Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee vragen m.b.t. inrichting

5 plaatsers

Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:28

Vraag 1

# Bij mijn televisiemeubel heb ik een klein stukje muur over en dat is met het verven erg lelijk geworden. Aangezien ik nu thuis zit, valt het natuurlijk veel meer op. Het oververven van deze muur heeft na een jaar nog weinig nut. Ondanks dat ik zelf niet tot nauwelijks nog in huis rook, het komt echt sporadisch voor, sta ik visite wel toe om in huis te roken. Omdat de verf nu al een jaar oud is, is de hele muur opnieuw doen geen optie en dus ben ik op zoek naar een andere oplossing. Een kleine plant en een glazen vaas zijn geen oplossingen. Want die heb ik al ergens anders staan en anders wordt het zo'n zooitje. Ik dacht dus aan een vierkante lantaarn (breedte 20 cm max), vrij hoog model, voor slechts één kaars, met misschien wat decoratie. Maar waar ik ook zoek, ik kan het niet vinden. Jullie misschien een idee? weer een heel verhaal, voor zo'n kleine vraag. Sorry. Embarassed

Vraag 2

# Drie jaar geleden heb ik ervoor gekozen om geen televisie op de slaapkamer te nemen, om verschillende redenen. Maar nu begin ik het toch echt te missen. Door Kees & Co, waar ik al niet naar kijk, kwam ik op het idee om een klein tafeltje, dat te verplaatsen is, achter het bed te plaatsen, dus bij het voeteneind. Ik kwam op een drankentafeltje, maar dat is volgens mij niet hoog genoeg. Jullie daar een idee over? (Het gaat hierbij om een kleine televisie, die ik van mijn vader kan overnemen)

(In de toekomst wil ik graag een boxspring en dan ook gelijk zo'n tafel dat om het bed kan. Dan is dat probleem ook gewoon gelijk opgelost. Maar goed, dat is de toekomst. Twee vragen m.b.t. inrichting  561177)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Ibbeltje do 19 jan 2012 - 9:32

Vraag 1 Action?

Vraag 2 ligt er aan hoe hoog je bed is en het tafeltje :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Sarah1985 do 19 jan 2012 - 9:35

vraag 1 action hebben ze 4 kante lantaarns
vraag 2 lijkt me lastig als je zn tafeltje achter je bed hebt. Kun je hem niet ophangen?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:36

Hahahaha Very Happy

Vraag 1; Daar kijk ik altijd als eerste. Maar zonder succes. Ze hadden wel een raar rond vorm "iets" en dat zou wel passen en dat had ik ook bijna meegenomen, tot ik tot bezinning kwam... Want dat ding was echt lelijk. :P

Vraag 2; Tja, ik zeg altijd standaard. Maar weet dat het per bed verschilt. Hij is lager dan mijn rugleuning. Men, soms zou ik willen dat ik een meetband had. Ik schat hem denk ik op 70 cm. Kan dat voor een voeteneind? Twee vragen m.b.t. inrichting  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:38

Sarah1985 schreef:vraag 1 action hebben ze 4 kante lantaarns
vraag 2 lijkt me lastig als je zn tafeltje achter je bed hebt. Kun je hem niet ophangen?

Vraag 2 - Oeh, kijk. Wist dat ik wat vergat. Nee, daar staat een gigantische kledingkast. En aan de andere wand een boekenkast en stoel en dan is mijn slaapkamer wel vol. Helaas. Vandaar ook het tafeltje idee.

Vraag 1 - Zelfde antwoord als op ibbel. Maar kan er van de week nog even gaan kijken. Misschien dat ze het nog niet hadden ingevuld, in de winkel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Ibbeltje do 19 jan 2012 - 9:44

Onze tv staat aan 1 kant naast het bed, kan ook bijna niet anders. Niet heel praktisch maar wel fijn een tv op de slaapkamer Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:49

Ibbeltje schreef:Onze tv staat aan 1 kant naast het bed, kan ook bijna niet anders. Niet heel praktisch maar wel fijn een tv op de slaapkamer Wink

Dat lukt me dus helaas ook niet. Sad Linkerkant, dan krijg ik de kast niet open. De rechterkant, dan kan ik mijn bed niet meer in en als ik mijn bed niet in kan, kan ik dus overweg ook niet wassen. En ik heb een boekenkast en momenteel nog één plank vrij. Misschien moet ik mijn boeken en planken anders indelen? Dan kan daar de kleine televisie, mijn vader gebruikt hem momenteel als beeldscherm voor de computer, groter is hij ook niet, in. Dat zou nog een idee zijn.

Kijk, je brengt me op ideeen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Ibbeltje do 19 jan 2012 - 9:55

Gisele schreef:
Ibbeltje schreef:Onze tv staat aan 1 kant naast het bed, kan ook bijna niet anders. Niet heel praktisch maar wel fijn een tv op de slaapkamer Wink

Dat lukt me dus helaas ook niet. Sad Linkerkant, dan krijg ik de kast niet open. De rechterkant, dan kan ik mijn bed niet meer in en als ik mijn bed niet in kan, kan ik dus overweg ook niet wassen. En ik heb een boekenkast en momenteel nog één plank vrij. Misschien moet ik mijn boeken en planken anders indelen? Dan kan daar de kleine televisie, mijn vader gebruikt hem momenteel als beeldscherm voor de computer, groter is hij ook niet, in. Dat zou nog een idee zijn.

Kijk, je brengt me op ideeen. Wink

whahah nou mooi...hopelijk past hij daar toch ergens. denk dat achter je bed niet handig is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:58

Ibbeltje schreef:
Gisele schreef:
Ibbeltje schreef:Onze tv staat aan 1 kant naast het bed, kan ook bijna niet anders. Niet heel praktisch maar wel fijn een tv op de slaapkamer Wink

Dat lukt me dus helaas ook niet. Sad Linkerkant, dan krijg ik de kast niet open. De rechterkant, dan kan ik mijn bed niet meer in en als ik mijn bed niet in kan, kan ik dus overweg ook niet wassen. En ik heb een boekenkast en momenteel nog één plank vrij. Misschien moet ik mijn boeken en planken anders indelen? Dan kan daar de kleine televisie, mijn vader gebruikt hem momenteel als beeldscherm voor de computer, groter is hij ook niet, in. Dat zou nog een idee zijn.

Kijk, je brengt me op ideeen. Wink

whahah nou mooi...hopelijk past hij daar toch ergens. denk dat achter je bed niet handig is.

Dat dacht ik ook al. Maar ik wil zooooooooooooooooo graag late ATWT vanuit bed kijken en dan bedenk je alle opties. Maar vanuit de boekenkast kan eerst toch nog. Ben leesmoe en mag ook niet meer teveel lezen, want er past ook geen tweede boekenkast in dit huis. Ik haat klein wonen. (Niet echt, maar soms is het gewoon even behelpen :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Davinia do 19 jan 2012 - 20:40

Die vierkante lantaarns zie ik overal. Bij de Action, Leen Bakker, Trendhopper, Riverdale heeft ze ook en volgens mij heb ik ze ook bij de Blokker zien staan!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Rovine do 19 jan 2012 - 20:45

Kun je de TV niet ophangen in een TV-steun? Toen ik studeerde heb ik dat ook gehad, hij hing aan een muur en ik kon hem draaien zodat ik zowel vanuit bed of vanaf de bank kon kijken. Het was een plateau waar hij op stond en dan vastgemaakt met een band. Nam geen ruimte in omdat hij op 2 meter hoogte hing.
Volgens mij heb ik toen ongeveer 15 euro betaald voor zo'n steun. Wel een aantal jaar geleden, inmiddels zijn ze misschien wat moeilijker verkrijgbaar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 2:31

Rovine, zijn er steunen voor van die flatdingen? Want ik ken de steunen nog wel van vroeger. Mijn broertje had er altijd één, omdat hij de jongste is en altijd de kleinste kamer had. Wat is het leven als jongste kind toch oneerlijk, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  SoGood vr 20 jan 2012 - 2:44

Twee vragen m.b.t. inrichting  20121_bers04b_hs03

Ik heb een houten bank over mijn bed zeg maar, daar staat ook mijn tv op. Hij staat nu boven het voeteneind maar je kan hem zetten waar je wil er zitten (onzichtbare) wieltjes onder. Beetje dit idee alsof het enorme plaatje.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Ibbeltje vr 20 jan 2012 - 2:47

So good dat is ook handig! Alleen hebben wij een verhoogd voeteneind.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  SoGood vr 20 jan 2012 - 2:57

Ibbeltje schreef:So good dat is ook handig! Alleen hebben wij een verhoogd voeteneind.

Wij ook, daar staat hij voor. Is super gezellig en handig! Wij zijn nu op zoek naar een boxspring en ik wil perse dat die bank erover kan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 3:04

Sogood schreef:
Ibbeltje schreef:So good dat is ook handig! Alleen hebben wij een verhoogd voeteneind.

Wij ook, daar staat hij voor. Is super gezellig en handig! Wij zijn nu op zoek naar een boxspring en ik wil perse dat die bank erover kan.

Kan je er gewoon met je benen onder? Ligt dat wel lekker om te slapen? Ik wil in de toekomst ook graag een boxspring, ontbreekt me echter nu aan één ding en dat is geld. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  SoGood vr 20 jan 2012 - 3:06

Gisele schreef:
Sogood schreef:
Ibbeltje schreef:So good dat is ook handig! Alleen hebben wij een verhoogd voeteneind.

Wij ook, daar staat hij voor. Is super gezellig en handig! Wij zijn nu op zoek naar een boxspring en ik wil perse dat die bank erover kan.

Kan je er gewoon met je benen onder? Ligt dat wel lekker om te slapen? Ik wil in de toekomst ook graag een boxspring, ontbreekt me echter nu aan één ding en dat is geld. :P



Ja hoor geen probleem! Die boxpring komt er pas in een nieuw huis dus of het gaat werken dat weet ik nog niet. Bij een normaal bed vind ik het iig geweldig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 3:31

Dat is handig. Want zo'n plank wilde ik al een tijd. Daar ga ik dan ook even serieus naar kijken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Ibbeltje vr 20 jan 2012 - 3:39

Gisele schreef:
Sogood schreef:
Ibbeltje schreef:So good dat is ook handig! Alleen hebben wij een verhoogd voeteneind.

Wij ook, daar staat hij voor. Is super gezellig en handig! Wij zijn nu op zoek naar een boxspring en ik wil perse dat die bank erover kan.

Kan je er gewoon met je benen onder? Ligt dat wel lekker om te slapen? Ik wil in de toekomst ook graag een boxspring, ontbreekt me echter nu aan één ding en dat is geld. :P

Nou ja ikdenk dat mijn vriend er met zijn voeten tegenaan knalt telkens....we hebben echt van die met knoppen er op ...hoe leg ik dat uit haha. Even voorbeeld zoeken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Ibbeltje vr 20 jan 2012 - 3:42

Beetje dit idee maar dan nog ietsje hoger ik:

Twee vragen m.b.t. inrichting  Bed_finished
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen m.b.t. inrichting  Empty Re: Twee vragen m.b.t. inrichting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum