voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
'Gefeliciteerd Pussycat
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pussycat, wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd, voorzichtig dan!
maia, ik kan me voorstellen dat als je bij N. en J. zo snel zwanger bent geraakt, dat alles nu extra lang duurt. Wij zijn ook heel snel zwanger geraakt van L. en ik ben als de dood dat ik ooit bij een evt. 2de hele verkeerde verwachtingen ga hebben.
maia, ik kan me voorstellen dat als je bij N. en J. zo snel zwanger bent geraakt, dat alles nu extra lang duurt. Wij zijn ook heel snel zwanger geraakt van L. en ik ben als de dood dat ik ooit bij een evt. 2de hele verkeerde verwachtingen ga hebben.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
dat herken ik wel parel, daar ben ik ook bang voor! en we (man en ik) zijn nu beide de 30 gepasseerd, dus ja je vruchtbaarheid wordt alweer minder natuurlijk....
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Waaaah PC, ik vind hem ook positief hoor! Je zit natuurlijk nog voor je nod, dus logisch dat hij licht is.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
@ Pussycat, jaaaaaa, zo was de eerste test bij mij ook. Superrrrrrrrrr
@ Maia, balen, hopelijk was je te vroeg.
@ Maia, balen, hopelijk was je te vroeg.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Lieve pussycat, ook nog even hier!! GEFELICITEERDDD!!!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaaaaaaaaaaaaa die is positief
Gefeliciteerd PC!!
Gefeliciteerd PC!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Absoluut positief Pussycat! Gefeliciteerd!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat fijn PC!! Gefeliciteerd!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik heb een clearblue test gehaald die test tot 4 dagen vroeger. Ik kon kiezen uit die en die van predictor maar de clearblue klonk bekender. Iemand ervaring met deze? Zal ik dan morgenochtend testen?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Pussycat!!!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Pussycat, ik vind em ook positief! Gefeliciteerd meid!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Pussycat, alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pussycat, wat fijn voor jullie!! Gefeliciteerd!!! Kunnen jullie het al een beetje bevatten?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Dank jullie wel allemaal meiden!
Ooh we kunnen het wel bevatten hoor geen probleem mee haha.
We zijn vooral heeeeeel dankbaar en blij en hopen dat alles goed mag blijven gaan. Toch een beetje spannend omdat de test nog redelijk licht was, maar goed ik zit nog 1 á 2 dagen voor NOD.
En best wel speciaal omdat we naar de huisarts wilden gaan haha. Zo blij dat het niet nodig is en zó niet verwacht.
Ooh we kunnen het wel bevatten hoor geen probleem mee haha.
We zijn vooral heeeeeel dankbaar en blij en hopen dat alles goed mag blijven gaan. Toch een beetje spannend omdat de test nog redelijk licht was, maar goed ik zit nog 1 á 2 dagen voor NOD.
En best wel speciaal omdat we naar de huisarts wilden gaan haha. Zo blij dat het niet nodig is en zó niet verwacht.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
PC, heel erg gefeliciteerd meid. Wat een fijn gevoel moet dat zijn als je eigenlijk van plan was om naar de huisarts te gaan en nu toch, geweldig.
Geniet van dit geweldige nieuws!
Geniet van dit geweldige nieuws!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
PC, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind de test duidelijk positief!
Lumen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12
Gefeliciteerd pc!
Ik moet als alles goed gegaan is morgen ongesteld worden. Donderdag middag heb ik een vroege test gedaan van prodictor. Deze was negatief. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ga ik de gyneacoloog bellen.
Verder is het hier rustig. Vriend kan nog weinig en heeft veel hulp nodig. Maandag is mijn vakantie voorbij en zal ik weer moeten werken.
Ik moet als alles goed gegaan is morgen ongesteld worden. Donderdag middag heb ik een vroege test gedaan van prodictor. Deze was negatief. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ga ik de gyneacoloog bellen.
Verder is het hier rustig. Vriend kan nog weinig en heeft veel hulp nodig. Maandag is mijn vakantie voorbij en zal ik weer moeten werken.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Gefeliciteerd Pussycat!
Hier is de eerste week alweer voorbij, deze week in mijn omgeving 6 vrouwen die net zwanger zijn, en om eerlijk te zijn trek ik dat niet altijd even goed. Niet dat ik het ze niet gun, maar ik wil zelf ook zo graag!
Hier is de eerste week alweer voorbij, deze week in mijn omgeving 6 vrouwen die net zwanger zijn, en om eerlijk te zijn trek ik dat niet altijd even goed. Niet dat ik het ze niet gun, maar ik wil zelf ook zo graag!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pussycat: whaaaaah geweldig! Eindelijk je wachten beloond Gefeliciteerd!!! En inderdaad vlak voordat jullie naar de huisarts zouden gaan. Wat goed zeg. En een streep is een streep meid Wow ik ben zo blij voor je!
Maia: wat jammer van de negatieve test. Hoe lang is je cyclus meestal?
Aardbei: fijn dat je er weer wat positiever tegenover staat.
Samantha: spannend. Heb je het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Mooi dat je vriend weer thuis is ook. Hoe voelt hij zich nu?
Blondje: ik snap het hoor. Je wilt zelf ook gewoon heel graag. Jouw tijd komt vast nog wel!
Poison: wat fijn dat die medicatie goed werkt. Heb je ook een regelmatige cyclus daardoor?
Linnie: hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad!
Vlinder-19: whaha kussen onder de bips, wat zeg je dat mooi. Toen ik het las zag ik eerst iets anders voor me Lumen: ik sluit me aan bij de andere meiden: zo'n vroege test hoeft niks te zeggen. En je NOD kan ook een paar dagen later vallen. Een bevrucht eitje kan bijvoorbeeld nog een week rondzweven voordat ie innestelt. Daardoor kan je ook pas later een positieve test krijgen.
Sabje: gefeliciteerd met je zoon! Hoe was de verjaardag?
Lipton: heb hetzelfde als jij hoor, met dat vroege testen. Dan test ik liever wat later.
Jeetje ik word zo steeds meer een oudgediende, nu al die meiden die langer bezig zijn langzaam zwanger worden. Maar ga zo door hoor dames!
Hier nog totaal geen tekenen van een ongesteldheid of zwangerschap. Nog een weekje en dan ga ik testen. Maar ik ben er helemaal niet zo mee bezig eigenlijk.
Vandaag naar theaterfestival de Parade geweest met mijn zusje. Was superleuk! Voor alle meiden die nog nooit geweest zijn: gaan!
Morgen gaan we zwemmen met Tomas Die zwemt tegenwoordig los. Wel met zwembandjes, maar toch. Het ziet er superschattig uit. Net een hondje.
Fijne zondag allemaal!
Lief van jullie!Jasmine schreef:Absoluut een dikke +1!Snoes schreef:Filoria, ik vind het ook echt heel bewonderenswaardig hoor, hoe jij omgaat met de miskraam en de toekomst.
Maia: wat jammer van de negatieve test. Hoe lang is je cyclus meestal?
Aardbei: fijn dat je er weer wat positiever tegenover staat.
Samantha: spannend. Heb je het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Mooi dat je vriend weer thuis is ook. Hoe voelt hij zich nu?
Blondje: ik snap het hoor. Je wilt zelf ook gewoon heel graag. Jouw tijd komt vast nog wel!
Poison: wat fijn dat die medicatie goed werkt. Heb je ook een regelmatige cyclus daardoor?
Linnie: hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad!
Vlinder-19: whaha kussen onder de bips, wat zeg je dat mooi. Toen ik het las zag ik eerst iets anders voor me Lumen: ik sluit me aan bij de andere meiden: zo'n vroege test hoeft niks te zeggen. En je NOD kan ook een paar dagen later vallen. Een bevrucht eitje kan bijvoorbeeld nog een week rondzweven voordat ie innestelt. Daardoor kan je ook pas later een positieve test krijgen.
Sabje: gefeliciteerd met je zoon! Hoe was de verjaardag?
Lipton: heb hetzelfde als jij hoor, met dat vroege testen. Dan test ik liever wat later.
Jeetje ik word zo steeds meer een oudgediende, nu al die meiden die langer bezig zijn langzaam zwanger worden. Maar ga zo door hoor dames!
Hier nog totaal geen tekenen van een ongesteldheid of zwangerschap. Nog een weekje en dan ga ik testen. Maar ik ben er helemaal niet zo mee bezig eigenlijk.
Vandaag naar theaterfestival de Parade geweest met mijn zusje. Was superleuk! Voor alle meiden die nog nooit geweest zijn: gaan!
Morgen gaan we zwemmen met Tomas Die zwemt tegenwoordig los. Wel met zwembandjes, maar toch. Het ziet er superschattig uit. Net een hondje.
Fijne zondag allemaal!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@pussycat, gefeliciteerd
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
sanne-84 schreef:Pussycat gefeliciteerd hoor
Ik vind het wel grappig dat degene die het nu het lamgst proberen achter elkaar zwanger worden!
Oehhh nou als dat zo is.... Ga ik de tests ook maar eens in huis halen:)
Lieve PC gefeliciteerd meid!!!
@Maia, jaaaa! Morgenochtend testen met meldplicht!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pff komt dit nog goed??
Ik weet wel dat ik niet zo vaak moet testen, maar ik hou niet van vage streepjes en al helemaal niet als ze steeds iets lichter worden
Gisterochtend dus getest die foto's heb ik geplaatst. Het duurde toen ook al even voor het streepje kwam, maar smiddags duurde het nog iets langer en hij was naar mijn idee iets lichter en die van vanmorgen was weer iets lichter en het streepje kwam best wel laat pas heel licht tevoorschijn.
Na het opdrogen valt de vergelijking nog wel mee, maar je ziet toch wel verschil.
Het kan toch nooit goed zijn als het zo lang duurt voordat die verschijnt?
Nou ja ik ga proberen om niet meer te testen en dan maar te wachten tot dinsdag of woensdagals ik dat al red
Bah word er zo zenuwachtig van.
Ik weet wel dat ik niet zo vaak moet testen, maar ik hou niet van vage streepjes en al helemaal niet als ze steeds iets lichter worden
Gisterochtend dus getest die foto's heb ik geplaatst. Het duurde toen ook al even voor het streepje kwam, maar smiddags duurde het nog iets langer en hij was naar mijn idee iets lichter en die van vanmorgen was weer iets lichter en het streepje kwam best wel laat pas heel licht tevoorschijn.
Na het opdrogen valt de vergelijking nog wel mee, maar je ziet toch wel verschil.
Het kan toch nooit goed zijn als het zo lang duurt voordat die verschijnt?
Nou ja ik ga proberen om niet meer te testen en dan maar te wachten tot dinsdag of woensdag
Bah word er zo zenuwachtig van.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012