Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

+27
rapa nui
Mida4you
Zonnetje
Wenology
myloon
Bloom
Guus
Tsjip
Reeza
Jerry
Error
PapillonRose
Dennenappel
Twellie
Niene
Coco
Coccinelle
litllejoy
Sarah1985
Bloem86
Mamsie
Elliot
Pien
Ella
Arwyn
Paper Crown
Rush
31 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  PapillonRose vr 24 aug 2012 - 20:06

Minneke: Wat een mooie meubels! Die kast I love you

Wat ik hier nog wel zou willen:
- Een nieuwe bank (met chaise longue eraan) in een soort grijze tweedstof
- Een nieuw dressoir in het wit
- Een leuke witte kast
- Een witte salontafel

Heb me nog niet echt verdiept in wat het gaat worden, maar zodra ik weer wat gespaard heb dan gaat het er wel komen, dus dan mag ik vanzelf weer gaan rondkijken smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Error za 25 aug 2012 - 22:49

Niene schreef:
Nois schreef:
Bloem86 schreef:

Deze dingen kunnen best in Nederland Marin! Wink Mijn zwager en schoonzus wonen in een loft! Een oude loods helemaal omgetoverd! Een beetje in de stijl van die 2e foto! Mét van die industriele lampen én een mega raam! Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 561177 De loods is in 4en gedeeld en er staan er nu nog 3 te koop! Moet je wel in de achterhoek willen wonen! Laughing



In U.lft? Ik vind een loft ook echt I love you

Bij de D.ru (denk ik),zooo enorm mooi I love you

http://www.redres.nl/erfgoedmakelaar/erfgoed-aangeboden/141/ulft-%28gld%29-lofts-te-koop-voormalige-badkuipenfabriek-dru-complex.asp

Die zijn zo mooi! Ben ik vorige week ingeweest, echt prachtig! En zo erg is het niet om in de achterhoek te wonen hoor Laughing
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Jerry za 25 aug 2012 - 23:24

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Image

En daar dan 6 van :cheering: (gelukkig gaan we die binnenkort aanschaffen)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Bloem86 zo 26 aug 2012 - 4:20

Paraplu schreef:
Niene schreef:
Nois schreef:
Bloem86 schreef:

Deze dingen kunnen best in Nederland Marin! Wink Mijn zwager en schoonzus wonen in een loft! Een oude loods helemaal omgetoverd! Een beetje in de stijl van die 2e foto! Mét van die industriele lampen én een mega raam! Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 561177 De loods is in 4en gedeeld en er staan er nu nog 3 te koop! Moet je wel in de achterhoek willen wonen! Laughing



In U.lft? Ik vind een loft ook echt I love you

Bij de D.ru (denk ik),zooo enorm mooi I love you

http://www.redres.nl/erfgoedmakelaar/erfgoed-aangeboden/141/ulft-%28gld%29-lofts-te-koop-voormalige-badkuipenfabriek-dru-complex.asp

Die zijn zo mooi! Ben ik vorige week ingeweest, echt prachtig! En zo erg is het niet om in de achterhoek te wonen hoor Laughing

Haha! Nee, zeg ook zeker niet dat dat erg is, aangezien ik er ook al mn hele leven woon! Wink
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Reeza zo 26 aug 2012 - 4:34



Deze, en deze week ga ik hem eindelijk kopen Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 5:04

Ik hoop dat ik mijn man zover kan krijgen om deze lampen aan te schaffen voor t nieuwe huis:

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Image_13023

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 5:13

Wauw mooi Rejoy!

Zelf wil ik straks een mooie grote witte buffetkast en een grote eettafel met 6 stoelen. En ook nog een andere salontafel, tv kast en grote hoekbank Wink

Maargoed eerst een ander huis Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Niene ma 27 aug 2012 - 10:21

Bloem86 schreef:
Paraplu schreef:
Niene schreef:
Nois schreef:
Bloem86 schreef:

Deze dingen kunnen best in Nederland Marin! Wink Mijn zwager en schoonzus wonen in een loft! Een oude loods helemaal omgetoverd! Een beetje in de stijl van die 2e foto! Mét van die industriele lampen én een mega raam! Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 561177 De loods is in 4en gedeeld en er staan er nu nog 3 te koop! Moet je wel in de achterhoek willen wonen! Laughing



In U.lft? Ik vind een loft ook echt I love you

Bij de D.ru (denk ik),zooo enorm mooi I love you

http://www.redres.nl/erfgoedmakelaar/erfgoed-aangeboden/141/ulft-%28gld%29-lofts-te-koop-voormalige-badkuipenfabriek-dru-complex.asp

Die zijn zo mooi! Ben ik vorige week ingeweest, echt prachtig! En zo erg is het niet om in de achterhoek te wonen hoor Laughing

Haha! Nee, zeg ook zeker niet dat dat erg is, aangezien ik er ook al mn hele leven woon! Wink

De Achterhoek is hartstikke leuk Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 2474380249 Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 3920004554!!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Tsjip di 28 aug 2012 - 1:53

Niene schreef:
Bloem86 schreef:
Paraplu schreef:
Niene schreef:
Nois schreef:
Bloem86 schreef:

Deze dingen kunnen best in Nederland Marin! Wink Mijn zwager en schoonzus wonen in een loft! Een oude loods helemaal omgetoverd! Een beetje in de stijl van die 2e foto! Mét van die industriele lampen én een mega raam! Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 561177 De loods is in 4en gedeeld en er staan er nu nog 3 te koop! Moet je wel in de achterhoek willen wonen! Laughing



In U.lft? Ik vind een loft ook echt I love you

Bij de D.ru (denk ik),zooo enorm mooi I love you

http://www.redres.nl/erfgoedmakelaar/erfgoed-aangeboden/141/ulft-%28gld%29-lofts-te-koop-voormalige-badkuipenfabriek-dru-complex.asp

Die zijn zo mooi! Ben ik vorige week ingeweest, echt prachtig! En zo erg is het niet om in de achterhoek te wonen hoor Laughing

Haha! Nee, zeg ook zeker niet dat dat erg is, aangezien ik er ook al mn hele leven woon! Wink

De Achterhoek is hartstikke leuk Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 2474380249 Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 3920004554!!

Zeker weten! Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Guus vr 31 aug 2012 - 2:32

Ik wil graag:

-Extra brede lamellen zodat het een beetje schutter ieders, maar niet zo dik als schutters... Snap je m'n nog? Wink

-Een vloerkleed bij het zitgedeelte, het liefst gewoon een grote klassieke kokosmat, iets anders is totaal niet handig met Nala (die eigenlijk ook niet... Maarja)

-twee oorfeutuils, die nieuwe bij de Ikea vind ik niet mooi... Die oude die voorop de folder staat wel btw

-Een extra hoog bed, het heeft iets luxe om in bed te moeten klimmen smile

-Een klassiek bureau om op te knappen

En eigenlijk is de inrichting voor mij/ons altijd een neverending story


Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Bloom vr 31 aug 2012 - 4:33

Ik heb een fantastische woonkeuken waar op dit moment wat afdankertjes staan tot we wat geld hebben gespaard voor nieuwe meubels. Ik wil dus echt nog heel graag een grote, robuuste eettafel. Het liefst met een dik blad en een metalen onderstel. Zoiets als dit:

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 484311_384262921635822_265232861_n

Met daaromheen:

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Eames-dining-chair-daw

Verder wil ik nog:

- Een goede boxspring.

- Een mooi donker kleed in de zithoek.

- Een mooie, comfortabele fauteuil voor op de slaapkamer.

- Een mooie oude theepot met wat "oma"kopjes als decoratie. Ik heb wat in mijn hoofd maar een zoektocht op rommelmarkten heeft nog niks opgeleverd.

Verder heb ik nog wel tig woon- en interieurwensen maar bovenstaande zaken staan echt op mijn wishlist voor aankomend jaar. De rest komt later wel.
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Bloom vr 31 aug 2012 - 4:38

Goochempie schreef:Ik wil graag:

-twee oorfeutuils, die nieuwe bij de Ikea vind ik niet mooi... Die oude die voorop de folder staat wel btw


Haha, precies wat ik dacht toen ik de folder zag. Ik vond de oude geweldig maar de nieuwe viel me tegen. Ik heb ooit een prachtige oorfauteuil op de rommelmarkt zien staan. Heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik hem toen niet gekocht heb.
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Arwyn vr 31 aug 2012 - 5:03

Ik wil een mooie grijze hoekbank!
En dan ook echt een hoekbank, geen driezitter met chaise longue.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:05

Een mooie witte buffetkast I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  myloon vr 31 aug 2012 - 23:04

Wij zouden wel een grote lounge eetkamerbank willen!!!
Laatst zagen we er een staan bij de bijenkorf in Amsterdam en we waren gelijk verkocht!!
Past hier niet maar misschien in toekomstige huis!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Arwyn za 1 sep 2012 - 1:47

Pippa schreef:Een mooie witte buffetkast I love you
Kringloop en dan zelf opknappen smile
Ben ik nu toevallig druk mee bezig, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Wenology vr 7 sep 2012 - 5:48

Nog genoeg. Wij zijn met ons appartementje bezig, het opknappen en inrichten.

Een paar wensen:

- Boxspring.
- Mooie grote kledingkast.
- Klassieke donkere houten eettafel. (Waarschijnlijk tweedehands halen en opknappen)
- Een schaaktafeltje.
- Twee mooie stoelen voor in een leeshoekje.


Voor een groter huis zou ik hele andere wensen hebben, maar dit is dus voor ons mini appartementje. smile
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Zonnetje vr 7 sep 2012 - 6:13

Ik wil graag nog leuke accessoires voor in huis. We zoeken nog een paar mooie schilderijen voor in de woonkamer en slaapkamer en nog een lamp boven de eettafel. Verder wil ik graag een zuil in de woonkamer met daar boven op een plant.

Termijn van realisatie: als mijn vriend tijd heeft om mee te gaan naar wat woonwinkels.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Mida4you zo 9 sep 2012 - 7:53

Ik ben al maanden op zoek naar rieten lampen kapjes. ( zoiets als het plaatje hier beneden ) Op internet zijn ze genoeg te verkrijgen in de webshops maar ik wil ze eerst zien voordat ik ze koop! Ik ben echt bij elke winkel die ik kan bedenken al langs geweest en ik kan gewoon niet slagen... Misschien een nadeel dat ik in Drenthe woon en daar niet veel te vinden is??

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Rieten-lampenkapjes-met-hart1

Edit: sorry voor het grote plaatje
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  rapa nui zo 9 sep 2012 - 8:47

http://www.hetkuperhuus.nl/c-652693/rieten-lampenkappen/

Misschien is dit nog in de buurt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Mida4you zo 9 sep 2012 - 8:58

rapa nui schreef:http://www.hetkuperhuus.nl/c-652693/rieten-lampenkappen/

Misschien is dit nog in de buurt.

Thanx, nooit aan deze winkel gedacht. Ik woon er wel een eind vandaan maar er woont een vriendin van me in die plaats. Daar kom ik af en toe
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Flippin' Bitch zo 9 sep 2012 - 12:10

- Een oven & ruimte daarvoor in de keuken. Heb nu een combimagnetron, broodjes & vlees bakken gaat nog wel (wel af en toe omdraaien), maar ovengerechten en taarten, dat wordt gewoon niks.

- Een fateuil met een voetenbankje, om lekker op weg te kruipen.

- Een balkenplafond & een hangmat met plaidje en kussens eraan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Blond di 6 nov 2012 - 22:07

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 CADES-Staande-lamp-Leo-tripod%2C-hout---H122-8965-5519-1-product

Marin, ik kwam deze tegen in een webshop, voor 175 euro. Nog steeds interesse Wink?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 23:03

Oeh leuk! Wat lief dat je daar aan dacht. Maar nee, in dit huis gaat het nog niet passen. Dat zal pas bij een volgend huis komen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:31

Chance schreef:Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 CADES-Staande-lamp-Leo-tripod%2C-hout---H122-8965-5519-1-product

Marin, ik kwam deze tegen in een webshop, voor 175 euro. Nog steeds interesse Wink?

Wat een leuke lamp!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog hebben - inrichting versie - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog hebben - inrichting versie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum