Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

4 plaatsers

Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Floor wo 22 aug 2012 - 18:41

Een vriendin van mij is gistermiddag opgenomen in het ziekenhuis voor minimaal een aantal dagen, ze ligt aan de weeenremmers. Ze is nu 30.5 week zwanger, ik heb haar de dag ervoor nog gezien en wist dat het niet zo goed ging maar uiteraard is dit toch schrikken.
Ik wil haar een kaartje schrijven maar wat schrijf je er in?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Nijntje wo 22 aug 2012 - 18:49

veel sterkte, rustig aan blijven doen en hopen dat die kleine nog even blijft zitten? zoiets lijkt me het meest voor de hand liggend.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Floor wo 22 aug 2012 - 18:53

Zoiets dacht ik inderdaad ook maar ik wist het gewoon niet meer. Ik hoorde het pas gisteravond rond 00.30uur en heb er dus heel de nacht aan kunnen denken/over na kunnen denken en nu wist ik gewoon niet meer wat ik moest schrijven Embarassed
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 18:54

Dat je aan haar denkt en dat je haar graag wilt helpen, mocht het nodig zijn. Neem aan dat als ze naar huis mag, ze niets meer mag doen, zo was het tenminste bij mij. Verder eens met hierboven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Floor wo 22 aug 2012 - 22:19

Ik denk dat ze niks meer mag doen als ze uiteindelijk naar huis mag. Ze zat al voor 50% in de ziektewet ivm harde buiken.
Ik ga zo het kaartje schrijven. bedankt voor jullie tips
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Ella wo 22 aug 2012 - 22:20

het maakt niet eens zoveel uit wat je erop schrijft. het kaartje op zich is natuurlijk al hartsikke fijn voor haar
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  studiebol do 23 aug 2012 - 0:22

kaartjes krijgen is heel leuk in zo'n saai ziekenhuis! Beetje de boel opvrolijken, tenminste dat vond ik!

Als zij het ziet zitten en het mag zou ik als ik jou was ook ff langs gaan, ik weet hoe lang de dagen in zo'n ziekenhuis duren en dan is het best fijn als er bezoek komt, gewoon ff afleiding.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Floor do 23 aug 2012 - 1:04

Studie daar heb ik ook over nagedacht maar ik ben vandaag nog erg druk aan het werk en morgen zijn we al op vakantie, het gaat me gewoon niet lukken om naar het ziekenhuis te gaan (het is 30 minuten rijden enkel, dus even binnen wippen kan niet).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje? Empty Re: vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum