voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Met zoveel mensen die dit weekend kunnen testen, zal er de komende dagen wel minstens één zwangere bijkomen .
Ik dacht dat ik mijn eisprong al had gehad (steken zijn minder), maar vanochtend nog wel een lage temperatuur. Het moet blijkbaar dus nog komen.
Ik dacht dat ik mijn eisprong al had gehad (steken zijn minder), maar vanochtend nog wel een lage temperatuur. Het moet blijkbaar dus nog komen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Had je buiten de steken nog symptomen, Tuinstoel? Vruchtbaar slijm o.i.d.?
Hebben jullie nu overigens gewoon altijd zonder anticonceptie seks omdat de kans toch klein is dat je spontaan zwanger wordt? Sorry voor de persoonlijke vraag, maar ik was daar wel benieuwd naar.
Hebben jullie nu overigens gewoon altijd zonder anticonceptie seks omdat de kans toch klein is dat je spontaan zwanger wordt? Sorry voor de persoonlijke vraag, maar ik was daar wel benieuwd naar.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik let eigenlijk niet op andere symptomen omdat mijn eisprong op zichzelf al zo'n onaangenaam gevoel is dat het me niet kan ontgaan.
Normaal slik ik de Diane omdat ik anders acne krijg. Maar heb ik sinds kort 30% van de koolhydraten geschrapt in mijn dieet omdat ik onderzoek heb gelezen dat gaat over een samenhang tussen PCO en koolhydraten. Tot nu toe: een normale huid en een eisprong .
Edit: niet dat ik nu gelijk denk dat het dé oplossing is, maar voor nu ben ik er erg blij mee. Maar eens kijken hoe het de komende maanden verder gaat.
Normaal slik ik de Diane omdat ik anders acne krijg. Maar heb ik sinds kort 30% van de koolhydraten geschrapt in mijn dieet omdat ik onderzoek heb gelezen dat gaat over een samenhang tussen PCO en koolhydraten. Tot nu toe: een normale huid en een eisprong .
Edit: niet dat ik nu gelijk denk dat het dé oplossing is, maar voor nu ben ik er erg blij mee. Maar eens kijken hoe het de komende maanden verder gaat.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb getest: negatief. Maar nog geen tekenen van een menstruatie, dus als dat zo blijft test ik over een paar dagen nog een keertje.
Gast- Gast
Interessant, dat wist ik helemaal niet. Goed om te overwegen mochten wij ooit voor een tweede willen gaan.Tuinstoel schreef:Ik let eigenlijk niet op andere symptomen omdat mijn eisprong op zichzelf al zo'n onaangenaam gevoel is dat het me niet kan ontgaan.
Poison, wat jammer
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik denk da ik dit weekend ongesteld ga worden. Ik had vanochtend de welbekende buikpijn/kramp en veel van mijn 'kwaaltjes' zijn verdwenen
Maar mocht ik toch niet ongesteld worden ga ik zondag een test doen!
(mijn cyclus schommelt tussen de 34 en de 39 dus dan mag ik wel van mezelf )
Maar mocht ik toch niet ongesteld worden ga ik zondag een test doen!
(mijn cyclus schommelt tussen de 34 en de 39 dus dan mag ik wel van mezelf )
Gast- Gast
Dat zou jammer zijn Razz, ik hoop dat je niet ongesteld wordt!
Snoes- Lady Post-a-lot
Hallooo allemaal!
We zijn weer teruggekeerd uit Noorwegen. Het was echt super. Wat een fantastisch land. Drie weken lang rondgetrokken en heel veel gezien. Nu nog even een paar dagen vrij en maandag weer aan het werk
Van mijn kant is er niet veel nieuws. Ben afgelopen week met clomid 100 begonnen en moet morgen de laatste twee pilletjes innemen. Woensdag een echo en dan maar hopen dat er deze keer wel iets gegroeid is. Gelukkig wederom geen last van bijwerkingen op wat buikpijn na ondanks de hogere dosering. We (en met name ik) hebben het deze vakantie lekker los kunnen laten en ik ben er nauwelijks mee bezig geweest, wat wel echt super fijn was.
Er is zo veel bijgeschreven in drie weken tijd dat ik niet alles ga nalezen, maar volgens mij zijn er in de tijd dat ik weg ben geweest geen nieuwe zwangeren bijgekomen toch? Ten minste, ik heb het goede nieuws van Nillis nog gelezen en daarna niks meer dus misschien dat iemand mij even op de hoogte kan brengen als ik toch wat gemist heb.
Wel veel mensen die binnenkort gaan testen, spannend, ik duim voor jullie!
Nou ik ga van m'n laatste dagen vakantie genieten en weer lekker meelezen en schrijven hier.
Fijn weekend iedereen alvast!
We zijn weer teruggekeerd uit Noorwegen. Het was echt super. Wat een fantastisch land. Drie weken lang rondgetrokken en heel veel gezien. Nu nog even een paar dagen vrij en maandag weer aan het werk
Van mijn kant is er niet veel nieuws. Ben afgelopen week met clomid 100 begonnen en moet morgen de laatste twee pilletjes innemen. Woensdag een echo en dan maar hopen dat er deze keer wel iets gegroeid is. Gelukkig wederom geen last van bijwerkingen op wat buikpijn na ondanks de hogere dosering. We (en met name ik) hebben het deze vakantie lekker los kunnen laten en ik ben er nauwelijks mee bezig geweest, wat wel echt super fijn was.
Er is zo veel bijgeschreven in drie weken tijd dat ik niet alles ga nalezen, maar volgens mij zijn er in de tijd dat ik weg ben geweest geen nieuwe zwangeren bijgekomen toch? Ten minste, ik heb het goede nieuws van Nillis nog gelezen en daarna niks meer dus misschien dat iemand mij even op de hoogte kan brengen als ik toch wat gemist heb.
Wel veel mensen die binnenkort gaan testen, spannend, ik duim voor jullie!
Nou ik ga van m'n laatste dagen vakantie genieten en weer lekker meelezen en schrijven hier.
Fijn weekend iedereen alvast!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Jasmine, Weegschaal en Pussycat zijn ook zwanger. 3 meiden die al een hele tijd bezig waren!
Snoes- Lady Post-a-lot
Je bent me alweer voor Snoes!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Haha ik verveel me dood op mijn werk. Het is super rustig en ik moet nog tot 17u. Vandaar mijn adequate reactie.Jasmine schreef:Je bent me alweer voor Snoes!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Jasmine, Weegschaal en Pussycat zijn ook zwanger. 3 meiden die al een hele tijd bezig waren!
Ooh wat super!
Meiden, alledrie van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat het bij jullie alledrie na zo'n lange tijd toch is gelukt
Snoes bedankt voor je extreem snelle reactie:D en 'werkse' nog eventjes!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Snoes schreef:Haha ik verveel me dood op mijn werk. Het is super rustig en ik moet nog tot 17u. Vandaar mijn adequate reactie.Jasmine schreef:Je bent me alweer voor Snoes!
Haha, had al zo'n idee dat je niet veel te doen hebt vandaag. Maar mezzoforte had toch ook positief getest?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ben trouwens vandaag bij de gyn geweest. Het was meer een kort gesprekje met hoe het met me gaat. Ik vertelde hem dat ik as zondag mijn menstruatie verwachte. Hij zei mocht ik 2 weken overtijd gaan, ik hem even een bezoekje moet komen brengen, om te kijken hoe het gaat.
Hoe is het met de rest hier?
Hoe is het met de rest hier?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ja klopt, en Lumen ook. Maar die heeft zich hier denk ik ook pas aangemeld toen Boekenwurm al in vakantie was.Jasmine schreef:Snoes schreef:Haha ik verveel me dood op mijn werk. Het is super rustig en ik moet nog tot 17u. Vandaar mijn adequate reactie.Jasmine schreef:Je bent me alweer voor Snoes!
Haha, had al zo'n idee dat je niet veel te doen hebt vandaag. Maar mezzoforte had toch ook positief getest?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja klopt, en Lumen ook. Maar die heeft zich hier denk ik ook pas aangemeld toen Boekenwurm al in vakantie was.Jasmine schreef:Snoes schreef:Haha ik verveel me dood op mijn werk. Het is super rustig en ik moet nog tot 17u. Vandaar mijn adequate reactie.Jasmine schreef:Je bent me alweer voor Snoes!
Jep, nog een kleine 2 weken tot de eerste echo!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Boekenwurm, leuk om weer wat van je te lezen!
Linnie: fijn dat je bij de gyn terechtkan. Ik heb ook zo'n soort advies gekregen: bel maar als het je te lang duurt. En ik las dat je ook zondag gaat testen!
Ik had vandaag wat rozige afscheiding. Heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, maar ik had het ook een paar dagen voor de laatste positieve test. Dus het zegt helemaal niks denk ik. Ben wel heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
O en ik baal als een stekker dat de '2 voor 5 euro' tests van de Kruidvat uitverkocht zijn
Linnie: fijn dat je bij de gyn terechtkan. Ik heb ook zo'n soort advies gekregen: bel maar als het je te lang duurt. En ik las dat je ook zondag gaat testen!
Ik had vandaag wat rozige afscheiding. Heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, maar ik had het ook een paar dagen voor de laatste positieve test. Dus het zegt helemaal niks denk ik. Ben wel heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
O en ik baal als een stekker dat de '2 voor 5 euro' tests van de Kruidvat uitverkocht zijn
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Boekenwurm, leuk om weer wat van je te lezen!
Nou ik ga maandag pas testen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik ben maandag vrij. Ow trouwens hier waren de kruidvat tests ineens €5,10
En ow ja wij hebben zelf geen kruidvat. Een dorp verderop heeft er 2 en een dorp terug zit er nog 1, dus als ze bij de ene winkel op zijn, heb ik altijd nog 2 andere opties
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Komt omdat de btw naar 21% is gegaan linnie.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zit vol ongeduld te wachten op positieve testen!
Snoes- Lady Post-a-lot
De btw is nog een maand lang 19% volgens mij, dus ze zijn wat overactief met aanpassen (en wie weet volgende maand wel weer!)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Btw is inderdaad pas vanaf oktober. Hier nog geen tekenen van menstruatie...
Gast- Gast
Sommige winkels beginnen al langzaam met het aanpassen van de prijzen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Eigenlijk vind ik dat behoorlijk asociaal, maar dat is flink offtopic.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Linnie; spannend! Hopen dat je positief mag testen dit weekend.
@Poisson; jammer! Misschien heb je nog te vroeg getest?...
@all;
Deze week nog heerlijk vakantie gehad, dat was heerlijk.
Maar hier verder weinig gelezen.
Ga het straks vast weer beter bijhouden
Vanaf volgende week moeten we hier weer aan het werk.
Vrijdag is mijn nod. Ben heeel erg benieuwd!!
Dus nog even een paar dagen geduld.
Ben nu een beetje ziekjes. Donderdag avond zeik nat geregend, vanwege autopech
En gister de hele dag hangerig en zweterig, net of je de griep krijgt...
Vanmorgen eerst was het beter, maar begint nu weer te komen:roll: Blegh!
Hier verder nog nieus. Heb het gelezen van alle zwangeren
Jullie nog plannen dit weekend?? Wij gaan niet zoveel meer doen! Heerlijk nog ff genieten van het vrij zijn.
@Poisson; jammer! Misschien heb je nog te vroeg getest?...
@all;
Deze week nog heerlijk vakantie gehad, dat was heerlijk.
Maar hier verder weinig gelezen.
Ga het straks vast weer beter bijhouden
Vanaf volgende week moeten we hier weer aan het werk.
Vrijdag is mijn nod. Ben heeel erg benieuwd!!
Dus nog even een paar dagen geduld.
Ben nu een beetje ziekjes. Donderdag avond zeik nat geregend, vanwege autopech
En gister de hele dag hangerig en zweterig, net of je de griep krijgt...
Vanmorgen eerst was het beter, maar begint nu weer te komen:roll: Blegh!
Hier verder nog nieus. Heb het gelezen van alle zwangeren
Jullie nog plannen dit weekend?? Wij gaan niet zoveel meer doen! Heerlijk nog ff genieten van het vrij zijn.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012