ik helemaal niks.. Ik weet dat die kans gewoon klein is, dit is pas de eerste ronde.. confused
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria do 13 sep 2012 - 7:40

Ik heb ook regelmatig last van mijn borsten. Als ik net een eisprong heb gehad, of een week daarna, of als ik ongesteld moet worden, of als ik zwanger ben inderdaad. Het is een lekker onbetrouwbaar kwaaltje!

Toen ik 6 weken zwanger was van Tomas begonnen mijn borsten Ă©cht pijn te doen. Ze groeiden enorm en voelden vooral 's ochtends bij het opstaan loodzwaar. Een heel ander gevoel dan een beetje gevoelige tepels.

@Linnie: voor een kindje 2012 - Pagina 21 394967 Eet smakelijk!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  ShallY do 13 sep 2012 - 7:44

Twellie schreef:Die onthoudingsperiode is inderdaad zoals je beschrijft. Ik eet zo min mogelijk koolhydraten, het is geen speciaal dieet omdat ik daarnaast ook vegetarier ben, dus ik kan geen Atkins of iets dergelijks doen. Zijn jullie trouwens een een-eiige of een twee-eiige tweeling, in het eerste geval zou het echt apart zijn dat jij het helaas hebt en je zus niet.

Het verschilt met de controles per ziekenhuis / land. In Belgie wordt sowieso vaak met Clomid begonnen zonder eerste een menstruatie op te wekken. Hier in de buurt zit een ziekenhuis waar ze geen controles doen als mensen Clomid gebruiken en ik ga ook wisselen van ziekenhuis, mocht ik het ooit weer moeten gebruiken. Dat zou zoveel tijd / praktische problemen (oppas) schelen.

Wij zijn een twee-eiige tweeling Twellie..ik heb gewoon dikke vette pech en heb het eigenlijk altijd gezegd dat ik wel degene zou zijn bij wie het zwanger worden niet zo makkelijk zou gaan en dit blijkt nu dus ook.
Maar op zich wel vreemd dat er ook ziekenhuizen zijn waar je niet tussentijds langs moet voor een echo? Hoe hou je het dan in de gaten?

Ik heb vandaag ook een verschrikkelijke emo dag..ik ben zo bang dat mijn vriend zijn zaad niet goed is(hij slikt medicijnen voor psoriasis) en dan zijn we gewoon nog verder van het pad. Er zullen dan heus nog wel mogelijkheden zijn om zwanger te worden maar minder kans..en dat lijkt me echt verschrikkelijk Cry

@Linnie, ik snap jou heel goed hoor dat je het er moeilijk mee hebt dat je vriendin weer zwanger is. Ik heb dat dus met mijn 2ling zus. Haar kleine is 8 maanden en ze is alweer 4 maanden zwanger van de 2e en dat steekte me al voordat ik wist dat ik pco heb. En nu helemaal..ben wel blij voor haar maar toch vind ik het ook wel moeilijk.

@ Flioria, hopelijk lukt het jullie snel!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Snoes do 13 sep 2012 - 7:48

ShallY schreef:
Wij zijn een twee-eiige tweeling Twellie..ik heb gewoon dikke vette pech en heb het eigenlijk altijd gezegd dat ik wel degene zou zijn bij wie het zwanger worden niet zo makkelijk zou gaan en dit blijkt nu dus ook.
Maar op zich wel vreemd dat er ook ziekenhuizen zijn waar je niet tussentijds langs moet voor een echo? Hoe hou je het dan in de gaten?
Wat ik hier op het forum vaak lees, is dat ze dan vaak op dag 21 moeten komen voor een bloedname zodat ze kunnen kijken of er een eisprong is geweest. Persoonlijk vind ik dat er wel altijd echo's zouden moeten gebeuren om het goed op te volgen, maar ik heb al vaker gelezen hier dat dat lang niet altijd het geval is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  ShallY do 13 sep 2012 - 7:53

Snoes schreef:
ShallY schreef:
Wat ik hier op het forum vaak lees, is dat ze dan vaak op dag 21 moeten komen voor een bloedname zodat ze kunnen kijken of er een eisprong is geweest. Persoonlijk vind ik dat er wel altijd echo's zouden moeten gebeuren om het goed op te volgen, maar ik heb al vaker gelezen hier dat dat lang niet altijd het geval is.

Oké..ja mij lijkt het ook 'prettiger' hoor om dmv echo's in het gaten te houden.
Mijn gyn heeft het wel over echo's gehad hoor en dat ik vooral in het begin veel echo's zal krijgen om te kijken of het aanslaat.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  blondje1313 do 13 sep 2012 - 18:07

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Sam3910c

Iets is er wel te zien, nu hopen dat het ook goed blijft gaan.
Zondag in elk geval nog een keer testen om te kijken of het streepje wel echt dikker wordt (of morgen als ik me niet in kan houden).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bimbam do 13 sep 2012 - 18:54

Spannend Blondje, alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Annemie do 13 sep 2012 - 19:11

Die is wel positief hoor blondje, gefeliciteerd!!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Parel do 13 sep 2012 - 19:15

Ahhhhh blondje gefeliciteerd hoor!!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 19:32

Dan maar hier. Op fb lukt niet. Die is echt positief! of het goed blijft gaan is altijd de vraag en dat is altijd afwachten. Gefeliciteerd meid! Ben heel blij voor je!

Nu hopen op meer van deze foto's hier!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 13 sep 2012 - 19:34

Blondje gefeliciteerd!! Die van mij waren ook licht hoor in het begin. Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis do 13 sep 2012 - 19:47

@ Blondje, gefeliciteerd
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Twellie do 13 sep 2012 - 20:16

Blondje gefeliciteerd Very Happy voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  liesje do 13 sep 2012 - 20:19

blondje gefeliciteerd hij is al heel duidelijk hoor
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Twellie do 13 sep 2012 - 20:22

@ Shally: het wordt dan gewoon niet in de gaten gehouden. De kans op overstimulatie bij Clomid als gewoon netjes opgebouwd wordt vanaf 50mg is bijna verwaarloosbaar. Ik heb er zelf ook een voorkeur voor om niet steeds die controles te hebben: dat is onpraktisch omdat ik al twee kinderen heb en ik heb het al eerder geslikt waarbij het prima werkte. En ik voel daarnaast ook nog eens een keer mijn eisprong aankomen, dus die controle hoeft dan ook niet om te weten of het aanslaat of niet.

Verder heb ik een beetje een merkwaardige menstuatie gehad: maar een paar dagen minimaal bloedverlies. Ik voel me niet zwanger, maar ga voor de zekerheid toch maar even een test doen. Bij mijn laatste zwangerschap had ik ook een bloeding aangezien voor een menstruatie waardoor ik er pas toen ik misselijk werd achter kwam dat ik zwanger was. Ik reken verder nergens op hoor, alleen voor de zekerheid met dat in mijn achterhoofd.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud