Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Antibes vr 17 feb 2012 - 10:26

Wat een hel, ik heb al weken geleden onze opleidingsdirecteur een motivatiebrief beloofd voor de master die ik wil gaan doen (hij wil dan een aanbevelingsbrief voor me schrijven). Maar ik loop er compleet op vast.

Eerst wist ik al niet hoe ik moest beginnen. Begin ik met hoe ik als kind al in deze richting geïnteresseerd was, of begin ik met wanneer ik van deze master hoorde en waarom hij perfect voor me is?

En nu heb ik een soort van twee alinea's, maar zijn ze uiteraard weer veel te lang. En nu wil ik een derde alinea doen over hoe ik me bewust ben van niveau/intensiteit van de opleiding, maar dat dat me juist een uitdaging lijkt. Maar dat klinkt allemaal zo arrogant en het lukt me niet om dat enthousiast te verwoorden. Sowieso heb ik moeite met enthousiasme in mijn brief, ik ben gewoon zo'n verrekte nuchter persoon!

En tot slot, hoe sluit je af? Wie wil er met me mee denken?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:40

Je hebt aan mij helemaal niets, want ik weet ook nooit hoe ik dat moet doen. Ik wil je alleen veel succes wensen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Polly vr 17 feb 2012 - 10:42

Waarom zet je niet hier neer wat je al hebt, dat denkt makkelijker mee?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Antibes vr 17 feb 2012 - 10:42

Haha, dat is lief van je!

Ik vind het écht een ramp, hij is al veel te lang, ik heb niet eens alles erin. Ik vind het verrekte moeilijk om in woorden enthousiast over te komen. Ook vind ik het moeilijk om mezelf aan te prijzen, maar niet arrogant over te komen.. Arrrghh!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Antibes vr 17 feb 2012 - 10:43

Polly schreef:Waarom zet je niet hier neer wat je al hebt, dat denkt makkelijker mee?

Ik weet niet of dat verstandig is, of dat het dan googlebaar wordt.. PM kan eventueel natuurlijk wel als je mee zou willen denken?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Polly vr 17 feb 2012 - 11:01

Antibes schreef:
Polly schreef:Waarom zet je niet hier neer wat je al hebt, dat denkt makkelijker mee?

Ik weet niet of dat verstandig is, of dat het dan googlebaar wordt.. PM kan eventueel natuurlijk wel als je mee zou willen denken?

Ja hoor, PM maar - misschien heb je er wel wat aan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Antibes vr 17 feb 2012 - 11:16

Done, alvast bedankt voor je feedback!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Polly vr 17 feb 2012 - 11:39

Antibes schreef:Done, alvast bedankt voor je feedback!

Done! smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatiebrief, hoe schrijf je die? Empty Re: Motivatiebrief, hoe schrijf je die?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum