voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
ik had mijn man zover vanmorgen te testen... negatief
nouja de kans is nog niet verkeken deze maand, want ongesteld ben ik ook nog niet. Ik heb deze maand amper mijn ei-sprong gemerkt dus misschien was die wel gewoon wat later... wie zal het zeggen. Afwachten dus maar weer.
Ik reageer vanavond weer want ben nu illigaal op mijn werk aan het forummen
nouja de kans is nog niet verkeken deze maand, want ongesteld ben ik ook nog niet. Ik heb deze maand amper mijn ei-sprong gemerkt dus misschien was die wel gewoon wat later... wie zal het zeggen. Afwachten dus maar weer.
Ik reageer vanavond weer want ben nu illigaal op mijn werk aan het forummen
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
@ poison, dank je wel. Ja leeftijd is voor ons zeker niet belangrijk (althans nu niet meer haha, in het begin had mijn vriend wel even een slik momentje hoor dat hij hoorde hoe oud ik was. Maar goed andersom had ik hem achter in de 20 geschat dus was ook wel even schrikken). We zijn gelukkig met elkaar en daar gaat het inderdaad om!
@ Maia balen dat je een negatieve test had!! Hopen dat het stiekem nog te vroeg was om te testen...
Ik ga zo aan het werk, iedereen een fijne dag!
@ Maia balen dat je een negatieve test had!! Hopen dat het stiekem nog te vroeg was om te testen...
Ik ga zo aan het werk, iedereen een fijne dag!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Filoria, ik vind het ook echt heel bewonderenswaardig hoor, hoe jij omgaat met de miskraam en de toekomst.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry dat ik even een tijdje niets van me heb laten horen.
Wat leuk allemaal nieuwe meiden!
Hier is het eindelijk wat rustiger. Mijn vriend is maandag ontslagen uit het ziekenhuis. Darminfectie is nu over alleen zit hij nog met een ontstoken slijmbeurs in zijn knie. Hij moet dus rust houden. Best jammer want we kunnen nu ook weinig ondernemen. Al met al is het dus een leuke vakantie geweest met een nare en intensieve afloop. Maar ik hou van hem dus dat heb je er voor over.
Zondag is mijn NOD maar ik heb niet het idee dat ik zwanger ben. Heb zelfs het idee dat de clomid niet is aangeslagen.
Wat leuk allemaal nieuwe meiden!
Hier is het eindelijk wat rustiger. Mijn vriend is maandag ontslagen uit het ziekenhuis. Darminfectie is nu over alleen zit hij nog met een ontstoken slijmbeurs in zijn knie. Hij moet dus rust houden. Best jammer want we kunnen nu ook weinig ondernemen. Al met al is het dus een leuke vakantie geweest met een nare en intensieve afloop. Maar ik hou van hem dus dat heb je er voor over.
Zondag is mijn NOD maar ik heb niet het idee dat ik zwanger ben. Heb zelfs het idee dat de clomid niet is aangeslagen.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Samantha, fijn dat je vriend in ieder geval uit het ziekenhuis is en het de goede kant op gaat met hem
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Fijn dat je man weer thuis is Samantha!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Hmm, ik bloed n beetje. Vorige keer was het ook zo, en toen bleek ik later zwanger. Hopelijk is het dat ik later positief test:-), dat het nu ook een innestelingsbloeding is.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Op welke dag van je cyclus zit je nu, Linnie?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Op welke dag van je cyclus zit je nu, Linnie?
+1.
SNoes hoe is het met jou?
Gast- Gast
Met mij gaat het redelijk goed, de zwangerschap gaat best wel snel. Heb buiten rugklachten eigenlijk helemaal nergens last van.Poison schreef:SNoes hoe is het met jou?
Hoe oud is jouw zoontje nu? Jullie hebben de vorige keer toch lang moeten wachten voordat je zwanger werd, of verwar ik je met iemand anders?
Snoes- Lady Post-a-lot
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | Miskraam |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
Lumen | 21/26 | Juli 2012 | 1e | |
Poison | 26/28 | Augustus 2012 | 2e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik zit vandaag op dag 18.
Linnie1985- Kletskop
@ Maia; Erg jammer, maar het kan idd nog. Ik blijf nog even duimen!
@ Linnie; Spannend!
@ Samantha; Fijn dat je vriend weer thuis is, maar jammer dat hij nog in de lappenmand zit. Hoop dat je gevoel van de clomid die niet aangeslagen is niet klopt.. Heb je dan de volgende keer wel controle echo's om te zien of het aanslaat?
@ Filoria; Ik ben ook helemaal niet handig met die tabel hoor, doe vaak aan knippen en plakken. Maar zolang ik nog niet meer zekerheid heb ben ik hier nog niet weg hoor, dus blijf het nog even met alle liefde doen
@ Linnie; Spannend!
@ Samantha; Fijn dat je vriend weer thuis is, maar jammer dat hij nog in de lappenmand zit. Hoop dat je gevoel van de clomid die niet aangeslagen is niet klopt.. Heb je dan de volgende keer wel controle echo's om te zien of het aanslaat?
@ Filoria; Ik ben ook helemaal niet handig met die tabel hoor, doe vaak aan knippen en plakken. Maar zolang ik nog niet meer zekerheid heb ben ik hier nog niet weg hoor, dus blijf het nog even met alle liefde doen
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Snoes schreef:Filoria, ik vind het ook echt heel bewonderenswaardig hoor, hoe jij omgaat met de miskraam en de toekomst.
Absoluut een dikke +1!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zal ook mijn gegevens even door geven voor in de tabel.
Ik 24, vriend 33. Gister gestopt met pil, dus gaan ervoor vanaf eind aug/begin sept. 1e kindje.
Ik 24, vriend 33. Gister gestopt met pil, dus gaan ervoor vanaf eind aug/begin sept. 1e kindje.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Snoes schreef:Met mij gaat het redelijk goed, de zwangerschap gaat best wel snel. Heb buiten rugklachten eigenlijk helemaal nergens last van.Poison schreef:SNoes hoe is het met jou?
Hoe oud is jouw zoontje nu? Jullie hebben de vorige keer toch lang moeten wachten voordat je zwanger werd, of verwar ik je met iemand anders?
Fijn dat het goed gaat! J.ason is nu 8 maanden. Ik was de vorige keer meteen zwanger, dus ik denk dat je iemand anders voor je hebt..
Gast- Gast
even snel reageren op iedereen hoor!
Filoria, ook ik vind het knap hoe je ermee omgaat. Positief blijven is natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan, maar jij staat er echt positief in, petje af!
annemie, ook voor jou spannend, je bent alweer een aantal maanden bezig zie ik. Je cyclus ziet er mooi regelmatig uit, hoever ben je nu in je cyclus?
Lumen, oeh jij mag ook bijna testen! Mijn gevoel houdt me eigenlijk constant voor de gek, dus daar luister ik niet meer naar haha. Wachten is inderdaad onwijs moeilijk, is niet voor mij weg gelegd
Poison, wist je al dat je geen spontane eisprong had voor je voor je eerste kindje ging? Ben benieuwd wanneer het weer raak is voor jullie! Ik was bij N ook in ronde 1 zwanger en bij J was ik zwanger na 1x gemenstrueert te hebben (na de borstvoedingsperiode) we gingen er toen nog niet officieel voor, maar was natuurlijk wel meer als welkom! Dus voor mij is het ook spannend, we zitten nu in ronde 3, zo lang heb ik nog niet eerder moeten wachten.
he nu komt net een collega binnen die op mijn scherm kan kijken vanaf haar plek dus ik ga afronden!
Verder nog steeds niet ongesteld, geen druppel bloed te bekennen! Morgen mijn NOD, erggggg spannend!
Filoria, ook ik vind het knap hoe je ermee omgaat. Positief blijven is natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan, maar jij staat er echt positief in, petje af!
annemie, ook voor jou spannend, je bent alweer een aantal maanden bezig zie ik. Je cyclus ziet er mooi regelmatig uit, hoever ben je nu in je cyclus?
Lumen, oeh jij mag ook bijna testen! Mijn gevoel houdt me eigenlijk constant voor de gek, dus daar luister ik niet meer naar haha. Wachten is inderdaad onwijs moeilijk, is niet voor mij weg gelegd
Poison, wist je al dat je geen spontane eisprong had voor je voor je eerste kindje ging? Ben benieuwd wanneer het weer raak is voor jullie! Ik was bij N ook in ronde 1 zwanger en bij J was ik zwanger na 1x gemenstrueert te hebben (na de borstvoedingsperiode) we gingen er toen nog niet officieel voor, maar was natuurlijk wel meer als welkom! Dus voor mij is het ook spannend, we zitten nu in ronde 3, zo lang heb ik nog niet eerder moeten wachten.
he nu komt net een collega binnen die op mijn scherm kan kijken vanaf haar plek dus ik ga afronden!
Verder nog steeds niet ongesteld, geen druppel bloed te bekennen! Morgen mijn NOD, erggggg spannend!
maiadebij- Kletskop
Ik lees op internet dat het best mn innesteling kan zijn, zo rond de 18e dag. Wel n beetje vervelende krampjes in mn buik en gisteren last van steekjes aan de linkerkant onderin mn buik.
Linnie1985- Kletskop
Spannend Linnie!!
Internet is ook mijn beste vriend zo tegen mijn NOD aan, ik google van alles om eigenlijk maar een antwoord te vinden die je natuurlijk nooit krijgt. Dan lees ik weer over allerlei klachten die ik herken enzo... hebben jullie dat ook?
Internet is ook mijn beste vriend zo tegen mijn NOD aan, ik google van alles om eigenlijk maar een antwoord te vinden die je natuurlijk nooit krijgt. Dan lees ik weer over allerlei klachten die ik herken enzo... hebben jullie dat ook?
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Spannend Linnie!!
Haha ja dat heb ik ook. Maar het is nu voor mij meer, wanneer ik kan gaan testen en hoeveel dagen voor je nod je innestelingsbloeding kan hebben. Maar ik ga pas testen als ik overtijd ben, dus moet nog minimaal 9 dagen wachten.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Hmm, ik bloed n beetje. Vorige keer was het ook zo, en toen bleek ik later zwanger. Hopelijk is het dat ik later positief test:-), dat het nu ook een innestelingsbloeding is.
Spannend! Ik ga duimen voor je!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
wat kruipen die dagen dan he? Ik heb ook een App op mijn iPhone waarop ik alles bij houdt. Wanneer ik intiem ben geweest, wanneer ik me moe/opgeblazen voel, hoofdpijn heb. Spottings etc. Wel handig want zo kan ik makkelijk vergelijken.
Nu had ik begin menstruatie op 27 juli staan maar had 26 juli al wat bloedverlies. Dus ik dacht ik verplaats mijn datum begin menstruatie naar de 26e, na die verandering blijkt mijn NOD gister al geweest te zijn! Dus als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen! Ik ben echt zo nerveus, denk er de hele dag aan!
Nu had ik begin menstruatie op 27 juli staan maar had 26 juli al wat bloedverlies. Dus ik dacht ik verplaats mijn datum begin menstruatie naar de 26e, na die verandering blijkt mijn NOD gister al geweest te zijn! Dus als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen! Ik ben echt zo nerveus, denk er de hele dag aan!
maiadebij- Kletskop
Maja: Spannend zeg! mijn duimen draaien voor je hoor!!
Hier zit ik morgen op 28 dagen maar omdat onze kans zo heeeeel klein is wacht ik gewoon af en ga ook niet testen. We doen ons best wel door om de dag te vrijen en kussen onder de bips enz.en de medicatie natuurlijk maar verder proberen we ons er niet al te veel mee bezig te houden.. Gelukkig ook redelijk druk met het werk dus dat schilt ook een stuk. Manlief is er voor mijn gevoel wel meer mee bezig.
Nog meer die bijna testen kunnen?
Hier zit ik morgen op 28 dagen maar omdat onze kans zo heeeeel klein is wacht ik gewoon af en ga ook niet testen. We doen ons best wel door om de dag te vrijen en kussen onder de bips enz.en de medicatie natuurlijk maar verder proberen we ons er niet al te veel mee bezig te houden.. Gelukkig ook redelijk druk met het werk dus dat schilt ook een stuk. Manlief is er voor mijn gevoel wel meer mee bezig.
Nog meer die bijna testen kunnen?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
en alle nieuwen welkom! ik zal me even snel voorstellen: ik ben vlinder, 24 man is 25. We zijn vanaf juli bezig voor een kindje maar mijn man heeft zeer laag mannelijk hormoon waardoor wij weinig tot geen kans hebben om zwanger te worden. zijn nu bezig met medicatie maar dat duurt 3 maanden voor het werkt..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012