Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

+27
rapa nui
Mida4you
Zonnetje
Wenology
myloon
Bloom
Guus
Tsjip
Reeza
Jerry
Error
PapillonRose
Dennenappel
Twellie
Niene
Coco
Coccinelle
litllejoy
Sarah1985
Bloem86
Mamsie
Elliot
Pien
Ella
Arwyn
Paper Crown
Rush
31 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 21:32

Wat staat er nog op je wishlist voor je (droom) huis?

Denk je dat je dat ooit kunt kopen/realiseren of blijft het bij een droom? (mag ook hoor, gewoon plaatjes kijken is al heerlijk!)

Ik trap wel af:

Ik wil zooooo graag voor aan de eettafel van die Eames chairs, die zijn zo mooi, maar helaas zo duur (ik geloof over de 200 euro per stuk). Staat van realisatie: Wie weet, ooit in een volgend huis.
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Side_chair_590

En dan aan zo'n eettafel, met stalen poten en houten oppervlak (wel met donkerder hout in 't echt). Staat van realisatie: Vast wel, ooit:
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Scaled.php?server=843&filename=tafelmetaaleiken180x90c


Het liefst in zo'n soort loft. (Staat van realisatie: Blijf maar dromen, dat bestaat niet in NL)
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Johncurran

Zo'n soort ruimte, die hoogte, dat raam. Liefde. Maar onmogelijk.
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 141159769539926318_lvKVE7hX_c


Voor op de kinderkamer, die Eames (jaja ik ben fan) Olifant. Zo schattig!
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie F207600b1f6998d


Supervette industriele lampen:
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Picture-5-470x705

Tripod lamp, die moeten we hebben als fotografen (maar vast onbetaalbaar):
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 92534967313169785_Lj7kHSMn_c


Een grote strakke witte keuken, hoe groter hoe beter, we hebben de ruimte hard nodig. (Hoop dat dat ooit echt mag gebeuren, maar voorlopig droom ik nog even verder):
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 1291801710_700_420_Primo3

Of zoiets, dit heeft zo veel sfeer en kan goed in Nederlandse huizen, in elk geval wil ik een open keuken I love you
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 92534967313169771_cHM9TkNy_c


In elk geval nog genoeg te wensen dus!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 21:34

Tripod lamp kan je eventueel zelf maken. Het is maar een ideetje haha Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 21:39

Rush schreef:Tripod lamp kan je eventueel zelf maken. Het is maar een ideetje haha Very Happy

Hahaha nou ik niet in elk geval, vriend misschien!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Paper Crown wo 22 aug 2012 - 21:49

Ik geloof.. dat ik alles heb in het nieuwe huis wat mijn hartje begeerde I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 21:50

Aaah heerlijk PC! Ben ook zo benieuwd naar jullie kinderkamer!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 21:50

Marin schreef:
Rush schreef:Tripod lamp kan je eventueel zelf maken. Het is maar een ideetje haha Very Happy

Hahaha nou ik niet in elk geval, vriend misschien!
Hahaha. Ik weet zeker dat hij dat kan. Heb geen idee wat zo`n lamp kost, maar een statief opscharrelen en een lampenkap erop + wat onderdeeltjes van Karwei is van goedkoper en wie weet ook nog mooier!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:55

Voor in dit huis graag nieuwe hoge plinten beneden.

Morgen wordt onze nieuwe stoel geleverd, was ook een wens ;

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 315428_332306416857065_1240144076_n

Nieuwe eetkamer stoelen.. die we nu hebben zijn prima alleen wil ik graag oude houten stoelen gaan opknappen.

En na de zomer komt voor D.ylan een nieuw bed van sloop/stijger hout. En voor L.ynn een stijgerhouten kledingkast.

Voor madam heb ik een oud bureau gekocht en dit wordt ook een opknap project.

Verder gaan we aankomend jaar bekijken of we hier willen blijven wonen voorlopig of dat we ons eigen huis gaan bouwen, mochten we hier blijven gaan we op zolder 2 kamers en 1 badkamer realiseren en dat is voor nu dus nog even een droom voor dit huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 21:57

Tuininrichting mag ook wel he?!

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie RRstoelZ
Ik wil heel graag zo`n tuinstoel! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 22:02

Ja die stoel is leuk Rush! Hoe lang nog wachten tot je 'm kunt kopen? Pas als je echt een goede tuin hebt toch? Heb je die niet dan? Je woont toch praktisch in een weiland? Wink

Petra, ook mooi zeg! Dat steigerhout vind ik ook gaaf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 22:05

Hahaha. Ja ik heb ruimte zat en ze zijn nu bij de V&D €200, in de aanbieding, maar ik vind het ergens toch zonde van het geld en zo heel vaak is het ook niet buitenzit weer in NL en dan twijfel ik weer zo.

Heb al 3x op het punt gestaan om te bestellen. Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin wo 22 aug 2012 - 22:06

Ja las 't net in je andere topic! Wie weet komt ie nog iets meer in de aanbieding, nu de zomer over is. Dan zou ik 'm toch maar gewoon kopen. Wie weet zijn ze volgend jaar lastiger te krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Arwyn wo 22 aug 2012 - 22:07

Ik wil eerst een huis waar alles wat ik wil in past, haha.
Dan wil ik in ieder geval een mooie ruime keuken en een nette badkamer.

Voor hier gaan we vandaag op zoek naar een buffetkast om een beetje op te knappen zodat we wat meer bergruimte hebben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 22:08

Ik heb m`n vriend al een paar keer gehint. Het is wel weer tijd voor een cadeautje vind ik. Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Ella wo 22 aug 2012 - 22:09

Wij zijn vorig jaar verhuisd en heb bijna alles wat ik wilde. Alleen de babykamer nog niet Wink maar dat duurt niet lang meer
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Pien wo 22 aug 2012 - 22:26

Ik zou heel graag een nieuwe vloer willen en onze open trap behouden maar boven dicht maken. Door de open trap is het heel erg gehorig en kunnen we vrijwel nooit uitslapen door de `herrie` van onze dochter.

edit: het is allebei haalbaar trouwens. nieuwe vloer zijn we al voor aan het sparen en kunnen we inprincipe nu al laten leggen maar we wachten tot begin volgend jaar. dan weten we zeker dat we een juiste vloer kiezen. Deze vloer gaat dan naar zolder, daar hebben we nog altijd geen vloer laten leggen omdat we niet wisten wat we er wilden hebben.

de open trap dicht maken gaat misschien volgende maand al gebeuren. Dmv 2 kozijnen en 2 deuren is het klaar. Kosten zijn max 350euro dus dat kunnen we zo wel even tussendoor doen. We zullen er een hoop profijt van hebben...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 23:27

Zo'n tripod lamp heb ik laatst gekocht voor 145 euro. Ben er superblij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Paper Crown wo 22 aug 2012 - 23:54

Pien schreef:

de open trap dicht maken gaat misschien volgende maand al gebeuren. Dmv 2 kozijnen en 2 deuren is het klaar. Kosten zijn max 350euro dus dat kunnen we zo wel even tussendoor doen. We zullen er een hoop profijt van hebben...

He! Wat stom zeg. Ook wij hebben een opentrap maar boven is het dicht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Elliot do 23 aug 2012 - 0:58

Voor het huis waar we nu wonen had ik een aantal wensen waaronder deze:

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 5f724adc

Planken in de keuken in plaats van bovenkastjes! Ben er zo blij mee I love you

Voor een volgend huis wil ik graag een mooie landelijke keuken met een natuurstenen aanrechtblad en een diepe zwart wit geblokte gootsteen, een visgraatvloer, en een inloopdouche in de badkamer!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Paper Crown do 23 aug 2012 - 1:46

Caroline. schreef:Voor het huis waar we nu wonen had ik een aantal wensen waaronder deze:



Planken in de keuken in plaats van bovenkastjes! Ben er zo blij mee I love you

Voor een volgend huis wil ik graag een mooie landelijke keuken met een natuurstenen aanrechtblad en een diepe zwart wit geblokte gootsteen, een visgraatvloer, en een inloopdouche in de badkamer!

Heb ik, en heb ik!! Als ik mijn huis verkoop laat ik het je weten Very Happy
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Mamsie do 23 aug 2012 - 2:01

Paper Crown schreef:
Caroline. schreef:Voor het huis waar we nu wonen had ik een aantal wensen waaronder deze:



Planken in de keuken in plaats van bovenkastjes! Ben er zo blij mee I love you

Voor een volgend huis wil ik graag een mooie landelijke keuken met een natuurstenen aanrechtblad en een diepe zwart wit geblokte gootsteen, een visgraatvloer, en een inloopdouche in de badkamer!

Heb ik, en heb ik!! Als ik mijn huis verkoop laat ik het je weten Very Happy

pff jij laat mensen graag groen uitslaan he!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 2:33

Niet zoveel op het moment.. Ben een beetje klaar met dat interieurgeleuter hahaha laughcry

Maar 1 zo'n stoel zou leuk zijn
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie MVIND50

Mooi plat vloerkleed. Bijna gewoon een stuk linnen op de grond. (en die ruimte wil ik er wel bij)
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 700_lost-found-loft-space

Witte vloer in de slaapkamers (met gelijk een nieuwe bed, raambekleding en witte gordijnen)
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie White-floors-bedroom

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Paper Crown do 23 aug 2012 - 2:45

Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Caroline. schreef:Voor het huis waar we nu wonen had ik een aantal wensen waaronder deze:



Planken in de keuken in plaats van bovenkastjes! Ben er zo blij mee I love you

Voor een volgend huis wil ik graag een mooie landelijke keuken met een natuurstenen aanrechtblad en een diepe zwart wit geblokte gootsteen, een visgraatvloer, en een inloopdouche in de badkamer!

Heb ik, en heb ik!! Als ik mijn huis verkoop laat ik het je weten Very Happy

pff jij laat mensen graag groen uitslaan he!

Nee, ik ben trots op ons nieuwe huis haha
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Bloem86 do 23 aug 2012 - 3:02

Marin schreef:




Het liefst in zo'n soort loft. (Staat van realisatie: Blijf maar dromen, dat bestaat niet in NL)
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Johncurran

Zo'n soort ruimte, die hoogte, dat raam. Liefde. Maar onmogelijk.
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie 141159769539926318_lvKVE7hX_c


Supervette industriele lampen:
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Picture-5-470x705



Deze dingen kunnen best in Nederland Marin! Wink Mijn zwager en schoonzus wonen in een loft! Een oude loods helemaal omgetoverd! Een beetje in de stijl van die 2e foto! Mét van die industriele lampen én een mega raam! smile De loods is in 4en gedeeld en er staan er nu nog 3 te koop! Moet je wel in de achterhoek willen wonen! Laughing
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Sarah1985 do 23 aug 2012 - 3:03

Ik wil heel graag een nieuwe keuken, die we nu hebben is 20 jaar oud en al heel vaak geverfd en is gewoon niet meer mooi. Verder is alles in huis mooi. Maar als ik dan zou mogen kiezen een nieuw huis zelf bouwen. Zo iets als die foto. Mijn man is al bezig met een tekening te maken van ons droomhuis

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Project_683_1_img1
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  litllejoy do 23 aug 2012 - 3:20

Marin schreef:

En dan aan zo'n eettafel, met stalen poten en houten oppervlak (wel met donkerder hout in 't echt). Staat van realisatie: Vast wel, ooit:
Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Scaled.php?server=843&filename=tafelmetaaleiken180x90c



M'n vriend maakt zulke tafels, dus als je ooit de wens nog hebt Wink .
Je moet er alleen wel een stukje voor rijden haha, helemaal naar Zeeland.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum