Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annie24 zo 9 sep 2012 - 23:22

boekenwurm83 schreef:tuinstoel en star: wat jammer dat het deze ronde niet raak is! hou de moed erin en op naar de volgende maand!

Ik heb net weer een echo gehad en tot mijn grote verbazing is er toch nog een eitje gegroeid, 15,5 mm. Ik ben echt superblij. Woensdag heb ik weer een echo om te kijken of en hoeveel de groei heeft doorgezet. Hoe het dan precies verder gaat weet ik niet. Er zal wel weer een echo volgen om te zien of ik uiteindelijk een eisprong heb gehad. Het is nu dag 16 dus dan wordt het sowieso een langere cyclus dan gemiddeld dus misschien dat dat reden is om toch nog over te gaan om clomid 150, ik weet het eigenlijk niet. Misschien dat iemand hier dat weet? Woensdag maar even goed navragen.

weegschaal een fijne laatste vakantiedag! wanneer heb je ook alweer een echo? ik hoop zo voor je dat het goed uitpakt!

:cheering: Ik had mijn eisprong meestal pas op dag 21, dus nog geen man overboord bij je Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  boekenwurm83 zo 9 sep 2012 - 23:26

Dat duurt nog vijf dagen dus tijd zat:lol:
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  ShallY ma 10 sep 2012 - 2:14

Hoi meiden,

Morgen weet ik meer dus kan ik ook wat meer vertellen. Moet al om 9.10 in het ziekenhuis zijn en daar ben ik wel blij om, zit ik niet zo lang in de zenuwen. Ik ben nu al zenuwachtig. Ik weet gewoon niet wat me te wachten staat,wat gaat hij vertellen, en doet zo'n onderzoek pijn... we zullen het allemaal zien morgen.

Op het moment spelen veel dingen af in ons leventje en merk wel dat ik daar erg gevoelig voor ben..zwanger willen worden, mijn vader die chemo krijgt en we zijn ook met een koophuis bezig!!!!

Maar goed, zodra ik morgen wat weet zal ik het hier melden en dan kom ik mee schrijven!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  boekenwurm83 ma 10 sep 2012 - 2:26

Hoi Shally,

Jij hebt morgen toch een eerste afspraak bij de gyn? Als ik inderdaad de goede voor me heb dan krijg je dus een echo en dat doet echt niet zeer! Het is misschien even raar om daar zo open en bloot te gaan liggen, maar na een paar keer vind je ook dat niet erg meer!

Dus ik zou me echt geen zorgen maken hoor! Gewoon zoveel mogelijk vragen stellen en ergens ook blij zijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren!

Hoe is nu met je paps?
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  ShallY ma 10 sep 2012 - 2:33

boekenwurm83 schreef:Hoi Shally,

Jij hebt morgen toch een eerste afspraak bij de gyn? Als ik inderdaad de goede voor me heb dan krijg je dus een echo en dat doet echt niet zeer! Het is misschien even raar om daar zo open en bloot te gaan liggen, maar na een paar keer vind je ook dat niet erg meer!

Dus ik zou me echt geen zorgen maken hoor! Gewoon zoveel mogelijk vragen stellen en ergens ook blij zijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren!

Hoe is nu met je paps?

Ja klopt, morgen de eerste afspraak bij de gyn.
Ik zal zeker vragen stellen! En ik ben ook zeker blij dat er eindelijk wat gaat gebeuren..het is gewoon het onbekende waar ik 'bang' voor ben, want wat je zegt, na een paar keer heb je je daar ook wel overheen gezet.

Met mijn paps gaat het goed. Hij heeft vanmorgen zijn eerste chemo gehad en tot nu toe gelukkig nog nergens last van, dus dat is al een 'goede' start.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 ma 10 sep 2012 - 2:37

Nou hopelijk blijft hij zich goed voelen en slaat het goed aan!

En jij heel veel succes morgen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty ma 10 sep 2012 - 21:54

@Twellie; Ik typte op mijn telefoon en op een of andere manier heeft hij er een :-( van gemaakt ik bedoel natuur lijk Laughing
Ik merk dat we weer naar elkaar zijn toegegroeid... Ik kwam mijn eigen reactie net tegen en kon me niet meer herinneren dat ik het heb geschreven haha, klopt wel hoor wat er staat.... #nachtdienstdoetraredingenmetje

Jammer dat je toch ongesteld bent geworden :-(

@Star; Jammmer!!

@boekenwurm; dat lijkt wel goed nieuws! Hopelijk zet het zo door.

@Shally; Succes in het ziekenhuis.
Soms heb je ook alles tegelijk he, nu het huis en je vader. Hopelijk blijft je vader zich goed voelen.

@all; hier is de ongesteldheid weer voorbij! Op naar de nieuwe ronde!
Vandaag lekker dagje vrij. Uitslaapdagje na de nachtdiensten! Ga vanmiddag bij vriendin op bezoek! Laughing
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  ShallY di 11 sep 2012 - 0:03

Tsjonge, had ik een heel verhaal getypt kon ik het niet plaatsen Sad

Maar hier ben ik dus, terug van de gyn, 5 buisjes bloed lichter en met clomid in huis.

Mijn vermoeden is helaas toch gebleken, hoewel het nog niet officieel is vastgesteld maar de gyn vermoed dus dat ik pco heb. Het was ook duidelijk te zien op de echo.
Maar nog even mijn bloeduitslag en het zaadonderzoek van mijn vriend afwachten.

Ik had dus al wel het vermoeden maar toch is het rauw op ons dak gevallen. Maar goed, even lekker gehuild en nu ben ik weer positief. Er zijn genoeg vrouwen met pco zwanger geraakt zijn dus dat gaat ons ook lukken. alleen is de vraag nog even hoelang dat gaat duren. (denk wel waarom ik, terwijl mijn 2ling zus zowat door de wind al zwanger is geraakt Cry )

En wat betreft de inwendige echo, zag er erg tegenop maar die is meegevallen. Nu denk ik 'ow was dat het'. Haha..

Nu heb ik voor volgende week vrijdag een telefonische afspraak met de gyn en als alle uitslagen goed zijn mag ik beginnen met clomid. Ik heb zoveel informatie gekregen maar klopt het dat als ik bijvoorbeeld volgende week vrijdag zal beginnen met clomid slikken, 5 dagen lang, ik dan een afspraak moet maken voor die vrijdag erop?
Ik zal het ook nog aan de gyn vragen volgende week aan de telefoon. Maar misschien weten jullie dit ook.

Ik denk trouwens dat ik het weekend of die maandag erop ga beginnen met clomid zodat ik die maandag erop, dat is mijn vrije dag, langs kan komen voor een echo. Ik probeer de echo's zoveel mogelijk op mijn vrije dagen te plannen maar weet nu al dat dat niet zal gaan lukken en dat ik ook ongetwijfeld een keer op een werkdag naar het ziekenhuis moet. Hopelijk valt dat te regelen met mijn werk, al weet ik nu al dat mijn bazin daar niet om sta te springen. Maar ja, ik doe dit ook niet voor mijn lol. Ik kan me hier dus op voorhand al erg druk om maken.

En dan heb ik nog een vraagje..mijn vriend moet dus zaadonderzoek laten doen maar er staat dus 'het is belangrijk dat het zaadmonster dat onderzocht gaat worden verkregen is na een onthoudingsperiode van 2-7 dagen'. Dus betekent dat, dat als hij vrijdag het potje in gaat leveren, hij vanaf woensdag geen zaadlozing meer mag hebben?
En dat er tussen de laatste zaadlozing en die vrijdag niet langer dan 7 dagen mag zitten?

Nou dat was dus even mijn verhaal. Ik ben wel 'blij' dat ik nu eindelijk weet waar ik aan toe ben.
Mijn vriend ziet allemaal beren op de weg maar die was ook wel flink geschrokken.

Laatst aangepast door ShallY op di 11 sep 2012 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Bericht  ShallY di 11 sep 2012 - 0:15

Twellie schreef:Ik let eigenlijk niet op andere symptomen omdat mijn eisprong op zichzelf al zo'n onaangenaam gevoel is dat het me niet kan ontgaan.

Normaal slik ik de Diane omdat ik anders acne krijg. Maar heb ik sinds kort 30% van de koolhydraten geschrapt in mijn dieet omdat ik onderzoek heb gelezen dat gaat over een samenhang tussen PCO en koolhydraten. Tot nu toe: een normale huid en een eisprong voor een kindje 2012 - Pagina 20 561177.

Edit: niet dat ik nu gelijk denk dat het dé oplossing is, maar voor nu ben ik er erg blij mee. Maar eens kijken hoe het de komende maanden verder gaat.

Mag ik vragen welk dieet jij volgt?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 di 11 sep 2012 - 0:29

Hej Shally,

Fijn dat het onderzoek mee is gevallen. Clomid begin je te slikken op dag 3 van je menstruatie. Dus je moet of wachten tot je ongesteld wordt of je krijgt opwekkers. Daardoor is het plannen van de echo's ook wat lastiger, omdat je natuurlijk nooit precies weet wanneer je ongesteld gaat worden, zeker niet met die opwekkers. Een echo krijg je op dag 9, 10 of 11 van je cyclus. Dus ik denk niet dat je volgende week vrijdag al meteen met clomid kan beginnen, tenzij je volgende week ook toevallig ongesteld zou worden. Heeft de gyn jou dat niet verteld?

Voor je vriend is het inderdaad het beste voor het inleveren van een potje hoe jij het zelf al begrepen had. Dus als hij vrijdag gaat inleveren, dan na woensdag geen zaadlozing meer maar ook niet langer geleden dan de vrijdag voordien.

Gewoon lekker uithuilen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb die momenten ook gehad en nog steeds. Ook al hebben veel vrouwen pco, het is gewoon hartstikke rot. Hopen dat de clomid heel snel gaat aanslaan!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje di 11 sep 2012 - 0:33

ShallY schreef:Tsjonge, had ik een heel verhaal getypt kon ik het niet plaatsen Sad

Maar hier ben ik dus, terug van de gyn, 5 buisjes bloed lichter en met clomid in huis.

Mijn vermoeden is helaas toch gebleken, hoewel het nog niet officieel is vastgesteld maar de gyn vermoed dus dat ik pco heb. Het was ook duidelijk te zien op de echo.
Maar nog even mijn bloeduitslag en het zaadonderzoek van mijn vriend afwachten.

Ik had dus al wel het vermoeden maar toch is het rauw op ons dak gevallen. Maar goed, even lekker gehuild en nu ben ik weer positief. Er zijn genoeg vrouwen met pco zwanger geraakt zijn dus dat gaat ons ook lukken. alleen is de vraag nog even hoelang dat gaat duren. (denk wel waarom ik, terwijl mijn 2ling zus zowat door de wind al zwanger is geraakt Cry )

En wat betreft de inwendige echo, zag er erg tegenop maar die is meegevallen. Nu denk ik 'ow was dat het'. Haha..

Nu heb ik voor volgende week vrijdag een telefonische afspraak met de gyn en als alle uitslagen goed zijn mag ik beginnen met clomid. Ik heb zoveel informatie gekregen maar klopt het dat als ik bijvoorbeeld volgende week vrijdag zal beginnen met clomid slikken, 5 dagen lang, ik dan een afspraak moet maken voor die vrijdag erop?
Ik zal het ook nog aan de gyn vragen volgende week aan de telefoon. Maar misschien weten jullie dit ook.

Ik denk trouwens dat ik het weekend of die maandag erop ga beginnen met clomid zodat ik die maandag erop, dat is mijn vrije dag, langs kan komen voor een echo. Ik probeer de echo's zoveel mogelijk op mijn vrije dagen te plannen maar weet nu al dat dat niet zal gaan lukken en dat ik ook ongetwijfeld een keer op een werkdag naar het ziekenhuis moet. Hopelijk valt dat te regelen met mijn werk, al weet ik nu al dat mijn bazin daar niet om sta te springen. Maar ja, ik doe dit ook niet voor mijn lol. Ik kan me hier dus op voorhand al erg druk om maken.

En dan heb ik nog een vraagje..mijn vriend moet dus zaadonderzoek laten doen maar er staat dus 'het is belangrijk dat het zaadmonster dat onderzocht gaat worden verkregen is na een onthoudingsperiode van 2-7 dagen'. Dus betekent dat, dat als hij vrijdag het potje in gaat leveren, hij vanaf woensdag geen zaadlozing meer mag hebben?
En dat er tussen de laatste zaadlozing en die vrijdag niet langer dan 7 dagen mag zitten?

Nou dat was dus even mijn verhaal. Ik ben wel 'blij' dat ik nu eindelijk weet waar ik aan toe ben.
Mijn vriend ziet allemaal beren op de weg maar die was ook wel flink geschrokken.

He bah wat een vervelend nieuws zeg! Hopelijk duurt het niet lang voordat je zwanger bent. Over de vraag over de onthoudingsperiode. Ze bedoelen inderdaad daarmee dat de laatste zaadlozing niet langer geleden mag zijn dan 7 dagen en niet korter geleden dan 2 dagen.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Filoria di 11 sep 2012 - 0:38

Mijn gyn zei ook dat ik op dag 3 van mijn menstruatie met Clomid zou moeten beginnen ja. Maar wat balen dat je waarschijnlijk pcos hebt Shally Sad
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  boekenwurm83 di 11 sep 2012 - 0:45

Oja en probeer je niet teveel druk te maken over je werkgever. Het is al vervelend genoeg dat je dit moet ondergaan zonder dat je bazin moeilijk gaat doen. Ik ga er toch vanuit dat ze wel begrip heeft voor je situatie. Gewoon aangeven dat je de verloren tijd eventueel wel wilt inhalen in je pauzes of na werktijd.

Ik heb het mijn werkgever vorige week ook verteld en tegen al mijn verwachtingen in reageerde hij heel begripvol. Normaal is hij niet zo'n makkelijk figuur namelijk. Afgelopen week ben ik al drie keer later op m'n werk gekomen ivm een echo maar hij maakt er geen probleem van en is juist heel geinteresseerd.

Als je vrouwelijke werknemers in dienst hebt is het gewoon te verwachten dat ze een keer zwanger raken of ermee bezig zijn, dus maak je niet al te druk daarover!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  ShallY di 11 sep 2012 - 0:46

boekenwurm83 schreef:Hej Shally,

Fijn dat het onderzoek mee is gevallen. Clomid begin je te slikken op dag 3 van je menstruatie. Dus je moet of wachten tot je ongesteld wordt of je krijgt opwekkers. Daardoor is het plannen van de echo's ook wat lastiger, omdat je natuurlijk nooit precies weet wanneer je ongesteld gaat worden, zeker niet met die opwekkers. Een echo krijg je op dag 9, 10 of 11 van je cyclus. Dus ik denk niet dat je volgende week vrijdag al meteen met clomid kan beginnen, tenzij je volgende week ook toevallig ongesteld zou worden. Heeft de gyn jou dat niet verteld?

Voor je vriend is het inderdaad het beste voor het inleveren van een potje hoe jij het zelf al begrepen had. Dus als hij vrijdag gaat inleveren, dan na woensdag geen zaadlozing meer maar ook niet langer geleden dan de vrijdag voordien.

Gewoon lekker uithuilen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb die momenten ook gehad en nog steeds. Ook al hebben veel vrouwen pco, het is gewoon hartstikke rot. Hopen dat de clomid heel snel gaat aanslaan!

Nou dat is dus het rare, hij heeft daar helemaal niks over gezegd. Ik word niet ongesteld uit mezelf maar heb ook niks gehad om het op te wekken.
Hij zei dat ik daar direct mee kon beginnen, met clomid slikken.

...heb net even naar het ziekenhuis gebeld. Ik heb volgende week vrijdag telefonische afspraak en dan vertelt de dokter wat hij van plan is en wat ik moet doen.
Maar snap dan niet zo goed waarom ik dan niet gelijk het recept het meegekregen van de medicijnen krijg om mijn menstruatie op te wekken. Maar goed, even afwachten dus.

Laatst aangepast door ShallY op di 11 sep 2012 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 di 11 sep 2012 - 0:55

ShallY schreef:
boekenwurm83 schreef:Hej Shally,

Nou dat is dus het rare, hij heeft daar helemaal niks over gezegd. Ik word niet ongesteld uit mezelf maar heb ook niks gehad om het op te wekken.
Hij zei dat ik daar direct mee kon beginnen, met clomid slikken.

Nou dat vind ik heel raar. Als ik jou was zou ik hem dat nog maar even goed navragen want iedereen waarvan ik heb gehoord dat de pco hebben moeten op dag 3 van de menstruatie beginnen met slikken. Misschien dat het in sommige gevallen ook anders is hoor, maar voor zover ik weet niet.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 1:48

ShallY, wat vervelend dat je ook PCO hebt. Ik moest ook altijd op dag 3 van mijn menstruatie met Clomid beginnen, dit werd altijd eerst opgewekt d.m.v. medicatie. Ik vind het ook wel raar dat je gynaecoloog daar helemaal niets over verteld heeft, even goed navragen nog. Bij ons in het ziekenhuis kreeg je altijd een echo tussen dag 10 en dag 12 en aan de hand daarvan keek mijn gynaecoloog wanneer ik weer terug moest komen voor een echo. Het is dus denk ik heel moeilijk om de echo's op je vrije dagen te plannen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  ShallY di 11 sep 2012 - 3:13

Snoes schreef:ShallY, wat vervelend dat je ook PCO hebt. Ik moest ook altijd op dag 3 van mijn menstruatie met Clomid beginnen, dit werd altijd eerst opgewekt d.m.v. medicatie. Ik vind het ook wel raar dat je gynaecoloog daar helemaal niets over verteld heeft, even goed navragen nog. Bij ons in het ziekenhuis kreeg je altijd een echo tussen dag 10 en dag 12 en aan de hand daarvan keek mijn gynaecoloog wanneer ik weer terug moest komen voor een echo. Het is dus denk ik heel moeilijk om de echo's op je vrije dagen te plannen.

Ik had dit nog onder een eerdere reactie van me geplaatst

...heb net even naar het ziekenhuis gebeld. Ik heb volgende week vrijdag telefonische afspraak en dan vertelt de dokter wat hij van plan is en wat ik moet doen.
Maar snap dan niet zo goed waarom ik dan niet gelijk het recept het meegekregen van de medicijnen krijg om mijn menstruatie op te wekken. Maar goed, even afwachten dus. En dat hij er zelfs niks over heeft gezegd. Eigenlijk wist ik dit wel hoor, menstruatie en daarna clomid maar ben het ook vergeten te vragen.

Ja het lijkt me ook vrij lastig om dat te gaan plannen...ik weet zowiezo niet wanneer ik begin, en wanneer dan die echo's zijn. Ze moeten er op het werk maar begrip voor hebben, doe het ook niet voor mijn lol.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 di 11 sep 2012 - 18:12

Shally wat ontzettend balen

Ik heb vanmorgen getest, kon niet meer wachten, maar was hartstikke negatief. (Maar eigenlijk ook veel te vroeg, zondag pas NOD).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  boekenwurm83 di 11 sep 2012 - 20:25

blondje jammer maar waarschijnlijk zegt het dus nog niets aangezien je wel erg vroeg getet hebtvoor een kindje 2012 - Pagina 20 561177 Dus zondag gewoon nog een keer testen!

ik heb net een echo gehad en ik heb dus al een eisprong gehad! Waarschijnlijk maandag al want ik had toen 's middags enorme steken in buik en rugpijn. Dat betekent wel dat het eitje nog niet erg groot is geweest, dit in tegenstelling tot wat de meeste vrouwen hebben die clomid slikken. Dus volgende week bloed prikken op progesteron en kijken of ik bij de 100 clomid blijf of toch naar de 150. Maar ik heb in ieder geval een eisprong gehad en dat ik had al nooit verwacht! Wel beetje jammer dat m'n vriend en ik er nu nog niet echt rekening mee hadden gehouden qua klussen, maar goed je weet nooit, 1 keer kan genoeg zijn:D
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Twellie di 11 sep 2012 - 20:28

Die onthoudingsperiode is inderdaad zoals je beschrijft. Ik eet zo min mogelijk koolhydraten, het is geen speciaal dieet omdat ik daarnaast ook vegetarier ben, dus ik kan geen Atkins of iets dergelijks doen. Zijn jullie trouwens een een-eiige of een twee-eiige tweeling, in het eerste geval zou het echt apart zijn dat jij het helaas hebt en je zus niet.

Het verschilt met de controles per ziekenhuis / land. In Belgie wordt sowieso vaak met Clomid begonnen zonder eerste een menstruatie op te wekken. Hier in de buurt zit een ziekenhuis waar ze geen controles doen als mensen Clomid gebruiken en ik ga ook wisselen van ziekenhuis, mocht ik het ooit weer moeten gebruiken. Dat zou zoveel tijd / praktische problemen (oppas) schelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Twellie di 11 sep 2012 - 20:29

Blondje: helaas, was dit poging 1?

Boekenwurm: fijn zeg!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 11 sep 2012 - 20:33

Boekenwurm, fijn van de eisprong!

Tuinstoel, nee, dit was ronde 5 ofzo.
En ik was ook nog eens zo dom om na een uur nog een keer te gaan kijken en toen stond er wel een heel erg mini streepje. En ik weet heus wel dat dit dan niks wil betekenen, want dat je na 5 minuten niet meer af mag lezen, maar toch gaat er dan weer vanalles door mijn hoofd!
Hoe onzinnig ook, morgen ga ik weer testen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  boekenwurm83 di 11 sep 2012 - 20:40

Als je twee dagen voor je eisprong sex hebt gehad, dan is dat toch goed of niet? Het zaad blijft toch wel enkele dagen bewaard/goed?
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Twellie di 11 sep 2012 - 21:54

Blondje: Dus toch nog spannend voor een kindje 2012 - Pagina 20 561177 . Ik heb dat zelf altijd, maar ik heb hier vaak genoeg op het forum gelezen dat andere mensen dat niet standaard hebben. Hoe snel was je de vorige keer zwanger?

Boekenwurm: Ja hoor, dat is goed.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 11 sep 2012 - 23:06

1][/tr]