Buikpijn/steken
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buikpijn/steken
Sinds maandag heb ik veel last van mijn buik. Het zijn steken/krampen/pijnen. Meestal links onderin. Overdag is alles rustig, maar eind van de middag begint het. Sinds gister is daar ook diarree bij gekomen. Verder voel ik me wat slapjes.
Is dit "gewoon" een griepje of iets wat vanzelf overgaat..? Heb van meerdere mensen gehoord dat ze het wel toevallig vinden dat mijn het ook heeft, net nadat we terug zijn gekomen uit Spanje. Dat we misschien daar iets hebben opgepikt.
Hiervoor naar de dokter zal niet veel opleveren denk ik, of wel?
Is dit "gewoon" een griepje of iets wat vanzelf overgaat..? Heb van meerdere mensen gehoord dat ze het wel toevallig vinden dat mijn het ook heeft, net nadat we terug zijn gekomen uit Spanje. Dat we misschien daar iets hebben opgepikt.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Buikpijn/steken
Zou een eisprong kunnen zijn? Maar diarree heeft daar dan weer niks mee te maken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Zoals het nu voelt, voel ik me nooit eigenlijk.. Dus dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Toch bedankt voor het meedenken
Toch bedankt voor het meedenken
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Misschien toch wat verkeerd gehad of zo?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb tijdens de laatste dag en lang na onze vakantie naar egypte enorme buikkrampen en diaree gehad. Ben toen naar de dokter gegaan en moest toen ontlasting op kweek laten zettenKaboutertje schreef:Sinds maandag heb ik veel last van mijn buik. Het zijn steken/krampen/pijnen. Meestal links onderin. Overdag is alles rustig, maar eind van de middag begint het. Sinds gister is daar ook diarree bij gekomen. Verder voel ik me wat slapjes.
Toen ik de uitslag eindelijk kreeg was het al over. Maar wellicht kan de huisarts je dus wel helpen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Zou het geen obstipatie kunnen zijn? Ik heb dat een paar maanden terug ook gehad, heel veel pijn in de buurt van mijn blindedarm, en daarbij ook dunne ontlasting. Ik heb toen een laxeermiddel gekregen (want ondanks de diaree kunnen er gedeeltes zitten die heel hard zijn en daarom blijven zitten) Ik zou even de h.a bellen als het aanhoud.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: