Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope all in vakantie eind september

+7
Jeanette
Elsje
Tsjip
Gympie
Raindrop
TukTuk
Caribbeanlover
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 22:07

We willen ei d september begin oktober 10dagen op vakantie. Vertrek moet op zaterdag zijn. We willen max 2000euro totaal uitgeven, all inclusive, zee en zwembad en zon. Niet te lang vliegen (max 4 uur, ik wilde naar Curaçao, maar dat is dus te ver..).

Kortom een luie ligbed vakantie voor niet te veel geld.

Suggesties? Turkije en Tunesië wil ik niet heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Caribbeanlover vr 3 aug 2012 - 22:48

Gambia, Kaap verdische eilanden, Portugal, Cyprus.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  TukTuk vr 3 aug 2012 - 22:52

Gran Canaria? Tenerife?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 22:54

Gambia ben ik al eens geweest en wil ik nooit meer naar toe.

Hoe ver is Kaapverdische eilanden vliegen dan? En is Portugal nog wel bikini weer rond die tijd? Cyprus...eens kijken...

Canarische eilanden is ook een optie, maar vaak wel wat duurder dacht ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  TukTuk vr 3 aug 2012 - 22:57

Mijn ouders zijn een aantal keren all inclusive naar Gran Canaria, Tenerife en Lanzarote geweest en waren volgens mij nooit meer dan 1200/1300 euro totaal kwijt voor een week all inclusive.

Kreta is volgens mij ook kwa weer nog goed eind september.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Raindrop vr 3 aug 2012 - 23:05

Egypte of Marokko? Vanaf waar vertrek je? Wij zijn naar Egypte geweest (vanaf Duitsland) en dat was ongeveer 4 uur vliegen. Duitsland is ook wel goedkoper als je naar Egypte etc gaat.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 23:10

Liefste vanaf Amsterdam.

Angelnyn: een week is geen 10 dagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  TukTuk vr 3 aug 2012 - 23:49

Jip83 schreef:Liefste vanaf Amsterdam.

Angelnyn: een week is geen 10 dagen!

Niet? :shock:

Goedkope all in vakantie eind september 394967 Als een week 1200 euro totaal is, dan zal 10 dagen echt wel onder de 2000 euro uitkomen.. Net al op sunweb gekeken, en de prijzen zijn vanaf 550 euro ofzo per persoon..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gympie vr 3 aug 2012 - 23:55

2000 euro vind ik een ruim budget en daar moet je het echt wel van redden. Egypte is qua temperatuur nog perfect. Het is wel ongeveer 5 uur vliegen.

Waarom niet langer dan 4 uur vliegen? Je hebt dan wel veel meer mogelijkheden zoals inderdaad de antillen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 0:06

Omdat we niet zo ver willen vliegen voor een relatief korte vakantie. Met 9uur vliegen en veel tijdverschil kom je gebroken aan, duurt het 3 dagen voor ik weer op de rit ben, heb je nog 5 dagen om te genieten en dan moet je weer naar huis. Volgende dag weer werken, gebroken en met een jetlag. Dat zie ik dus niet zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Caribbeanlover za 4 aug 2012 - 1:10

Jip83 schreef:Gambia ben ik al eens geweest en wil ik nooit meer naar toe.

Hoe ver is Kaapverdische eilanden vliegen dan? En is Portugal nog wel bikini weer rond die tijd? Cyprus...eens kijken...

Canarische eilanden is ook een optie, maar vaak wel wat duurder dacht ik.

KV is 6 uur vliegen. Wij zijn ooit in Albufeira geweest half okt. en het was wel fris in de zee. Voor de locale mensen is het daar herfst en ze liepen al in truien en wij nog in korte broeken. Denk dat als je echt lekker in de zee wilt zwemmen beter naar Cyprus kan gaan.

Wat is er niet leuk aan Gambia?

Ik heb nog een OAD bon die je mag hebben als de eerste gegadigde hem niet wil. Zie mijn topic daarover.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op za 4 aug 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Caribbeanlover za 4 aug 2012 - 1:15

Raindrop schreef:Egypte of Marokko? Vanaf waar vertrek je? Wij zijn naar Egypte geweest (vanaf Duitsland) en dat was ongeveer 4 uur vliegen. Duitsland is ook wel goedkoper als je naar Egypte etc gaat.

Wat ik vaak merk en ik zit nu ELKE dag te zoeken Goedkope all in vakantie eind september 253468018 is dat vanaf Duitsland het helemaal niet goedkoper is en vaak zelfs een stuk duur iig naar wat ik van de caribbean reizen heb gezien.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op za 4 aug 2012 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Tsjip za 4 aug 2012 - 1:19

Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Egypte of Marokko? Vanaf waar vertrek je? Wij zijn naar Egypte geweest (vanaf Duitsland) en dat was ongeveer 4 uur vliegen. Duitsland is ook wel goedkoper als je naar Egypte etc gaat.

Wat is vaak merk en ik zit nu ELKE dag te zoeken Goedkope all in vakantie eind september 253468018 is dat vanaf Duitsland het helemaal niet goedkoper is en vaak zelfs een stuk duur iig naar wat ik van de caribbean reizen heb gezien.

Via Duitsland is het idd niet meer zo goedkoop! Ook daar hebben ze nu de belastingen enzo. Wij zijn afgelopen jaar via Rotterdam gevlogen. Het scheelde 300 euro per persoon en ik vond het een heel stuk fijner dan via Amsterdam. Wij zijn op Tenerife geweest trouwens. All-inn, 15 dagen en een 4 sterren hotel. 2000 euro moet voor jou heel makkelijk lukken als je naar de Canarische eilanden wil.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 1:36

Caribbeanlover schreef:
Jip83 schreef:Gambia ben ik al eens geweest en wil ik nooit meer naar toe.

Hoe ver is Kaapverdische eilanden vliegen dan? En is Portugal nog wel bikini weer rond die tijd? Cyprus...eens kijken...

Canarische eilanden is ook een optie, maar vaak wel wat duurder dacht ik.


Wat is er niet leuk aan Gambia?

Ik heb nog een OAD bon die je mag hebben als de eerste gegadigde hem niet wil. Zie mijn topic daarover.

De mensen die je nooit 1 seconde met rust laten en continue misbruik ban je proberen Te maken. Ik was gelukkig goed voorbereid daar op, maar het was nog erger dan ik dacht. Ik snap dat als je langs winkeltjes loopt, dat ze je wat proberen te verkopen. Maar samen even over het strand lopen kan al niet eens ongestoord. En als ze je dan wat verteld hebben over iets, waar je niet om gevraagd hebt, dan willen ze nog geld zien ook.

Ik zal even kijken of ik iets heb aan een oad bon, bedankt voor het aanbod alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Raindrop za 4 aug 2012 - 1:37

Tsjip schreef:
Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Egypte of Marokko? Vanaf waar vertrek je? Wij zijn naar Egypte geweest (vanaf Duitsland) en dat was ongeveer 4 uur vliegen. Duitsland is ook wel goedkoper als je naar Egypte etc gaat.

Wat is vaak merk en ik zit nu ELKE dag te zoeken Goedkope all in vakantie eind september 253468018 is dat vanaf Duitsland het helemaal niet goedkoper is en vaak zelfs een stuk duur iig naar wat ik van de caribbean reizen heb gezien.

Via Duitsland is het idd niet meer zo goedkoop! Ook daar hebben ze nu de belastingen enzo. Wij zijn afgelopen jaar via Rotterdam gevlogen. Het scheelde 300 euro per persoon en ik vond het een heel stuk fijner dan via Amsterdam. Wij zijn op Tenerife geweest trouwens. All-inn, 15 dagen en een 4 sterren hotel. 2000 euro moet voor jou heel makkelijk lukken als je naar de Canarische eilanden wil.

The Caribbean is idd duurder vanuit Duitsland maar Egypte en Turkije scheelde bij ons wel. Maar we kregen wel korting bij het hotel in Egypte (omdat het hotel wat we graag wilden nog niet af was gaf de hotelketen ons 200 euro korting voor een ander hotel).
De volgende keer ga ik ook wat meer prijzen vergelijken en dan vergelijk ik het gewoon vanaf Duitsland, België en Nederland.

Leuke avatar trouwens, Tsjip!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 1:40

Ik kan je topic met bon niet vinden CBL..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Raindrop za 4 aug 2012 - 1:41

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Caribbeanlover za 4 aug 2012 - 10:52

http://www.actievandedag.nl/vrijdag/03-08-2012-arke-dominicaanse-republiek-hotel-grand-paradise-bavaro

Jip, ik weet dat je niet ''ver'' wil, maar kijk hier eens naar. Niet duur toch?!

Zitten geen zaterdagvertrekdagen bij helaas, wel zondagen. Waarom moet je op een zaterdag weg? Is zondag echt een probleem?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 19:56

Caribbeanlover schreef:http://www.actievandedag.nl/vrijdag/03-08-2012-arke-dominicaanse-republiek-hotel-grand-paradise-bavaro

Jip, ik weet dat je niet ''ver'' wil, maar kijk hier eens naar. Niet duur toch?!

Zitten geen zaterdagvertrekdagen bij helaas, wel zondagen. Waarom moet je op een zaterdag weg? Is zondag echt een probleem?

Omdat ik dan meer dagen op vakantie kan, ik heb niet meer zoveel vrije dagen. Denk dat de DR het ook niet wordt. Is te ver, jetlag -> moet de volgende dag bij thuiskomst meteen weer werken!
Dank voor het meezoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 20:05

O en de actie loopt nog 15 minuten... Om nou zo snel zonder overleg te beslissen... ;-)

Ik vind het wel een handige site!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  TukTuk za 4 aug 2012 - 20:10

http://www.d-reizen.nl/spanje/tenerife/costa-adeje/aparthotel-isla-bonita-jardin-isla-bonita?category=zonvakanties&sort=price&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=0&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&filter-location=ES&filter-duration=10&filter-transport-from=AMS&filter-care-type=AI&filter-qualification=4-5&price=823.00

1668 euro voor 2 personen 10 dagen Tenerife. Het is dus wel mogelijk smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 20:29

Bedankt! Ga zo door :-)) deze vind ik er niet zo gezellig uit zien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Elsje za 4 aug 2012 - 20:53

Wij wilden eerst naar de canarische eilanden, maar omdat er eind sept/okt het weer niet gegarandeerd mooi is hebben we voor egypte gekozen.

http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/makadi-bay/hotel-prima-life-makadi-resort?category=zonvakanties&q=All+Inclusive+Egypte&search-category=zonvakanties&search-date=20120617&search-date-divergence=4&search-duration=6-8&adults=2&children=0&babies=0&price=479.00#

Onzettend mooi resort. Heeel groot zwembad en het eten staat er erg goed aangeschreven. Uurtje langer dan je wilde vliegen maar wel mooi weer garantie. Buiten het resort is er niet veel te doen. Maar er zijn genoeg uitstapjes o.a piramide, woestijn, duiken. Daarbij is er veel te doen op het resort zelf. Het eten schijnt er erg uit gebreid te zijn.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 21:13

Elsje schreef:Wij wilden eerst naar de canarische eilanden, maar omdat er eind sept/okt het weer niet gegarandeerd mooi is hebben we voor egypte gekozen.

http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/makadi-bay/hotel-prima-life-makadi-resort?category=zonvakanties&q=All+Inclusive+Egypte&search-category=zonvakanties&search-date=20120617&search-date-divergence=4&search-duration=6-8&adults=2&children=0&babies=0&price=479.00#

Onzettend mooi resort. Heeel groot zwembad en het eten staat er erg goed aangeschreven. Uurtje langer dan je wilde vliegen maar wel mooi weer garantie. Buiten het resort is er niet veel te doen. Maar er zijn genoeg uitstapjes o.a piramide, woestijn, duiken. Daarbij is er veel te doen op het resort zelf. Het eten schijnt er erg uit gebreid te zijn.

Grappig, hier zijn we al eens geweest. Is toen goed bevallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  TukTuk za 4 aug 2012 - 21:15

Denk trouwens dat je in Egypte het goedkoopste uit zal zijn!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum