voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik weet het gewoon echt niet! Bij S. was ik voor mijn nod heel erg moe en nu ben ik dat ook maar nog met 5 andere dingen meer. Mijn lichaam zegt ja maar mijn hoofd die weet het gewoon niet. Heel vreemd. Volgens mij houd ie mij gewoon voor het lapje
Ach over een paar dagen weet ik het
Ach over een paar dagen weet ik het
Gast- Gast
Ik ga zondag of maandag testen! Jij?Razz_ schreef:Nog meer meiden die een dezer dagen mogen testen?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik denk ook wel zondag. Tenminste ik probeer het vol te houden tot zondag
Gast- Gast
Ik voel me niet zwanger maar ook niet alsof ik ongesteld moet worden. Hoop niet dat het nog weken gaat duren
Jij weet het ook niet he? Spannend hoor.
Jij weet het ook niet he? Spannend hoor.
Filoria- Ratel
Lieve meiden, bedankt voor jullie knuffels en lieve woorden! We hebben vandaag contact gehad met mijn vriend zijn huisarts, en ik ben per direct daar naartoe over gestapt. Volgende week gaan we een afspraak maken, voor de ontstekingen in mijn oogleden, en voor mijn cyclus/onze kinderwens. Ben heel benieuwd (en een beetje zenuwachtig)
De kitten is inderdaad erg schattig, maar schijnt bedriegt het is best een pittige dame. Bailey (onze kater) weet nog niet zo goed wat hij er nou van moet denken. Elke keer als ze naar hem blaast, schrikt hij zich een ongeluk. Hopelijk wennen ze snel aan elkaar, kan niet wachten!
Filoria, Razz en Poison, voor jullie is het wel spannend nu dus! Ga heel hard voor jullie duimen. Als ik dit weekend, of de daaropvolgende week niet ongesteld wordt, gooi ik er denk ik volgend weekend ook maar een testje tegen aan. Heb namelijk het vermoeden dat ik het lowlandsweekend mijn eisprong heb gehad! Al zou het wel een wonder zijn, met die 5 keer van deze maand.
Sleeping Beauty, heb je een lekkere vakantie gehad? Ook alweer aan het werk deze week, of heb je nog lekker een paar daagjes vrij?
Hier nu al weer op de helft van mijn werkweek, en das maar goed ook, want ik ben al een paar dagen echt niet te genieten! En dan duren dagen best lang, zeker omdat de kids op mijn werk ook al niet hun beste week hebben!
Slaap lekker allemaal!
De kitten is inderdaad erg schattig, maar schijnt bedriegt het is best een pittige dame. Bailey (onze kater) weet nog niet zo goed wat hij er nou van moet denken. Elke keer als ze naar hem blaast, schrikt hij zich een ongeluk. Hopelijk wennen ze snel aan elkaar, kan niet wachten!
Filoria, Razz en Poison, voor jullie is het wel spannend nu dus! Ga heel hard voor jullie duimen. Als ik dit weekend, of de daaropvolgende week niet ongesteld wordt, gooi ik er denk ik volgend weekend ook maar een testje tegen aan. Heb namelijk het vermoeden dat ik het lowlandsweekend mijn eisprong heb gehad! Al zou het wel een wonder zijn, met die 5 keer van deze maand.
Sleeping Beauty, heb je een lekkere vakantie gehad? Ook alweer aan het werk deze week, of heb je nog lekker een paar daagjes vrij?
Hier nu al weer op de helft van mijn werkweek, en das maar goed ook, want ik ben al een paar dagen echt niet te genieten! En dan duren dagen best lang, zeker omdat de kids op mijn werk ook al niet hun beste week hebben!
Slaap lekker allemaal!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Ik doe ook even mee in dit topic: ik heb sinds een paar dagen ineens eisprongpijn rechts. Ik denk dus dat ik een eisprong krijg / heb gehad, dat gebeurt niet zo vaak, bijna nooit eigenlijk. Eigenlijk zou het een beetje vroeg zijn voor een derde, maar ja, aan de andere kant zou ik anders over een jaar / anderhalf jaar weer de hele medische molen in moeten en dat is ook niet zo aanlokkelijk.
Dus, we zijn er maar voor gegaan. Andere keren duurde het lang voordat ik zwanger was, de kansen zijn denk ik wel minimaal, maar who knows!
Dus, we zijn er maar voor gegaan. Andere keren duurde het lang voordat ik zwanger was, de kansen zijn denk ik wel minimaal, maar who knows!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Filoria en Razz, spannend hoor, ik ga heel erg voor jullie duimen!
Tuinstoel, wat leuk!
Tuinstoel, wat leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oh pff ik voel aan de ene kant echt zooo veel maar aan de andere kant ook niks haha. Ik mag vandaag aan het lijstje toevoegen dat ik last heb van m'n bekken ( heb ik bij S. heel erg gehad) en s'ochtends wakker word met enorme honger!
Zucht ik weet het niet hoor..
Tuinstoel gaan jullie nu voor kindje nummer 2 of 3? ( ben even kwijt hoeveel kindjes je al hebt sorry)
Zucht ik weet het niet hoor..
Tuinstoel gaan jullie nu voor kindje nummer 2 of 3? ( ben even kwijt hoeveel kindjes je al hebt sorry)
Laatst aangepast door Razz_ op di 28 aug 2012 - 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hoop het zo voor je, Razz! Zijn we toch nog samen zwanger!
Snoes- Lady Post-a-lot
Hey meiden!
Hier ook weer even terug van radiostilte.
We zijn de afgelopen anderhalve week geen avond thuis geweest, onder het mom van 'voor de vakantie moeten we écht nog even afspreken hoor'. Nou, nu zijn we dus zéker wel toe aan vakantie Morgenochtend gaan we.
Ik heb niet alles teruggelezen hoor...
Stitch: Wel fijn dat je nu een nieuwe huisarts hebt waar je je hopelijk wat prettiger bij voelt!
Pussycat: GEFELICITEERD! Wat fijn voor je meid!!! Je lange wachten eindelijk beloond!
Lumen: Jij ook gefeliciteerd!
Razz en Filoria: Ik ga duimen voor een positieve test voor jullie.
Ik heb vandaag mijn laatste dosis Clomid 100 geslikt en morgen gaan we op vakantie. Ik moet gelijk als we terugkomen bloed laten prikken, omdat ze me deze ronde dus niet in de gaten kunnen houden met echo's. Nou, dit wordt in ieder geval een heel gezellige vakantie
Hier ook weer even terug van radiostilte.
We zijn de afgelopen anderhalve week geen avond thuis geweest, onder het mom van 'voor de vakantie moeten we écht nog even afspreken hoor'. Nou, nu zijn we dus zéker wel toe aan vakantie Morgenochtend gaan we.
Ik heb niet alles teruggelezen hoor...
Stitch: Wel fijn dat je nu een nieuwe huisarts hebt waar je je hopelijk wat prettiger bij voelt!
Pussycat: GEFELICITEERD! Wat fijn voor je meid!!! Je lange wachten eindelijk beloond!
Lumen: Jij ook gefeliciteerd!
Razz en Filoria: Ik ga duimen voor een positieve test voor jullie.
Ik heb vandaag mijn laatste dosis Clomid 100 geslikt en morgen gaan we op vakantie. Ik moet gelijk als we terugkomen bloed laten prikken, omdat ze me deze ronde dus niet in de gaten kunnen houden met echo's. Nou, dit wordt in ieder geval een heel gezellige vakantie
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Spannend Aardbei. Had de Clomid 50 niets gedaan omdat je nu de 100 moet nemen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Het had wel iets gedaan, maar niet genoeg. Op dag 16 had ik mijn laatste echo en was het nog niet voldoende gegroeid. Ik kreeg toen ook een nieuw recept om mijn menstruatie op te wekken. Hiermee wilde ik wachten tot na de vakantie zodat ze het weer met echo's in de gaten konden houden, alleen werd ik dus vorige week ineens ongesteld.
De gyn zei dat dat niet betekende dat het had gewerkt, maar dat het wel 'iets' had gedaan.
Ik moet ook zeggen dat toen ik begon met de eerste kuur ik er totaal geen vertrouwen in had. En nu zit ik vol van vertrouwen, dus hoop dat mijn gevoel goed is
De gyn zei dat dat niet betekende dat het had gewerkt, maar dat het wel 'iets' had gedaan.
Ik moet ook zeggen dat toen ik begon met de eerste kuur ik er totaal geen vertrouwen in had. En nu zit ik vol van vertrouwen, dus hoop dat mijn gevoel goed is
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Snoes schreef:Ik hoop het zo voor je, Razz! Zijn we toch nog samen zwanger!
+hele grote 1!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Maia; Jammer!
@ Razz_ en Filoria; Spannend, ik duim!!
@ Aardbei; Wordt zeker een leuke vakantie Spannend of deze dosering gaat aanslaan. Een fijne vakantie!
@ Stitch; Een hele dikke voor jou! Fijn dat je een andere huisarts hebt, hopelijk kan deze je beter helpen. En wat een lief kitten hebben jullie! Met mij gaat het goed hoor, heb 12 sept een echo. Tot die tijd durf ik er niks van te zeggen.
@ Razz_ en Filoria; Spannend, ik duim!!
@ Aardbei; Wordt zeker een leuke vakantie Spannend of deze dosering gaat aanslaan. Een fijne vakantie!
@ Stitch; Een hele dikke voor jou! Fijn dat je een andere huisarts hebt, hopelijk kan deze je beter helpen. En wat een lief kitten hebben jullie! Met mij gaat het goed hoor, heb 12 sept een echo. Tot die tijd durf ik er niks van te zeggen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | Zwanger! |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | Miskraam |
Stitch | 24/30 | November 2011 | 1e | |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
Star007 | 24/26 | Juli 2012 | 2e | |
Poison | 26/28 | Augustus 2012 | 2e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Sazzle | 24/33 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Razz: Ik heb al twee dochters. We gaan er verder nog niet echt voor hoor, het is gewoon toevallig dat ik nu een keer een eisprong heb. Als het nu niet wat wordt, pas weer bij een volgende eisprong zonder zielkenhuisbehandeling en anders pas over minstens een jaar weer met behandeling.
Twellie- Ratel
Zou leuk zijn Tuinstoel!
Filoria- Ratel
Aardbei, wel fijn dat je nu zoveel meer vertrouwen hebt, hopelijk slaat het nu wel aan.
Snoes- Lady Post-a-lot
Zo even een ego post.
Ben heel druk op het werk dus weinig tijd om te reageren.
Maar ben 2 weken geleden ingesteld geweest en heb nu elke keer weer het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Die zelfde druk voel ik zeg maar.
Ook veel steken in mijn borsten.
Hebben jullie daar ook wel eens last van? Want mijn nod is dus pas over 2 weken ongeveer.
Ben heel druk op het werk dus weinig tijd om te reageren.
Maar ben 2 weken geleden ingesteld geweest en heb nu elke keer weer het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Die zelfde druk voel ik zeg maar.
Ook veel steken in mijn borsten.
Hebben jullie daar ook wel eens last van? Want mijn nod is dus pas over 2 weken ongeveer.
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Lipton als je 2 weken geleden ongesteld bent geweest dan kan dit je eisprong zijn!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat Pussycat zegt Lipton! Sinds ik bezig ben met zwanger worden en meer gefocust ben op dat soort klachtjes herken ik mijn eisprong ook. Een van de meest opvallende dingen is - beetje smerig sorry - dat ik dan 1 of 2 dagen hele kleverige doorzichtige afscheiding heb. Je kunt er dan echt draden van trekken zeg maar. Maar heb dan inderdaad ook zere borsten en voel me hormonaler dan anders.
Aardbei: hele fijne vakantie alvast!
Aardbei: hele fijne vakantie alvast!
Filoria- Ratel
Goedenavond
Hier een dipje... De clomid heeft niet aangeslagen. Nou is dat nog niet zo erg, het was een lage dosis. Maar vandaag belde ik de gyneacoloog en ik word volgende week donderdag pas terug gebeld over hoe nu verder. Jammer dat ik dan zo lang moet wachten tot ik weet hoe nu verder.
Ondertussen lees ik wel nog mee en ik zal van de week wat meer proberen reageren op iedereen.
Hier een dipje... De clomid heeft niet aangeslagen. Nou is dat nog niet zo erg, het was een lage dosis. Maar vandaag belde ik de gyneacoloog en ik word volgende week donderdag pas terug gebeld over hoe nu verder. Jammer dat ik dan zo lang moet wachten tot ik weet hoe nu verder.
Ondertussen lees ik wel nog mee en ik zal van de week wat meer proberen reageren op iedereen.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Balen Samantha, 50mg is ook wel een heel lage dosis. Ik geloof dat 100mg de dosis is die bij de meeste vrouwen wel een eisprong veroorzaakt.
Waarschijnlijk krijg je een kuur om je menstruatie op te wekken en dan een nieuwe start met Clomid.
Waarschijnlijk krijg je een kuur om je menstruatie op te wekken en dan een nieuwe start met Clomid.
Twellie- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012