Buikpijn
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buikpijn
Hoi meiden,
Het valt mij al een poosje op dat ik na het eten van yoghurt buikpijn/krampen krijg. Ik eet graag yoghurt en neem dit soms als ontbijt maar ook wel eens 's avonds bij de thee (verlaat toetje zeg maar). Het is dus ook niet zo dat ik er alleen last van krijg op een nuchtere maag.
Ik eet vaak biologische halfvolle of volle yoghurt, dus niet van die zure troep. Ook zoet ik de yoghurt met wat zoetstof of wat roosvicee.
Iemand dit dit herkent, en wat doen jullie er tegen?
Het valt mij al een poosje op dat ik na het eten van yoghurt buikpijn/krampen krijg. Ik eet graag yoghurt en neem dit soms als ontbijt maar ook wel eens 's avonds bij de thee (verlaat toetje zeg maar). Het is dus ook niet zo dat ik er alleen last van krijg op een nuchtere maag.
Ik eet vaak biologische halfvolle of volle yoghurt, dus niet van die zure troep. Ook zoet ik de yoghurt met wat zoetstof of wat roosvicee.
Iemand dit dit herkent, en wat doen jullie er tegen?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Buikpijn
ik herken het en eet dus geen yoghurt meer.
misschien soja proberen?
misschien soja proberen?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Heb net na het douchen gewoon een half uurtje gelegen, moet zeggen dat het de ene keer erger is dan de andere keer. Nu was het wel behoorlijk heftig. Heb zojuist een droog koekje gegeten (met moeite) en nu is het gelukkig weer over.
Jij hebt er dus geen last van met Soja yoghurt? En hoe smaakt dat? Dat ga ik dat straks ook eens kopen want stiekem hou ik best wel heel erg van yoghurt.
Jij hebt er dus geen last van met Soja yoghurt? En hoe smaakt dat? Dat ga ik dat straks ook eens kopen want stiekem hou ik best wel heel erg van yoghurt.
Pandora- Prater
Hoe reageer je op andere melk producten?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Hoe reageer je op andere melk producten?
Ik drink niet heel veel zuivel, af en toe een glas melk of karnemelk maar daar krijg ik geen last van. Andere zuivelproducten, zoals kaas en boter, verdraag ik ook prima. Het is echt gewoon de yoghurt waar ik (denk ik) niet tegen kan.
Pandora- Prater
Dat zou inderdaad kunnen.
En vla dan?
Je kunt inderdaad soya proberen, er zijn heel veel soya producten! Yoghurt met allerlei smaakjes, of vla (heeeele lekkere chocolade vla!!)
En vla dan?
Je kunt inderdaad soya proberen, er zijn heel veel soya producten! Yoghurt met allerlei smaakjes, of vla (heeeele lekkere chocolade vla!!)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: