Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

+27
rapa nui
Mida4you
Zonnetje
Wenology
myloon
Bloom
Guus
Tsjip
Reeza
Jerry
Error
PapillonRose
Dennenappel
Twellie
Niene
Coco
Coccinelle
litllejoy
Sarah1985
Bloem86
Mamsie
Elliot
Pien
Ella
Arwyn
Paper Crown
Rush
31 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 23:32

ja he! Die wil ik heel erg graag. Zo'n tripod lamp. Ook heel toepasselijk qua fotografie smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:34

Ja zeker!

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer behoefte krijg aan een vast huur/koophuis. Ik woon al 5 jaar anti-kraak en dan ga je toch niet echt mooie spullen kopen. Vooral omdat we niet weten waar we hierna terecht komen. Ik wil zo graag ons huis helemaal naar mijn smaak inrichten en er in investeren!

Al krijgen we binnenkort wel een nieuwe bank, jeej!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 23:34

Ja dat kan ik me voorstellen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 0:51

Ik wil die eames stoelen niet meer.. haha iedereen heeft de neppe variant.. ze staan in ieder nieuwbouw huis boekje.. Niets speciaals meer aan :P .. Ik zou ze alleen nog mega vintage willen hebben Laughing en dan niet mijn hele eettafel ermee vol.. maar gewoon 1 stoel en de rest andere stoeltjes.

Sowieso zou ik alles overal vandaan willen plukken. Ik vind het interessant om met 10 verschillende meubel items en 10 verschillende accessoires een mooi geheel te krijgen. Warm, geleefd, arty en stoer.

Ik voel me ook heel erg aangetrokken tot vervallen woningen die je zelf moet opknappen. Ik zou dan wel alleen het design doen en voor de rest mensen inschakelen. (m.u.v. het schilderen, dat zou ik zelf nog wel doen om geld te besparen Wink )

Ik vind dit echt een vette afbeelding. Vooral die spiegels tegen dat wandje vind ik heel stoer.
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Pretty-design-industrial-loft-with-metal-dining-table

Hoe stoer is deze woning.. Ik ga echt gillen als ik ooit zoiets tegenkom wat betaalbaar is.
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 9-16-08loft7

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin wo 7 nov 2012 - 0:53

Aaah liefde! Echt gaaf Punk'd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 4:12

.


Laatst aangepast door Megara op vr 9 nov 2012 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Blond wo 7 nov 2012 - 4:40

Ik wil het volgende:
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Servieskast-lagos---woood%5B0%5D
Vitrinekast van WOOOD

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Kapstok-roba-wit---woood%5B0%5D
Kapstok van WOOOD

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Cloth%20Egg%20Chair
Egg chair, en dan een replica, want een echte is onbetaalbaar

Bovenste 2 ga ik sowieso voor mijn huisje bestellen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  GeKKiE wo 7 nov 2012 - 6:40

Deze wil ik graag:

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Ts391-1201
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum