voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Pussycat schreef:Wel lekker dat je al weet dat je een regelmatige cyclus hebt dan.
Weet je in ieder geval wat dat betreft al waar je aan toe bent haha.
ja, nu nog hopen dat ons dat ook helpt! Je weet het nooit natuurlijk.
Ik ga duimen dat het voor jullie deze ronde raak is!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Nee dat klopt je weet het nooit van te voren...
Dank je wel.
Dank je wel.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dank jullie wel allemaal!
Ik ben 26 en mijn vriend is 43. Hahah schrik niet Hij ziet er niet zo uit hoor.
Zoals ik al zei zijn we nu 3 maandjes bezig en ben ik afgelopen zondag helaas weer ongesteld geworden... Maar goed dat is nu alweer over dis we kunnen er weer tegen aan.
Wel een voordeel dat sinds ik gestopt ben met de pil, ik dan maar 4 dagen ingesteld ben. Met de pil duurde het zeker een week!
Hoelang zijn jullie allemaal al bezig?
Ik ben 26 en mijn vriend is 43. Hahah schrik niet Hij ziet er niet zo uit hoor.
Zoals ik al zei zijn we nu 3 maandjes bezig en ben ik afgelopen zondag helaas weer ongesteld geworden... Maar goed dat is nu alweer over dis we kunnen er weer tegen aan.
Wel een voordeel dat sinds ik gestopt ben met de pil, ik dan maar 4 dagen ingesteld ben. Met de pil duurde het zeker een week!
Hoelang zijn jullie allemaal al bezig?
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Hahaha typ vanaf mijn iPhone. Zie dat ik niet goed naar de auto correct heb gekeken.
lobster- Fluisteraar
Welkom allemaal!! Ik ben maia we hebben 2 kinderen van bij 2 en 3,5 jaar en gaan nu voor een derde, we zitten nu in ronde 3. Zaterdag is m'n NOD dus spannend weer! De test liggen al klaar in de lade, zo mijn man ff vragen wanneer hij wilt testen. Als het aan mij ligt morgen al! Maar zal zaterdag worden denk ik, mijn man kennende. ;-).
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
@ Pussycat; Hele dikke
@ Filoria; Wat goed dat je een eisprong hebt gehad Mijn duimen draaien!
@ Maia; Spannend!!!!
@ Lipton&Lumen; Als ik jullie gegevens mag zet ik ze in de tabel!
@ Filoria; Wat goed dat je een eisprong hebt gehad Mijn duimen draaien!
@ Maia; Spannend!!!!
@ Lipton&Lumen; Als ik jullie gegevens mag zet ik ze in de tabel!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend maia! Hier dus toch nog zeker 28 dagen wachten.
Maar bij alle keren voelde ik gewoon aan alles dat ik gewoon ongesteld ging worden, dus hoefde ook niet te testen! In de 2e maand had ik opeens een cyclus van 30 dagen en toen begon het wel te kriebelen en gabje uiteraard van alles voelen. Net toen ik wilde gaan testen werd ik ongesteld. Dat was flink balen.
Hebben jullie dat ook? Een echte baal dag als je dan weer ongesteld bent geworden?
Ik wel. Gelukkig is mijn vriend dan extra lief voor mij!
Voor ons is het trouwens het 1e kindje.
Mijn vriend heeft wel al kinderen, maar door hele trieste gebeurtenissen vanaf zijn ex mag hij die niet zien. Dat is wel heel lastig en verdrietig.
Maar bij alle keren voelde ik gewoon aan alles dat ik gewoon ongesteld ging worden, dus hoefde ook niet te testen! In de 2e maand had ik opeens een cyclus van 30 dagen en toen begon het wel te kriebelen en gabje uiteraard van alles voelen. Net toen ik wilde gaan testen werd ik ongesteld. Dat was flink balen.
Hebben jullie dat ook? Een echte baal dag als je dan weer ongesteld bent geworden?
Ik wel. Gelukkig is mijn vriend dan extra lief voor mij!
Voor ons is het trouwens het 1e kindje.
Mijn vriend heeft wel al kinderen, maar door hele trieste gebeurtenissen vanaf zijn ex mag hij die niet zien. Dat is wel heel lastig en verdrietig.
lobster- Fluisteraar
@ weegschaal. Wij zijn dus 26 en 43. We zijn begonnen in juni. En voor ons wordt het de 1e!
lobster- Fluisteraar
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | miskraam |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | miskraam |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Allemaal!
Ik kom mij hier ook melden.
Vanochtend heb ik mijn allerlaatste pil ingenomen! Dus vanaf nu gaan we voor ons 1e kindje! Nu ik dit zo typ krijg ik gewoon vlinders in mijn buik, heb het nog nooit zo definitief ergens opgeschreven/getypt of gezegd.
Ik kom mij hier ook melden.
Vanochtend heb ik mijn allerlaatste pil ingenomen! Dus vanaf nu gaan we voor ons 1e kindje! Nu ik dit zo typ krijg ik gewoon vlinders in mijn buik, heb het nog nooit zo definitief ergens opgeschreven/getypt of gezegd.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Weegschaal, wat lief dat je die tabel blijft bijhouden. Ik zou het van je overnemen als ik het voor elkaar krijg, maar omdat ik geen Word heb lukt het geloof ik niet
@alle nieuwe meiden: welkom! Gezellig dat het hier weer wat drukker wordt. En spannend voor jullie!
@alle nieuwe meiden: welkom! Gezellig dat het hier weer wat drukker wordt. En spannend voor jullie!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Check de tabel maar eens, dan zie je dat je niet de enige bent met een oudere vriend. En dat je niet eens het grootste leeftijdsverschil hebt! Valt weer mee he?Lipton schreef:Ik ben 26 en mijn vriend is 43. Hahah schrik niet
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Check de tabel maar eens, dan zie je dat je niet de enige bent met een oudere vriend. En dat je niet eens het grootste leeftijdsverschil hebt! Valt weer mee he?Lipton schreef:Ik ben 26 en mijn vriend is 43. Hahah schrik niet
Ik zag het al ja haha! Heb ik een keer niet het grootste leeftijdsverschil!
lobster- Fluisteraar
Hallo alle nieuwe meiden!!
Ik ben hier meer van het meelezen en af en toe reageer ik, aangezien ik bijna altijd met mijn telefoon op het forum zit, plus dat ik er ook niet teveel mee bezig wil zijn, al lukt dat niet echt
In ieder geval allemaal veel succes met zwanger worden!
@Maia, spannend zeg, hopelijk is het raak!
Ik ben hier meer van het meelezen en af en toe reageer ik, aangezien ik bijna altijd met mijn telefoon op het forum zit, plus dat ik er ook niet teveel mee bezig wil zijn, al lukt dat niet echt
In ieder geval allemaal veel succes met zwanger worden!
@Maia, spannend zeg, hopelijk is het raak!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Op je telefoon typt niet zo lekker he? Herkenbaar hoor. Maar hoe is het verder met je Annemie?
Filoria- Ratel
Ik forum ook mobiel! Schiet niet echt op hè?
Nou mijn man wilt zaterdag 'pas' testen dus ik moet het echt ff naast me neerleggen, lastig!
Nou mijn man wilt zaterdag 'pas' testen dus ik moet het echt ff naast me neerleggen, lastig!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
@Filoria, ja met de telefoon is idd irritant typen, en ik heb touchscreen en dat vind ik al helemaal irritant, volgende keer neem ik wel weer een telefoon met toetsen, maar dan moet ik nog een jaar wachten ivm mijn abonnement.. hihi.
Gelukkig gaat alles weer goed hier, mijn vriend krijgt per 1 sept een vast contract en ik werk nu als thuishulp, (als oproepkracht dus niet zo heel veel uren)..... heel wat anders als op kantoor, wat ik normaal deed, maar er is verder niks anders te krijgen hier... dus ben blij dat ik weer werk heb en het bevalt op zich ook wel goed, wel heel erg wennen, maar bij de meeste mensen is het wel leuk... En toen ik nog op kantoor werkte was ik elke dag om 21.00 al doodmoe en hele vermoeide ogen van achter de computer zitten en nu ben ik om 23.00 meestal nog niet moe.. dus dat is wel erg fijn. Nu nog een keer zwanger worden en dan is het plaatje compleet Hoe is het met jou Filoria? Ik las dat jouw gevoel zegt dat je weer zwanger bent? Spannend hoor!
Gelukkig gaat alles weer goed hier, mijn vriend krijgt per 1 sept een vast contract en ik werk nu als thuishulp, (als oproepkracht dus niet zo heel veel uren)..... heel wat anders als op kantoor, wat ik normaal deed, maar er is verder niks anders te krijgen hier... dus ben blij dat ik weer werk heb en het bevalt op zich ook wel goed, wel heel erg wennen, maar bij de meeste mensen is het wel leuk... En toen ik nog op kantoor werkte was ik elke dag om 21.00 al doodmoe en hele vermoeide ogen van achter de computer zitten en nu ben ik om 23.00 meestal nog niet moe.. dus dat is wel erg fijn. Nu nog een keer zwanger worden en dan is het plaatje compleet Hoe is het met jou Filoria? Ik las dat jouw gevoel zegt dat je weer zwanger bent? Spannend hoor!
Annemie- Ratel
Mooi dat je redelijk tevreden bent over je baan Heb je een tijdje thuis gezeten dan? Dat lijkt me ook niks inderdaad. En dat complete plaatje gun ik je meid! Sinds wanneer zijn jullie bezig?
Met mij gaat het erg goed. De miskraam houdt me nu amper bezig. Ik kijk ook niet echt vooruit eigenlijk. Ik leef een beetje van dag tot dag en dat bevalt me wel Vooral van Tomas geniet ik zo... wat is die peutertijd toch leuk
Hoe is het met jouw zoon Annemie?
Met mij gaat het erg goed. De miskraam houdt me nu amper bezig. Ik kijk ook niet echt vooruit eigenlijk. Ik leef een beetje van dag tot dag en dat bevalt me wel Vooral van Tomas geniet ik zo... wat is die peutertijd toch leuk
Hoe is het met jouw zoon Annemie?
Filoria- Ratel
Vind het echt knap dat je dat kunt Filoria! Zo wil ik eigenlijk ook wat meer zijn: niet gelijk ontevreden worden als dingen niet gelijk gaan zoals ik dat wil. Dus: hoe doe je dat ?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Kei-kei-kei- en keihard huilen op het moment supreme. En dan daarna alles eruit gehuild hebben blijkbaar?Tuinstoel schreef:Vind het echt knap dat je dat kunt Filoria! Zo wil ik eigenlijk ook wat meer zijn: niet gelijk ontevreden worden als dingen niet gelijk gaan zoals ik dat wil. Dus: hoe doe je dat ?
Het is maar goed dat we geen buren hebben (woon boven een winkel), want je had me echt niet willen horen toen. Ik heb gekrijst als een speenvarken
Filoria- Ratel
Fijn dat je miskraam je niet zo bezig houdt..het lijkt me wel moeilijk om zoiets mee te maken. Ik heb trouwens 3 maanden thuis gezeten..had het helemaal gehad..dus ben echt blij dat ik weer bezig ben. Ja, de peutertijd is idd erg leuk,maar soms ook wel vermoeiend, mijn zoontje kan zo drammen, maar ook heel lief zijn. Het gaat verder heel goed met hem. Wij zijn sinds februari bezig, bij de eerste was ik na 4 maanden zwanger, dus ben benieuwd hoelang het nu gaat duren...
Annemie- Ratel
'Ik ben twee en ik zeg nee', dat idee?
Hoop voor je dat je gauw weer zwanger bent!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:'Ik ben twee en ik zeg nee', dat idee?
Ja, dat ja..haha..
Dankjewel, hoop het voor jou ook!!
Annemie- Ratel
de gegevens voor in de tabel:
Lumen, ik ben 21, vriend 26, 31 juli was de eerste dag van de laatste menstruatie. dus officieel in juli begonnen voor ons eerste kindje.
Maia: bedankt! En lastig is dat wachten he! Ik wil ook al testen. Nog even volhouden, voor je het weet is het zaterdag!
Lipton, spannend dat jullie ook voor een kindje gaan!
Sazzle, welkom!
FIloria, spannend! Ik ben benieuwd of je weer zwanger bent.
Over 5 dagen mag ik testen! Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben, maar het is natuurlijk ook pas ronde 1.
Lumen, ik ben 21, vriend 26, 31 juli was de eerste dag van de laatste menstruatie. dus officieel in juli begonnen voor ons eerste kindje.
Maia: bedankt! En lastig is dat wachten he! Ik wil ook al testen. Nog even volhouden, voor je het weet is het zaterdag!
Lipton, spannend dat jullie ook voor een kindje gaan!
Sazzle, welkom!
FIloria, spannend! Ik ben benieuwd of je weer zwanger bent.
Over 5 dagen mag ik testen! Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben, maar het is natuurlijk ook pas ronde 1.
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Hier ben ik ook ecen. Ga straks uitgebreid op iedereen reageren. We hebben al een zoontje; J.ason. Hij is nu bijna 8 maanden. Was bij hem meteen zwanger. 3 augustus was eerste dag laatste menstruatie. Zitten nu dus in ronde 1. Ik ben 26 en man 28.
Edit:
Maia: spannend zeg dat je zaterdag kan testen! Jammer dat je man wil dat je wacht Ik duim voor ja.
Filoria, je gevoel zegt dus dat je zwanger bent. Ik hoop het echt voor je. Knap dat je niet zo erg met de miskraam bezig bent!
Lipton: Welkom Ik vind op onze leeftijd leeftijdsverschil zo relatief. als het goed voelt en jullie van elkaar houden wat maakt het dan uit?
Annemie: Is toch spannend he, wanneer het nu raak zal zijn?
Lumen: spannend zo'n eerste ronde. ben je al lang gestopt met anticonceptie?
Sazzle en Birgit: welkom.
Nog even wat bijzonderheden over mezelf: Ik ben dus 26 jaar, getrouwd. Wonen in het zuiden van het land. Ik heb een prolactinoom (goedaardige tumor in hypofyse). Dit zorg ervoor dat mijn lichaam teveel prolactine aanmaakt, waardoor ik geen spontane eisprong heb (en dus onvruchtbaar ben). Hier slik ik medicatie voor, die ervoor zorgt dat de tumor slinkt en ik dus weer een eisprong heb. Voordeel van de medicatie is dat deze vruchtbaarheidsverhogend zijn. Nadeel is dis dat ik die medicatie moet slikken. Ach ja, ieder krijgt zijn deel denk ik maar. Ik was van J.ason de eerste ronde zwanger, ik denk mede door de medicatie. Duimen dat het nu weer snel raak mag zijn.
Edit:
Maia: spannend zeg dat je zaterdag kan testen! Jammer dat je man wil dat je wacht Ik duim voor ja.
Filoria, je gevoel zegt dus dat je zwanger bent. Ik hoop het echt voor je. Knap dat je niet zo erg met de miskraam bezig bent!
Lipton: Welkom Ik vind op onze leeftijd leeftijdsverschil zo relatief. als het goed voelt en jullie van elkaar houden wat maakt het dan uit?
Annemie: Is toch spannend he, wanneer het nu raak zal zijn?
Lumen: spannend zo'n eerste ronde. ben je al lang gestopt met anticonceptie?
Sazzle en Birgit: welkom.
Nog even wat bijzonderheden over mezelf: Ik ben dus 26 jaar, getrouwd. Wonen in het zuiden van het land. Ik heb een prolactinoom (goedaardige tumor in hypofyse). Dit zorg ervoor dat mijn lichaam teveel prolactine aanmaakt, waardoor ik geen spontane eisprong heb (en dus onvruchtbaar ben). Hier slik ik medicatie voor, die ervoor zorgt dat de tumor slinkt en ik dus weer een eisprong heb. Voordeel van de medicatie is dat deze vruchtbaarheidsverhogend zijn. Nadeel is dis dat ik die medicatie moet slikken. Ach ja, ieder krijgt zijn deel denk ik maar. Ik was van J.ason de eerste ronde zwanger, ik denk mede door de medicatie. Duimen dat het nu weer snel raak mag zijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012