Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat schrijf je op een verhuiskaart?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat schrijf je op een verhuiskaart? Empty Wat schrijf je op een verhuiskaart?

Bericht  MissBitchy wo 24 jul 2013 - 0:50

... voor iemand die net een nieuw huisje heeft, nadat haar relatie van 8 jaar over is?
Want blij is ze eigenlijk niet met haar huis natuurlijk, dus om nou alleen 'van harte met je nieuwe woning' te schrijven zit ze ook niet echt op te wachten denk ik. Wil er dus nog iets bij schrijven in de trant van dat het niet is gelopen zoals ze voor ogen had, maar dat ze hopelijk toch snel weer gelukkig wordt ofzoiets?
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat schrijf je op een verhuiskaart? Empty Re: Wat schrijf je op een verhuiskaart?

Bericht  Lynn_ wo 24 jul 2013 - 0:53

Ik zou haar wel feliciteren en erbij zetten dat je hoopt dat ze in haar nieuwe huis een fijne nieuwe start kan maken.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat schrijf je op een verhuiskaart? Empty Re: Wat schrijf je op een verhuiskaart?

Bericht  nina wo 24 jul 2013 - 0:53

Ik kom waarschijnlijk ook in die situatie terecht maar dan na een relatie van 7 jaar.
Ik zou leuk vinden om te lezen: 
Veel geluk in je nieuw woning. Hopelijk voel je je snel thuis in je eigen huisje.

 Zoiets.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat schrijf je op een verhuiskaart? Empty Re: Wat schrijf je op een verhuiskaart?

Bericht  Eris wo 24 jul 2013 - 1:05

Wat de meiden boven mij ook al zeggen; Veel geluk in je nieuwe woning. Hopelijk kan je snel van dit huis je thuis maken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat schrijf je op een verhuiskaart? Empty Re: Wat schrijf je op een verhuiskaart?

Bericht  MissBitchy wo 24 jul 2013 - 1:10

Bedankt meiden!
Ik had wel ongeveer in m'n hoofd wat ik erop wilde zetten, maar kreeg het er niet uit zeg maar...

Nina, wat vervelend voor je Sad 
Heb je al een huisje of ben je druk op zoek? Of is het nog niet zeker (omdat je schrijft 'waarschijnlijk')?
Sterkte in ieder geval!
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat schrijf je op een verhuiskaart? Empty Re: Wat schrijf je op een verhuiskaart?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum