voor een kindje 2012
+63
Flower_L
Jezzie
MADDIE
smartie
Loes263
iloverose
sanna
Paper Crown
Bimbam
Annie24
Nana
holaagirl
Stokstaartje
Jade
liesje
Puggle
boekenwurm83
SleepingBeauty
Annemoontje
Stitch
slaatje
pippeloentje
Star007
JD
blondje1313
Mom-Of-3
Roos
Silver
Puzzle
L!ND@
Lejow
Blue flower
nillis
Muis
Parel
Coco
sanne-84
Amber-
Muppetje
Linda
Joss1
Happydobby
Aardbei
sabje
ShallY
vlinder-2011
CCC
Jasmine
Linnie1985
Samantha
Twellie
Annemie
Sazzle
Weegschaal
Lumen
lobster
Filoria
maiadebij
Gerbera
mezzoforte
_Mashimaro_
Snoes
Pussycat
67 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd Lumen!
Hier nog even nagerekend en na 2 weken + 5 dagen al ongesteld geworden.. :S
Tenminste als ik reken wanneer de ongesteldheid echt is begonnen en dus niet het eerste zwarte beetje bloed..
Hier nog even nagerekend en na 2 weken + 5 dagen al ongesteld geworden.. :S
Tenminste als ik reken wanneer de ongesteldheid echt is begonnen en dus niet het eerste zwarte beetje bloed..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Joss, Ik denk dat m'n menstruatie echt doorzet. Na bruinverlies is er nu toch echt helder rood bloed bij, misschien toch m'n zenuwen die het ff heeft uitgesteld.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Lumen!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hallo allemaal! Daar ben ik ook weer een keer. Voor alle nieuwe dames, welkom! Ik ben Stitch, 24, en mijn vriend is 30. En we zijn bezig voor ons 1e kindje.
Pussycat, wat lees ik nou? Gefeliciteerd!!! Echt supergaaf dat jullie lange wachten nu eindelijk beloond wordt!
Lumen, jij ook gefeliciteerd!
Snoes, hoe is het met jou? Kan je lekker een beetje genieten van je zwangerschap?
Vlinder, balen dat je ongesteld bent geworden! Slikte jij nou eerst de pil? Want het kan natuurlijk met ontpillen te maken hebben.
Maijadebij, voor jou ook balen!
Jasmine en Weegschaal, hoe is het met jullie? Weten jullie al wanneer jullie de eerste echo hebben? Ik vind het al erg spannend voor jullie, laat staan hoe het voor jullie moet voelen.
Linnie, ik ga heel hard duimen voor je dat het inderdaad een innestelingsbloeding is!
Samantha, hoe is het nu met je vriend?
Filoria, voor jou wordt het ook weer spannend dus!
Sabje, een beetje aan de late kant, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!
Razz, voor jou ook spannend!
Aardbei, fijn dat de clomid toch iets gedaan lijkt te hebben. Hopelijk heeft de 100 wel het goede effect. Alvast fijne vakantie!!
All, heb 10 pagina's terug gelezen. Vond het toen wel weer welletjes Ben hier even een tijdje niet geweest omdat het hier allemaal niet echt van een leien dakje ging. Als het goed is had ik hier nog wel verteld dat een van onze katten 2 weken plotseling was overleden. Daar hebben we best flink wat verdriet van gehad (en nog steeds) en ook onze kater (haar broertje) is flink van slag. Daarnaast heb ik al meer dan 2 maanden ontstekingen in mijn oogleden, slik ik ook al een aantal weken medicijnen voor, maar die helpen nog niet echt. Nu dus op zoek naar een second opinion, want mijn huisarts wil me niets anders geven. Officieel mag ik niet zwanger worden met die medicijnen (er is nog niet genoeg bekend over deze medicijnen) maar dat is wel heel erg tegenstrijdig met mijn gevoel We hebben het deze maand dus ook wel een aantal keer onveilig gedaan Niet dat ik de illusie heb dat het deze maand wel raak zal zijn. Al denk ik deze maand wel een eisprong gehad te hebben.
Daarnaast heb ik het best moeilijk met alle zwangeren om me heen. Vind de stap naar de huisarts best moeilijk om te maken. Aan de andere kant wil ik wel graag weten waar we aan toe zijn, want zo gaat het waarschijnlijk ook niks worden.
Blegh, zit hier alweer bijna te janken, wordt echt niet goed van mezelf de laatste dagen. Kan om alles wel janken, en voel me belabberd. Zal ook wel met de medicijnen te maken hebben. Ga vanaf nu proberen om het hier allemaal weer bij te houden, toch wel lekker om hier ff je ei kwijt te kunnen.
Pussycat, wat lees ik nou? Gefeliciteerd!!! Echt supergaaf dat jullie lange wachten nu eindelijk beloond wordt!
Lumen, jij ook gefeliciteerd!
Snoes, hoe is het met jou? Kan je lekker een beetje genieten van je zwangerschap?
Vlinder, balen dat je ongesteld bent geworden! Slikte jij nou eerst de pil? Want het kan natuurlijk met ontpillen te maken hebben.
Maijadebij, voor jou ook balen!
Jasmine en Weegschaal, hoe is het met jullie? Weten jullie al wanneer jullie de eerste echo hebben? Ik vind het al erg spannend voor jullie, laat staan hoe het voor jullie moet voelen.
Linnie, ik ga heel hard duimen voor je dat het inderdaad een innestelingsbloeding is!
Samantha, hoe is het nu met je vriend?
Filoria, voor jou wordt het ook weer spannend dus!
Sabje, een beetje aan de late kant, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!
Razz, voor jou ook spannend!
Aardbei, fijn dat de clomid toch iets gedaan lijkt te hebben. Hopelijk heeft de 100 wel het goede effect. Alvast fijne vakantie!!
All, heb 10 pagina's terug gelezen. Vond het toen wel weer welletjes Ben hier even een tijdje niet geweest omdat het hier allemaal niet echt van een leien dakje ging. Als het goed is had ik hier nog wel verteld dat een van onze katten 2 weken plotseling was overleden. Daar hebben we best flink wat verdriet van gehad (en nog steeds) en ook onze kater (haar broertje) is flink van slag. Daarnaast heb ik al meer dan 2 maanden ontstekingen in mijn oogleden, slik ik ook al een aantal weken medicijnen voor, maar die helpen nog niet echt. Nu dus op zoek naar een second opinion, want mijn huisarts wil me niets anders geven. Officieel mag ik niet zwanger worden met die medicijnen (er is nog niet genoeg bekend over deze medicijnen) maar dat is wel heel erg tegenstrijdig met mijn gevoel We hebben het deze maand dus ook wel een aantal keer onveilig gedaan Niet dat ik de illusie heb dat het deze maand wel raak zal zijn. Al denk ik deze maand wel een eisprong gehad te hebben.
Daarnaast heb ik het best moeilijk met alle zwangeren om me heen. Vind de stap naar de huisarts best moeilijk om te maken. Aan de andere kant wil ik wel graag weten waar we aan toe zijn, want zo gaat het waarschijnlijk ook niks worden.
Blegh, zit hier alweer bijna te janken, wordt echt niet goed van mezelf de laatste dagen. Kan om alles wel janken, en voel me belabberd. Zal ook wel met de medicijnen te maken hebben. Ga vanaf nu proberen om het hier allemaal weer bij te houden, toch wel lekker om hier ff je ei kwijt te kunnen.
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Stitch dank je wel meid
Wat vreselijk balen van jou situatie zeg pfff.
Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit nu.
Wat balen ook dat je medicatie niet aanslaat en je huisarts je niks anders wilt geven en dan mag je er nog niet eens mee zwanger worden ook...
Hopelijk kan je de moed verzamelen om naar de huisarts te gaan. Ik snap wel dat het lastig is maar ja wie weet kan je huisarts je toch helpen.
Goed dat je een second opinion gaat doen hopelijk kan je dan snel weer verder gaan met zwanger worden.
Wat vreselijk balen van jou situatie zeg pfff.
Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit nu.
Wat balen ook dat je medicatie niet aanslaat en je huisarts je niks anders wilt geven en dan mag je er nog niet eens mee zwanger worden ook...
Hopelijk kan je de moed verzamelen om naar de huisarts te gaan. Ik snap wel dat het lastig is maar ja wie weet kan je huisarts je toch helpen.
Goed dat je een second opinion gaat doen hopelijk kan je dan snel weer verder gaan met zwanger worden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | Zwanger! |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | Miskraam |
Stitch | 24/30 | November 2011 | 1e | |
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Lipton | 26/43 | Juni 2012 | 1e | |
Lies | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
Lumen | 21/26 | Juli 2012 | 1e | |
Poison | 26/28 | Augustus 2012 | 2e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | |
Sazzle | 24/33 | September 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | September 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Star007 | 24/26 | Juli 2012 | 2e | |
Heb mezelf nu in de tabel toch maar op november gezet ipv maart. Aangezien we toen nog niet erop aan het plannen waren wanneer we sex moesten hebben, maar we al wel zonder anticonceptie vreeen. Zonde van die maanden als ik binnenkort naar de huisarts ga
Was trouwens het leuke nieuws nog vergeten te vertellen, we hebben gisteren een nieuwe kitten gehaald! Bailey (onze kater) mist zijn maatje echt heel erg, en zat ook echt niet lekker in zijn vel, dat we hebben besloten om maar redelijk snel een andere kat te halen. Al hadden we liever nog een paar maanden gewacht, maar dat was niet het beste geweest voor Bailey. Ze moeten nog wel erg aan elkaar wennen, maar gaat in de paar uur dat ze sinds vandaag bij elkaar zitten al echt de goede kant op! Nu nog een leuke naam verzinnen! Jullie nog suggesties? Het is een vrouwtje, kruising noorse boskat en ragdoll.
Stitch- Fluisteraar
Pussycat, bedankt voor je lieve woorden! we hebben nu even een klote tijd gehad, hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar beter! Ik kom je gewoon snel gezelschap houden in het zwangerentopic!
Stitch- Fluisteraar
Lieve Stitch, gewoon even een hele dikke voor jou.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Dat zou wel heel gaaf zijn! Wat een leuke kitten echt een schatje hopelijk worden ze gauw goede vriendjes .Stitch schreef:Pussycat, bedankt voor je lieve woorden! we hebben nu even een klote tijd gehad, hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar beter! Ik kom je gewoon snel gezelschap houden in het zwangerentopic!
Pussycat- Ratel
+1slaatje schreef:Lieve Stitch, gewoon even een hele dikke voor jou.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Stich, een dikke en wat een schatje hebben jullie uitgekozen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Stitch, wat heftig allemaal meid. Snap heel goed dat je er doorheen zit! Ik hoop dat het gauw beter met je gaat en ook dat je een doorverwijzing krijgt ivm je zwangerschapswens. Komt vast goed
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria hoe is het met jou eigenlijk? Heb je nou je ticker opgeschoven? Hij stond toch op 39? Of heb ik dat nou mis...
Pussycat- Ratel
Ja klopt, heb 'm opgeschoven omdat ik ruim een week geleden mijn eisprong gevoeld denk te hebben. Dus dan zou ik over een paar dagen mogen testen
Na een miskraam is het normaal dat je menstruatie wat later komt geloof ik, dus ik probeer sowieso maar niet te ongeduldig te zijn.
En jij? Voel je je al een beetje zwanger?
Na een miskraam is het normaal dat je menstruatie wat later komt geloof ik, dus ik probeer sowieso maar niet te ongeduldig te zijn.
En jij? Voel je je al een beetje zwanger?
Filoria- Ratel
ooh zo ik dacht dat je al bijna mocht testen, maar nee dan is het logisch dat je nog even wacht.
En het schijnt wel normaal te zijn dat je menstruatie dan later komt ja. Maar sowieso is het in jou geval een beetje afwachten of niet? Aangezien je niet heel regelmatig bent bedoel ik. Wel lastig hé al dat wachten.
Ben benieuwd over een weekje!
Haha nee ik voel mij niet zwanger nee. Heb totaal nergens last van. Alleen soms hoofdpijn aan het einde van de dag misschien maar eens wat meer water gaan drinken....En de afgelopen dagen wel veel rugpijn en bandenpijn? Maar nu ook niet meer nou ja zal wel goed zijn.
En het schijnt wel normaal te zijn dat je menstruatie dan later komt ja. Maar sowieso is het in jou geval een beetje afwachten of niet? Aangezien je niet heel regelmatig bent bedoel ik. Wel lastig hé al dat wachten.
Ben benieuwd over een weekje!
Haha nee ik voel mij niet zwanger nee. Heb totaal nergens last van. Alleen soms hoofdpijn aan het einde van de dag misschien maar eens wat meer water gaan drinken....En de afgelopen dagen wel veel rugpijn en bandenpijn? Maar nu ook niet meer nou ja zal wel goed zijn.
Pussycat- Ratel
Gefeliciteerd Lumen!
En Stitch, kitten = een cutie
En Stitch, kitten = een cutie
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Stitch, hele dikke knuffel en wat een lief poesje zeg
Lumen gefeliciteerd! Snel zeg. Ik vond het bij J.ason ook heel vreemd, ging uit van minstens een maand of 8 en toen was het direct raak. Ik herken je gevoel dus.
Star, welkom hier Krijg bijna flashbacks
Hier alles goed, mag bijna testen... Ben benieuwd. In elk geval nog geen tekenen van een nadere menstruatie. Morgen lekker dagje dierentuin met een vriendin en J. Helemaal zin in.
Lumen gefeliciteerd! Snel zeg. Ik vond het bij J.ason ook heel vreemd, ging uit van minstens een maand of 8 en toen was het direct raak. Ik herken je gevoel dus.
Star, welkom hier Krijg bijna flashbacks
Hier alles goed, mag bijna testen... Ben benieuwd. In elk geval nog geen tekenen van een nadere menstruatie. Morgen lekker dagje dierentuin met een vriendin en J. Helemaal zin in.
Gast- Gast
Pussycat Gefeliciteerd! Wat gaaf dat het toch is gelukt na zo'n lange tijd!
Lumen Jij ook gefeliciteerd! Dat zou wel even schrikken zijn geweest zo snel.
Lumen Jij ook gefeliciteerd! Dat zou wel even schrikken zijn geweest zo snel.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Hoi Ladies,
Ik ben weer terug van 2 heerlijke weken vakantie!
Ik ga binnenkort weer bij lezen, op mijn telefoon is dat niet echt handig!
Verder geen nieuws nog 10 dagen tot mijn NOD
Pussycat; Gefeliciteerd meid! Na lang wachten eindelijk!!!!
Ik ben weer terug van 2 heerlijke weken vakantie!
Ik ga binnenkort weer bij lezen, op mijn telefoon is dat niet echt handig!
Verder geen nieuws nog 10 dagen tot mijn NOD
Pussycat; Gefeliciteerd meid! Na lang wachten eindelijk!!!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Pussycat: bandenpijn?! Zo jij bent er vroeg bij
Poison: fijn dat er nog geen ongesteldheid lijkt aan te komen. Kun je het normaal goed merken als je bijna ongesteld bent? Veel plezier in de dierentuin!
SleepingBeauty: gezellig dat je er weer bent. Wat hebben jullie allemaal gedaan op vakantie?
Wij zijn vandaag de heide op geweest. Kijk nou hoe mooi:
Poison: fijn dat er nog geen ongesteldheid lijkt aan te komen. Kun je het normaal goed merken als je bijna ongesteld bent? Veel plezier in de dierentuin!
SleepingBeauty: gezellig dat je er weer bent. Wat hebben jullie allemaal gedaan op vakantie?
Wij zijn vandaag de heide op geweest. Kijk nou hoe mooi:
Filoria- Ratel
Filoria mooie foto.
En bandenpijn ja haha tenminste... ik denk dat het bandenpijn is? Als ik snel/te vlug opsta dan voel ik die pijnscheuten.
Maar ook af en toe als ik krampjes heb dan voel ik het steken.
Of tijdens het niezen...
En bandenpijn ja haha tenminste... ik denk dat het bandenpijn is? Als ik snel/te vlug opsta dan voel ik die pijnscheuten.
Maar ook af en toe als ik krampjes heb dan voel ik het steken.
Of tijdens het niezen...
Pussycat- Ratel
In het begin zijn het dan meer groeipijnen van een snel groeiende baarmoeder toch? Pff ik weet het ook niet hoor. Had me helemaal verdiept in dat soort dingen maar sinds de miskraam is alle info alweer in no-time weggezakt
Maar lijkt me wel fijn voor je dat je in ieder geval IETS voelt Anders heb je echt alleen dat streepje. Vreemd he, die eerste weken...
Maar lijkt me wel fijn voor je dat je in ieder geval IETS voelt Anders heb je echt alleen dat streepje. Vreemd he, die eerste weken...
Filoria- Ratel
Ja inderdaad heel vreemd haha.
Misschien heb je wel gelijk hoor groeipijnen ik weet het ook allemaal niet meer hoor. Ach er groeit/gebeurd wat. Vandaag alleen niet veel meer. Zelfs na hardlopen niet. Nou ja morgen weer een dag.
Misschien heb je wel gelijk hoor groeipijnen ik weet het ook allemaal niet meer hoor. Ach er groeit/gebeurd wat. Vandaag alleen niet veel meer. Zelfs na hardlopen niet. Nou ja morgen weer een dag.
Pussycat- Ratel
Razz, ik zag je update op fb .. volgens mij ben jij gewoon zwanger!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012