Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn mijn rechten.

+12
Plien84
luisa
sterremaan
Magenta
Niekske
Rush
Snoes
Melis_je
Aagje!
Admin
Kaboutertje
Minx
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Minx di 28 aug 2012 - 0:57

Nou, inmiddels is het nog niet opgelost. Heb net de eigenaar een klachtenmail gestuurd wamt ze snappen het in de winkel ook niet meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  sterremaan di 28 aug 2012 - 10:28

He Jeetje, Minx wat vervelend zeg. Ik vind het om heel eerlijk te zijn. Geen service zo van hun.
Ik hoop dat je toch nog wat stappen verder gaat komen.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Plien84 di 28 aug 2012 - 10:43

Ik zou ook gewoon een nieuwe tas eisen, gewoon hoog inzetten:) Echt belachelijk deze situatie.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Caribbeanlover di 28 aug 2012 - 10:52

Consumentenbond inschakelen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  sterremaan di 28 aug 2012 - 11:01

Caribbeanlover schreef:Consumentenbond inschakelen?

Eens
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Snoes di 28 aug 2012 - 19:22

Ik vind het ook niet normaal dat ze niets voor je kunnen doen. Zij hebben nochtans wel jouw tas aan iemand anders meegegeven.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Plien84 di 28 aug 2012 - 22:10

Maar daar moet je dan wel lid van zijn toch? en daar kan ze dan weer die nieuwe tas van kopen:)

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 22:44

Ik ben misschien iets te gemakkelijk in dit soort dingen maar ik had de korting aangenomen. De tas is al 9 jaar oud en er zijn ook nog andere dingen stuk. De tas zal niet veel waard meer zijn dus ik had de korting genomen en er een leuke nieuwe tas voor uitgezocht.

Tenzij de tas van emotionele waarde is, dan zou ik er alles aan doen om het terug te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Minx di 28 aug 2012 - 22:53

Ik heb de tas zelf na veel sparen kunnen kopen. De kosten die ik daar zou moeten maken waren ruim 40 euro terwijl er 17 toegezegd was in eerste instantie ja daar ben ik toen niet mee akkoord gegaan.

Ik heb gister dus de eigenaar een mail gestuurd en hoop daar snel reactie op te krijgen eigenlijk voor vrijdag. Ook al is de tas dan wat ouder met een nieuwe rits is die tas nog heel goed te gebruiken, die nieuwe rits had ik er ook ergens anders in kunnen laten zetten. Had zoiets van zie wel of dat andere onder de garantie valt en anders jammer dan gebruik ik hem nog wel. De tas die ze me terug wilden geven was er een stuk slechter aan toe.

En die 30/40% korting is gewoon belachelijk, ze maken er dan nog steeds winst op. Lekker makkelijk we maken een tas kwijt en verdienen er ook nog aan. Als het nou een klein winkeltje was, maar dat is niet zo. Ze hebben 5 filialen en een webshop.

Edit: ik krijg zelf het idee dat de baas er nu pas iets van hoort. Geen idee of het zo is, maar het is steeds dat moeten we met de baas overleggen. En de keren ervoor zeiden ze dat ook.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Caribbeanlover wo 29 aug 2012 - 20:12

Consumentenbond!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Melis_je wo 29 aug 2012 - 20:21

Minx schreef:De tas die ze me terug wilden geven was er een stuk slechter aan toe.

Dit vind ik trouwens schandalig, dat ze de tas van iemand anders ook nog aan jou willen geven. Stel dat de vrouw die jouw tas heeft, echt niet heeft gekeken (hem meegenomen in een plastic zak en in de kast gegooid tot ze hem weer wil gebruiken), dan is zij straks ook haar tas kwijt. Die kans is misschien klein, maar ik vind echt niet dat ze zo met eigendommen van klanten om kunnen gaan.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Filoria wo 29 aug 2012 - 20:25

Caribbeanlover schreef:Consumentenbond!
Dat wil nog wel eens helpen ja, zeggen dat je lid bent van de consumentenbond (ook als je dat stiekem niet bent Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 1578173417). Of beginnen over Radar ofzo.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Kqip wo 29 aug 2012 - 20:43

Garantie had je zoiezo niet meer gehad...2 jaar is normaal. Maar het is ronduit belachelijk dat je tas aan een ander is meegegeven. Weet niet wat de nieuwprijs was van je tas, maar ik zou zeker kijken of je dat bedrag terug kan krijgen. Dreigen met een advocaat helpt vaak ook wel Wink
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  TukTuk wo 29 aug 2012 - 21:04

Kqip schreef:Garantie had je zoiezo niet meer gehad...2 jaar is normaal. Maar het is ronduit belachelijk dat je tas aan een ander is meegegeven. Weet niet wat de nieuwprijs was van je tas, maar ik zou zeker kijken of je dat bedrag terug kan krijgen. Dreigen met een advocaat helpt vaak ook wel Wink

Bij eastpak niet, daar heb je dus een veel langere garantie.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Caribbeanlover wo 29 aug 2012 - 21:46

Ik had vorige week 1 slipper laten maken en gister heb ik die opgehaald. Wil ik die aandoen scheurt die weer kapot. Ik terug, maar wel gevraagd of die kosteloos gemaakt kon worden. Ik had vorige week nog gezegd dat ze vrij strak zaten en vandaar dat ze denk ik kapot zijn gegaan. Ik had dus verwacht dat ze een stukje ertussen zouden zetten en heb gevraagd of ze dat dit keer wel willen doen. Ben benieuwd volgende week kan ik ze ophalen, want ik wil ze wel meenemen op vakantie. Heb heel stom niet om een bewijs gevraagd dat ik van de 1e keer betaald had en een bewijs dat het nu kosteloos wordt gemaakt...................dom hoop dat het geen problemen geeft.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Minx wo 29 aug 2012 - 22:09

Kqip schreef:Garantie had je zoiezo niet meer gehad...2 jaar is normaal. Maar het is ronduit belachelijk dat je tas aan een ander is meegegeven. Weet niet wat de nieuwprijs was van je tas, maar ik zou zeker kijken of je dat bedrag terug kan krijgen. Dreigen met een advocaat helpt vaak ook wel Wink

Garantie op ritsen is bij eastpak tassen 3 jaar en de volledige garantie is 30 jaar. Nou ja daar zat ik nog lang niet.

Voor nu nog steeds niets gehoord, ik verwacht vandaag of uiterlijk morgen nog wel reactie.

Die andere klant heeft de tas gezien voor ze hem mee kreeg. En dus echt niet goed gekeken. Mijn eerste reactie toen ik haar tas zag was hee dat is een compleet andere kleur. Ben er ondertussen ook echt heel erg klaar mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn mijn rechten. - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn mijn rechten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum