Zwangere vriendin in het ziekenhuis
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangere vriendin in het ziekenhuis
Mijn vriendin is bijna 34 weken zwanger. Met 29w was ze opgenomen geweest door weeën. Na een weekje mocht ze naar huis. Ondertussen ligt ze weer in het ziekenhuis met weeën. Van zodra dat ze van de bakster afgaat met weeënremmers, krijgt ze weer weeën. Ik geloof dat ze zaterdag 34w ver is, dan kan ze prima in het door haar gekozen ziekenhuis bevallen (anders moest ze naar een universitair ziekenhuis). Het gaat wel heel goed met de baby.
Nu wil ik een leuk pakketje voor haar samenstellen waarmee ze toch wat om handen heeft thuis/in het ziekenhuis.
Vorige keer heb ik haar een hoop zwangerschapstijdschriften/mamatijdschriften gegeven, een fotoboek voor de baby en wat snoepjes.
Met welke dingen waren jullie heel blij tijdens de (zware) zwangerschap. En wat kan ik het best zeggen om haar te steunen?
Nu wil ik een leuk pakketje voor haar samenstellen waarmee ze toch wat om handen heeft thuis/in het ziekenhuis.
Vorige keer heb ik haar een hoop zwangerschapstijdschriften/mamatijdschriften gegeven, een fotoboek voor de baby en wat snoepjes.
Met welke dingen waren jullie heel blij tijdens de (zware) zwangerschap. En wat kan ik het best zeggen om haar te steunen?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Zwangere vriendin in het ziekenhuis
Ik zou het niet weten, heb geen echt zware zwangerschap gehad. Maar een mooi kaartje met een lief berichtje erin doet het altijd goed, toch?
Wat, in hemelsnaam, is een bakster???
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Papillio schreef:Ik zou het niet weten, heb geen echt zware zwangerschap gehad. Maar een mooi kaartje met een lief berichtje erin doet het altijd goed, toch?
Een infuus volgens mij
Ik zou ook een leuke kaart kopen en die geven, verder zou ik het eigenlijk ook niet weten...
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb wel een redelijke zware zwangerschap gehad (ook dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname) en ik zou het alleen al heel lief vinden als iemand laat blijken dat ze aan me denkt door een kaartje te sturen of langs te komen. Wat je zou kunnen zeggen maakt denk ik niet zoveel uit, alleen het feit dat je al laat merken dat je met haar situatie bezig bent, lijkt me erg fijn voor haar.
Gast- Gast
Inderdaad een infuus, maar hier in België noemen ze dat een baxter.Papillio schreef:Ik zou het niet weten, heb geen echt zware zwangerschap gehad. Maar een mooi kaartje met een lief berichtje erin doet het altijd goed, toch?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zorgen om zwangere vriendin.
» Cadeau voor zwangere vriendin
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin
» vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?
» Cadeau voor zwangere vriendin
» Cadeau tips voor zwangere vriendin?
» Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin
» vriendin in het ziekenhuis, wat schrijf ik in een kaartje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: