Motivatiebrief, hoe schrijf je die?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Motivatiebrief, hoe schrijf je die?
Wat een hel, ik heb al weken geleden onze opleidingsdirecteur een motivatiebrief beloofd voor de master die ik wil gaan doen (hij wil dan een aanbevelingsbrief voor me schrijven). Maar ik loop er compleet op vast.
Eerst wist ik al niet hoe ik moest beginnen. Begin ik met hoe ik als kind al in deze richting geïnteresseerd was, of begin ik met wanneer ik van deze master hoorde en waarom hij perfect voor me is?
En nu heb ik een soort van twee alinea's, maar zijn ze uiteraard weer veel te lang. En nu wil ik een derde alinea doen over hoe ik me bewust ben van niveau/intensiteit van de opleiding, maar dat dat me juist een uitdaging lijkt. Maar dat klinkt allemaal zo arrogant en het lukt me niet om dat enthousiast te verwoorden. Sowieso heb ik moeite met enthousiasme in mijn brief, ik ben gewoon zo'n verrekte nuchter persoon!
En tot slot, hoe sluit je af? Wie wil er met me mee denken?
Eerst wist ik al niet hoe ik moest beginnen. Begin ik met hoe ik als kind al in deze richting geïnteresseerd was, of begin ik met wanneer ik van deze master hoorde en waarom hij perfect voor me is?
En nu heb ik een soort van twee alinea's, maar zijn ze uiteraard weer veel te lang. En nu wil ik een derde alinea doen over hoe ik me bewust ben van niveau/intensiteit van de opleiding, maar dat dat me juist een uitdaging lijkt. Maar dat klinkt allemaal zo arrogant en het lukt me niet om dat enthousiast te verwoorden. Sowieso heb ik moeite met enthousiasme in mijn brief, ik ben gewoon zo'n verrekte nuchter persoon!
En tot slot, hoe sluit je af? Wie wil er met me mee denken?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?
Je hebt aan mij helemaal niets, want ik weet ook nooit hoe ik dat moet doen. Ik wil je alleen veel succes wensen!
Gast- Gast
Waarom zet je niet hier neer wat je al hebt, dat denkt makkelijker mee?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Haha, dat is lief van je!
Ik vind het écht een ramp, hij is al veel te lang, ik heb niet eens alles erin. Ik vind het verrekte moeilijk om in woorden enthousiast over te komen. Ook vind ik het moeilijk om mezelf aan te prijzen, maar niet arrogant over te komen.. Arrrghh!
Ik vind het écht een ramp, hij is al veel te lang, ik heb niet eens alles erin. Ik vind het verrekte moeilijk om in woorden enthousiast over te komen. Ook vind ik het moeilijk om mezelf aan te prijzen, maar niet arrogant over te komen.. Arrrghh!
Antibes- Ratel
Polly schreef:Waarom zet je niet hier neer wat je al hebt, dat denkt makkelijker mee?
Ik weet niet of dat verstandig is, of dat het dan googlebaar wordt.. PM kan eventueel natuurlijk wel als je mee zou willen denken?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Polly schreef:Waarom zet je niet hier neer wat je al hebt, dat denkt makkelijker mee?
Ik weet niet of dat verstandig is, of dat het dan googlebaar wordt.. PM kan eventueel natuurlijk wel als je mee zou willen denken?
Ja hoor, PM maar - misschien heb je er wel wat aan.
Polly- Kletskop
Done, alvast bedankt voor je feedback!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Done, alvast bedankt voor je feedback!
Done!
Polly- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Motivatiebrief
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Wat schrijf je in een kaartje...
» Wat schrijf je op een verhuiskaart?
» Wel #$%@#$%@ (sollicitatiebrief-schrijf-stress)
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Wat schrijf je in een kaartje...
» Wat schrijf je op een verhuiskaart?
» Wel #$%@#$%@ (sollicitatiebrief-schrijf-stress)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: