voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik heb vandaag een test gedaan, negatief (4 dagen voor NOD).
Op naar ronde 2.
Op naar ronde 2.
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
om even positief te blijven.... misschien heb je te vroeg getest en test je over 4 dagen wel positief?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:om even positief te blijven.... misschien heb je te vroeg getest en test je over 4 dagen wel positief?
Dat zou kunnen.. maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ronde 1 zou wel héééél snel zijn!
Lumen- Fluisteraar
Dat dacht ik ook bij N! 16 maart gestopt met condooms gebruiken en 12 april positief getest. Ik testte ook eerst negatief op dinsdag en toen zaterdags positief. Dus wie weet!
Laatst aangepast door maiadebij op vr 24 aug 2012 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Dat dat ik ook bij N! 16 maart gestopt met condooms gebruiken en 12 april positief getest. Ik testte ook eerst negatief op dinsdag en toen zaterdags positief. Dus wie weet!
Haha, we kunnen toch niet meer doen dan afwachten. Misschien komt er nog een positieve test!
bedankt voor je support!
Lumen- Fluisteraar
I Know.... wachten is moeilijk. Maar uiteindelijk wordt ons geduld waarschijnlijk beloond!
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:I Know.... wachten is moeilijk. Maar uiteindelijk wordt ons geduld waarschijnlijk beloond!
ja, daar moeten we vanuit gaan!
Lumen- Fluisteraar
Hoi dames, hier ben ik ook weer een keer!
We hebben vakantie dus ben op het moment weinig achter de laptop te vinden. En voor de vakantie de hele situatie rondom mijn vader en druk op het werk.
Alle nieuwe dames, welkom!!
En spannend voor de dames die bijna mogen testen.
Ik heb verder nog steeds weinig te melden, dat zal dus pas na 11 september zijn als ik bij de gyn ben geweest. Maar lees verder wel mee.
Straks beginnen met de koffer inpakken want zondag vliegen we voor een weekje naar Kos!!
We hebben vakantie dus ben op het moment weinig achter de laptop te vinden. En voor de vakantie de hele situatie rondom mijn vader en druk op het werk.
Alle nieuwe dames, welkom!!
En spannend voor de dames die bijna mogen testen.
Ik heb verder nog steeds weinig te melden, dat zal dus pas na 11 september zijn als ik bij de gyn ben geweest. Maar lees verder wel mee.
Straks beginnen met de koffer inpakken want zondag vliegen we voor een weekje naar Kos!!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Wanneer mag jij testen Maia?
4 September is mijn nod maar ik gooi er de 2e een testje tegen aan!
4 September is mijn nod maar ik gooi er de 2e een testje tegen aan!
Gast- Gast
Welkom alle nieuwe meiden. Ik ben Sabje. Wij zijn voor ons tweede kindje bezig. Hebben al een zoontje van 2 ( raar om te typen zo op zijn verjaardag haha). Wij zijn nu 3 rondes bezig.
Wachtbankje : succes met het wachten.
All: hier nog steeds ongesteld. Ben er nu wel klaar mee. Vandaag is mijn kleine grote man alweer 2 jaar geworden. Zondag vieren we zijn verjaardag. Morgen nog wat boodschappen doen en 's avonds zijn verjaardagstaart maken. Erg spannend is pas de tweede keer.
Wachtbankje : succes met het wachten.
All: hier nog steeds ongesteld. Ben er nu wel klaar mee. Vandaag is mijn kleine grote man alweer 2 jaar geworden. Zondag vieren we zijn verjaardag. Morgen nog wat boodschappen doen en 's avonds zijn verjaardagstaart maken. Erg spannend is pas de tweede keer.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh ik vind het ook zooo moeilijk om te wachten met testen.
Gelukkig is mijn vriend zo standvastig, want ik had al 3 keer getest pff.
Maar ja ik voel me niet zwanger alleen heel moe en bij het zien van een babytje moest ik al huilen haha maar ja ik ben sowieso een stuk gevoeliger dan vroeger.
Gelukkig is mijn vriend zo standvastig, want ik had al 3 keer getest pff.
Maar ja ik voel me niet zwanger alleen heel moe en bij het zien van een babytje moest ik al huilen haha maar ja ik ben sowieso een stuk gevoeliger dan vroeger.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind het zo grappig om te lezen dat jullie voor de NOD dag testen.
Ik vind dat zelf echt ergens doodeng om te doen b
Om mijzelf voor een teleurstelling te behouden ofzo.
Sabje gefeliciteerd met je zoontje! En alvast heel veel plezier zondag!
Ik vind dat zelf echt ergens doodeng om te doen b
Om mijzelf voor een teleurstelling te behouden ofzo.
Sabje gefeliciteerd met je zoontje! En alvast heel veel plezier zondag!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Gefeliciteerd sabje met de kleine man
Pussycat- Ratel
@sabje, nog gefeliciteerd met je mannetje!
@pussycat, spannend!! hopelijk test je over een paar dagen positief!
@pussycat, spannend!! hopelijk test je over een paar dagen positief!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Aardbei schreef:slaatje schreef:Aardbei, hoe gaat het met jou meis?
Wat lief dat je het vraagt!
Het gaat goed hoor! Alleen af en toe even een baal/dip momentje. Helemaal nu de eerste ronde Clomid niet is aangeslagen en ik nog niet met de tweede kan beginnen vanwege onze vakantie. Soms lijkt het wel of je tijd hoort wegtikken dan... Maar ach, over het algemeen heb ik nog niets te klagen met wat de meeste hier mee moeten maken hoor!
Jij al bijna over de 'magische' 12 weken! Gaat snel zeg! Heb je last van kwaaltjes? Of valt het allemaal mee?
Wat vervelend dat de 1e ronde niet is aangeslagen. Wanneer mag je met de 2e ronde beginnen? En wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen? Lekker van genieten en wie weet wat dat dan weer met je doet mbt zwanger worden..(lees, misschien dat de ontspanning wat helpt) Ik ga in ieder geval vreselijk voor je duimen.
Hier gaat het goed. Ben maar drie keer misselijk geweest, waarvan 1 x overgegeven. Buiten vermoeidheid en nu wat last van banden pijn, heb ik bijna geen last van kwaaltjes. Zondag idd alweer de magische 12 weken grens. Woensdag mogen wij het hartje weer even horen en op 18 sept hebben wij de pretecho. Dan hopen we erachter te komen of wij een meid of een binkie mogen verwelkomen :-)
Sorry dat is pas zó laat reageer! Ik heb het afgelopen week heel erg druk gehad! Maar wat ik nu dus heb... Ik ben 'uit mezelf' ongesteld geworden! Op dag 16 heb ik mijn laatste echo gehad en toen moest ik stoppen. Ik zou tijdens mijn vakantie weer beginnen met mijn pillen om mijn menstruatie op te wekken, maar nu ben ik dus gisteren als ongesteld geworden. De clomid 50 heeft dus wel iets gedaan, maar niet genoeg. Ik moet morgen beginnen met de 100 en ik kan deze ronde dus alleen geen echo's krijgen. Op de dag dat ik terug ben (dag 21) moet ik gelijk bloed laten prikken. Super spannend, heb er ook gelijk meer vertrouwen in. We gaan komende donderdag voor 14 dagen naar de dominicaanse, dat wordt dus een leuke vakantie
Hoe is jouw echo geweest? En fijn dat je bijna geen klachten hebt!
Voor alle nieuwe mensen: welkom!
Voor de rest: sorry even voor mijn ego berichtje, maar ben even extatisch. Heb er nu eindelijk vertrouwen in!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Sabje, gefeliciteerd met je zoontje!! Jennah wordt 1-9 2 jaar ze schelen echt weinig dus!
PC oh wat spannend! Maar goed dat ons mannen er zijn anders werden we arm van al die testen haha!
Aardbei wat fijn dat je het vertrouwen in je lichaam weer terug hebt. En wat heerlijk naar de Dominicaanse republiek te gaan!
Razz ik mag over een uurtje testen!
Ik lig dus nu (5:47) klaar wakker te zijn. Ik ga testen als mijn man zo wakker wordt. Vandaag is mijn NOD en ik heb nog geen bloedverlies. Normaal heb ik al spottings en contactbloedingen een week voor ik ongesteld moet worden, nu niks! Mijn kinderen waren vannacht lekker bezig, J 3 x wakker en N in bed geplast. Normaal slaap ik zo verder maar nu niet, en als ik slaap droom ik dat ik ongesteld ben geworden.
PC oh wat spannend! Maar goed dat ons mannen er zijn anders werden we arm van al die testen haha!
Aardbei wat fijn dat je het vertrouwen in je lichaam weer terug hebt. En wat heerlijk naar de Dominicaanse republiek te gaan!
Razz ik mag over een uurtje testen!
Ik lig dus nu (5:47) klaar wakker te zijn. Ik ga testen als mijn man zo wakker wordt. Vandaag is mijn NOD en ik heb nog geen bloedverlies. Normaal heb ik al spottings en contactbloedingen een week voor ik ongesteld moet worden, nu niks! Mijn kinderen waren vannacht lekker bezig, J 3 x wakker en N in bed geplast. Normaal slaap ik zo verder maar nu niet, en als ik slaap droom ik dat ik ongesteld ben geworden.
maiadebij- Kletskop
@maiadebij, hopelijk kan je nog even slapen, succes met testen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Slapen zit er niet meer in vrees ik. Mijn blaas staat ook op knappen haha dus een beetje forummentot mijn man wakker wordt.
maiadebij- Kletskop
Spannend maia!
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Negatief....
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Negatief....
Balen!
Maar geen menstruatie is een goed teken. Ik testte deze keer negatief op m'n NOD en pas een dag daarna positief. Terwijl ik bij dochter 4 dagen voor NOD al een vette positieve test had.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wat balen maia maar zo te lezen bij linda kan alles Nog.
Pfff ik droom ook al de hele nacht over babys en positieve testen.
Pfff ik droom ook al de hele nacht over babys en positieve testen.
Pussycat- Ratel
Linda ja ik baal echt eigenlijk! Maar idd geen menstruatie geeft toch hoop.ik heb mijn eisprong overigens deze maand niet gemerkt, weet jij of je door het geven van bv de eisprong ook weer weg kan blijven? Ik geef verder niet meer voedingen als normaal hoor en sinds februari dit jaar is mijn cyclus regelmatig, maar je bedenkt wat tijdens al dat wachten.
maiadebij- Kletskop
PC dat zijn positievere dromen als mijn droom over ongesteld worden
maiadebij- Kletskop
Haha dat is waar maar jij bent Nog niet ongesteld en ik niet zwanger dus alles kan Nog
Pussycat- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012