Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangere vriendin in het ziekenhuis

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zwangere vriendin in het ziekenhuis Empty Zwangere vriendin in het ziekenhuis

Bericht  Slakje ma 2 jul 2012 - 10:42

Mijn vriendin is bijna 34 weken zwanger. Met 29w was ze opgenomen geweest door weeën. Na een weekje mocht ze naar huis. Ondertussen ligt ze weer in het ziekenhuis met weeën. Van zodra dat ze van de bakster afgaat met weeënremmers, krijgt ze weer weeën. Ik geloof dat ze zaterdag 34w ver is, dan kan ze prima in het door haar gekozen ziekenhuis bevallen (anders moest ze naar een universitair ziekenhuis). Het gaat wel heel goed met de baby.

Nu wil ik een leuk pakketje voor haar samenstellen waarmee ze toch wat om handen heeft thuis/in het ziekenhuis.

Vorige keer heb ik haar een hoop zwangerschapstijdschriften/mamatijdschriften gegeven, een fotoboek voor de baby en wat snoepjes.

Met welke dingen waren jullie heel blij tijdens de (zware) zwangerschap. En wat kan ik het best zeggen om haar te steunen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangere vriendin in het ziekenhuis Empty Re: Zwangere vriendin in het ziekenhuis

Bericht  Papillio ma 2 jul 2012 - 18:56

Ik zou het niet weten, heb geen echt zware zwangerschap gehad. Maar een mooi kaartje met een lief berichtje erin doet het altijd goed, toch?

Wat, in hemelsnaam, is een bakster???
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangere vriendin in het ziekenhuis Empty Re: Zwangere vriendin in het ziekenhuis

Bericht  Ilargi ma 2 jul 2012 - 19:09

Papillio schreef:Ik zou het niet weten, heb geen echt zware zwangerschap gehad. Maar een mooi kaartje met een lief berichtje erin doet het altijd goed, toch?

Wat, in hemelsnaam, is een bakster???

Een infuus volgens mij

Ik zou ook een leuke kaart kopen en die geven, verder zou ik het eigenlijk ook niet weten...
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangere vriendin in het ziekenhuis Empty Re: Zwangere vriendin in het ziekenhuis

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:02

Ik heb wel een redelijke zware zwangerschap gehad (ook dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname) en ik zou het alleen al heel lief vinden als iemand laat blijken dat ze aan me denkt door een kaartje te sturen of langs te komen. Wat je zou kunnen zeggen maakt denk ik niet zoveel uit, alleen het feit dat je al laat merken dat je met haar situatie bezig bent, lijkt me erg fijn voor haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangere vriendin in het ziekenhuis Empty Re: Zwangere vriendin in het ziekenhuis

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 20:57

Papillio schreef:Ik zou het niet weten, heb geen echt zware zwangerschap gehad. Maar een mooi kaartje met een lief berichtje erin doet het altijd goed, toch?

Wat, in hemelsnaam, is een bakster???
Inderdaad een infuus, maar hier in België noemen ze dat een baxter.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangere vriendin in het ziekenhuis Empty Re: Zwangere vriendin in het ziekenhuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum