Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik haat...ZWANGER zijn!

+29
Lejow
nillis
Coccinelle
Papillio
Pien
Pussycat
Bimbam
SarahKey
Muppetje
mezzoforte
mauwmauw
Snoes
Happydobby
Ella
Knof
LDJ
Filoria
PapillonRose
_Jet
Jezzie
Twellie
Aagje!
Aimee
Viva
Puggle
Susan
Liadan
Floor
Lonely Goatherd
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 23:17

Wat ontzettend vervelend Anniej. Het zit je al de hele zwangerschap niet mee he hug

Wanneer heb je de zwangerschapsshoot? Heb je toch iets om naar uit te kijken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 23:52

Ik vind het ook heel sneu voor je, zacht uitgedrukt. Die jeuk moet verschrikkelijk zijn!

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 0:50

Dank jullie wel meisjes! heb vandaag een beetje een goeie dag...maar dat zegt niks!

De shoot moet ik nog inplannen met zomersproetjes! Ik wil eerst de maagleverdarm doktertje afwachten as maandag & daarna heb ik volgende week ook een vervolg gesprek bij de gyneacoloog en dan moeten we de agenda's gaan aanpassen!

Ik weet, ben al ver gekomen, maar toch...het duurt nu allemaal al zooooooooooooooooooooo lang...ook omdat ik met 10weken thuis kwam te zitten met mijn bekken, al is dat nu aardig rustig (ok nu doe ik al weken/maanden amper zelf wat en word het meeste gedaan) dus daar heb ik wel profijt van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  mauwmauw do 23 aug 2012 - 2:51

het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 4:02

mauwmauw schreef:het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.

De cholestase wist ik, maar de rest er om heen NIET.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 4:19

Anniej_S schreef:
mauwmauw schreef:het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.

De cholestase wist ik, maar de rest er om heen NIET.

En dan nog, maakt het het dan ineens minder erg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  mezzoforte do 23 aug 2012 - 4:21

Jeetje wat enorm vervelend allemaal zeg :O Heel veel sterkte Anniej hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 4:42

Pippa schreef:
Anniej_S schreef:
mauwmauw schreef:het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.

De cholestase wist ik, maar de rest er om heen NIET.

En dan nog, maakt het het dan ineens minder erg?

Lijkt me niet, want, dit kan niemand voorspellen en hadden we ook echt niet verwacht. Wel zijn we er unaniem nu overeens dat er geen 3e gaat komen, ook omdat we niet weten hoe of wat, maar voor mij lichamelijk gewoon niet meer kan.

Ag 2 meiden is ook niks mis mee hoor ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 5:18

Wat ontzettend naar allemaal, bah hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  SarahKey do 23 aug 2012 - 5:36

mauwmauw schreef:het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.

En dan, mag ze dan niet gaan klagen? Sommige hebben ook met de bekken last en weten dat ook van te voren, die klagen dan toch ook wel eens? Of extreme misselijkheid en gaan dan ook voor een tweede. Mag dan niemand meer klagen?

Ik snap best dat Anniej het af en toe niet ziet zitten. Ze moet wel heel veel 'slikken' om hopenlijk een gezond kindje op de wereld te zetten.

Anniej, ik heb respect voor je, nog een paar weken, probeer het vol te houden Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888 Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 6:36

SarahKey schreef:
mauwmauw schreef:het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.

En dan, mag ze dan niet gaan klagen? Sommige hebben ook met de bekken last en weten dat ook van te voren, die klagen dan toch ook wel eens? Of extreme misselijkheid en gaan dan ook voor een tweede. Mag dan niemand meer klagen?

Ik snap best dat Anniej het af en toe niet ziet zitten. Ze moet wel heel veel 'slikken' om hopenlijk een gezond kindje op de wereld te zetten.

Anniej, ik heb respect voor je, nog een paar weken, probeer het vol te houden Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888 Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888

Ben niet zo gauw een klagerd, maar ik wil ook graag mijn verhaal delen, en voor degene die jeuk hebben, om zo mijn verhaal te doen, het is niet niks hoor zwangerschapscholestase en vooral niet als het al zo vroeg in de zwangerschap tot uiting komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Snoes do 23 aug 2012 - 6:57

Ik vind de reactie van mauwmauw ook wel heel erg raar. Waarom zou Anniej niet mogen klagen als het haar niet mee zit? Er zijn zoveel dingen die wel 'te verwachten' zijn, maar daarom maakt dat het niet minder erg.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 6:59

Snoes schreef:Ik vind de reactie van mauwmauw ook wel heel erg raar. Waarom zou Anniej niet mogen klagen als het haar niet mee zit? Er zijn zoveel dingen die wel 'te verwachten' zijn, maar daarom maakt dat het niet minder erg.

Het voelt ook alsof ik me moet verklaren waarom ik klaag eerlijk gezegd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:00

Anniej_S schreef:
Snoes schreef:Ik vind de reactie van mauwmauw ook wel heel erg raar. Waarom zou Anniej niet mogen klagen als het haar niet mee zit? Er zijn zoveel dingen die wel 'te verwachten' zijn, maar daarom maakt dat het niet minder erg.

Het voelt ook alsof ik me moet verklaren waarom ik klaag eerlijk gezegd Embarassed

Nee hoor, je hebt genoeg reden om te klagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:01

Pippa schreef:
Anniej_S schreef:
Snoes schreef:Ik vind de reactie van mauwmauw ook wel heel erg raar. Waarom zou Anniej niet mogen klagen als het haar niet mee zit? Er zijn zoveel dingen die wel 'te verwachten' zijn, maar daarom maakt dat het niet minder erg.

Het voelt ook alsof ik me moet verklaren waarom ik klaag eerlijk gezegd Embarassed

Nee hoor, je hebt genoeg reden om te klagen!

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888 Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888 zelfs mn ouders zeiden het vanavond nog, heb respect voor je hoelang je het nu al volhoud en hoe je er nu weer "vrolijk" probeert bij te lopen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:01

Je mag ook trots op jezelf zijn. Je wil heel graag een kindje, maar hier vraag je ook allemaal niet om natuurlijk hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:04

Lief! Dank je wel...cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Liadan do 23 aug 2012 - 7:04

Je hebt inderdaad genoeg reden om dit topic te openen en te laten weten hoe je je voelt. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe jij je moet voelen, het lijkt me vreselijk om zoveel jeuk te hebben en dan alles was daar nog bij komt. hug

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 7:05

Liadan schreef:Je hebt inderdaad genoeg reden om dit topic te openen en te laten weten hoe je je voelt. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe jij je moet voelen, het lijkt me vreselijk om zoveel jeuk te hebben en dan alles was daar nog bij komt. hug

Helemaal mee eens, respect voor hoe je het doet!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:09

Het enige waar we ons nu zorgen om maken is, hoe zwaar is mijn lever aangetast? Wat en hoe nu verder? Het kan natuurlijk hormoniaal zijn, dus dat het door de zwangerschap komt, maar dat is iets wat we dus totaal niet wisten.

En na Y. waren de klachten binnen 1 a 2 dagen helemaal weg, kan nu ook het geval zijn, maar ik word nu natuurlijk gewoon heel streng in de gaten gehouden.

En het is ook iets om naar de zwangerschap goed uit te laten sluiten of er geen blijvende schade is aan mijn lever, en ik dacht nog wel, bevallen en hup zo waar aan het werk, ook omdat ik mijn baan ben verloren wederom met 12weken zwangerschap. De vraag is of mijn werkgever mij nog wel terug wil (thuiszorg) of dat ik helemaal weer opnieuw moet solliciteren (en dat zie ik ook niet zitten) maar goed, even (nog) niet aan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Bimbam do 23 aug 2012 - 9:50

Wat heftig ook dat je niet weet of alles na de bevalling weer goed komt, of dat je er blijvende schade aan over kunt houden. Ik hoop echt voor je dat je klachten na de bevalling snel weer over zijn zodat je dan lekker kunt genieten van je kleine meisje.
Veel sterkte voor de laatste weken, en als er wat is, dan mag je hier natuurlijk altijd klagen! Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888 Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Pussycat do 23 aug 2012 - 9:58

Meid pfff het is zeker niet niks wat je meemaakt op dit moment.
Helaas weet je nooit hoe een zwangerschap verloopt. En je moet je er maar doorheen slaan.
Snap best dat je af en toe flink baalt en wilt klagen. Hopelijk houden jullie er beiden niks aan over.
Voor nu Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Twellie do 23 aug 2012 - 10:23

En zelfs van die cholestase wist je helemaal niet dat het terug zou komen, toch? Volgens mij is er een redelijke kans dat er bij een tweede zwangerschap helemaal niks aan de hand is. Ik was bij de eerste kotsmisselijk maar dat was voor mij echt geen reden om niet voor een tweede te gaan en als ik bij de tweede daar alsnog lekker over wilde klagen, deed ik dat gewoon Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 3079029344 . Ik vind echt dat je heel weinig klaagt hoor, dit is pas de tweede keer dat ik er uberhaupt wat over lees op dit forum.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Pien do 23 aug 2012 - 10:28

mauwmauw schreef:het is heel vervelend voor je anniej,maar wist je niet een beetje dat dit kon gebeuren toen jullie gingen voor een 2e.
Wat een *** reactie zeg!!



@Annie, ik vind je een kanjer! Je mag hier zeker wel even klagen... Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 699888

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Papillio do 23 aug 2012 - 19:10

Helemaal eens met Pien!

Mauwmauw, waarom lees je dit topic dan? Het klinkt een beetje als 'eigen schuld, dikke bult'. Slaat nergens op!

Anniej, je bent een topper! En even klagen mag best... Het lijkt me vreselijk. Die jeuk, en vooral de onzekerheid met je lever. hug
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik haat...ZWANGER zijn! - Pagina 2 Empty Re: Ik haat...ZWANGER zijn!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum