Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

prikpil en ongesteld

2 plaatsers

Ga naar beneden

prikpil en ongesteld Empty prikpil en ongesteld

Bericht  Lejow wo 22 aug 2012 - 9:40

Van mijn 18e tot ruim een jaar voor de zwangerschap heb ik de prikpil gebruikt. Ding werkte super, ik werd niet ongesteld en voelde me goed.
Dat was dan ook de reden dat ik nu weer ben gestart met de prikpil. Ik heb er nu twee gehad en het is huilen met de pet op.
Ik ben te pas en te onpas ongesteld. Of nou ja ongesteld, ik vloei wat. Te weinig voor iets, te veel voor niets. Er zit ook totaal geen patroon in en heb verder geen klachten dus zie/voel het niet aankomen.
Dag wel, twee dagen niet, vier dagen wel, dag niet, week wel, vijf dagen niet enz enz.

Maar nu slaat het echt werkelijk alles. Ik ging op mn werk naar het toilet en.bleek ineens zo heftig ongesteld te zijn dat ik gewoon compleet door mijn tampon heen gelekt was... Gelukkig had ik een rok aan en zag je dus niets.
Maar heb/had nu ook geen klachtjes verder, geen buikpijn niets, dys ook dit kwam als een complete verrassing.
Het is zelfs zo heftig dat ik af en toe wat stolseltjes (cm of 2/3) verlies.
Zou dit nog een nasleep kunnen zijn van de bevalling? Of mijn hormoonhuishouding of iets?
Over twee weken moet hij weer opnieuw gezet worden en wil ik eigenlijk wat anders... Maar.. wat dan??
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

prikpil en ongesteld Empty Re: prikpil en ongesteld

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:46

In het begin van de prikpil werd ik ook altijd eerst ongesteld. Soms hevig, soms slechts vloeien. Volgens de assistent moet de lichaam eraan wennen. Na een tijdje zou het vanzelf ophouden en dat klopt voor mij iig wel.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 22 aug 2012 - 17:49

Vaag, want toen ik hem de eerste keer liet zetten, jaren geleden, had ik daar helemaal geen last van.

Ga het sowieso toch even overleggen met de dokter, je hoort ook van die verhalen waarbij er toch nog wat weefsel is achtergebleven in de baarmoeder, na een bevalling.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Cyn_ wo 22 aug 2012 - 22:07

Maura schreef:In het begin van de prikpil werd ik ook altijd eerst ongesteld. Soms hevig, soms slechts vloeien. Volgens de assistent moet de lichaam eraan wennen. Na een tijdje zou het vanzelf ophouden en dat klopt voor mij iig wel.

Dit was ook mijn eerste ingeving...

Ik heb geen prikpil maar een Mirena, en de eerste keer dat ze hem zetten, geen bloedverlies. De 2e keer heb ik een maand (licht) gevloeid. Misschien hetzelfde principe?

Succes ermee iig!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 4:23

Het is voor jou natuurlijk ook anders, Lejow. Jij hebt een klein dreumissie er lopen. Very Happy

De eerste keer dat ik hem liet zetten, alweer bijna tien jaar geleden, was het ook in één keer afgelopen. Omdat de huisarts het gevoel had dat ik niet tegen de hormonen kon, moest ik tijdelijk stoppen. Omdat ik wel tegen de hormonen kon, mocht ik na een jaar of anderhalf weer beginnen, maar de eerste tijd ben ik dus nog geregeld ongesteld / heb ik nog geregeld gevloeid. Nu is het gelukkig voorbij. Heerlijk hoor, een leven zonder ongesteld te worden. prikpil en ongesteld 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 23 aug 2012 - 5:14

Maura schreef:Het is voor jou natuurlijk ook anders, Lejow. Jij hebt een klein dreumissie er lopen. Very Happy

De eerste keer dat ik hem liet zetten, alweer bijna tien jaar geleden, was het ook in één keer afgelopen. Omdat de huisarts het gevoel had dat ik niet tegen de hormonen kon, moest ik tijdelijk stoppen. Omdat ik wel tegen de hormonen kon, mocht ik na een jaar of anderhalf weer beginnen, maar de eerste tijd ben ik dus nog geregeld ongesteld / heb ik nog geregeld gevloeid. Nu is het gelukkig voorbij. Heerlijk hoor, een leven zonder ongesteld te worden. prikpil en ongesteld 3079029344

Zeg, ze wordt snel groot, maar zo oud is ze ook nog niet :P

Ja, want heb de eerste eind maart laten zetten en heb dit denk vanaf begin mei ofzo. Arts zei dat het wel eens kon bij de eerste keer zetten, maar nu bij de tweede keer zetten is t nog steeds.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud